Valsspelers!quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:09 schreef molloot200 het volgende:
Nou ja ik hoop dat er bij één zekere act de in-ears straks wel hersteld zijn
Gelukkig is het volgende liedje een videoclip!!!
Ok gewoon heel erg matig wat houd ik mezelf voor de gek. Die zangquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:10 schreef molloot200 het volgende:
Beetje matig maar act laat het wel een beetje opleven. Ik denk randje wel-finale.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Die met die bril, de presentator?
Ik ben bij NF's ook niet echt van de semi-finals. Leuk om dingen al een keertje te zien en zo maar uiteindelijk zit er ook te veel middelmatige prut en opvulmateriaal tussen. In elk land, hoe goed de finale ook is.quote:
Hij is van 1995quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:12 schreef Cee het volgende:
Zo hallo Gonzalo.
(Ik ga geen leeftijd googlen)
Veel landen kunnen ook gewoon al zelf de beste 10-12 inzendingen selecteren en dan een finale houden. Die shows zijn er ook vanwege de inkomsten gedeeltelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben bij NF's ook niet echt van de semi-finals. Leuk om dingen al een keertje te zien en zo maar uiteindelijk zit er ook te veel middelmatige prut en opvulmateriaal tussen. In elk land, hoe goed de finale ook is.
Wij hadden ooit vier voorrondes zoals Melodifestivalen, in 2003 geloof ikquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben bij NF's ook niet echt van de semi-finals. Leuk om dingen al een keertje te zien en zo maar uiteindelijk zit er ook te veel middelmatige prut en opvulmateriaal tussen. In elk land, hoe goed de finale ook is.
Ohquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja die woont dus in mijn dorpHij is wel homo trouwens.
Ja een paar keerquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh
Heb je 'm weleens gezien in het wild?
Ik wilde “oh dat valt nog mee!” zeggen want ik dacht echt 2000 of zo maar nee, 1995 valt helemaal niet mee ik heb nog een jas uit dat jaar.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij is van 1995![]()
Jonger dan ik dacht
Strani gooit er dan een pokeball naarquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
OhHeb je 'm weleens gezien in het wild?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |