80. En dus echt prima in staat om alles zelf te regelen, zelfs illegaal films downloaden hoefde ik hem niet te lerenquote:
Ow wauw. Die van mij is 67 en die weet de aanknop van een pc niet eens te vinden. Net als de uitknop van de vaste huistelefoonquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
80. En dus echt prima in staat om alles zelf te regelen, zelfs illegaal films downloaden hoefde ik hem niet te leren.
Sja, wat ie eigenlijk geleerd heeft is is dat je alles kan Googlenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow wauw. Die van mij is 67 en die weet de aanknop van een pc niet eens te vinden. Net als de uitknop van de vaste huistelefoon
Mijn opa van 93 doet ook facebook enz. Super knap welquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, wat ie eigenlijk geleerd heeft is is dat je alles kan Googlen.
Aan de ene kant wel en aan de andere kant heb ik maar weinig begrip voor mensen die zelfbenoemd digibeet zijn, het is echt allemaal niet zo moeilijk meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn opa van 93 doet ook facebook enz. Super knap wel
Mijn ouders zijn in mijn jeugd begonnen met een commador ofzoiets? Toen ik 4 was hadden we een windows pcquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel en aan de andere kant heb ik maar weinig begrip voor mensen die zelfbenoemd digibeet zijn, het is echt allemaal niet zo moeilijk meer tegenwoordig.
In de tijd waar Sounddragon het over had moest je je eigen PC bouwen, met onderdelen die niet gegarandeerd samenwerkten ook al paste het wel. En Windows, als je het al had, was zo buggy dat je meer aan het troubleshooten was dan iets leuks doen.
Maar nu? Klik, aan en elke idioot kan het leren in een half uurtje. En als je het niet weet, ram het in Google, je bent nooit de eerste of de enige ergens mee.
Veel mensen hebben nooit geleerd om iets te Googlen hoor. Als ze apps niet aan te klikken zijn dan houdt het al snel op.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel en aan de andere kant heb ik maar weinig begrip voor mensen die zelfbenoemd digibeet zijn, het is echt allemaal niet zo moeilijk meer tegenwoordig.
In de tijd waar Sounddragon het over had moest je je eigen PC bouwen, met onderdelen die niet gegarandeerd samenwerkten ook al paste het wel. En Windows, als je het al had, was zo buggy dat je meer aan het troubleshooten was dan iets leuks doen.
Maar nu? Klik, aan en elke idioot kan het leren in een half uurtje. En als je het niet weet, ram het in Google, je bent nooit de eerste of de enige ergens mee.
IPX/SPX in DOS aan de praat krijgen om over je coax kabel die door de dakgoot liep met de buurjongen Duke Nukem 3D te doen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden nooit een computer natuurlijk, ik was de eerste die er een had in mijn hele familie zelfs. Een MSX 1 van Canon.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn in mijn jeugd begonnen met een commador ofzoiets? Toen ik 4 was hadden we een windows pc
Ja, dat bedoelde ik dus, leer mensen Googlen, zelfs je vraag woord voor woord stellen werkt meestal wel redelijkquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel mensen hebben nooit geleerd om iets te Googlen hoor. Als ze apps niet aan te klikken zijn dan houdt het al snel op.
Als die klote netwerkkaart het al wou doen, want die conflicteerden echt overal mee, want wie had zo'n ding nou?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
IPX/SPX in DOS aan de praat krijgen om over je coax kabel die door de dakgoot liep met de buurjongen Duke Nukem 3D te doen.
Dat was het punt, in die tijd was het ook daadwerkelijk enorm ingewikkeld en als je geen kennis had had je pech.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:14 schreef Senn88 het volgende:
Ik kan deze codetaal ook niet volgenTWI volgens mij heb jij vroeger ook nog wel eens meegekeken als er weer eens iets niet werkte?
Sinds ik een iphone heb heb ik ook geen gekloot meerquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was het punt, in die tijd was het ook daadwerkelijk enorm ingewikkeld en als je geen kennis had had je pech.
En dat is inmiddels dus allang al niet meer zo, digibeet zijn is een keuze.
Ik bouw nog steeds mijn eigen PC's hoor, alleen is dat ook allang niet meer zo ingewikkeld meer.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sinds ik een iphone heb heb ik ook geen gekloot meer
Ja maar jij doet er spelletjes op. Ik doe geen spelletjes want daar heb ik het geduld niet voor. Ik surf een beetje en moet sporadisch een beetje werken in word of excel daar ga ik toch geen pc voor kopenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bouw nog steeds mijn eigen PC's hoor, alleen is dat ook allang niet meer zo ingewikkeld meer.
Speaking of PCs, iemand nog een PC kopen?.
Mwah, ik game niet zo veel meer eigenlijk, alleen Fortnite met mijn oppaskind.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja maar jij doet er spelletjes op. Ik doe geen spelletjes want daar heb ik het geduld niet voor. Ik surf een beetje en moet sporadisch een beetje werken in word of excel daar ga ik toch geen pc voor kopen
Ik wil alleen ooit nog een ipad maar dat heeft geen haast.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik game niet zo veel meer eigenlijk, alleen Fortnite met mijn oppaskind.
Maar nee, daar heb je niet zo veel voor nodig inderdaad, maar ook simpele machines heb ik.
Ik had er een paar, maar inmiddels allemaal verkocht op mijn 12,9 inch Pro en mini na.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik wil alleen ooit nog een ipad maar dat heeft geen haast.
Spelletjes doe ik niet op machinesquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had er een paar, maar inmiddels allemaal verkocht op mijn 12,9 inch Pro en mini na.
Is toch meer een ding om iets op te bekijken dan echt iets doen op een simpel spelletje na.
Als je er een toetsenbord en evt muis op aansluit kan het tegenwoordig wel doorgaan voor een basis laptop ja, met wat beperkingen. Maar voor administratie en surfen is het prima.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Spelletjes doe ik niet op machinesmaar vroeger gebruikte ik er ook een voor mijn studie, dan moeten ze nu ook wel handig zijn voor basisadministratie en surfen? Als ik er een ga kopen (ooit) wil ik natuurlijk wel n hele nieuwe
Heb op mijn windows surface idd ook een toetenbordje. Maar dat ding is intussen ook al 8 jaar oud en heeft geen ondersteunende updates meer. Nu maakt dat voor de administratie niet uit dus zolang dat nog werkt laat ik het zoquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je er een toetsenbord en evt muis op aansluit kan het tegenwoordig wel doorgaan voor een basis laptop ja, met wat beperkingen. Maar voor administratie en surfen is het prima.
Ik heb ook nog een oude surface liggen, maar die heb ik zelf voorzien van een nieuwe windowsversie, dus die is nog steeds up to date. En als je geen wilde dingen doet nog prima bruikbaar eigenlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb op mijn windows surface idd ook een toetenbordje. Maar dat ding is intussen ook al 8 jaar oud en heeft geen ondersteunende updates meer. Nu maakt dat voor de administratie niet uit dus zolang dat nog werkt laat ik het zo
Dit idd.. alleen heb ik door wat troubles in die tijd dat deel van de computerisering overgeslagen, want qua leeftijd zou ik eigenlijk wel MS Dos enzo moeten kennen, maar da's dan weer net niet zo.. Ik heb wel ook een C64 gehad, en een Amiga, maar daarna stopte het voor mij even een jaar of wat, en toen ik weer bij computers in de buurt kwam, zaten we al bij Windhoos 95/98 en MSN dus. Ik kan best wel wat met een computer, maar er moet wel Windows op staan, anders kan ik er niet veel meer mee als aan- en uitzetten of door een bushokje flikkerenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zoveel ouder dan jij ben ik niet en ik snap dit wel. Ik voel nu een generatiekloof babydino
De c64 heb ik overgeslagen, ik was van de MSX. Maar na de MSX 2 kwam er wel een Amiga 500. Daarna werd het een 386 en was het inderdaad voornamelijk PC voor mij. En toen Apple eindelijk het licht zag met OSX kon ik me daar ook wel mee vermaken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit idd.. alleen heb ik door wat troubles in die tijd dat deel van de computerisering overgeslagen, want qua leeftijd zou ik eigenlijk wel MS Dos enzo moeten kennen, maar da's dan weer net niet zo.. Ik heb wel ook een C64 gehad, en een Amiga, maar daarna stopte het voor mij even een jaar of wat, en toen ik weer bij computers in de buurt kwam, zaten we al bij Windhoos 95/98 en MSN dus. Ik kan best wel wat met een computer, maar er moet wel Windows op staan, anders kan ik er niet veel meer mee als aan- en uitzetten of door een bushokje flikkeren
MSN was ook gewoon het beste ooit.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:08 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]![]()
Mijn internetchat begon bij MSN(of TMF chatbox had je ook nog geloof ik). Kende IRC alleen van computerspelletjes.
Ja stom dat MS dat gekilled heeft. Toen werd het Skype en dat was echt zo klote.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
MSN was ook gewoon het beste ooit.
Ja, de Amiga's waren de eerste computers waar je ook een beetje muziek mee kon maken.. die ken ik uit het begin van de house, dat waren toen de studiocomputers.. eind 80, begin 90'er jaren denk ik..quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De c64 heb ik overgeslagen, ik was van de MSX. Maar na de MSX 2 kwam er wel een Amiga 500. Daarna werd het een 386 en was het inderdaad voornamelijk PC voor mij. En toen Apple eindelijk het licht zag met OSX kon ik me daar ook wel mee vermaken.
Inmiddels kan ik overal wel redelijk mee overweg, al heb ik nog steeds weinig met Linux voor de desktop.
Skype was niks, en is nog steeds niks.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:16 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ja stom dat MS dat gekilled heeft. Toen werd het Skype en dat was echt zo klote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Meeste muzikanten hadden een Atari ST omdat die ingebouwde midipoorten had. De amiga was niet perse minder goed voor muziek, maar daar moest je die poorten voor toevoegen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, de Amiga's waren de eerste computers waar je ook een beetje muziek mee kon maken.. die ken ik uit het begin van de house, dat waren toen de studiocomputers.. eind 80, begin 90'er jaren denk ik..![]()
Ik had toen een apart leventje, had weinig met computers.. druk met andere dingen.. Dat hele technische stuk van computers heb ik niet meegekregen van het zelf bouwen e.d. Ik vind het nu ook nog steeds niks om in een computer te spitten.. Geef mij maar iets met printplaten erin waar je nog lekker met soldeer op kunt kliederen
Sja, het is net als met bitcoins; als je er snel bij was.. In het begin was er dik geld te verdienen. Er zijn wat mensen die het erg goed gedaan hebben met wat basic ideetjes en investeringen.. En ik denk dat er nog velen gaan volgen, alleen is het nu wat lastiger om met unieke ideeën te komen, maar ook minder goede dingen kunnen best veel geld opleveren..quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meeste muzikanten hadden een Atari ST omdat die ingebouwde midipoorten had. De amiga was niet perse minder goed voor muziek, maar daar moest je die poorten voor toevoegen.
Ik heb computers altijd wel redelijk kunnen combineren met andere dingen doen, al was je al snel de nerd vaak uiteraard.
En nu zijn een aantal nerds met afstand de rijkste mensen op aarde.
Zoals?quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:01 schreef Tegan het volgende:
Ik loop anders regelmatig tegen dingen aan die Google ook niet weet. Bijvoorbeeld bekende bugs zonder oplossing. Of de limieten van Excel
.
Volgende week bij good old Alternate eentje kopen, even wachten tot de CPU koeler weer op voorraad isquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bouw nog steeds mijn eigen PC's hoor, alleen is dat ook allang niet meer zo ingewikkeld meer.
Speaking of PCs, iemand nog een PC kopen?.
Meestal bij een promotie ga je ook een trede omhoog, maar dat hoeft niet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:39 schreef Senn88 het volgende:
Net gehoord dat wij een schaal omhoog gezet worden door de baas. Weet iemand hoe dat met opgebouwde tredes gaat? Ik zat op trede 2 ga ik dan in de nieuwe schaal ook naar trede 2?
Ik ben geen expert, maar hoe ik het begrijp start normaal gesproken in een nieuwe schaal onderaan. (hier is dat in ieder het geval)quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:39 schreef Senn88 het volgende:
Net gehoord dat wij een schaal omhoog gezet worden door de baas. Weet iemand hoe dat met opgebouwde tredes gaat? Ik zat op trede 2 ga ik dan in de nieuwe schaal ook naar trede 2?
Goed opletten inderdaad. Was bij mij toen niet gebeurt dus toen had het geen verschil maar voelde wel een beetje zuur. Goed om het na te vragen dusquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:39 schreef Senn88 het volgende:
Helemaal topquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:50 schreef Q. het volgende:
M'n niet-gevaccineerde wappie-collega zit thuis met "de griep". Suuure. Zeker omdat zn kinderen vorige week al positief waren. Mag ik zn werk overnemen in de drukste periode van het jaar.
Bwehehehehequote:Op donderdag 27 januari 2022 10:50 schreef Q. het volgende:
M'n niet-gevaccineerde wappie-collega zit thuis met "de griep". Suuure. Zeker omdat zn kinderen vorige week al positief waren. Mag ik zn werk overnemen in de drukste periode van het jaar.
Antivax kennis van mij werd ook ziek. Eerste paar dagen was het nog "zie je wel, stelt niet zoveel voor."quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:50 schreef Q. het volgende:
Neequote:Op donderdag 27 januari 2022 09:39 schreef Senn88 het volgende:
Ik moet hier heel hard om lachen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:56 schreef DrMarten het volgende:
Antivax kennis van mij werd ook ziek. Eerste paar dagen was het nog "zie je wel, stelt niet zoveel voor."
Vervolgens kwam ie met een klaplong in het ziekenhuis, maar dat kwam uiteraard niet door corona
Kwam zeker door de inflatiequote:Op donderdag 27 januari 2022 10:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Antivax kennis van mij werd ook ziek. Eerste paar dagen was het nog "zie je wel, stelt niet zoveel voor."
Vervolgens kwam ie met een klaplong in het ziekenhuis, maar dat kwam uiteraard niet door corona
Ze hebben hem gewoon stiekem een GIFSPUIT gegeven.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gifspuit.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken een antivaxxer die voor de derde keer besmet is. Bingo.
Maar op zich is na 1 besmetting het anti-vaxxer zijn niet echt relevant meer toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken een antivaxxer die voor de derde keer besmet is. Bingo.
Kortstondig. En alleen tegen de variant die je besmet heeft. De volgende variant walst daar weer gewoon overheen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar op zich is na 1 besmetting het anti-vaxxer zijn niet echt relevant meer toch?
Dan heb je gewoon immuniteit.
Net als je vaccin ja.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Kortstondig. En alleen tegen de variant die je besmet heeft. De volgende variant walst daar weer gewoon overheen.
Niet iedereen blijkbaarquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar op zich is na 1 besmetting het anti-vaxxer zijn niet echt relevant meer toch?
Dan heb je gewoon immuniteit.
Maar goed, die mensen leven vaak wel anders dan wij, qua afstand en houden aan de regeltjes
Neem je toch gewoon een life time subscription op Pfizer, ik zie het probleeem niet.quote:
Het is gratis dus ik wil het.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neem je toch gewoon een life time subscription op Pfizer, ik zie het probleeem niet.
Geen idee, ik zeg ook totaal niet dat ze zich niet hadden moeten laten vaccineren ofzo, maar als je met een schertsende "anekdote" komt over een onbekend iemand die een anti-vaxxer is en die (hahahahahahaha zo grappig) ziek is geworden en je iemand die je al 20 jaar pesoonlijk kent en het andere is overkomen, dan komt het een beetje eenkennig over.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar hoe ziek zouden ze zijn geworden zonder booster?
Nee, dat is ook nooit beweerd. Enkel de kans dat je er ziek van wordt, wordt minder en wanneer je dan toch ziek wordt, dat dat vaak ook minder ziek is, waardoor veel minder mensen naar het ziekenhuis hoeven.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat vaccin voorkomt toch niet zozeer besmetting?
Klopt, het is met de huidige variant nu vooral effectief om ziekenhuisopnames te voorkomen, niet om (thuis) ziek te worden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat vaccin voorkomt toch niet zozeer besmetting?
Ja want je weet nu ook al wat dit op lange termijn gaat doen. Zelfs als een veel lager percentage Long Covid krijgt zijn dat nog steeds tienduizenden mensen. Ik ga nog steeds doen wat ik kan doen om Omicron te vermijden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Correctie,. met de huidige variant is het beter dat iedereen het krijgt, omicron is een verkoudheid, geen schim van de vorige versies. Krijg het, klaar.
Prima, leef maar in angst. Ik vertik hetquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja want je weet nu ook al wat dit op lange termijn gaat doen. Zelfs als een veel lager percentage Long Covid krijgt zijn dat nog steeds tienduizenden mensen. Ik ga nog steeds doen wat ik kan doen om Omicron te vermijden.
Ja, maar ik heb daardoor zoiets van "Ik heb helemaal niks, laat me gewoon naar huis vliegen man!"quote:
Met gierende banden weg uit Nederlandquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb daardoor zoiets van "Ik heb helemaal niks, laat me gewoon naar huis vliegen man!"
Ja, ik heb m'n dosis Hollandistan wel gehad ondertussenquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met gierende banden weg uit Nederland
*hue hue*quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:13 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb een huis gekocht![]()
Dus die boosters en pikken kunnen me gestolen worden! mijn hoofd zit vol.
Pikken?quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:13 schreef gcjoel het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:13 schreef gcjoel het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:13 schreef gcjoel het volgende:
En gefeliciteerd natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:13 schreef gcjoel het volgende:
Wat egoistisch!quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:13 schreef gcjoel het volgende:
Ben alweer ruim een week in nauw contact met mijn positieve vriendin (isolatie van elkaar is in ons huis niet echt te doen, zeker niet met beiden thuiswerken), maar ik blijf maar negatief testen, ook bij de GGD. Heb wel dezelfde klachten als haar vanaf hetzelfde moment, maar dat kan dus ook een gewone verkoudheid zijn die zij dan misschien tegelijk heeft met asymptomatische corona of zo.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Correctie,. met de huidige variant is het beter dat iedereen het krijgt, omicron is een verkoudheid, geen schim van de vorige versies. Krijg het, klaar.
Dat hoeft nou ook weer niet per se hoor. Ik vind mensen die het niet willen krijgen ook niet meteen fout of gek ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:23 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ben alweer ruim een week in nauw contact met mijn positieve vriendin (isolatie van elkaar is in ons huis niet echt te doen, zeker niet met beiden thuiswerken), maar ik blijf maar negatief testen, ook bij de GGD. Heb wel dezelfde klachten als haar vanaf hetzelfde moment, maar dat kan dus ook een gewone verkoudheid zijn die zij dan misschien tegelijk heeft met asymptomatische corona of zo.
Het lukt me vooralsnog niet om het te krijgen.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:13 schreef gcjoel het volgende:
Valt ook niet mee.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:34 schreef Tegan het volgende:
Sollicitant met 'OneDrive' als skill op het CV. Cute![]()
.
Gefeliciteerd. Zwaar jaloers welquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:13 schreef gcjoel het volgende:
Ahhh wat goed, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:13 schreef gcjoel het volgende:
Da's wel een aardige prestatie these days, gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:13 schreef gcjoel het volgende:
Laatst collega helemaal van slag. Ik stuurde het support artikel van MS Visio terug n.a.v. het verzoek een nieuwe versie van een stroomschema voor haar te maken, want zelf tekst overtypen in Visio was echt te ingewikkeldquote:
You're losing your touch, huehuequote:Op donderdag 27 januari 2022 13:41 schreef CherryLips het volgende:
Hoofd vol pikken en ik zag het niet eens
watquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laatst collega helemaal van slag. Ik stuurde het support artikel van MS Visio terug n.a.v. het verzoek een nieuwe versie van een stroomschema voor haar te maken, want zelf tekst overtypen in Visio was echt te ingewikkeld. Moest me inhouden om te vragen of ze ook hulp nodig had bij emails typen
.
Een Fok!-wijk. Een soort landbased sc, een autistisch Kanaleneiland, maar dan awkward.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien worden we buren in Schubbekutteveen!
Een buurt waar iedereen op de zolderkamer zit?quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een Fok!-wijk. Een soort landbased sc, een autistisch Kanaleneiland, maar dan awkward.
En een hek eromheen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:53 schreef STING het volgende:
[..]
Een buurt waar iedereen op de zolderkamer zit?
Mijn antivax liefje kreeg het ook, weekje ziek, weekje uitbrakken daarna en nu doet ze het weer prima...quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel lekker rustig!quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:53 schreef STING het volgende:
[..]
Allicht, even een injectie gegevenquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn antivax liefje kreeg het ook, weekje ziek, weekje uitbrakken daarna en nu doet ze het weer prima...
Ook meteen even geprobeerd of je een week erna nog besmet raakt.. ook niet gelukt.
Makkelijk te bouwen wijkje; alleen maar dakpanelen, de rest vd verdiepingen zijn onnodigquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:53 schreef STING het volgende:
[..]
Tussen de gordijnen en geraniums naar elkaar loeren en dat interpreteren als scoren en zo.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:53 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, even een injectie gegeven
https://www.paradijsvogelsmagazine.nl/slapen-plaggenhut-drenthe/quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tussen de gordijnen en geraniums naar elkaar loeren en dat interpreteren als scoren en zo.
Waar komen baby's anders vandaan?quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tussen de gordijnen en geraniums naar elkaar loeren en dat interpreteren als scoren en zo.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien worden we buren in Schubbekutteveen!
Ooievaar toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar komen baby's anders vandaan?
Dat komt wel erg dichtbijquote:
Primark of Action toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar komen baby's anders vandaan?
Wist ik welquote:Op donderdag 27 januari 2022 14:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, daar woon ik niet. Dus denk niet dat we buren worden.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
vandaar de kut kwaliteit van de kinderen tegenwoordig.
quote:
Het betere sweatshopwerk idd. Inclusief asbest en loodhoudende verf voor slechts $0,50 per uur!quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Door Chinese kinderhandjes in elkaar gezet?
Weet je al of je bijna terug mag vliegen eigenlijk?quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het betere sweatshopwerk idd. Inclusief asbest en loodhoudende verf voor slechts $0,50 per uur!
It's a deal.
It's a steal.
It's the sale of the fucking century!
Sowieso niet voor zondag.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet je al of je bijna terug mag vliegen eigenlijk?
Alsof je hier wilde komen wonenquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan blijven wij in Eindhoven wonen als je daar weggaat.
Nee dat is het niet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon hier blijven, hier is toch alles beter!
Het Midden-Oosten?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:49 schreef STING het volgende:
Maar even de zeespiegel in de gaten houden en op tijd naar het oosten verhuizen
Niet gewoon al hoog en droog boven zeeniveau zittenquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:49 schreef STING het volgende:
Maar even de zeespiegel in de gaten houden en op tijd naar het oosten verhuizen
Bite mequote:
Je moet er toch wat voor over hebben om met de fiets naar je werk te kunnenquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet gewoon al hoog en droog boven zeeniveau zitten
Dat ziet Yv denk ik idd wel zitten, die begint het met 30C net een klein beetje warm te krijgenquote:
Wordt tijd dat mijn werk gaat verhuozen. Mijn huidige standplaats (als ik naar kantoor ga) kan ik niet meer op de fietsquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:03 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet er toch wat voor over hebben om met de fiets naar je werk te kunnen
(en dan misschien straks met een rubberbootje)
IRRITANT HE.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Komen rouwvliegjes op de CO2 in je adem af ofzo, want die beesten blijven om m'n hoofd cirkelen.
Gieren van de lage landen, die voelen dat er binnenkort wat te consumeren valt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Komen rouwvliegjes op de CO2 in je adem af ofzo, want die beesten blijven om m'n hoofd cirkelen.
Ze leven maar 1 dag, dus die moet je wel benutten he?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gieren van de lage landen, die voelen dat er binnenkort wat te consumeren valt.
Had m eindelijk overtuigd!quote:
Fijn dat je eerste drie dagen half dood ligt te gaan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:09 schreef Senn88 het volgende:
Ggd is wederom negatief over mijnu mag ik morgen naar de huisarts voor een lonontstekingscheck
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat je eerste drie dagen half dood ligt te gaan.
Jaaa!quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Had m eindelijk overtuigd!
Wel mooi huisje![]()
Wij komen op bezoek
Dat klinkt niet echt als een vooruitgangquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:09 schreef Senn88 het volgende:
Ggd is wederom negatief over mijnu mag ik morgen naar de huisarts voor een lonontstekingscheck
Heb bijna ieder jaar wel een longontsteking te pakken ben heel vatbaar voor luchtweginfecties daarom ff die check.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt als een vooruitgang
Ongehoord ditquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meldingen uitgezet en sinds twee uur niet meer op what's app gekeken.
Kijk mij eens populair zijn mensen.quote:
Ja terecht toch.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk mij eens populair zijn mensen.
Zekerquote:
En nooit meer terug?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:01 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Laatste dag Amsterdam.Uitgecheckt, nog even werken en dan plank gas naar huis
Ben je nog bij Rival op de koffie geweest?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee! Lekker in het zonnige zuiden. Veel gezelliger daar
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben je nog bij Rival op de koffie geweest?
Hop hop gas eropquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:01 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Laatste dag Amsterdam.Uitgecheckt, nog even werken en dan plank gas naar huis
Slavernij!quote:
Het is mooi weer dus ik ben eerst een rondje wezen fietsen door de duinen en het bos voor ik ging werken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:57 schreef DrMarten het volgende:
Het is mooi weer en ik zit een vervelende webinar te volgen. Hier gaat iets mis
Ik ben wel op de fiets naar de vakker geweest, maar dat was 5 minuten heen en 5 minuten terug.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is mooi weer dus ik ben eerst een rondje wezen fietsen door de duinen en het bos voor ik ging werken.
En de rolluiken zeker ook alvast?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:15 schreef ArTiC het volgende:
Het is mooi weer dus ik heb de gordijnen dicht gedaan [/fok!er]
*trots*quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:15 schreef ArTiC het volgende:
Het is mooi weer dus ik heb de gordijnen dicht gedaan [/fok!er]
Niet eens los? * Senn88 vluchtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de gordijnen open en de achterdeur en het raam
Wel fris.
Aanrader hoor. Super lekker buiten. En ik ben nog een lokale, internationale bekendheid tegengekomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben wel op de fiets naar de vakker geweest, maar dat was 5 minuten heen en 5 minuten terug.
Als het weer zo blijft ga ik tussen de middag wel even een rondje wandelen denk ik.
Raymond van Barneveld kwam je post bezorgen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aanrader hoor. Super lekker buiten. En ik ben nog een lokale, internationale bekendheid tegengekomen.
Bijna.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:07 schreef ArTiC het volgende:
Raymond van Barneveld kwam je post bezorgen?
Dinandquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aanrader hoor. Super lekker buiten. En ik ben nog een lokale, internationale bekendheid tegengekomen.
Die woont niet meer in Den Haag volgens mij.quote:
De stad haalde opgelucht adem zeker?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die woont niet meer in Den Haag volgens mij.
Voor de stad kan ik niet spreken, maar ik was geen fan van hem.quote:
Iedere keer als ik Kane hoorde moest ik met weemoed terugdenken aan de Haagsche rock van de jaren 60 en 70quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de stad kan ik niet spreken, maar ik was geen fan van hem.
Haagse Beat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Iedere keer als ik Kane hoorde moest ik met weemoed terugdenken aan de Haagsche rock van de jaren 60 en 70How a glorious music scene tumbled so hard
Heerlijke muziekquote:
Nee, die woont niet in Den Haag. Zijn vriendin/vrouw wel trouwens. Die woonde hier in de buurt.quote:
quote:
Ik kijk geen nieuws meer sinds corona maar ze heeft vast goede tetten anders had jij haar naam niet gewetenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die woont niet in Den Haag. Zijn vriendin/vrouw wel trouwens. Die woonde hier in de buurt.
Het was Anna Holligan, correspondent van de BBC. In Den Haag bekend omdat ze dagelijks nieuws verzorgd vanaf de lokale fietspaden.
Ze heeft een leuk hondje, dus ook interessant voor jou.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:09 schreef Senn88 het volgende:
Ik kijk geen nieuws meer sinds corona maar ze heeft vast goede tetten anders had jij haar naam niet geweten
dus nu de tondeuse er over?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:11 schreef Senn88 het volgende:
Heb besloten dat ik mijn haar niet meer ga verminken door kort te knippen of donker te verven. Het heeft toch geen invloed op mijn levenskwaliteit.
Die lijkt op mijn hondjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft een leuk hondje, dus ook interessant voor jou.
[ twitter ]
Dat wist ik natuurlijk. Ik let op meer dan tetten.quote:
Baardhondquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wist ik natuurlijk. Ik let op meer dan tetten.
Een van de weinige bands waarbij ik direct naar een andere zender zap of het geluid uit zetquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere keer als ik Kane hoorde moest ik met weemoed terugdenken aan de Haagsche rock van de jaren 60 en 70How a glorious music scene tumbled so hard
Mwa, zie het als "resetten "quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee dat is verminken. Ik laat het maar weer lang groeien zoals vroegah
Hoe hij praat alleen al. Alsof ie zijn kiezen niet van elkaar krijgt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:48 schreef Tegan het volgende:
Wat is er mis met Dinand? Ik moet dan altijd aan Guusje denken.
Ik vond geverfd haar altijd wel leuk, maar de tijd en moeite die het steeds kostquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:11 schreef Senn88 het volgende:
Heb besloten dat ik mijn haar niet meer ga verminken door kort te knippen of donker te verven. Het heeft toch geen invloed op mijn levenskwaliteit.
Is dat niet gewoon Haags?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe hij praat alleen al. Alsof ie zijn kiezen niet van elkaar krijgt.
Ja die uitgroei steedsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond geverfd haar altijd wel leuk, maar de tijd en moeite die het steeds kost
Ja, die uitgroeiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die uitgroei steedsIk verfde m'n haar heel vroegah donker terwijl ik zelf hartstikke blond ben. Na een week zag je al zo'n wit streepje in de scheiding. En dat dunne haar bij de slapen en m'n voorhoofd pakte niet goed.
Ben blij dat ik het weer heb laten ontkleuren. Beste zet ooit.
Absoluut niet.quote:
Ik ben maar naar de kapper gegaanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, die uitgroei
Ik heb het een paar jaar rood gehad, het duurde volgens mij twee jaar voor het er weer helemaal uit was
Alleen met carnavalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mn baard wel eens zwart geverfd.quote:
Jij hebt prachtig haar van jezelf.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:15 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog nooit mijn haar geverfd...
Met donker haar heb je ook niet echt leuke opties i.m.o..
Muzikaal gezien alles!quote:
Heb je altijd een baard?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb mn baard wel eens zwart geverfd.
Maar goed, dat kon ik na de carnaval gewoon weg scheren
Dan is die ene foto die je ooit van je haar hebt laten zien waarschijnlijk net op een moment dat je je haar uitgebreid behandeld hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:09 schreef Tegan het volgende:
.
Alleen als het uitgebreid gedaan is met haarproduct. De rest van het jaar is het ellende.
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is die ene foto die je ooit van je haar hebt laten zien waarschijnlijk net op een moment dat je je haar uitgebreid behandeld hebt.
Mij staat vooral nog bij dat het zo ontzettend lang was.quote:
Zo'n harde reep haarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ooit van die haarmascara.
Vet rebels.
Ik weet niet meer wanneer dit was of welke fotoquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij staat vooral nog bij dat het zo ontzettend lang was.
Nu heb ik zin in feestjes waarvoor je glitter nodig hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ooit van die haarmascara.
Vet rebels.
Ik ook niet en ik heb 'm niet meer dus terugzoeken kan niet. Ik gok een jaar of 10 geleden ofzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:35 schreef Tegan het volgende:
Ik weet niet meer wanneer dit was of welke foto, ik heb het veel korter gehad, maar nu is het weer lang. Ik wil het nog wel langer maar mijn haar groeit niet meer
.
Hoax, jij hebt alles 5 keer redundant op verschillende plekken, offline en in de cloud gebackupped.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik heb 'm niet meer dus terugzoeken kan niet. Ik gok een jaar of 10 geleden ofzo.
Kop dicht of ik blokkeer je account.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Hoax, jij hebt alles 5 keer redundant op verschillende plekken, offline en in de cloud gebackupped.
Zoals het hoort.
Beetje loos dreigement tegen iemand met LETTERLIJK full database accessrechten op FOK!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kop dicht of ik blokkeer je account.
Ik heb het over je account op mijn private FOK! tetten server.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje loos dreigement tegen iemand met LETTERLIJK full database accessrechten op FOK!.
Alsof jij dat soort dingen met mij zou delenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het over je account op mijn private FOK! tetten server.
Waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof jij dat soort dingen met mij zou delen.
.
Bonus: Rachel Riley in al haar glorie (nou ja, niet al...)
Lichtroze of zilver lijkt me nog wel leuk . Roze alleen de puntenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:39 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb mijn haar zwart rood bruin en blond gehad. En blauw groen paars en roze. Maar ik merk dat ik me daar te oud voor voel worden
Zilver heb ik nu. Overweeg nog om het een keer heel subtiel lila te laten maken. Maar tis zo’n gedoequote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lichtroze of zilver lijkt me nog wel leuk . Roze alleen de punten
nee, als het te lang wordt begin ik er te veel aan te plukken.quote:
Krijg je wel waar voor je geld.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als he mazzel hebt krijg je een corona omnikronkater kan je extra lang nagenieten
Nou, er komen eerst worteltjes aan, en dan gooi je ze in de grond en dan worden het mini-Monstera plantjes en later grotere Monsteras.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:43 schreef Senn88 het volgende:
Heb net 2 stekjes gemaakt van mijn monstera. Ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen
En dan heb ik weer plantjes erbij!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, er komen eerst worteltjes aan, en dan gooi je ze in de grond en dan worden het mini-Monstera plantjes en later grotere Monsteras.
Haha ik ook niet, ik doe maar watquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht dat het tikfout was voor monsters.
Nee ik weet echt geen ene moer van planten idd.
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Fijn zeg!
Wij aten net bij yamazato![]()
Nu beetje blut maar God dat was tof
Waar kan ik de review met foto's bekijken?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Fijn zeg!
Wij aten net bij yamazato![]()
Nu beetje blut maar God dat was tof
Ze heeft goed gedut gisteravond dus energie voor 10!quote:Op maandag 31 januari 2022 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Er wordt hier goed geraasd door Corrie.
quote:Op maandag 31 januari 2022 08:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze heeft goed gedut gisteravond dus energie voor 10!
[ afbeelding ]
Ik de app kan je foto's bekijkenquote:Op maandag 31 januari 2022 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar kan ik de review met foto's bekijken?
Corrieeeequote:Op maandag 31 januari 2022 08:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze heeft goed gedut gisteravond dus energie voor 10!
[ afbeelding ]
Maar de dagen worden wel al weer langerquote:Op maandag 31 januari 2022 08:44 schreef Senn88 het volgende:
Zit nu officieel in een winter depressie zeg. Jezus wat een kut weer. En merk dat ik mega veel gemist heb in die week ziek zijn waar ik nu al een knoop door in mijn maag heb en een potje wil gaan janken
Gewoon niet meer in quarantaine gaan als je besmet bent, het is zo makkelijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:56 schreef Tegan het volgende:
Ik maak me meer zorgen over die 1 miljoen besmettingen. Iedereen in quarantaine straks...
Heb er ook een de hele werkdag aan. Is geen garantiequote:Op maandag 31 januari 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Daglichtlamp elke ochtend een uur op m'n bakkes
Hij moet ook niet de hele dag aan.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb er ook een de hele werkdag aan. Is geen garantie
Nu doe ik het wel.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:35 schreef Q. het volgende:
Ik ga niets zeggen over mijn buren die hun badkamer zeer luidruchtig aan het verbouwen zijn want dan gaat AirwiN mij weer uitlachen.
Wat voor één heb jij?quote:Op maandag 31 januari 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet ook niet de hele dag aan.
Dat waardeer ik.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu doe ik het wel.
[ afbeelding ]
Het wordt afgeraden om naar buiten te gaan. Waarom zou je nu niet thuis kunnen werken?quote:Op maandag 31 januari 2022 11:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Mag je juist in dit soort gevallen van overlast niet naar kantoor?
Bij ons is dat wel mogelijk. Thuiswerken is de regel maar voor dit soort dingen mag je een paar dagen ontheffing.
Bedoelde ook meer voor de rest van de week. Als de echt gaan verbouwen dan duurt het vaak meerdere dagen met flink wat lawaai.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt afgeraden om naar buiten te gaan. Waarom zou je nu niet thuis kunnen werken?
Instant karma is gonna get you...quote:Op maandag 31 januari 2022 10:35 schreef Q. het volgende:
Ik ga niets zeggen over mijn buren die hun badkamer zeer luidruchtig aan het verbouwen zijn want dan gaat AirwiN mij weer uitlachen.
quote:Op maandag 31 januari 2022 11:42 schreef Barbusse het volgende:
Vlucht vertraagd vanwege de storm. Fml
quote:Op maandag 31 januari 2022 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Instant karma is gonna get you... [ afbeelding ]
Laat mij gewoon naar huis gaan johquote:
Pehehehe, geen goede dag om te vliegen nee.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:42 schreef Barbusse het volgende:
Vlucht vertraagd vanwege de storm. Fml
You can check out, but never leave.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat mij gewoon naar huis gaan joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |