Leuke pasta.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Collins was toch echt de underdog bij de bookmakers. Flinke smak erop gegooid, maar had ook weer niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan. Dat ze niet zo snel van Swiatek zou winnen was mij vooraf wel duidelijk, ondanks dat Iga niet helemaal fris oogde in haar vorige ronde.
Ik heb aan de hand van mijn analyse tijdens het inspelen ook nog eens ingezet op 6-4 eerste set en 6-1 tweede set, toch weer leuk een paar ton verdiendquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Collins was toch echt de underdog bij de bookmakers. Flinke smak erop gegooid, maar had ook weer niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan. Dat ze niet zo snel van Swiatek zou winnen was mij vooraf wel duidelijk, ondanks dat Iga niet helemaal fris oogde in haar vorige ronde.
Khachanov zou zijn voornaam aan haar mogen uitlenen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:23 schreef FundsAreSafu het volgende:
Collins moet wel de speelster zijn met de meest arrogante uitstraling ooit
Misschien daarom dat ik haar zo aantrekkelijk vind
Tja, maar Dokic heeft het ook wel echt zwaar gehad in het leven. Ze werd fysiek gigantisch misbruikt door haar vader vanaf haar zesde jaar. Elke keer als haar tennis hem niet aanstond sloeg hij haar helemaal kapot. Ze heeft enorm veel stress gehad, en suïcidaal geweest. Volgens mij is ze voordat haar professionele tennis carrière begon heel veel afgevallen, want ze woog echt 120kg. Uiteindelijk heeft ze het nog vrij goed gedaan in haar carrière, maar wel al op haar 30ste oid gestopt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:35 schreef superniger het volgende:
Jezus. Die Dokic is viesdik en heeft onflatteuze kleren aan.
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:59 schreef EP3 het volgende:
Worden hier nog wekkertjes gezet voor Berrettini - Nadal?
Ja, even inspelen kijken en dan betten!!1!!!quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:59 schreef EP3 het volgende:
Worden hier nog wekkertjes gezet voor Berrettini - Nadal?
Dat ze zeggen dat de mensen in die reclames echte medewerkers zijn, lijkt me niet heel wervend. Daar wil je dan toch niet werken?quote:
Nah. Ze leiden je op (repareren je). En vervolgens wordt je vervangen. Zijn ze glashelder over.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 06:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ze zeggen dat de mensen in die reclames echte medewerkers zijn, lijkt me niet heel wervend. Daar wil je dan toch niet werken?
Haha.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 06:45 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Nah. Ze leiden je op (repareren je). En vervolgens wordt je vervangen. Zijn ze glashelder over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |