Ongeveer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde verhouding als voor het toernooi denk ik.
2,6 voor Nadal?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:57 schreef Opnaarutrecht het volgende:
De bookies denken dat Medvedev wint zondag. Medvedev 1,53, Nadal 2,60.
1,53 voor Medvedev? Gratis geld!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
2,6 voor Nadal?
Daar ga ik wat geld op zetten.
Ik heb in de achtste finale op hem ingezet. Toen gaf Nadal wint 4,10 en Medvedev 2,20.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:51 schreef eentwee het volgende:
Voor het toernooi heb ik op Nadal ingezet op 7,3 of 7,5. Medvedev zat toen rond de 2,5 volgens mij.
Had Tsitsipas toen niet een enorme zware wedstrijd van een uur of 5 tegen Nadal in de kwartfinale gespeeld? Zit er misschien helemaal naast, maar zoiets staat mij bij.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Was even vergeten dat Medvedev de erkend vadermepper S. Tsitsipas vorig jaar in de halve finale in 3 setjes wegstuurde.
Volgens de FOK!ers moeten jongen gasten daar makkelijk tegen kunnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Had Tsitsipas toen niet een enorme zware wedstrijd van een uur of 5 tegen Nadal in de kwartfinale gespeeld? Zit er misschien helemaal naast, maar zoiets staat mij bij.
Bij mij is #158 een post van mijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mijn post? Die staat bij mij gewoon paar posts hierboven. Nummer 158
Waardoor - dat gepluk?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had veel sympathie voor Nadal maar ben me steeds meer gaan ergeren aan hem. Groot tennisser maar heb er niks meer mee.
Ik ben fan, al sinds set 5 van de Wimbledonfinale van 2008.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ook wel minder, moet ik eerlijk zeggen. Zou het niet heel erg vinden als hij binnenkort eens stopt, maar tot die tijd blijf ik wel hopen dat hij zn toernooitjes en slams wint.
Ben gewoon klaar met reetplukker Nadal en z’n voorspelbare spel, reacties, en psychotische trekjes. Hij en Federer die altijd zo politiek correct handelen en die op handen gedragen worden door 99% van het publiek.quote:
Ik neem aan dat je neurotisch bedoelt?Die vind ik ook irritant en ik vind het onbegrijpelijk dat ze zoiets niet kunnen afleren bij zo'n groot sportman.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben gewoon klaar met reetplukker Nadal en z’n voorspelbare spel, reacties, en psychotische trekjes.
Voor Nadls gelt dfat wel, voor Federer echt niet. Die is soms behoorlijk grof tegen umpires.quote:Hij en Federer die altijd zo politiek correct handelen en die op handen gedragen worden door 99% van het publiek.
Dat snap ik. Zeker leuk om naar te kijken. Wel vind ik het veel knapper als iemand rustig blijft, zoals Edberg destijds. Maar goed, het heeft beide wel iets.quote:Ik heb meer met spelers die zich uiten, en niet alleen positief. Safin vond ik ook zo’n held net als Ivanisevic. 100 Keer liever iemand die zegt/handelt naar z’n gevoel en van z’n hart geen moordkuil maakt.
Bij Nadal heeft dat met de taal te maken. In het Spaans (en Catalaans) laat hij zich wel degelijk minder politiek correct uit dan in het Engels. Met Bernardes heeft hij het in Londen flink aan de stok gehad en in het Spaans gezegd dat Bernardes, vrij vertaald, uit zijn nek lulde. Hoewel Nadal Engels spreekt, kan zich niet als een Federer of zelfs een Djokovic uitdrukken in de taal.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je neurotisch bedoelt?Die vind ik ook irritant en ik vind het onbegrijpelijk dat ze zoiets niet kunnen afleren bij zo'n groot sportman.
[..]
Voor Nadls gelt dfat wel, voor Federer echt niet. Die is soms behoorlijk grof tegen umpires.
[..]
Dat snap ik. Zeker leuk om naar te kijken. Wel vind ik het veel knapper als iemand rustig blijft, zoals Edberg destijds. Maar goed, het heeft beide wel iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |