Hoop voor jou ook dat je zo snel mogelijk mag hoorquote:Op donderdag 27 januari 2022 14:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat op dit moment zo slecht dat 10 minuten lopen aleen opgave is.
Ik begrijp het ook wel hoor, maar de pijn doet het me ook minder begrijpen.
Mooi, hier zie je ze helaas nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Halsbandparkietjes doen het heel goed in het wild. Ze zijn hier in 010 al heel gewoon.
[ afbeelding ]
Ze hebben bijna geen natuurlijke vijand door die felgroene kleur en verspreiden zich steeds meer over Nederland.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, hier zie je ze helaas niet
Ik heb ze regelmatig op mijn balkonquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet zo erg als een goudvink, maar er zaten er vorig jaar een paar weken lang een stuk of 8 in een boom onder mn raam(gelukkig niet aan de kant van mn slaapkamer).
Anders toch nog een aandringen, een beetje druk op de ketel wil het weleens versnellen. Maar natuurlijk zal je eerst de gesprekken met de anesthesist moeten hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat op dit moment zo slecht dat 10 minuten lopen aleen opgave is.
Ik begrijp het ook wel hoor, maar de pijn doet het me ook minder begrijpen.
Ik heb vanochtend gebeld, ik ga vandaag iig niet nog een keer bellen om er druk op te zetten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders toch nog een aandringen, een beetje druk op de ketel wil het weleens versnellen. Maar natuurlijk zal je eerst de gesprekken met de anesthesist moeten hebben.
Neuh doe dat maar nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 14:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend gebeld, ik ga vandaag iig niet nog een keer bellen om er druk op te zetten.
Het is alleen zo frustrerend dat je gewoon niks kunt doen, terwijl de pijn met de dag erger word.quote:
Hoop dat ze snel deze kant op komen dan, hier nog niet gieznquote:Op donderdag 27 januari 2022 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben bijna geen natuurlijke vijand door die felgroene kleur en verspreiden zich steeds meer over Nederland.
Er leeft een hele grote zwerm in het park hier vlakbij.
[..]
Ik heb ze regelmatig op mijn balkon
[ afbeelding ]
Vervelend, hoop dat je snel geholpen wordtquote:Op donderdag 27 januari 2022 14:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is alleen zo frustrerend dat je gewoon niks kunt doen, terwijl de pijn met de dag erger word.
Waarom? Heb je zelf geen zin ?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Nog iemand die nu wel wil gaan sporten?
Nu komt me niet zo goed uit, mssn over een maandje of 6?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Owquote:
Het is aan jezelf ... tot hoelaat is die open ?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
Maar ben gisteren ook al niet geweest, moet wel echt iemand gaan hoor
Uur of 10 denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is aan jezelf ... tot hoelaat is die open ?
Ga nou maar .. anders kom je nog te laatquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uur of 10 denk ik.
Alleen wil ik er toch om 7 uur weer weg zijn
quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uur of 10 denk ik.
Alleen wil ik er toch om 7 uur weer weg zijn
Ik wil niet, maar ga toch. Daarna voelt het altijd weer goed dat ik toch geweest ben.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is dan weer mooi meegenomenquote:
Je doet het voor je eigen gezondheid hequote:Op donderdag 27 januari 2022 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
Maar ben gisteren ook al niet geweest, moet wel echt iemand gaan hoor
Ja hoor, maar daar heb jij niks aan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi zo.quote:
Nee hoor, de kans dat ik ookmaar de sportschool zou halen is nihil.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
Oh ik heb iedereen weggeschopt zo te zien
De tandarts lukte welquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee hoor, de kans dat ik ookmaar de sportschool zou halen is nihil.
Ah ok .. dat scheeltquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die zit nog geen straat verder
Ik kom juist binnenwaaienquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
Oh ik heb iedereen weggeschopt zo te zien
Doe maar gauw de deur dicht dan.quote:
Het weer was een beetje saai vandaagquote:
Oh ja, oepsquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe maar gauw de deur dicht dan.
Ik kijk nu net een item over rookoverlast van rokende buren ....quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe maar gauw de deur dicht dan.
Jij kan erover meepraten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk nu net een item over rookoverlast van rokende buren ....
Lekker. Eet smakelijkquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wat gyros en kalamaria besteld voor avondeten.
< Schrikt opquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, oeps![]()
* Aoibhin gooit deur dicht
Zeker van die personen die wel bomen willen kappen omdat dat hun uitzicht verpest,maar dan gaan janken over stankoverlast..quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs op terrasjes al irritantquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wat gyros en kalamaria besteld voor avondeten.
Een terras is natuurlijk iets anders dan een tuin danwel balkon.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs op terrasjes al irritant
Als ex roker klaag ik niet , maar besef wel dat het behoorlijk stinkt ..quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs op terrasjes al irritant
Ik wel zowel onder als boven rookt ...quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn buurman rookt in zijn achtertuin (nooit in zijn huis). Maar er staat een muur tussen onze tuinen dus ik heb er geen last van.
Zonder die muur zou je ook geen last hebben, op een terras mssn welvanwege de evt parasols ed,maarik kan het me niet voorstellen , tenzij boven windkracht 5 en naar je gezicht uitblazen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn buurman rookt in zijn achtertuin (nooit in zijn huis). Maar er staat een muur tussen onze tuinen dus ik heb er geen last van.
Dat is wel fijnquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Straks mag je niet eens meer in je eigen tuin of op balkon roken, ik vind het zo'n gezeik.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:50 schreef oma-Nijn het volgende:
De rokers moesten naar buiten om te roken. Nu zitten ze buiten, begint het gezeik daar weer.![]()
In een restaurant kan ik het nog begrijpen.
Ben er nu 12 jaar vanaf, maar je mag van mij overal roken. Ook hier in huis.
Ik rookte ook gewoon in huis toen ik nog rookte.. Maar bezoek nu gelieve buiten te roken ..quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:50 schreef oma-Nijn het volgende:
De rokers moesten naar buiten om te roken. Nu zitten ze buiten, begint het gezeik daar weer.![]()
In een restaurant kan ik het nog begrijpen.
Ben er nu 12 jaar vanaf, maar je mag van mij overal roken. Ook hier in huis.
Tuurlijk, dat beslist ieder ook voor zich.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik rookte ook gewoon in huis toen ik nog rookte.. Maar bezoek nu gelieve buiten te roken ..
In mijn huis beslis ik datquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat beslist ieder ook voor zich.
En wij al helemaal niet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:15 schreef Koen66 het volgende:
Wow, zo'n matige typactie dat zelfs autocorrect het niet snapt
Ja ik zag het maar zei maar nietsquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:15 schreef Koen66 het volgende:
Wow, zo'n matige typactie dat zelfs autocorrect het niet snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |