Hoop voor jou ook dat je zo snel mogelijk mag hoorquote:Op donderdag 27 januari 2022 14:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat op dit moment zo slecht dat 10 minuten lopen aleen opgave is.
Ik begrijp het ook wel hoor, maar de pijn doet het me ook minder begrijpen.
Mooi, hier zie je ze helaas nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Halsbandparkietjes doen het heel goed in het wild. Ze zijn hier in 010 al heel gewoon.
[ afbeelding ]
Ze hebben bijna geen natuurlijke vijand door die felgroene kleur en verspreiden zich steeds meer over Nederland.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, hier zie je ze helaas niet
Ik heb ze regelmatig op mijn balkonquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet zo erg als een goudvink, maar er zaten er vorig jaar een paar weken lang een stuk of 8 in een boom onder mn raam(gelukkig niet aan de kant van mn slaapkamer).
Anders toch nog een aandringen, een beetje druk op de ketel wil het weleens versnellen. Maar natuurlijk zal je eerst de gesprekken met de anesthesist moeten hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat op dit moment zo slecht dat 10 minuten lopen aleen opgave is.
Ik begrijp het ook wel hoor, maar de pijn doet het me ook minder begrijpen.
Ik heb vanochtend gebeld, ik ga vandaag iig niet nog een keer bellen om er druk op te zetten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders toch nog een aandringen, een beetje druk op de ketel wil het weleens versnellen. Maar natuurlijk zal je eerst de gesprekken met de anesthesist moeten hebben.
Neuh doe dat maar nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 14:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend gebeld, ik ga vandaag iig niet nog een keer bellen om er druk op te zetten.
Het is alleen zo frustrerend dat je gewoon niks kunt doen, terwijl de pijn met de dag erger word.quote:
Hoop dat ze snel deze kant op komen dan, hier nog niet gieznquote:Op donderdag 27 januari 2022 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben bijna geen natuurlijke vijand door die felgroene kleur en verspreiden zich steeds meer over Nederland.
Er leeft een hele grote zwerm in het park hier vlakbij.
[..]
Ik heb ze regelmatig op mijn balkon
[ afbeelding ]
Vervelend, hoop dat je snel geholpen wordtquote:Op donderdag 27 januari 2022 14:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is alleen zo frustrerend dat je gewoon niks kunt doen, terwijl de pijn met de dag erger word.
Waarom? Heb je zelf geen zin ?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Nog iemand die nu wel wil gaan sporten?
Nu komt me niet zo goed uit, mssn over een maandje of 6?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Owquote:
Het is aan jezelf ... tot hoelaat is die open ?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
Maar ben gisteren ook al niet geweest, moet wel echt iemand gaan hoor
Uur of 10 denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is aan jezelf ... tot hoelaat is die open ?
Ga nou maar .. anders kom je nog te laatquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uur of 10 denk ik.
Alleen wil ik er toch om 7 uur weer weg zijn
quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uur of 10 denk ik.
Alleen wil ik er toch om 7 uur weer weg zijn
Ik wil niet, maar ga toch. Daarna voelt het altijd weer goed dat ik toch geweest ben.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is dan weer mooi meegenomenquote:
Je doet het voor je eigen gezondheid hequote:Op donderdag 27 januari 2022 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
Maar ben gisteren ook al niet geweest, moet wel echt iemand gaan hoor
Ja hoor, maar daar heb jij niks aan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi zo.quote:
Nee hoor, de kans dat ik ookmaar de sportschool zou halen is nihil.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
Oh ik heb iedereen weggeschopt zo te zien
De tandarts lukte welquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee hoor, de kans dat ik ookmaar de sportschool zou halen is nihil.
Ah ok .. dat scheeltquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die zit nog geen straat verder
Ik kom juist binnenwaaienquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
Oh ik heb iedereen weggeschopt zo te zien
Doe maar gauw de deur dicht dan.quote:
Het weer was een beetje saai vandaagquote:
Oh ja, oepsquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe maar gauw de deur dicht dan.
Ik kijk nu net een item over rookoverlast van rokende buren ....quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe maar gauw de deur dicht dan.
Jij kan erover meepraten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk nu net een item over rookoverlast van rokende buren ....
Lekker. Eet smakelijkquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wat gyros en kalamaria besteld voor avondeten.
< Schrikt opquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, oeps![]()
* Aoibhin gooit deur dicht
Zeker van die personen die wel bomen willen kappen omdat dat hun uitzicht verpest,maar dan gaan janken over stankoverlast..quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs op terrasjes al irritantquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wat gyros en kalamaria besteld voor avondeten.
Een terras is natuurlijk iets anders dan een tuin danwel balkon.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs op terrasjes al irritant
Als ex roker klaag ik niet , maar besef wel dat het behoorlijk stinkt ..quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs op terrasjes al irritant
Ik wel zowel onder als boven rookt ...quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn buurman rookt in zijn achtertuin (nooit in zijn huis). Maar er staat een muur tussen onze tuinen dus ik heb er geen last van.
Zonder die muur zou je ook geen last hebben, op een terras mssn welvanwege de evt parasols ed,maarik kan het me niet voorstellen , tenzij boven windkracht 5 en naar je gezicht uitblazen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn buurman rookt in zijn achtertuin (nooit in zijn huis). Maar er staat een muur tussen onze tuinen dus ik heb er geen last van.
Dat is wel fijnquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Straks mag je niet eens meer in je eigen tuin of op balkon roken, ik vind het zo'n gezeik.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:50 schreef oma-Nijn het volgende:
De rokers moesten naar buiten om te roken. Nu zitten ze buiten, begint het gezeik daar weer.![]()
In een restaurant kan ik het nog begrijpen.
Ben er nu 12 jaar vanaf, maar je mag van mij overal roken. Ook hier in huis.
Ik rookte ook gewoon in huis toen ik nog rookte.. Maar bezoek nu gelieve buiten te roken ..quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:50 schreef oma-Nijn het volgende:
De rokers moesten naar buiten om te roken. Nu zitten ze buiten, begint het gezeik daar weer.![]()
In een restaurant kan ik het nog begrijpen.
Ben er nu 12 jaar vanaf, maar je mag van mij overal roken. Ook hier in huis.
Tuurlijk, dat beslist ieder ook voor zich.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik rookte ook gewoon in huis toen ik nog rookte.. Maar bezoek nu gelieve buiten te roken ..
In mijn huis beslis ik datquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat beslist ieder ook voor zich.
En wij al helemaal niet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:15 schreef Koen66 het volgende:
Wow, zo'n matige typactie dat zelfs autocorrect het niet snapt
Ja ik zag het maar zei maar nietsquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:15 schreef Koen66 het volgende:
Wow, zo'n matige typactie dat zelfs autocorrect het niet snapt
Ah oke.quote:
Ik rook nog wel, maar alleen in een kamer, ik heb geen zin om een keer in de 3 jaar mn volledige appartement van nieuwe verf te voorzien.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik rookte ook gewoon in huis toen ik nog rookte.. Maar bezoek nu gelieve buiten te roken ..
Je eigen rookhok in je huisquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik rook nog wel, maar alleen in een kamer, ik heb geen zin om een keer in de 3 jaar mn volledige appartement van nieuwe verf te voorzien.
Dat heb ik ookwel overwogen, maar als de wind uit de verkeerde ricxhting komt heb ik op het balkon niet zoveel ruimte om de peuk op te steken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je eigen rookhok in je huishier werd alleen buiten gerookt.
Stoppenquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat heb ik ookwel overwogen, maar als de wind uit de verkeerde ricxhting komt heb ik op het balkon niet zoveel ruimte om de peuk op te steken.
Dat weet ik, maar op dit moment word het gewoon een beetje onmogelijk vanwege de andere omstandigheden.quote:
Zal ook niet makkelijk zijn. En werkt zelden als je er zelf niet klaar voor bent.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar op dit moment word het gewoon een beetje onmogelijk vanwege de andere omstandigheden.
quote:
Ik zou er maar niet op klikken…quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ben je boos? Type je met je voorhoofd?
Nee, linke soepquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet op klikken…
Serieus. Maar het zit dus in de genenquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Staken jullie op je 12e ook al agenten neer?![]()
![]()
https://www.hln.be/peer/j(...)e-opgepakt~ad77efbb/
Vandaagquote:
Ik snap het niet, wat is het verhaal?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog steeds prachtig om te zien hoe een multimiljoenen TV-programma, inclusief clueloze jury, compleet in de zeik werd genomen door een niet herkende, legendarische liedjeszanger.
Familie van?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:09 schreef chufi het volgende:
Hij was al bekend in 1960 onder de naam Jaap Fischer
Ah, Ik ken mijn klassierkers dus nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:09 schreef chufi het volgende:
Hij was al bekend in 1960 onder de naam Jaap Fischer
Ik fiets geregeld langs de Fischerlaan. Die is naar zijn vader genoemd.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik fiets geregeld langs de Fischerlaan. Die is naar zijn vader genoemd.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik fiets geregeld langs de Fischerlaan. Die is naar zijn vader genoemd.
Beterquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]ah toevallig.
De naam zegt mij eigenlijk niks maar moest aan Helene Fischer denken.
Ja Helenequote:
Die was hoogleraar hier.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Het is een hele dynastie, wat deed paps?
En geluid!quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat schreeuwt , om beeld!
[ afbeelding ]
De Cultureel Antropoloog?quote:
Ik ken hem niet, ken alleen die straat.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Cultureel Antropoloog?
< GoA moet de info er weer eens uit trekken
Hmmm.. < fronst een wenkbrauw ...Een straat alleen laat je de familie niet kennen....quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, ken alleen die straat.
Die straat hebben we hier ookquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over straten gesproken.. Hier in Wijchen is mijn favo straat de Cornelis Drebbel straat.
Werelds meest onderkende genie
Dat doet mij een genoegen!quote:
Ik moest denken aan de Cornelis Prulstraat.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over straten gesproken.. Hier in Wijchen is mijn favo straat de Cornelis Drebbel straat.
Werelds meest onderkende genie
If it walks like a duck..quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de Cornelis Prulstraat.
quote:
Ik schakel zo in met het een soort voorprogramma over het verleden van de Spaanse Eurovisiequote:Op donderdag 27 januari 2022 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
@:chufi zit je weer klaar voor Spanje straks?
Hebben jullie ook een zwarte lijst met patiënten?quote:
Mijn schoonfamilie rekent dan met je afquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Spanje daar zo ik niet dood gevonden willen worden
Dat moeten hun wetenquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn schoonfamilie rekent dan met je af
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een zwarte lijst met patiënten?
Belastingdienst had er ook 1 bij elkaar verzonnen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Hoe dan?
Hypochonders? Ongevaccineerden? Immunies? Of gewoon brutaal aan de telefoon?
dump mij maar in de groene klikoquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je een mooie kist of een simpele ?
Die zijn staatsbezit ...quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
dump mij maar in de groene kliko
Ah, op ie fiets.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Belastingdienst had er ook 1 bij elkaar verzonnen.
Wel verder als 12 zeemijl dan hč...anders is de zee staatsbezitquote:
quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)iet-anders~a83592be/quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, op ie fiets.
Carry on Soldier.
Interessant!quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schakel zo in met het een soort voorprogramma over het verleden van de Spaanse Eurovisie
Nu?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Steek mij maar in de fik op een vlot zoals de vikingen
Ik mag het niet lezenquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)iet-anders~a83592be/
Daarom
Dat stinkt welquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nu dan 😉quote:
Daarom jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat gaan de buren niet leuk vinden
Vertel?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je waar de term "rijke stinkerd" vandaan komt?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Op TV ja ..quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Interessant!Kun je dat ook gewoon volgen als je vanuit Nederland kijkt?
Vroeger konden rijken zich in de kerk laten begraven (dichter bij God) maar dat resulteerde regelmatig in het feit dat de lijkengeur de eerste maanden opsteeg uit het graf, waardoor de kerkgangers in de lijken stank zaten.quote:
Yepquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je waar de term "rijke stinkerd" vandaan komt?
Dan moet het mij als het goed is ook lukkenquote:
Tis al bijna afgelopen ,,,,quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan moet het mij als het goed is ook lukken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Hij had het over vikingen, dus leek me wel zo passendquote:
Ach ja BDS doet altijd stoer ... in zn genen is ie idd een oude blonde Vikingquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij had het over vikingen, dus leek me wel zo passend
Keyboard warriorquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja BDS doet altijd stoer ... in zn genen is ie idd een oude blonde Viking
quote:
quote:
Wat gebeurt er?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit Galactica te kijken, de nieuwe series. Soms is het zo vermoeiend dat er altijd weer een plotwending moet komen...
Dat is zo snel ff lastig uit te leggen...quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is zo snel ff lastig uit te leggen...![]()
Ik wilde gewoon ff klagen
Dat is een liedje van een Band uit Roosendaal.quote:
Zat al te Googlen naar een echte stormquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is een liedje van een Band uit Roosendaal.
Maar bizar gewoon.... het staat niet op Youtube !![]()
Metaforenquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat al te Googlen naar een echte storm
Hoe is het in huis, al iemand klachten?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat al te Googlen naar een echte storm
Er zijn een paar echte stormen geweest die Otis heetten ;Pquote:
Er is iets met de naam "Otis" ...quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn een paar echte stormen geweest die Otis heetten ;P
Moet dan altijd aan liften denkenquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er is iets met de naam "Otis" ...
Een van mijn helden is Otis C. Carr.
Funny, hoe je zonder te weten.. toch een verband gevonden hebt. Metaforisch.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moet dan altijd aan liften denken
Heb hetzelfde met Schindler, maar ipv List dan Liftquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Funny, hoe je zonder te weten.. toch een verband gevonden hebt. Metaforisch.
@Prisha is van de sterretjes?quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:prisha
https://www.bbc.com/news/world-australia-60150542
Nice!quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Full blown Stargazer
En?quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Kleine Koen wilde ook graag een telescoop
Die dingen zijn kostbaarquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Moet ik nu eigenlijk alsnog kopen om van dat jeugdtrauma af te komen
Nee ik bedoel niet Koen junior maar kleine Koen (oftewel ikzelf vroegerquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die dingen zijn kostbaar.. of was het wat anders waarom je hem van zijn wetenschappelijke ontwikkeling hebt afgehouden?
Dont get me wrong: Some kids want it all. Ik heb ze ook![]()
Ooh...quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet Koen junior maar kleine Koen (oftewel ikzelf vroeger)
Kleine Koen behielp zich met veel boeken over de ruimte. En de luchtvaart, da's ook altijd tot nu toe een interesse gebleven. Menig weekend de trein van Dordrecht naar Schiphol gepakt om vliegtuigjes te spottenquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh...
Some kids want it all![]()
Maar begrijp je wel... Ik heb ook van die lijstjes
Gewoon doen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Moet ik nu eigenlijk alsnog kopen om van dat jeugdtrauma af te komen
Kleine Koen en Kleine Goa hadden het wel samen kunnen vinden toenquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kleine Koen behielp zich met veel boeken over de ruimte. En de luchtvaart, da's ook altijd tot nu toe een interesse gebleven. Menig weekend de trein van Dordrecht naar Schiphol gepakt om vliegtuigjes te spotten
quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kleine Koen en Kleine Goa hadden het wel samen kunnen vinden toen
Edit: En Shii erbij om doctertje te spelen
Ah, jullie zitten in memory lane.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kleine Koen en Kleine Goa hadden het wel samen kunnen vinden toen
Edit: En Shii erbij om doctertje te spelen
Dat is een mooi plaatje, zelfs de straatlantaarn past er perfect in!quote:
7 Dagen opgesloten zitten maakt me helemaal MAF ja !!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, jullie zitten in memory lane.
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
7 Dagen opgesloten zitten maakt me helemaal MAF ja !!!!!!!!!
Nee ESFquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, jullie zitten in memory lane.
Dank u.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is een mooi plaatje, zelfs de straatlantaarn past er perfect in!
Doe je dan ondertussen ook nog iets anders... of hoe werkt dat bij jou?quote:
Soms nog wat anders ja. Tv aan of Netflix of iets lezen. Maar ben nu moe, dus geen zin om nog iets te doen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe je dan ondertussen ook nog iets anders... of hoe werkt dat bij jou?
PC, Tablet, Foon of telepathisch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Soms nog wat anders ja. Tv aan of Netflix of iets lezen. Maar ben nu moe, dus geen zin om nog iets te doen.
Voornamelijk PC.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
PC, Tablet, Foon of telepathisch?
Ook goed.quote:
Nu Spaanse selecties live op tvquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook goed.
Ik kom daar alleen voor de terugkijksessies.
Is het de moeite waard?quote:
Daar ligt nu sneeuwquote:
Fijn!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt op Klok... Officieel 8 minuten vrij![]()
< Gaat buiten rondjes rennen
Ik doe niet aan feedback topics.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier is het feestje:
BB / Feedback
Die rel is alweer voorbij.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier is het feestje:
BB / Feedback
Was het een leuke rel?quote:
Broer van kleine Jobi had er een (niet een heel dure hoor), maar ik vond het een beetje eng allemaalquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Kleine Koen wilde ook graag een telescoop
Het kwam allemaal te dichtbij hčquote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Broer van kleine Jobi had er een (niet een heel dure hoor), maar ik vond het een beetje eng allemaal
Ben je hints aan het droppen voor de wandeling?quote:
Deze dame zat in Benidorm vanavond, maar is weer terug inmiddelsquote:
Niet eens.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben je hints aan het droppen voor de wandeling?
Ja dat dusquote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het kwam allemaal te dichtbij hč
Dat kerktorentje van gisteren?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet eens.
Een van mijn foto’s was juist de aanleiding daarvoor.
Andersquote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze dame zat in Benidorm vanavond, maar is weer terug inmiddels![]()
@:chufi hoe vond jij de tweede Spaanse semi?
Dit liedje heeft mij een paar jaar van mijn leven gekost.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat dusIneens een maan zo groot zien en dan zo'n krater in beeld, dat vond ik toch wel een beetje het gevoel alsof de marsmannetjes konden zien dat ik ze aan het bespieden was
Ik heb hem zelfs nog verbeterd, wist namelijk niet of het mannelijk of vrouwelijk wasquote:
quote:
Graag een foto van die tieten en een linkje naar de folklorequote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik vond mevrouw tiet-globe nogal apart, maar misschien zit er wel een heel goed verhaal achter.
De meneer die niet optrad had wel een degelijke ballad, al niet zo bijzonder
Die andere kerel met dat wat meer folklore liedje vond ik echt het leukst
Ik vind het altijd moeilijk beoordelen...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik vond mevrouw tiet-globe nogal apart, maar misschien zit er wel een heel goed verhaal achter.
De meneer die niet optrad had wel een degelijke ballad, al niet zo bijzonder
Die andere kerel met dat wat meer folklore liedje vond ik echt het leukst
Slaap lekkerquote:
Dat heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd moeilijk beoordelen...
Mijn neef is een trucker in Canada. Toffe gast met een lange baard. Daar zie ik wel eens foto’s van hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goed tijd om te gaan slapen!
En denk vooral niet aan de Truckers in Canada die je niet te zijn krijgt
een role-modelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn neef is een trucker in Canada. Toffe gast met een lange baard. Daar zie ik wel eens foto’s van hoor.
Qua levenswijze niet echt.quote:
Oh dat wel.quote:
(ik kon even niet alleen een foto vinden van de globe-tiet)quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Graag een foto van die tieten en een linkje naar de folklore
Zij hebben inderdaad aardig wat nummers in het Spaansquote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kom net iets tegen... heeft Abba hun eigen nummers ook in het Spaans gezongen??
Ja jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zij hebben inderdaad aardig wat nummers in het Spaans
Ja, dat idd.quote:
Had ik ooit met een finsequote:Op vrijdag 28 januari 2022 01:14 schreef Domnivoor het volgende:
Paskal. Ik hoor af en toe dat ik op hem lijk. Heb zelfs een keer een vriend van hem ontmoet, die dat ook zei.
Jij lijkt op een Finse?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |