Die komen ook niet met dit soort standaard popdeuntjes.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Italië ook niet, die doen het gemiddeld toch een heel stuk beter
Duitsland ook volgensmij, zal wel wat extra centen opleverenquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk niet eerlijk vind. Zweden doet dat toch? Ik vind dat je als land zelf over je keuze moet beslissen en dan beslist Europa in mei wat het er van vindt.
Het kan wel een manier zijn om de schuld van een flop niet alleen bij het publiek of de jury neer te leggen. 40% publiek, 40% jury, als die het met elkaar eens zijn is er niets aan de hand en anders heb je internationaal als doorslaggevende factor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk niet eerlijk vind. Zweden doet dat toch? Ik vind dat je als land zelf over je keuze moet beslissen en dan beslist Europa in mei wat het er van vindt.
Zeker beter dan Moldavie, dat niets in de finale te zoeken had. En met de act overstijgt het San Marino ook nog wel. Ik zou het in mei iets van 18e zien worden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar dit is toch niet overtuigend beter dan 1 van die 5?
Nee veel landen als Zweden gebruiken juist een internationale jury stem. Jouw land nu ook. Die Duitse Hans Pannecoucke en IJslandse head of delegation bepalen voor 20% het eindresultaat.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja tempo zat er best lekker inquote:
Met de kanttekening dat Nederland nog steeds mijn land isquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee veel landen als Zweden gebruiken juist een internationale jury stem. Jouw land nu ook. Die Duitse Hans Pannecoucke en IJslandse head of delegation bepalen voor 20% het eindresultaat.
Ah ok dat weet ik dan weer niet .....quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis de grootste Eurovisiewinnaar ooit, qua resultaat.
Nee wij hebben hier verder ook weinig met het ESF hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok dat weet ik dan weer niet .....
Jouw tweede land dan.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat Nederland nog steeds mijn land isEn Spanje ook een beetje dan, vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |