Gentleman Tim. Scheen zelfs "thank you" te zeggen tegen de ballenmensen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:20 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ze noemen hem dan ook wel Tim Zenman.
Dat was Tim Mayotte.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gentleman Tim. Scheen zelfs "thank you" te zeggen tegen de ballenmensen.
Ik ben vast ouder dan jij, dus het zij je vergeven.quote:
Ja, en zijn interviews na afloop zijn wel altijd erg vermakelijk. Dan komt hij wel heel leuk over. Maar houding op de baan...neh. Wel een lekker aanvallende spelerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Medvedev is geen sympathieke speler, maar ik vind hem een genot om naar te kijken als tennisser.
Ik vind hem een god, net als Nole.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Medvedev is geen sympathieke speler, maar ik vind hem een genot om naar te kijken als tennisser.
Nee joh, Djokovic is een idioot en Medvedev een held.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind hem een god, net als Nole.
Publieksvijand nummer 1 maar wel presteren en jezelf zo nu en dan lekker laten gaan.
Heerlijk.
Voor Nole heb ik ook wel meer sympathie gekregen de laatste jaren. Natuurlijk wel de rivaal van mijn favoriet Nadal, maar hij is absoluut het meest allround. Blijft mentaal bijna altijd super sterk. Gaat vaak beter spelen als hij ziedend is. En eigenlijk hou ik wel van spelers die zichzelf soms laten gaan. Hou van een beetje chaos en rumoer. En Nole heeft echt hele leuke interviews na afloop. Nadal is vaak heel politiek correct, en geeft altijd ongeveer dezelfde antwoorden. Dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind hem een god, net als Nole.
Publieksvijand nummer 1 maar wel presteren en jezelf zo nu en dan lekker laten gaan.
Heerlijk.
Eens ja, dat was echt Haase-stylo meltdown. Denk dat een voetbalscheidsrechter al geel had gegeven, dus in een nette sport als tennis zou je dat helemaal verwachten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:30 schreef GwaiLow het volgende:
Medvedev ging wel heel heftig tekeer tegen de scheids. Vind het eigenlijk heel zwak dat hij hiervoor geen penalty game tegen kreeg, of strafpunten iig. ''Kijk me aan! Jij bent zo slecht. Idioot! Hoe kan zo'n slechte scheids een halve finale Grand Slam leiden?!?!''. Dat kan je toch niet accepteren als ref
Waar is de post gebleven waarop jij reageert?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens ja, dat was echt Haase-stylo meltdown. Denk dat een voetbalscheidsrechter al geel had gegeven, dus in een nette sport als tennis zou je dat helemaal verwachten.
Mijn post? Die staat bij mij gewoon paar posts hierboven. Nummer 158quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar is de post gebleven waarop jij reageert?
Die staat er bij mij nog?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar is de post gebleven waarop jij reageert?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:30 schreef GwaiLow het volgende:
Medvedev ging wel heel heftig tekeer tegen de scheids. Vind het eigenlijk heel zwak dat hij hiervoor geen penalty game tegen kreeg, of strafpunten iig. ''Kijk me aan! Jij bent zo slecht. Idioot! Hoe kan zo'n slechte scheids een halve finale Grand Slam leiden?!?!''. Dat kan je toch niet accepteren als ref
Ik had veel sympathie voor Nadal maar ben me steeds meer gaan ergeren aan hem. Groot tennisser maar heb er niks meer mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor Nole heb ik ook wel meer sympathie gekregen de laatste jaren. Natuurlijk wel de rivaal van mijn favoriet Nadal, maar hij is absoluut het meest allround. Blijft mentaal bijna altijd super sterk. Gaat vaak beter spelen als hij ziedend is. En eigenlijk hou ik wel van spelers die zichzelf soms laten gaan. Hou van een beetje chaos en rumoer. En Nole heeft echt hele leuke interviews na afloop. Nadal is vaak heel politiek correct, en geeft altijd ongeveer dezelfde antwoorden. Dat is wel jammer.
Hij moet zelfs twee sets op rij winnen, het is een beetje alsof je 1-0 achter staat in een best-of-three.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:56 schreef superniger het volgende:
2-1 Medvedev.
Tsitsipas moet set 4 winnen om nog kans te maken op een finaleplaats.
Tenzij de Rus z’n been breekt of een andere blessure oploopt waardoor hij op moet geven.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:56 schreef superniger het volgende:
2-1 Medvedev.
Tsitsipas moet set 4 winnen om nog kans te maken op een finaleplaats.
Ik ook wel minder, moet ik eerlijk zeggen. Zou het niet heel erg vinden als hij binnenkort eens stopt, maar tot die tijd blijf ik wel hopen dat hij zn toernooitjes en slams wint.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had veel sympathie voor Nadal maar ben me steeds meer gaan ergeren aan hem. Groot tennisser maar heb er niks meer mee.
CUCKED door de bullshit Russianquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:30 schreef GwaiLow het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |