SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
En als Julio vertrekt zal ik er ook niet wakker van liggenquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb er geen enkel probleem mee als Nawel weggaat. Maar Evil weg kan ik ook erg mee leven.
me2quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb er geen enkel probleem mee als Nawel weggaat. Maar Evil weg kan ik ook erg mee leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, de muur is verdwenen op beide streams ....![]()
DGK, hoe kan het dat jij uren terug kan kijken voor de filmpjes, en wij dat maar tot een uur terug kunnen kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
hij neemt het opquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:53 schreef Harry het volgende:
[..]
DGK, hoe kan het dat jij uren terug kan kijken voor de filmpjes, en wij dat maar tot een uur terug kunnen kijken?
Niet haar bloed.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:54 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dit is toch een grap, vorige week zei ze nog dat het niet haar mensen waren.
echt waarquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:54 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dit is toch een grap, vorige week zei ze nog dat het niet haar mensen waren.
ik krijg echt kok neigingen als ik dat ziequote:
Ik neem beide streams bijna 24/7 op en monteer de aardigste fragmenten later ....quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:53 schreef Harry het volgende:
DGK, hoe kan het dat jij uren terug kan kijken voor de filmpjes, en wij dat maar tot een uur terug kunnen kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik mis de optie, ik weet het niet!quote:
ja uit de navel drinken mocht wel, en kwark van de teennagel eten niet, ik zie het verschil niet hoor, geef kris gelijk, of alles of niets,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ook wel aardig, gesprek in de sauna later in de middag volgt nog .....![]()
Gesprek Grace en Vera - 27 januari 2022.5 minuten geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stream 2
Tobias en Kristof
gaat niet echt ergens over
maar is een breukje in de vriendenband???Thinking is difficult, that’s why most people judge
Thanks, heb ik ....quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
5 minuten geleden
stream 2
Tobias en Kristof
gaat niet echt ergens over
maar is een breukje in de vriendenband???
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja uit de navel drinken mocht wel, en kwark van de teennagel eten niet, ik zie het verschil niet hoor, geef kris gelijk, of alles of niets,je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik vind het een beetje een non discussie ja
en Tobi laat zich echt kennen in dezeThinking is difficult, that’s why most people judge
ze kan ook gewoon door de poortquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het probleem met Nouchine is dat ze omgaat met de verkeerde bewoner.
Salar had dit door. Nu Nouchine zelf nog.
Ik walg een beetje de "schoolvriendinnetjes gedrag tussen Nouch en Nawel.
Nawel. Hopelijk vlieg je zaterdag door het raam over de schutting
nopequote:Op donderdag 27 januari 2022 20:10 schreef engine het volgende:
Tweede aanvaring met Kristof in een week. Dat gaat niet goed tot april hoor.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:11 schreef rinardo het volgende:
En nu is het uitgepraat, kris heeft gezegd respect er voor, en nu blijft ie mokkennie mokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker wokken![]()
![]()
Tobi kan het niet hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge
ja dat dus hequote:Op donderdag 27 januari 2022 20:11 schreef engine het volgende:
Tobias nu zeuren bij Hanne. Kristof is het waarschijnlijk al weer vergeten.
echt een zuurtje zoquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:11 schreef engine het volgende:
Tobias nu zeuren bij Hanne. Kristof is het waarschijnlijk al weer vergeten.
Waarom..quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
Team Kristof
Tobi zit gewoon te drammen
en kan er niet tegen dat Kristof gewoon gelijk heeft![]()
Hij hoort je niet hoorquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Nou tobias de laatste dagen blijf je in veel dingen hangen. B.v. het koekje wat julio pakte heb je een paar keer benoemd
een navelslurpie wilde hij welquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom..
Spelen met eten is niet okee...
Wie speelde met eten dan? Kristof?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:13 schreef Rhosyn het volgende:
Team Tobias.![]()
Hij kwam voor Julio op die iets tegen het spelen met eten had. Tobias was het daar mee eens.
De boosheid van Tobias gaat over de dominantie van Kristoff.
neequote:Op donderdag 27 januari 2022 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie speelde met eten dan? Kristof?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
het was een challenge
een likje kwark van de teen van Kristof
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is het eten spelen niet vastgelegd door middel van een GIF afbeelding?
En wie moest likken dan?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
het was een challenge
een likje kwark van de teen van Kristof
grace geloof ikquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En wie moest likken dan?
Grace, Dimitri, Kristoff en Tobias. Tobias moest eerst wel lachen maar toen Julio er wat van zei gaf hij hem gelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie speelde met eten dan? Kristof?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:19 schreef engine het volgende:
Kristof zijn kant van het verhaal nu
Tobias is hypocriethij heeft zelf met eten gespeeld.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Teleurstelling na de nominaties, aanrader ....![]()
Het klopt niet volgens Nouchine - 27 januari 2022.als je dat momentje van net paktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je ook even de 5 minuten ervoor mee pakken
dan klopt het meer denk ikThinking is difficult, that’s why most people judge
Dat klopt toch, maar je moet ook kunnen stoppen en niet doorgaanquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:19 schreef engine het volgende:
Kristof zijn kant van het verhaal nu
Tobias is hypocriethij heeft zelf met eten gespeeld.
Tobias is nu al tegen de 3de aan het klagenquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat klopt toch, maar je moet ook kunnen stoppen en niet doorgaan
Monteer ik later vanavond compleet, eerst even eten maken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
als je dat momentje van net pakt
moet je ook even de 5 minuten ervoor mee pakken
dan klopt het meer denk ik
nou.... er is wel met eten gespeeldquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
er is niet met eten gespeeld
Smakelijkquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Monteer ik later vanavond compleet, eerst even eten maken.
Nee, hij waste ook liever alleen af maar diegene die hem helpen beginnen er steeds over.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobias is nu al tegen de 3de aan het klagen
maar niet letterlijkquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou.... er is wel met eten gespeeld
grace deed 2 boontjes in haar neus en moest dan iets zeggen, weet niet meer wat
iemand had de chalenge iets drinken uit de navel van.....
tot dan was alles goed, tot kristof zei, hoe groot is de kans dat je een likje kwark van mn teen aflikt, toen was het ineens not done
Erfenis van Kitty.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobias is nu al tegen de 3de aan het klagen
vind Tobi hierin echt tegenvallenquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, hij waste ook liever alleen af maar diegene die hem helpen beginnen er steeds over.
Als je pannenkoeken bakt, vergeet niet dat de eerste hoort te mislukkenquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Monteer ik later vanavond compleet, eerst even eten maken.
misschien heeft hij al een andere?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat hij dat zelf ook al weet
in nederland zeg ik dan ''muggenzifterij'' van tobi, wat maakt dat beetje kwark nou uit als je een spelletje speeltquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar niet letterlijk
je hebt gelijk
vatte hem anders op
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
in nederland zeg ik dan ''muggenzifterij'' van tobi, wat maakt dat beetje kwark nou uit als je een spelletje speelt
Volgens mij speelt er meer en is het geen toeval dat het twee keer tegen Kristof is. En ook twee keer vrij kinderachtig.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:23 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het juist wel mooi dat Tobias individueel blijft.
Dus, naar nu blijkt, niet blindelings Kristoff en Dimitri volgt.
Dat is mooi. Geen meeloper dus.
*search doetquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien heeft hij al een andere?
wat denk je dat er speelt dan?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij speelt er meer en is het geen toeval dat het twee keer tegen Kristof is. En ook twee keer vrij kinderachtig.
Misschien dat hij het dominante van Kristof irritant vindt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat denk je dat er speelt dan?
oprecht(stom woord) benieuwd
maar dat is Gracequote:Op donderdag 27 januari 2022 20:28 schreef engine het volgende:
Grace mag gewoon bonen in haar neus proppen. Dat is wel prima.
Wat is er dan meer?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij speelt er meer en is het geen toeval dat het twee keer tegen Kristof is. En ook twee keer vrij kinderachtig.
Zolang je ze zelf opeet, en niet iemand anders voertquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:28 schreef engine het volgende:
Grace mag gewoon bonen in haar neus proppen. Dat is wel prima.
dan moet hij daar over in gesprek en niet zo kinderachtig doen nuquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien dat hij het dominante van Kristof irritant vindt.
Dat Kristof een scheet heeft gelaten in de sauna?quote:
Ja wat ik hierboven ook zeg. Kristof is nogal dominant aanwezig. Maar er lijkt gewoon irritatie te zitten anders reageer je niet zo.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat is er dan meer?
Kristoff speelt nogal de baas over de groep. Misschien dat Tobias dat niet kan hebben?
Hij riep Kristoff ook na: de schoolmeester heeft zijn zegje weer gedaan.
Tobi en Kristofquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat Kristof een scheet heeft gelaten in de sauna?
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien dat hij het dominante van Kristof irritant vindt.
Misschien gekomen door de tweespalt van de afgelopen dagen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobi en Kristof
de bromance krijgt scheurtjes
en nu zit ook nouchine daarquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobi en Kristof
de bromance krijgt scheurtjes
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:31 schreef Verida het volgende:
Toby kan gewoon heel erg slecht tegen zijn verlies, en dat gaat hem opbreken nu
Kristof wil graag zijn zin doordrijven en dan gaat hij overheersen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wat ik hierboven ook zeg. Kristof is nogal dominant aanwezig. Maar er lijkt gewoon irritatie te zitten anders reageer je niet zo.
hmmm denk ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien gekomen door de tweespalt van de afgelopen dagen?
Heeft hij zich een week niet gedoucht?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:32 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Tobias af en toe eng politiek correct, in combinatie met dat hij zo slecht tegen zijn verlies kan bij spelletjes is hij onvoorspelbaar vind ik... bijna gevaarlijk zo ontvlambaar tegenover zo kalm...
Tobias laat ook wel steeds meer minpuntjes zien.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:31 schreef Verida het volgende:
Dit heeft daar toch niks mee te maken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:31 schreef Verida het volgende:
Van binnen vooralquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft hij zich een week niet gedoucht?
Idd en die is nog een stapje smeriger.quote:
dat denk ik welquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit heeft daar toch niks mee te maken.
stiekem verliefd op Gracequote:Op donderdag 27 januari 2022 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb het idee dat Tobias dit niet lang meer gaat volhouden, hij is te netjes en te veel volgens zijn leefregels.
hij ziet dit ook als verliezen volgens mij,quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit heeft daar toch niks mee te maken.
Kreeg het idee dat geen van tweeën aan winnen of aan het verliezen waren. Kristof kan alleen zich omdraaien en klaar ermee zijn......Tobias heeft daar wat meer moeite mee.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik wel
een discussie niet winnen
want dat wil hij
is ook verliezen
iedereen daarin zijn eigen invullingquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kreeg het idee dat geen van tweeën aan winnen of aan het verliezen waren. Kristof kan alleen zich omdraaien en klaar ermee zijn......Tobias heeft daar wat meer moeite mee.
Als ie er dan nog is?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias zondag maar even met de psycholoog praten
Is de uitzending het aan kijken waard vandaag?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:37 schreef Ireth het volgende:
Tv uitzending, team gouden kamer pakte het veel slimmer aan qua touw hangen.
Hijs net begonnen, dus nog geen ideequote:Op donderdag 27 januari 2022 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is de uitzending het aan kijken waard vandaag?
Ik neem aan de nominaties dadelijkquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is de uitzending het aan kijken waard vandaag?
Dat is ook zo. Kristoff praatte door Tobias heen en legde steeds zijn hand op zijn schouder.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:35 schreef Verida het volgende:
[..]
hij ziet dit ook als verliezen volgens mij,
quote:
de lerte dat te huis, openbaar pooepenquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Idd en die is nog een stapje smeriger.
Stom, als dat het geval isquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een voorstukje, en morgen helemaal.
Kristof is veel makkelijker in alles, amicaler, qua aanraken, maar ook dingen makkelijker van zich af laten glijden (zoals toen tobias hem dikzak noemde) , Tobi is meer een binnenvetter, daar blijft alles bij sudderen...quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Kristoff praatte door Tobias heen en legde steeds zijn hand op zijn schouder.
Tobias had er ook een woord voor
Ik laat me niet door hem ??? mond dood maken? Domineren? Het was een korte term.
de 1 vind hem dominant, de ander ( ik ) zie duidelijk dat hij schoolmeester is, en geleerd heeft in gesprek te gaan met de mensen over leuke en minder leuke dingen (veel mensen kunnen hier nog van leren) ik zie het als een positieve kant van hem, maar begrijp ook dat er mensen zijn die hier niet tegen kunnen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wat ik hierboven ook zeg. Kristof is nogal dominant aanwezig. Maar er lijkt gewoon irritatie te zitten anders reageer je niet zo.
We mogen al zo veel.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:42 schreef GayGuy het volgende:
Big Brother zou met een app moeten komen waarmee wij kijkers dingen kunnen doen in het huis, zoals overdag ineens de lichten uit, en diep in de nacht ineens keiharde muziek over de speakers, of de bewoners confronteren met hun eigen geroddel
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:32 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Tobias af en toe eng politiek correct, in combinatie met dat hij zo slecht tegen zijn verlies kan bij spelletjes is hij onvoorspelbaar vind ik... bijna gevaarlijk zo ontvlambaar tegenover zo kalm...
Te idioot voor woorden. Alsof er twee teams aan dit programma werken en die overleggen nooit ofzo.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:43 schreef Sestra666 het volgende:
t verwenpakket gaat ook niet meer door zeker? een warm bad..kon je voor stemmen.. voor jan lul dus
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden. Alsof er twee teams aan dit programma werken en die overleggen nooit ofzo.
Die snack voor Nouchine kwam ook pas op de vrijdag, dus zal morgen wel komen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:43 schreef Sestra666 het volgende:
t verwenpakket gaat ook niet meer door zeker? een warm bad..kon je voor stemmen.. voor jan lul dus
Heuj! Hoest met je bekkie?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kristof is veel makkelijker in alles, amicaler, qua aanraken, maar ook dingen makkelijker van zich af laten glijden (zoals toen tobias hem dikzak noemde) , Tobi is meer een binnenvetter, daar blijft alles bij sudderen...
Ik vind het ook niet zo erg maar begrijp wel dat sommigen dat dominante (altijd aanwezig) storend kunnen vinden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
de 1 vind hem dominant, de ander ( ik ) zie duidelijk dat hij schoolmeester is, en geleerd heeft in gesprek te gaan met de mensen over leuke en minder leuke dingen (veel mensen kunnen hier nog van leren) ik zie het als een positieve kant van hem, maar begrijp ook dat er mensen zijn die hier niet tegen kunnen.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:45 schreef rinardo het volgende:
[..]Verdoving nu uitgewerkt, wat soep gegeten, rond 5 uur 2 paramol en een brufen ingenomen, straks voor Ik naar bed ga een naproxen. Wang begint nu wel dik te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt iedereen trouwens voor de steun en lieve oppepberichtjeswas ff een welkome afleiding
![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
een piekeraar ....quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kristof is veel makkelijker in alles, amicaler, qua aanraken, maar ook dingen makkelijker van zich af laten glijden (zoals toen tobias hem dikzak noemde) , Tobi is meer een binnenvetter, daar blijft alles bij sudderen...
Je weet hoe het werkt he?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Verdoving nu uitgewerkt, wat soep gegeten, rond 5 uur 2 paramol en een brufen ingenomen, straks voor Ik naar bed ga een naproxen. Wang begint nu wel dik te worden.
Bedankt iedereen trouwens voor de steun en lieve oppepberichtjeswas ff een welkome afleiding
![]()
ijspakking in een handdoek doen en je kaak koelenquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Verdoving nu uitgewerkt, wat soep gegeten, rond 5 uur 2 paramol en een brufen ingenomen, straks voor Ik naar bed ga een naproxen. Wang begint nu wel dik te worden.
![]()
Je hebt het maar mooi gedaan , kun je trots op zijn toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
![]()
Zo af en toe koelen helpt tegen de zwelling.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
![]()
Heb vanmiddag al met een zak diepvriesdoperwten gezetenquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ijspakking in een handdoek doen en je kaak koelen
diepvrieserwten zijn geweldig daarvoor, die voegen zich mooi naar je wangquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb vanmiddag al met een zak diepvriesdoperwten gezeten
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je weet hoe het werkt he?
"Hey, wat is er met je wang?"
- Ik heb met een beer gevochten. Je had dat beest moeten zien.
Nee, het badpak is al 'too much', en Nouch er in helpt niet meequote:Op donderdag 27 januari 2022 20:51 schreef Verida het volgende:
[..]
nouchine heeft er echt het lijf niet voor om een dergelijk badpak mooi te laten staan
Ja idd! Had ze toen de puber nog klein was altijd standaard in de vriezer liggen met dat doelquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:52 schreef Verida het volgende:
[..]
diepvrieserwten zijn geweldig daarvoor, die voegen zich mooi naar je wang
Is ook niet leuk om een verwenpakket te geven voor een bad als onbeperkt warm water hebben en ze er koffers weer terug hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:43 schreef Sestra666 het volgende:
Volgens mijn doet zij het zelf de badpak zoals string dragen, want vanmiddag zag ik dat er wel z'n kont gedeelte inzat niet veel maar was wel beter als dit in ieder gevalquote:
ik ben het eens met veraquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
vera vind het smerig dat er elke avond een vieze sok van salar in haar bed ligt. En evelien zegt ach we dragen elkaars kleren dus waarom smerig.
nu is het niet speciaal meerquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Is ook wel leuk om een verwenpakket te geven voor een bad als onbeperkt warm water hebben en ze er koffers weer terug hebben.
fijn voor jequote:Op donderdag 27 januari 2022 20:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb zeker nouches kont 20 keer gezien
Heeft wel een beetje zelfreflectie dus.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
Nawel heeft het gevoel dat ze de hele dag loopt te zeuren.
Da's eigenlijk nog erger dusquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Volgens mijn doet zij het zelf de badpak zoals string dragen, want vanmiddag zag ik dat er wel z'n kont gedeelte inzat niet veel maar was wel beter als dit in ieder geval
Nouchine en Salar vinden het lekker om met elkaars gedragen sokken te gaan slapen.....quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:56 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben het eens met veragedragen sokken en gedragen ondergoed van een ander moet je niet in je bed vinden. Dat is heel wat anders dan elkaars bovenkleding aantrekken
Breda.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:59 schreef engine het volgende:
Grace woont in BrabantAltijd gedacht Amsterdam. Gewoon maar vanuit gegaan denk ik
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nouchine en Salar vinden het lekker om met elkaars gedragen sokken te gaan slapen.....
Mwah vind wel meevallen. Ik heb zelfs 3 kleinere maar als mijn financiën het zouden toelaten had ik een grote backpiece en arm sleeve gehad. Ik hou er wel vanquote:
Leroy blijft er toch niet lang in. Die zit af te geven op Tobias.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:56 schreef engine het volgende:
Leroy graaft wel zijn eigen graf door naar groen te verhuizen. Wie slaapt er allemaal in goud nu? Salar is gebleven begreep ik.
Laat dat moment snel komen aubquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:04 schreef Ireth het volgende:
Leroy op tv "op een gegeven moment ben je uitgepraat..."
We wish!!!
me too ook bezig met een armsleeve, andere arm heb ik z'n Dia del los muertos Tattooquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah vind wel meevallen. Ik heb zelfs 3 kleinere maar als mijn financiën het zouden toelaten had ik een grote backpiece en arm sleeve gehad. Ik hou er wel van
(Ja idd! Met mijn naaldenfobie!)
Nog niemand horen zeggen dat hij/zij Leroy leuk vindtquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Leroy blijft er toch niet lang in. Die zit af te geven op Tobias.
De andere zaten er bij van een oor in andere uit.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:04 schreef Ireth het volgende:
Leroy op tv "op een gegeven moment ben je uitgepraat..."
We wish!!!
is nog bezig hoorquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:04 schreef rinardo het volgende:
uitzending uitgekeken, niets noemenswaardig
Mooi!!!quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
me too ook bezig met een armsleeve, andere arm heb ik z'n Dia del los muertos Tattoo
Misschien heeft het gesprek met Grace meer gedaan dan hij wil toegeven.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Net even terug geluisterd voor het SV. Maar ik vind dat Tobias echt aan het zeuren was om het zeuren. En dat Kristof het eigenlijk heel netjes en rustig probeerde op te lossen. Tobias zit niet lekker in z'n vel vandaag.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Net even terug geluisterd voor het SV. Maar ik vind dat Tobias echt aan het zeuren was om het zeuren. En dat Kristof het eigenlijk heel netjes en rustig probeerde op te lossen. Tobias zit niet lekker in z'n vel vandaag.
Ik steun Julioquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:12 schreef spapaars het volgende:
Aktie steun Julio, en stuur hem naar huis.
Nawel mag best eerstquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:12 schreef spapaars het volgende:
Aktie steun Julio, en stuur hem naar huis.
In de uitzending was hij nog vol lof over Tobias en had moeite met Salar. Kan je nagaan hoe vlug het kan gaan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Leroy blijft er toch niet lang in. Die zit af te geven op Tobias.
die lult zoveelquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Julio mist zijn huisje (tv uitzending)
was er ruzie?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb pas mijn eerste tattoo laten zetten op een hoge leeftijd. Heb altijd gezegd ik wil schoon mijn kist in....gaat niet meer lukken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
me too ook bezig met een armsleeve, andere arm heb ik z'n Dia del los muertos Tattoo
Die beraamt volgens mij in gedachten soms 100 verschillende manieren om een medebewoner om zeep te helpen...quote:
hij kan echt een afwijzende blik hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is 'n aangeboren afwijking
ja echtquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die beraamt volgens mij in gedachten soms 100 verschillende manieren om een medebewoner om zeep te helpen...
klinkt of leest heel gaaf te worden kraaien zijn ook wel gaaf.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi!!!
Bij mij komen overal kraaien in terug, op mijn schouder Ankh (eeuwig leven) met kraaien (dood), backpiece ben ik aan het sparen, wordt dode boom met kraaien en rondom mijn arm wil ik doornentakken met kraaien.
nou ze wassen je wel hoor hahaquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb pas mijn eerste tattoo laten zetten op een hoge leeftijd. Heb altijd gezegd ik wil schoon mijn kist in....gaat niet meer lukken.
RBFquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die beraamt volgens mij in gedachten soms 100 verschillende manieren om een medebewoner om zeep te helpen...
Zondequote:Op donderdag 27 januari 2022 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb pas mijn eerste tattoo laten zetten op een hoge leeftijd. Heb altijd gezegd ik wil schoon mijn kist in....gaat niet meer lukken.
Wie had daar ook al weer een weddenschap over??quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:20 schreef Tourniquet het volgende:
Tape-opdracht inclusief appel zat gewoon in de uitzending @:capuchon_jongen
Hoe is het met je tand?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wie had daar ook al weer een weddenschap over??
ze lijken wel echte vrienden te zijnquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Nawel hoort Grace uit? Lijkt mij niet verstandig van Grace. Dit gaat tegen haar gebruikt worden
Vertrouw Nawel voor geen meter in het spelquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lijken wel echte vrienden te zijn
Geen idee, dies achtergebleven in het zkhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
nee ik ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vertrouw Nawel voor geen meter in het spel
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, dies achtergebleven in het zkh
Je hebt alweer praatjes, dus komt helemaal goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik ook niet
maar dit komt wel zo over
zodra de tv uitzending begint, zetten ze hem ook op videoland, dan kies ik daarvoor, kan ik zonder reclame en stukjes die ik al gezien heb op stream doorscrollenquote:
Julio moet nog niet gaan slapen, hij moet mij straks eerst in slaap sussen met zijn stemquote:
ik krijg helemaal de kriebels als hij praatquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Julio moet nog niet gaan slapen, hij moet mij straks eerst in slaap sussen met zijn stem
Komt wel druk op te staan, omdat je beetje voor beetje zakt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:29 schreef Verida het volgende:
nog even de uitzending bekeken en het tape zit echt niet in de buurt van de nek van Nawel Ze heeft dat blauwe pak aan, waardoor het lijkt alsof de tape dicht bij haar keel zit.
In deze nare tijd heb ik een zin uit een song genomen op mijn onderarm aan de binnen kant dat als ik me niet happy voel even naar moet kijken om me weer op te beuren. Dus zodra de shop weer open mocht heb ik hem laten zetten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ze wassen je wel hoor haha
wat heb je genomen?
hier bloeit ook iets opquote:
in dit geval is Tobi de moeilijkequote:Op donderdag 27 januari 2022 21:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Vrouwen ook. Je kunt niet met, maar ook niet zonder.
Dat kun je maar op één manier achter komenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
Nawel zegt
die jongen wilt u
die voelt zich afgewezen
ik denk dat ze gelijk heeft
we zijn vriendenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
hier bloeit ook iets op( we doen net of we niets door hebben )
leroy zoenen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat kun je maar op één manier achter komen
ja dat is wel lekkerder kijken danquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
zodra de tv uitzending begint, zetten ze hem ook op videoland, dan kies ik daarvoor, kan ik zonder reclame en stukjes die ik al gezien heb op stream doorscrollen
Dat bloeit al een jaar.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
hier bloeit ook iets op( we doen net of we niets door hebben )
Heel streamkijkend nl&be heeft het al gezienquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:34 schreef Tourniquet het volgende:
Als ik Tobias was zou ik het echt niet tof vinden dat Grace zo’n persoonlijk gesprek zo doorklept.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heel streamkijkend nl&be heeft het al gezien
beetje dramaquote:
voel jij je achtergesteld?quote:
zodra BB is afgelopen zien we wel weer, niet nu voor de camera'squote:
Op het einde wel. Toen trok ze het ook steeds naar beneden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:29 schreef Verida het volgende:
nog even de uitzending bekeken en het tape zit echt niet in de buurt van de nek van Nawel Ze heeft dat blauwe pak aan, waardoor het lijkt alsof de tape dicht bij haar keel zit.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
zodra BB is afgelopen zien we wel weer, niet nu voor de camera's
hahaha wist ik toch alquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat bloeit al een jaar.![]()
Maar heb een prachtige vrouw thuis zitten kerel
Dat eerste. Whuzz is jaloers, maar dat hoeft helemaal niet, want Whuzz mag gewoon meedoenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
voel jij je achtergesteld?
of ben je misselijk?
Het zat niet tegen haar keel aan, ze trok er inderdaad wel aan, maar ze was echt niet aan het stikkenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Op het einde wel. Toen trok ze het ook steeds naar beneden.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
zodra BB is afgelopen zien we wel weer, niet nu voor de camera's
whuzz is de Tobias van het stel?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat eerste. Whuzz is jaloers, maar dat hoeft helemaal niet, want Whuzz mag gewoon meedoen
hehe, careful what you wish forquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat eerste. Whuzz is jaloers, maar dat hoeft helemaal niet, want Whuzz mag gewoon meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |