abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203379483
*G* O+ Welkom in de R&P Relaties SC O+ *G*

Hier verder...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203379512
Hoe oud is jouw pa HW?
pi_203379544
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:57 schreef Senn88 het volgende:
Hoe oud is jouw pa HW?
80. En dus echt prima in staat om alles zelf te regelen, zelfs illegaal films downloaden hoefde ik hem niet te leren :P.
Get woke, go broke!
pi_203379561
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
80. En dus echt prima in staat om alles zelf te regelen, zelfs illegaal films downloaden hoefde ik hem niet te leren :P.
Ow wauw. Die van mij is 67 en die weet de aanknop van een pc niet eens te vinden. Net als de uitknop van de vaste huistelefoon
pi_203379597
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:00 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Ow wauw. Die van mij is 67 en die weet de aanknop van een pc niet eens te vinden. Net als de uitknop van de vaste huistelefoon
Sja, wat ie eigenlijk geleerd heeft is is dat je alles kan Googlen :P.
Get woke, go broke!
pi_203379631
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, wat ie eigenlijk geleerd heeft is is dat je alles kan Googlen :P.
Mijn opa van 93 doet ook facebook enz. Super knap wel
pi_203379706
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:03 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Mijn opa van 93 doet ook facebook enz. Super knap wel
Aan de ene kant wel en aan de andere kant heb ik maar weinig begrip voor mensen die zelfbenoemd digibeet zijn, het is echt allemaal niet zo moeilijk meer tegenwoordig.

In de tijd waar Sounddragon het over had moest je je eigen PC bouwen, met onderdelen die niet gegarandeerd samenwerkten ook al paste het wel :'). En Windows, als je het al had, was zo buggy dat je meer aan het troubleshooten was dan iets leuks doen.

Maar nu? Klik, aan en elke idioot kan het leren in een half uurtje. En als je het niet weet, ram het in Google, je bent nooit de eerste of de enige ergens mee.
Get woke, go broke!
pi_203379721
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Aan de ene kant wel en aan de andere kant heb ik maar weinig begrip voor mensen die zelfbenoemd digibeet zijn, het is echt allemaal niet zo moeilijk meer tegenwoordig.

In de tijd waar Sounddragon het over had moest je je eigen PC bouwen, met onderdelen die niet gegarandeerd samenwerkten ook al paste het wel :'). En Windows, als je het al had, was zo buggy dat je meer aan het troubleshooten was dan iets leuks doen.

Maar nu? Klik, aan en elke idioot kan het leren in een half uurtje. En als je het niet weet, ram het in Google, je bent nooit de eerste of de enige ergens mee.
Mijn ouders zijn in mijn jeugd begonnen met een commador ofzoiets? Toen ik 4 was hadden we een windows pc
pi_203379725
quote:

[..]

Veel mensen hebben nooit geleerd om iets te Googlen hoor. Als ze apps niet aan te klikken zijn dan houdt het al snel op.
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:10:29 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_203379737
quote:

[..]

IPX/SPX in DOS aan de praat krijgen om over je coax kabel die door de dakgoot liep met de buurjongen Duke Nukem 3D te doen.
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:10:31 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203379738
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:08 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Mijn ouders zijn in mijn jeugd begonnen met een commador ofzoiets? Toen ik 4 was hadden we een windows pc
Mijn ouders hadden nooit een computer natuurlijk, ik was de eerste die er een had in mijn hele familie zelfs. Een MSX 1 van Canon.

Daarvoor hadden we wel een Atari 2600 en een Philips Videopac, maar dat waren consoles.
Get woke, go broke!
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:11:36 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203379752
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Veel mensen hebben nooit geleerd om iets te Googlen hoor. Als ze apps niet aan te klikken zijn dan houdt het al snel op.
Ja, dat bedoelde ik dus, leer mensen Googlen, zelfs je vraag woord voor woord stellen werkt meestal wel redelijk :P
Get woke, go broke!
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:12:24 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203379763
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:10 schreef twi het volgende:

[..]
IPX/SPX in DOS aan de praat krijgen om over je coax kabel die door de dakgoot liep met de buurjongen Duke Nukem 3D te doen.
Als die klote netwerkkaart het al wou doen, want die conflicteerden echt overal mee, want wie had zo'n ding nou? :P
Get woke, go broke!
pi_203379797
Ik kan deze codetaal ook niet volgen _O- TWI volgens mij heb jij vroeger ook nog wel eens meegekeken als er weer eens iets niet werkte?
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:16:01 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203379830
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:14 schreef Senn88 het volgende:
Ik kan deze codetaal ook niet volgen _O- TWI volgens mij heb jij vroeger ook nog wel eens meegekeken als er weer eens iets niet werkte?
Dat was het punt, in die tijd was het ook daadwerkelijk enorm ingewikkeld en als je geen kennis had had je pech.

En dat is inmiddels dus allang al niet meer zo, digibeet zijn is een keuze B-).
Get woke, go broke!
pi_203379844
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat was het punt, in die tijd was het ook daadwerkelijk enorm ingewikkeld en als je geen kennis had had je pech.

En dat is inmiddels dus allang al niet meer zo, digibeet zijn is een keuze B-).
Sinds ik een iphone heb heb ik ook geen gekloot meer 8-)
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:18:07 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203379869
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:16 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Sinds ik een iphone heb heb ik ook geen gekloot meer 8-)
Ik bouw nog steeds mijn eigen PC's hoor, alleen is dat ook allang niet meer zo ingewikkeld meer.

Speaking of PCs, iemand nog een PC kopen? O-).
Get woke, go broke!
pi_203379914
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik bouw nog steeds mijn eigen PC's hoor, alleen is dat ook allang niet meer zo ingewikkeld meer.

Ja maar jij doet er spelletjes op. Ik doe geen spelletjes want daar heb ik het geduld niet voor. Ik surf een beetje en moet sporadisch een beetje werken in word of excel daar ga ik toch geen pc voor kopen
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:22:16 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203379949
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:20 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Ja maar jij doet er spelletjes op. Ik doe geen spelletjes want daar heb ik het geduld niet voor. Ik surf een beetje en moet sporadisch een beetje werken in word of excel daar ga ik toch geen pc voor kopen
Mwah, ik game niet zo veel meer eigenlijk, alleen Fortnite met mijn oppaskind.

Maar nee, daar heb je niet zo veel voor nodig inderdaad, maar ook simpele machines heb ik :7.
Get woke, go broke!
pi_203379961
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Mwah, ik game niet zo veel meer eigenlijk, alleen Fortnite met mijn oppaskind.

Maar nee, daar heb je niet zo veel voor nodig inderdaad, maar ook simpele machines heb ik :7.
Ik wil alleen ooit nog een ipad maar dat heeft geen haast.
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:24:39 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203379987
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:23 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Ik wil alleen ooit nog een ipad maar dat heeft geen haast.
Ik had er een paar, maar inmiddels allemaal verkocht op mijn 12,9 inch Pro en mini na.

Is toch meer een ding om iets op te bekijken dan echt iets doen op een simpel spelletje na.
Get woke, go broke!
pi_203380043
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik had er een paar, maar inmiddels allemaal verkocht op mijn 12,9 inch Pro en mini na.

Is toch meer een ding om iets op te bekijken dan echt iets doen op een simpel spelletje na.
Spelletjes doe ik niet op machines :+ maar vroeger gebruikte ik er ook een voor mijn studie, dan moeten ze nu ook wel handig zijn voor basisadministratie en surfen? Als ik er een ga kopen (ooit) wil ik natuurlijk wel n hele nieuwe 8-)
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:28:49 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203380096
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:27 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Spelletjes doe ik niet op machines :+ maar vroeger gebruikte ik er ook een voor mijn studie, dan moeten ze nu ook wel handig zijn voor basisadministratie en surfen? Als ik er een ga kopen (ooit) wil ik natuurlijk wel n hele nieuwe 8-)
Als je er een toetsenbord en evt muis op aansluit kan het tegenwoordig wel doorgaan voor een basis laptop ja, met wat beperkingen. Maar voor administratie en surfen is het prima.
Get woke, go broke!
pi_203380142
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als je er een toetsenbord en evt muis op aansluit kan het tegenwoordig wel doorgaan voor een basis laptop ja, met wat beperkingen. Maar voor administratie en surfen is het prima.
Heb op mijn windows surface idd ook een toetenbordje. Maar dat ding is intussen ook al 8 jaar oud en heeft geen ondersteunende updates meer. Nu maakt dat voor de administratie niet uit dus zolang dat nog werkt laat ik het zo
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:32:34 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203380173
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:30 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Heb op mijn windows surface idd ook een toetenbordje. Maar dat ding is intussen ook al 8 jaar oud en heeft geen ondersteunende updates meer. Nu maakt dat voor de administratie niet uit dus zolang dat nog werkt laat ik het zo
Ik heb ook nog een oude surface liggen, maar die heb ik zelf voorzien van een nieuwe windowsversie, dus die is nog steeds up to date. En als je geen wilde dingen doet nog prima bruikbaar eigenlijk.
Get woke, go broke!
  woensdag 26 januari 2022 @ 22:07:27 #26
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203380824
quote:

[..]

Dit idd.. alleen heb ik door wat troubles in die tijd dat deel van de computerisering overgeslagen, want qua leeftijd zou ik eigenlijk wel MS Dos enzo moeten kennen, maar da's dan weer net niet zo.. Ik heb wel ook een C64 gehad, en een Amiga, maar daarna stopte het voor mij even een jaar of wat, en toen ik weer bij computers in de buurt kwam, zaten we al bij Windhoos 95/98 en MSN dus. Ik kan best wel wat met een computer, maar er moet wel Windows op staan, anders kan ik er niet veel meer mee als aan- en uitzetten of door een bushokje flikkeren O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_203380846
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:57 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Zoveel ouder dan jij ben ik niet en ik snap dit wel. Ik voel nu een generatiekloof babydino
O+

Mijn internetchat begon bij MSN 8-) (of TMF chatbox had je ook nog geloof ik). Kende IRC alleen van computerspelletjes.
afspraak tandarts verzetten
  woensdag 26 januari 2022 @ 22:11:37 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203380901
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Dit idd.. alleen heb ik door wat troubles in die tijd dat deel van de computerisering overgeslagen, want qua leeftijd zou ik eigenlijk wel MS Dos enzo moeten kennen, maar da's dan weer net niet zo.. Ik heb wel ook een C64 gehad, en een Amiga, maar daarna stopte het voor mij even een jaar of wat, en toen ik weer bij computers in de buurt kwam, zaten we al bij Windhoos 95/98 en MSN dus. Ik kan best wel wat met een computer, maar er moet wel Windows op staan, anders kan ik er niet veel meer mee als aan- en uitzetten of door een bushokje flikkeren O-)
De c64 heb ik overgeslagen, ik was van de MSX. Maar na de MSX 2 kwam er wel een Amiga 500. Daarna werd het een 386 en was het inderdaad voornamelijk PC voor mij. En toen Apple eindelijk het licht zag met OSX kon ik me daar ook wel mee vermaken.

Inmiddels kan ik overal wel redelijk mee overweg, al heb ik nog steeds weinig met Linux voor de desktop.
Get woke, go broke!
  woensdag 26 januari 2022 @ 22:13:33 #29
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203380936
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:08 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
O+

Mijn internetchat begon bij MSN 8-) (of TMF chatbox had je ook nog geloof ik). Kende IRC alleen van computerspelletjes.
MSN was ook gewoon het beste ooit.
pi_203380970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]
MSN was ook gewoon het beste ooit.
Ja stom dat MS dat gekilled heeft. Toen werd het Skype en dat was echt zo klote.
  woensdag 26 januari 2022 @ 22:17:29 #31
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203380983
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
De c64 heb ik overgeslagen, ik was van de MSX. Maar na de MSX 2 kwam er wel een Amiga 500. Daarna werd het een 386 en was het inderdaad voornamelijk PC voor mij. En toen Apple eindelijk het licht zag met OSX kon ik me daar ook wel mee vermaken.

Inmiddels kan ik overal wel redelijk mee overweg, al heb ik nog steeds weinig met Linux voor de desktop.
Ja, de Amiga's waren de eerste computers waar je ook een beetje muziek mee kon maken.. die ken ik uit het begin van de house, dat waren toen de studiocomputers.. eind 80, begin 90'er jaren denk ik.. :P
Ik had toen een apart leventje, had weinig met computers.. druk met andere dingen.. Dat hele technische stuk van computers heb ik niet meegekregen van het zelf bouwen e.d. Ik vind het nu ook nog steeds niks om in een computer te spitten.. Geef mij maar iets met printplaten erin waar je nog lekker met soldeer op kunt kliederen :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 26 januari 2022 @ 22:19:01 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203381010
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:16 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Ja stom dat MS dat gekilled heeft. Toen werd het Skype en dat was echt zo klote.
Skype was niks, en is nog steeds niks.

Al zal het meneer Zennstrom aan zijn anus oxideren wat ik ervan vind. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203381194
Ben nog steeds boos op Bill maar hij reageert niet op mijn mail :(
  woensdag 26 januari 2022 @ 22:29:14 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203381213
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Ja, de Amiga's waren de eerste computers waar je ook een beetje muziek mee kon maken.. die ken ik uit het begin van de house, dat waren toen de studiocomputers.. eind 80, begin 90'er jaren denk ik.. :P
Ik had toen een apart leventje, had weinig met computers.. druk met andere dingen.. Dat hele technische stuk van computers heb ik niet meegekregen van het zelf bouwen e.d. Ik vind het nu ook nog steeds niks om in een computer te spitten.. Geef mij maar iets met printplaten erin waar je nog lekker met soldeer op kunt kliederen :)
Meeste muzikanten hadden een Atari ST omdat die ingebouwde midipoorten had. De amiga was niet perse minder goed voor muziek, maar daar moest je die poorten voor toevoegen.

Ik heb computers altijd wel redelijk kunnen combineren met andere dingen doen, al was je al snel de nerd vaak uiteraard (8>.

En nu zijn een aantal nerds met afstand de rijkste mensen op aarde :').
Get woke, go broke!
  woensdag 26 januari 2022 @ 22:55:49 #35
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203381725
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Meeste muzikanten hadden een Atari ST omdat die ingebouwde midipoorten had. De amiga was niet perse minder goed voor muziek, maar daar moest je die poorten voor toevoegen.

Ik heb computers altijd wel redelijk kunnen combineren met andere dingen doen, al was je al snel de nerd vaak uiteraard (8>.

En nu zijn een aantal nerds met afstand de rijkste mensen op aarde :').
Sja, het is net als met bitcoins; als je er snel bij was.. In het begin was er dik geld te verdienen. Er zijn wat mensen die het erg goed gedaan hebben met wat basic ideetjes en investeringen.. En ik denk dat er nog velen gaan volgen, alleen is het nu wat lastiger om met unieke ideeën te komen, maar ook minder goede dingen kunnen best veel geld opleveren..
pi_203382700
Ik loop anders regelmatig tegen dingen aan die Google ook niet weet. Bijvoorbeeld bekende bugs zonder oplossing :( . Of de limieten van Excel :( .
  donderdag 27 januari 2022 @ 08:07:36 #37
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203383772
:W
Bijna weekend *O*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_203383953
:O
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 27 januari 2022 @ 08:36:14 #39
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203383971
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:01 schreef Tegan het volgende:
Ik loop anders regelmatig tegen dingen aan die Google ook niet weet. Bijvoorbeeld bekende bugs zonder oplossing :( . Of de limieten van Excel :( .
Zoals?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_203384526
Net gehoord dat wij een schaal omhoog gezet worden door de baas. Weet iemand hoe dat met opgebouwde tredes gaat? Ik zat op trede 2 ga ik dan in de nieuwe schaal ook naar trede 2?
pi_203384819
Rijke tata, die Senn88 ^O^
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203384878
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Volgende week bij good old Alternate eentje kopen, even wachten tot de CPU koeler weer op voorraad is :7
  donderdag 27 januari 2022 @ 10:14:17 #43
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203384987
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 09:39 schreef Senn88 het volgende:
Net gehoord dat wij een schaal omhoog gezet worden door de baas. Weet iemand hoe dat met opgebouwde tredes gaat? Ik zat op trede 2 ga ik dan in de nieuwe schaal ook naar trede 2?
Meestal bij een promotie ga je ook een trede omhoog, maar dat hoeft niet.
Fuck the EBU.
pi_203384997
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 10:02 schreef Barbusse het volgende:
Rijke tata, die Senn88 ^O^
Arme sloeber momenteel hoor _O-
pi_203385091
quote:
Ik ben geen expert, maar hoe ik het begrijp start normaal gesproken in een nieuwe schaal onderaan. (hier is dat in ieder het geval)
  donderdag 27 januari 2022 @ 10:43:28 #46
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_203385401
quote:
Goed opletten inderdaad. Was bij mij toen niet gebeurt dus toen had het geen verschil maar voelde wel een beetje zuur. Goed om het na te vragen dus ^O^
pi_203385501
M'n niet-gevaccineerde wappie-collega zit thuis met "de griep". Suuure. Zeker omdat zn kinderen vorige week al positief waren. Mag ik zn werk overnemen in de drukste periode van het jaar. *O*
For great justice!
  donderdag 27 januari 2022 @ 10:52:00 #48
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203385516
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2022 10:50 schreef Q. het volgende:
M'n niet-gevaccineerde wappie-collega zit thuis met "de griep". Suuure. Zeker omdat zn kinderen vorige week al positief waren. Mag ik zn werk overnemen in de drukste periode van het jaar. *O*
Helemaal top *O*
Fuck the EBU.
pi_203385580
quote:
Bwehehehehe
pi_203385588
quote:
Antivax kennis van mij werd ook ziek. Eerste paar dagen was het nog "zie je wel, stelt niet zoveel voor."
Vervolgens kwam ie met een klaplong in het ziekenhuis, maar dat kwam uiteraard niet door corona :')
A mind with a heart of it's own
  donderdag 27 januari 2022 @ 10:56:23 #51
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203385589
quote:
Nee
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 27 januari 2022 @ 10:57:24 #52
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203385609
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 10:56 schreef DrMarten het volgende:
Antivax kennis van mij werd ook ziek. Eerste paar dagen was het nog "zie je wel, stelt niet zoveel voor."
Vervolgens kwam ie met een klaplong in het ziekenhuis, maar dat kwam uiteraard niet door corona :')
Ik moet hier heel hard om lachen. :@
pi_203385638
quote:

[..]
Kwam zeker door de inflatie :(
pi_203385674
Ik ken een antivaxxer die voor de derde keer besmet is. Bingo.
Tap tap tap
pi_203385702
quote:

[..]
Ze hebben hem gewoon stiekem een GIFSPUIT gegeven. :{w
For great justice!
pi_203385711
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 10:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Kwam zeker door de inflatie :(
BILL GATES EN DE WEF! :(
For great justice!
pi_203385715
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Gifspuit.
For great justice!
  donderdag 27 januari 2022 @ 11:43:37 #58
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203386260
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Maar op zich is na 1 besmetting het anti-vaxxer zijn niet echt relevant meer toch?
Dan heb je gewoon immuniteit.
Maar goed, die mensen leven vaak wel anders dan wij, qua afstand en houden aan de regeltjes
  donderdag 27 januari 2022 @ 11:47:17 #59
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203386317
Het is sowieso de schuld van de wintersporters. :Y
Fuck the EBU.
pi_203386326
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Maar op zich is na 1 besmetting het anti-vaxxer zijn niet echt relevant meer toch?
Kortstondig. En alleen tegen de variant die je besmet heeft. De volgende variant walst daar weer gewoon overheen.
For great justice!
  donderdag 27 januari 2022 @ 11:55:05 #61
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203386439
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:48 schreef Q. het volgende:

[..]
Kortstondig. En alleen tegen de variant die je besmet heeft. De volgende variant walst daar weer gewoon overheen.
Net als je vaccin ja.
pi_203386490
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Maar goed, die mensen leven vaak wel anders dan wij, qua afstand en houden aan de regeltjes
Niet iedereen blijkbaar :D
Tap tap tap
pi_203386570
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Net als je vaccin ja.
Neem je toch gewoon een life time subscription op Pfizer, ik zie het probleeem niet.
Get woke, go broke!
  donderdag 27 januari 2022 @ 12:06:49 #64
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203386627
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Neem je toch gewoon een life time subscription op Pfizer, ik zie het probleeem niet.
Het is gratis dus ik wil het. :( #echteNederlander
pi_203386772
Ik ken trouwens een fokster, en die ken jij ook heel goed Q, (inne....) haar hele gezin braaf volgeboosterd en toch zijn ze allemaal besmet, ziek en nu kan een keizersnede niet doorgaan. Werkt goed die vaccins...

En het staat gewoon op twitter dit, voor mensen over "je vertelt allemaal prive dingen" beginnen.

En nee ik ben dus nu niet meteen anti-vax of een ander hokje, dit zijn OOK gewoon feiten en constateringen.
Get woke, go broke!
  donderdag 27 januari 2022 @ 12:26:37 #66
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203386871
Maar hoe ziek zouden ze zijn geworden zonder booster?
Fuck the EBU.
pi_203386906
Maar dat vaccin voorkomt toch niet zozeer besmetting?
Tap tap tap
pi_203386914
quote:
12s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar hoe ziek zouden ze zijn geworden zonder booster?
Geen idee, ik zeg ook totaal niet dat ze zich niet hadden moeten laten vaccineren ofzo, maar als je met een schertsende "anekdote" komt over een onbekend iemand die een anti-vaxxer is en die (hahahahahahaha zo grappig) ziek is geworden en je iemand die je al 20 jaar pesoonlijk kent en het andere is overkomen, dan komt het een beetje eenkennig over.

Nogmaals, ik ben totaal niet tegen vaccinaties, maar die achterlijke tweedeling die dit in de maatschappij heeft weten te creeren is in mijn ogen veel schadelijker dan corona zelf. Vrienden praten niet meer met elkaar, gezinnen vallen uit elkaar etc.
Get woke, go broke!
  donderdag 27 januari 2022 @ 12:33:20 #69
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203386947
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Nee, dat is ook nooit beweerd. Enkel de kans dat je er ziek van wordt, wordt minder en wanneer je dan toch ziek wordt, dat dat vaak ook minder ziek is, waardoor veel minder mensen naar het ziekenhuis hoeven.
Fuck the EBU.
pi_203386971
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Klopt, het is met de huidige variant nu vooral effectief om ziekenhuisopnames te voorkomen, niet om (thuis) ziek te worden.
pi_203387013
Correctie,. met de huidige variant is het beter dat iedereen het krijgt, omicron is een verkoudheid, geen schim van de vorige versies. Krijg het, klaar.
Get woke, go broke!
pi_203387070
Nog steeds geen symptomen hier :')
pi_203387090
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Correctie,. met de huidige variant is het beter dat iedereen het krijgt, omicron is een verkoudheid, geen schim van de vorige versies. Krijg het, klaar.
Ja want je weet nu ook al wat dit op lange termijn gaat doen. Zelfs als een veel lager percentage Long Covid krijgt zijn dat nog steeds tienduizenden mensen. Ik ga nog steeds doen wat ik kan doen om Omicron te vermijden.
For great justice!
pi_203387121
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:41 schreef Barbusse het volgende:
Nog steeds geen symptomen hier :')
Nee moet een *O* zijn.
Tap tap tap
pi_203387142
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:42 schreef Q. het volgende:

[..]
Ja want je weet nu ook al wat dit op lange termijn gaat doen. Zelfs als een veel lager percentage Long Covid krijgt zijn dat nog steeds tienduizenden mensen. Ik ga nog steeds doen wat ik kan doen om Omicron te vermijden.
Prima, leef maar in angst. Ik vertik het :).
Get woke, go broke!
pi_203387153
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nee moet een *O* zijn.
Ja, maar ik heb daardoor zoiets van "Ik heb helemaal niks, laat me gewoon naar huis vliegen man!" :')
pi_203387178
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ja, maar ik heb daardoor zoiets van "Ik heb helemaal niks, laat me gewoon naar huis vliegen man!" :')
Met gierende banden weg uit Nederland :D
Tap tap tap
pi_203387232
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Met gierende banden weg uit Nederland :D
Ja, ik heb m'n dosis Hollandistan wel gehad ondertussen :@
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:13:10 #79
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203387508
Ik heb een huis gekocht *O*
Dus die boosters en pikken kunnen me gestolen worden! mijn hoofd zit vol.
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:14:59 #80
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203387522
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:13 schreef gcjoel het volgende:
*hue hue*
pi_203387526
quote:
Pikken? :o

Maar tof! *O*
pi_203387528
quote:
*O*
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:16:43 #83
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203387547
quote:
Gefeliciteerd *O*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:19:46 #84
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203387597
quote:
En gefeliciteerd natuurlijk. :*
pi_203387607
quote:
Wat egoistisch!

Cool :*.
Get woke, go broke!
pi_203387628
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Ben alweer ruim een week in nauw contact met mijn positieve vriendin (isolatie van elkaar is in ons huis niet echt te doen, zeker niet met beiden thuiswerken), maar ik blijf maar negatief testen, ook bij de GGD. Heb wel dezelfde klachten als haar vanaf hetzelfde moment, maar dat kan dus ook een gewone verkoudheid zijn die zij dan misschien tegelijk heeft met asymptomatische corona of zo.

Het lukt me vooralsnog niet om het te krijgen.
pi_203387697
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:23 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ben alweer ruim een week in nauw contact met mijn positieve vriendin (isolatie van elkaar is in ons huis niet echt te doen, zeker niet met beiden thuiswerken), maar ik blijf maar negatief testen, ook bij de GGD. Heb wel dezelfde klachten als haar vanaf hetzelfde moment, maar dat kan dus ook een gewone verkoudheid zijn die zij dan misschien tegelijk heeft met asymptomatische corona of zo.

Het lukt me vooralsnog niet om het te krijgen.
Dat hoeft nou ook weer niet per se hoor. Ik vind mensen die het niet willen krijgen ook niet meteen fout of gek ofzo ;).

Ik maak me er gewoon totaal niet meer druk om, eigenlijk al 1.5 jaar niet meer.
Get woke, go broke!
pi_203387780
Sollicitant met 'OneDrive' als skill op het CV. Cute :P :') .
pi_203387783
quote:
*O*
For great justice!
pi_203387786
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:34 schreef Tegan het volgende:
Sollicitant met 'OneDrive' als skill op het CV. Cute :P :') .
Valt ook niet mee.
For great justice!
pi_203387793
quote:
11s.gif Op donderdag 27 januari 2022 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zoals?
Welke van de twee?
pi_203387805
quote:
Gefeliciteerd. Zwaar jaloers wel ;(.
pi_203387827
quote:
Ahhh wat goed, gefeliciteerd!
pi_203387850
quote:
Da's wel een aardige prestatie these days, gefeliciteerd *O*
pi_203387866
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:34 schreef Q. het volgende:

[..]
Valt ook niet mee.
Laatst collega helemaal van slag. Ik stuurde het support artikel van MS Visio terug n.a.v. het verzoek een nieuwe versie van een stroomschema voor haar te maken, want zelf tekst overtypen in Visio was echt te ingewikkeld ;( . Moest me inhouden om te vragen of ze ook hulp nodig had bij emails typen :P .
pi_203387875
Hoofd vol pikken en ik zag het niet eens ;(
Tap tap tap
pi_203387886
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:41 schreef CherryLips het volgende:
Hoofd vol pikken en ik zag het niet eens ;(
You're losing your touch, huehue ;(
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:49:05 #98
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203387961
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:15 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Pikken? :o

Maar tof! *O*
Omg _O_
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:49:48 #99
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203387967
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:34 schreef Q. het volgende:

[..]
*O*
Misschien worden we buren in Schubbekutteveen!
pi_203387974
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:41 schreef Tegan het volgende:

[..]
Laatst collega helemaal van slag. Ik stuurde het support artikel van MS Visio terug n.a.v. het verzoek een nieuwe versie van een stroomschema voor haar te maken, want zelf tekst overtypen in Visio was echt te ingewikkeld ;( . Moest me inhouden om te vragen of ze ook hulp nodig had bij emails typen :P .
wat :')
pi_203387979
Straatfeestje bij gc en Q. *O* !
pi_203387989
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Een Fok!-wijk. Een soort landbased sc, een autistisch Kanaleneiland, maar dan awkward.
pi_203388001
quote:
11s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Een Fok!-wijk. Een soort landbased sc, een autistisch Kanaleneiland, maar dan awkward.
Een buurt waar iedereen op de zolderkamer zit?
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:54:26 #104
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203388013
Gefeliciteerd Joel! *O*
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 januari 2022 @ 13:55:50 #105
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_203388030
quote:
11s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:53 schreef STING het volgende:

[..]
En een hek eromheen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:57:33 #106
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203388047
quote:

[..]
Mijn antivax liefje kreeg het ook, weekje ziek, weekje uitbrakken daarna en nu doet ze het weer prima...

Ook meteen even geprobeerd of je een week erna nog besmet raakt.. ook niet gelukt. :+
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:59:01 #107
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203388071
quote:

[..]
Wel lekker rustig!
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 januari 2022 @ 13:59:04 #108
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_203388072
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Mijn antivax liefje kreeg het ook, weekje ziek, weekje uitbrakken daarna en nu doet ze het weer prima...

Ook meteen even geprobeerd of je een week erna nog besmet raakt.. ook niet gelukt. :+
Allicht, even een injectie gegeven :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:59:28 #109
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203388075
quote:

[..]
Makkelijk te bouwen wijkje; alleen maar dakpanelen, de rest vd verdiepingen zijn onnodig _O_
pi_203388091
quote:

[..]
Tussen de gordijnen en geraniums naar elkaar loeren en dat interpreteren als scoren en zo.
  donderdag 27 januari 2022 @ 14:01:09 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203388106
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Allicht, even een injectie gegeven :P
:9
  donderdag 27 januari 2022 @ 14:04:41 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203388156
quote:
17s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Tussen de gordijnen en geraniums naar elkaar loeren en dat interpreteren als scoren en zo.
https://www.paradijsvogelsmagazine.nl/slapen-plaggenhut-drenthe/

Alleen even dat park een beetje uitbreiden, de rest is instapklaar.. je komt binnen, meteen op zolder _O_
  donderdag 27 januari 2022 @ 14:05:02 #113
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203388166
quote:

[..]
Waar komen baby's anders vandaan?
pi_203388167
quote:

[..]
pi_203388181
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Waar ga je naar toe? :o
For great justice!
  donderdag 27 januari 2022 @ 14:06:49 #116
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203388193
quote:
11s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:05 schreef Q. het volgende:

[..]
Waar ga je naar toe? :o
Hier vlakbij Nijmegen :D
  donderdag 27 januari 2022 @ 14:06:52 #117
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203388194
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ooievaar toch? :o
pi_203388196
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ah, daar woon ik niet. Dus denk niet dat we buren worden. :7
For great justice!
  donderdag 27 januari 2022 @ 14:07:21 #119
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203388199
quote:

[..]
Dat komt wel erg dichtbij :X
pi_203388218
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Primark of Action toch?
  donderdag 27 januari 2022 @ 14:09:58 #121
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203388220
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:07 schreef Q. het volgende:

[..]
Ah, daar woon ik niet. Dus denk niet dat we buren worden. :7
Wist ik wel :D
  donderdag 27 januari 2022 @ 14:10:29 #122
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203388230
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Primark of Action toch?
vandaar de kut kwaliteit van de kinderen tegenwoordig.
pi_203388242
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:10 schreef gcjoel het volgende:

[..]
vandaar de kut kwaliteit van de kinderen tegenwoordig.
|:)
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:05 schreef Tegan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O-
pi_203388312
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wist ik wel :D
Toch jammer. ;(
For great justice!
pi_203388366
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Primark of Action toch?
Door Chinese kinderhandjes in elkaar gezet?
pi_203388419
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:23 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Door Chinese kinderhandjes in elkaar gezet?
Het betere sweatshopwerk idd. Inclusief asbest en loodhoudende verf voor slechts $0,50 per uur!

It's a deal.

It's a steal.

It's the sale of the fucking century!
  donderdag 27 januari 2022 @ 15:12:43 #127
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203388864
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Het betere sweatshopwerk idd. Inclusief asbest en loodhoudende verf voor slechts $0,50 per uur!

It's a deal.

It's a steal.

It's the sale of the fucking century!
Weet je al of je bijna terug mag vliegen eigenlijk?
pi_203388880
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Weet je al of je bijna terug mag vliegen eigenlijk?
Sowieso niet voor zondag.
pi_203389029
quote:

[..]
Dan blijven wij in Eindhoven wonen als je daar weggaat.
  donderdag 27 januari 2022 @ 15:27:06 #130
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203389112
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Dan blijven wij in Eindhoven wonen als je daar weggaat.
Alsof je hier wilde komen wonen ;(
pi_203389316
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Sowieso niet voor zondag.
Gewoon hier blijven, hier is toch alles beter! *O*
For great justice!
pi_203389362
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:43 schreef Q. het volgende:

[..]
Gewoon hier blijven, hier is toch alles beter! *O*
Nee dat is het niet.
pi_203389394
Maar even de zeespiegel in de gaten houden en op tijd naar het oosten verhuizen :7
pi_203389428
quote:
15s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nee dat is het niet.
Landverrader. :(
For great justice!
pi_203389434
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:49 schreef STING het volgende:
Maar even de zeespiegel in de gaten houden en op tijd naar het oosten verhuizen :7
Het Midden-Oosten? :7
For great justice!
pi_203389450
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:49 schreef STING het volgende:
Niet gewoon al hoog en droog boven zeeniveau zitten :')
pi_203389464
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:51 schreef Q. het volgende:

[..]
Wanneer kom je weer naar Enschede?
pi_203389503
quote:
8s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:51 schreef Q. het volgende:

[..]
Landverrader. :(
Bite me :6
pi_203389619
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:52 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Niet gewoon al hoog en droog boven zeeniveau zitten :')
Je moet er toch wat voor over hebben om met de fiets naar je werk te kunnen :7
(en dan misschien straks met een rubberbootje :7)
pi_203389631
quote:

[..]
Dat ziet Yv denk ik idd wel zitten, die begint het met 30C net een klein beetje warm te krijgen :7
pi_203389656
Ik zou willen dat het hier ook 20 graden was
pi_203389797
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:03 schreef STING het volgende:

[..]
Je moet er toch wat voor over hebben om met de fiets naar je werk te kunnen :7
(en dan misschien straks met een rubberbootje :7)
Wordt tijd dat mijn werk gaat verhuozen. Mijn huidige standplaats (als ik naar kantoor ga) kan ik niet meer op de fiets ;(

Bij de nieuwjaarsbijeenkomst werd weer vermeld dat de pen voor een nieiw pand boven het papier hangt, maar die hangt daar al sinds ik in 2013 begon :')
pi_203389803
quote:

[..]
Daar woon ik al.
Tap tap tap
pi_203389814
Komen rouwvliegjes op de CO2 in je adem af ofzo, want die beesten blijven om m'n hoofd cirkelen.
Tap tap tap
pi_203389850
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Komen rouwvliegjes op de CO2 in je adem af ofzo, want die beesten blijven om m'n hoofd cirkelen.
IRRITANT HE.

Blijf lekker op mijn plantje zitten ofzo. }:|
  donderdag 27 januari 2022 @ 16:59:25 #146
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203390407
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Gieren van de lage landen, die voelen dat er binnenkort wat te consumeren valt. :9
pi_203390551
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Gieren van de lage landen, die voelen dat er binnenkort wat te consumeren valt. :9
Ze leven maar 1 dag, dus die moet je wel benutten he?
pi_203391094
Lijkt er op dat ik vandaag een negatieve zelftest heb 😳 Morgen nog eentje doen voor de zekerheid.
pi_203391938
Ggd is wederom negatief over mij *O* nu mag ik morgen naar de huisarts voor een lonontstekingscheck
pi_203392170
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Alsof je hier wilde komen wonen ;(
Had m eindelijk overtuigd! ;(

Wel mooi huisje O+

Wij komen op bezoek O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_203392212
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 19:09 schreef Senn88 het volgende:
Ggd is wederom negatief over mij *O* nu mag ik morgen naar de huisarts voor een lonontstekingscheck
Fijn dat je eerste drie dagen half dood ligt te gaan.
Tap tap tap
pi_203392254
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 19:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Fijn dat je eerste drie dagen half dood ligt te gaan.
_O- Ja maar nu weet ik zeker dat ik weer een berg longblaasjes heb vermoord
  donderdag 27 januari 2022 @ 19:59:08 #153
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203393073
quote:
17s.gif Op donderdag 27 januari 2022 19:21 schreef Californium het volgende:

[..]
Had m eindelijk overtuigd! ;(

Wel mooi huisje O+

Wij komen op bezoek O+
Jaaa!

Ik weet nog wel een huis dat binnenkort te koop komt in Nijmegen _O-
We wonen straks op een kwartier rijden of 1 trein van Nijmegen. Dus nog goed te doen voor feestjes in de stad *O*
  donderdag 27 januari 2022 @ 20:56:12 #154
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203394078
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 19:09 schreef Senn88 het volgende:
Dat klinkt niet echt als een vooruitgang :{
pi_203396341
quote:
11s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Dat klinkt niet echt als een vooruitgang :{
Heb bijna ieder jaar wel een longontsteking te pakken ben heel vatbaar voor luchtweginfecties daarom ff die check.
pi_203396432
Ik heb 85 appjes. Lieve hemel.
Tap tap tap
pi_203396488
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb je gedaan?
pi_203396501
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:05 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Wat heb je gedaan?
Meldingen uitgezet en sinds twee uur niet meer op what's app gekeken.
Tap tap tap
pi_203396511
quote:
Tinder geinstalleerd?
pi_203396519
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Meldingen uitgezet en sinds twee uur niet meer op what's app gekeken.
Ongehoord dit
  donderdag 27 januari 2022 @ 23:29:38 #161
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203396884
Laatst hadden we het over ouderwetse termen. Net in het voorleesboek kwam 'lariekoek' voorbij, vind ik ook wel een mooie. Wilde ik nog even melden :7

#liefdagboek #slaaplekker
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 28 januari 2022 @ 07:02:25 #162
141482 Q.
JurassiQ
pi_203398521
quote:
Sorry.
For great justice!
  vrijdag 28 januari 2022 @ 07:49:14 #163
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203398680
quote:
Kijk mij eens populair zijn mensen. :{w
pi_203398689
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 07:49 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Kijk mij eens populair zijn mensen. :{w
Ja terecht toch.
Tap tap tap
  vrijdag 28 januari 2022 @ 07:55:42 #165
141482 Q.
JurassiQ
pi_203398712
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 07:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja terecht toch.
Dat wel.
For great justice!
  vrijdag 28 januari 2022 @ 08:01:24 #166
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203398744
Goedemorgen *O*
Laatste dag Amsterdam. *O* Uitgecheckt, nog even werken en dan plank gas naar huis O+
  vrijdag 28 januari 2022 @ 08:15:45 #167
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203398812
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 07:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja terecht toch.
Zeker :Y
pi_203399116
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 08:01 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen *O*
Laatste dag Amsterdam. *O* Uitgecheckt, nog even werken en dan plank gas naar huis O+
En nooit meer terug?
pi_203399155
:O
  vrijdag 28 januari 2022 @ 09:12:11 #170
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203399211
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 09:01 schreef Senn88 het volgende:

[..]
En nooit meer terug?
Nee! Lekker in het zonnige zuiden. Veel gezelliger daar :P
pi_203399267
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 09:12 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Nee! Lekker in het zonnige zuiden. Veel gezelliger daar :P
Ben je nog bij Rival op de koffie geweest?
  vrijdag 28 januari 2022 @ 09:38:49 #172
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203399452
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 09:18 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Ben je nog bij Rival op de koffie geweest?
Wat denk je zelf?
pi_203399531
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 08:01 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen *O*
Hop hop gas erop
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  vrijdag 28 januari 2022 @ 10:04:24 #174
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203399663
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 09:48 schreef ArTiC het volgende:

[..]
Hop hop gas erop
Moet eerst nog werken ;(
pi_203399671
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 09:38 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Wat denk je zelf?
Ja!
pi_203399706
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:04 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Moet eerst nog werken ;(
Slavernij!
pi_203399875
Toe aan de vrijmibo wel.
pi_203400181
Het is mooi weer en ik zit een vervelende webinar te volgen. Hier gaat iets mis ;(
  vrijdag 28 januari 2022 @ 10:58:12 #179
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203400190
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:57 schreef DrMarten het volgende:
Het is mooi weer en ik zit een vervelende webinar te volgen. Hier gaat iets mis ;(
Het is mooi weer dus ik ben eerst een rondje wezen fietsen door de duinen en het bos voor ik ging werken.
pi_203400331
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Het is mooi weer dus ik ben eerst een rondje wezen fietsen door de duinen en het bos voor ik ging werken.
Ik ben wel op de fiets naar de vakker geweest, maar dat was 5 minuten heen en 5 minuten terug.

Als het weer zo blijft ga ik tussen de middag wel even een rondje wandelen denk ik.
pi_203400403
Het is mooi weer dus ik heb de gordijnen dicht gedaan [/fok!er]
  vrijdag 28 januari 2022 @ 11:37:28 #182
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203400829
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:15 schreef ArTiC het volgende:
En de rolluiken zeker ook alvast? ;(
pi_203400974
Heerlijk weer O+ Eind vd dag nog even met hund 2 rondje door recreatiegebied lope
  vrijdag 28 januari 2022 @ 12:01:21 #184
141482 Q.
JurassiQ
pi_203401164
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:15 schreef ArTiC het volgende:
*trots*
For great justice!
pi_203401231
Ik heb de gordijnen open en de achterdeur en het raam O+
Wel fris.
Tap tap tap
pi_203401278
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de gordijnen open en de achterdeur en het raam O+
Wel fris.
Niet eens los? * Senn88 vlucht
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:03:21 #187
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203401978
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:10 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Ik ben wel op de fiets naar de vakker geweest, maar dat was 5 minuten heen en 5 minuten terug.

Als het weer zo blijft ga ik tussen de middag wel even een rondje wandelen denk ik.
Aanrader hoor. Super lekker buiten. En ik ben nog een lokale, internationale bekendheid tegengekomen. *G*
pi_203402052
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:03 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Aanrader hoor. Super lekker buiten. En ik ben nog een lokale, internationale bekendheid tegengekomen. *G*
Raymond van Barneveld kwam je post bezorgen?
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:08:35 #189
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203402072
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:07 schreef ArTiC het volgende:
Raymond van Barneveld kwam je post bezorgen?
Bijna.
pi_203402208
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:03 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Dinand :{
Tap tap tap
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:36:35 #191
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203402554
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Dinand :{
Die woont niet meer in Den Haag volgens mij.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:46:46 #192
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203402679
Laatste dag van mijn verlof. Heerlijk gewandeld. Nu tijd voor middagdutje :z
|| justdiggit.org ||
pi_203402832
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:36 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Die woont niet meer in Den Haag volgens mij.
De stad haalde opgelucht adem zeker?
  vrijdag 28 januari 2022 @ 14:00:35 #194
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203402857
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:59 schreef Barbusse het volgende:
De stad haalde opgelucht adem zeker?
Voor de stad kan ik niet spreken, maar ik was geen fan van hem.
pi_203402887
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:00 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Voor de stad kan ik niet spreken, maar ik was geen fan van hem.
Iedere keer als ik Kane hoorde moest ik met weemoed terugdenken aan de Haagsche rock van de jaren 60 en 70 :@ How a glorious music scene tumbled so hard ;(
pi_203402897
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:08 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Bijna.
Waylon?
  vrijdag 28 januari 2022 @ 14:06:27 #197
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203402926
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Iedere keer als ik Kane hoorde moest ik met weemoed terugdenken aan de Haagsche rock van de jaren 60 en 70 :@ How a glorious music scene tumbled so hard ;(
Haagse Beat. _O_
pi_203402943
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:06 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Haagse Beat. _O_
Heerlijke muziek O+
  vrijdag 28 januari 2022 @ 14:07:46 #199
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203402951
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:03 schreef Senn88 het volgende:
Waylon?
Nee, die woont niet in Den Haag. Zijn vriendin/vrouw wel trouwens. Die woonde hier in de buurt.

Het was Anna Holligan, correspondent van de BBC. In Den Haag bekend omdat ze dagelijks nieuws verzorgd vanaf de lokale fietspaden.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 14:09:02 #200
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203402980
pi_203402985
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:07 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Nee, die woont niet in Den Haag. Zijn vriendin/vrouw wel trouwens. Die woonde hier in de buurt.

Het was Anna Holligan, correspondent van de BBC. In Den Haag bekend omdat ze dagelijks nieuws verzorgd vanaf de lokale fietspaden.
Ik kijk geen nieuws meer sinds corona maar ze heeft vast goede tetten anders had jij haar naam niet geweten
pi_203403016
Heb besloten dat ik mijn haar niet meer ga verminken door kort te knippen of donker te verven. Het heeft toch geen invloed op mijn levenskwaliteit.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 14:11:33 #203
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203403026
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:09 schreef Senn88 het volgende:
Ik kijk geen nieuws meer sinds corona maar ze heeft vast goede tetten anders had jij haar naam niet geweten
Ze heeft een leuk hondje, dus ook interessant voor jou. :P

twitter
pi_203403040
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:11 schreef Senn88 het volgende:
Heb besloten dat ik mijn haar niet meer ga verminken door kort te knippen of donker te verven. Het heeft toch geen invloed op mijn levenskwaliteit.
dus nu de tondeuse er over?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_203403046
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:11 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Ze heeft een leuk hondje, dus ook interessant voor jou. :P

[ twitter ]
Die lijkt op mijn hondje O+
pi_203403052
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:12 schreef gianni61 het volgende:

[..]
dus nu de tondeuse er over?
Nee dat is verminken. Ik laat het maar weer lang groeien zoals vroegah
  vrijdag 28 januari 2022 @ 14:13:58 #207
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203403065
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:12 schreef Senn88 het volgende:
Die lijkt op mijn hondje O+
Dat wist ik natuurlijk. Ik let op meer dan tetten.
pi_203403093
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:13 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Dat wist ik natuurlijk. Ik let op meer dan tetten.
Baardhond O+
pi_203403353
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Een van de weinige bands waarbij ik direct naar een andere zender zap of het geluid uit zet :X
pi_203403411
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:13 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Nee dat is verminken. Ik laat het maar weer lang groeien zoals vroegah
Mwa, zie het als "resetten "
pi_203403581
Wat is er mis met Dinand? Ik moet dan altijd aan Guusje denken ;( .
  vrijdag 28 januari 2022 @ 14:57:14 #212
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203403691
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:48 schreef Tegan het volgende:
Wat is er mis met Dinand? Ik moet dan altijd aan Guusje denken ;( .
Hoe hij praat alleen al. Alsof ie zijn kiezen niet van elkaar krijgt.
pi_203403843
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:11 schreef Senn88 het volgende:
Ik vond geverfd haar altijd wel leuk, maar de tijd en moeite die het steeds kost :@
pi_203403879
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:57 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Hoe hij praat alleen al. Alsof ie zijn kiezen niet van elkaar krijgt.
Is dat niet gewoon Haags?
Tap tap tap
pi_203403907
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 15:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Ik vond geverfd haar altijd wel leuk, maar de tijd en moeite die het steeds kost :@
Ja die uitgroei steeds :{ Ik verfde m'n haar heel vroegah donker terwijl ik zelf hartstikke blond ben. Na een week zag je al zo'n wit streepje in de scheiding. En dat dunne haar bij de slapen en m'n voorhoofd pakte niet goed.

Ben blij dat ik het weer heb laten ontkleuren. Beste zet ooit.
Tap tap tap
pi_203403934
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 15:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja die uitgroei steeds :{ Ik verfde m'n haar heel vroegah donker terwijl ik zelf hartstikke blond ben. Na een week zag je al zo'n wit streepje in de scheiding. En dat dunne haar bij de slapen en m'n voorhoofd pakte niet goed.

Ben blij dat ik het weer heb laten ontkleuren. Beste zet ooit.
Ja, die uitgroei :'(
Ik heb het een paar jaar rood gehad, het duurde volgens mij twee jaar voor het er weer helemaal uit was :D
  vrijdag 28 januari 2022 @ 15:13:40 #217
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203403939
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Is dat niet gewoon Haags?
Absoluut niet. :{w
pi_203403955
Ik heb nog nooit mijn haar geverfd...

Met donker haar heb je ook niet echt leuke opties i.m.o..
pi_203403963
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 15:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Ja, die uitgroei :'(
Ik heb het een paar jaar rood gehad, het duurde volgens mij twee jaar voor het er weer helemaal uit was :D
Ik ben maar naar de kapper gegaan :') M'n moeder wilde de helft betalen want die ergerde zich er groen en geel aan. M'n oma was net overleden en ik kon niet met van zo'n smerige zwartrode uitgroeikop op de begrafenis verschijnen.
Tap tap tap
pi_203403976
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 15:15 schreef Tegan het volgende:
Alleen met carnaval
pi_203403983
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 15:16 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Alleen met carnaval
Hooguit glitterhaarspray O+ .
pi_203404073
Ik hoop ook dat ik t.z.t. mooi grijs word, dan ga ik nooit beginnen aan verven... maar afwachten maar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203404093
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 15:16 schreef Tegan het volgende:

[..]
Hooguit glitterhaarspray O+ .
Ik heb mn baard wel eens zwart geverfd.
Maar goed, dat kon ik na de carnaval gewoon weg scheren
  vrijdag 28 januari 2022 @ 15:30:41 #224
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203404171
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 15:15 schreef Tegan het volgende:

Met donker haar heb je ook niet echt leuke opties i.m.o..
Jij hebt prachtig haar van jezelf. O+
pi_203404313
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:48 schreef Tegan het volgende:
Wat is er mis met Dinand?
Muzikaal gezien alles!

Op zich is de muziek nog best oke, tot die lul zijn bek los trekt :{
pi_203404768
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 15:30 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Jij hebt prachtig haar van jezelf. O+
O+ .

Alleen als het uitgebreid gedaan is met haarproduct :P . De rest van het jaar is het ellende.
pi_203404789
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 15:22 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Ik heb mn baard wel eens zwart geverfd.
Maar goed, dat kon ik na de carnaval gewoon weg scheren
Heb je altijd een baard?
  vrijdag 28 januari 2022 @ 16:12:56 #228
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203404822
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:09 schreef Tegan het volgende:
O+ .

Alleen als het uitgebreid gedaan is met haarproduct :P . De rest van het jaar is het ellende.
Dan is die ene foto die je ooit van je haar hebt laten zien waarschijnlijk net op een moment dat je je haar uitgebreid behandeld hebt. :P
pi_203404843
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:12 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Dan is die ene foto die je ooit van je haar hebt laten zien waarschijnlijk net op een moment dat je je haar uitgebreid behandeld hebt. :P
Ongetwijfeld :P .
  vrijdag 28 januari 2022 @ 16:19:45 #230
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203404973
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:14 schreef Tegan het volgende:
Ongetwijfeld :P .
Mij staat vooral nog bij dat het zo ontzettend lang was.
pi_203404977
Ik had ooit van die haarmascara.
Vet rebels.
Tap tap tap
  vrijdag 28 januari 2022 @ 16:25:49 #232
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203405069
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Vet rebels.
Zo'n harde reep haar _O-
pi_203405193
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:19 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Mij staat vooral nog bij dat het zo ontzettend lang was.
Ik weet niet meer wanneer dit was of welke foto :P , ik heb het veel korter gehad, maar nu is het weer lang. Ik wil het nog wel langer maar mijn haar groeit niet meer ;(.
pi_203405205
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Vet rebels.
Nu heb ik zin in feestjes waarvoor je glitter nodig hebt :( .
  vrijdag 28 januari 2022 @ 16:38:06 #235
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203405225
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:35 schreef Tegan het volgende:
Ik weet niet meer wanneer dit was of welke foto :P , ik heb het veel korter gehad, maar nu is het weer lang. Ik wil het nog wel langer maar mijn haar groeit niet meer ;(.
Ik ook niet en ik heb 'm niet meer dus terugzoeken kan niet. Ik gok een jaar of 10 geleden ofzo.
pi_203405373
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zo'n harde reep haar _O-
_O-
Tap tap tap
  vrijdag 28 januari 2022 @ 16:56:19 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203405378
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Ik ook niet en ik heb 'm niet meer dus terugzoeken kan niet. Ik gok een jaar of 10 geleden ofzo.
Hoax, jij hebt alles 5 keer redundant op verschillende plekken, offline en in de cloud gebackupped.

Zoals het hoort B-).
Get woke, go broke!
  vrijdag 28 januari 2022 @ 16:56:48 #238
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203405382
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Hoax, jij hebt alles 5 keer redundant op verschillende plekken, offline en in de cloud gebackupped.

Zoals het hoort B-).
Kop dicht of ik blokkeer je account. :(
  vrijdag 28 januari 2022 @ 16:57:48 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203405388
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:56 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Kop dicht of ik blokkeer je account. :(
Beetje loos dreigement tegen iemand met LETTERLIJK full database accessrechten op FOK! :7.
Get woke, go broke!
  vrijdag 28 januari 2022 @ 17:02:47 #240
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203405427
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Beetje loos dreigement tegen iemand met LETTERLIJK full database accessrechten op FOK! :7.
Ik heb het over je account op mijn private FOK! tetten server. :7
  vrijdag 28 januari 2022 @ 17:06:04 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203405450
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 17:02 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Ik heb het over je account op mijn private FOK! tetten server. :7
Alsof jij dat soort dingen met mij zou delen :').

B-).

Bonus: Rachel Riley in al haar glorie (nou ja, niet al...)

Get woke, go broke!
  vrijdag 28 januari 2022 @ 17:10:07 #242
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203405491
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 17:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Alsof jij dat soort dingen met mij zou delen :').

B-).

Bonus: Rachel Riley in al haar glorie (nou ja, niet al...)

Waarschijnlijk niet. :7
  vrijdag 28 januari 2022 @ 17:11:43 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203405507
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 17:10 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Waarschijnlijk niet. :7
En terecht uiteraard B-) .
Get woke, go broke!
pi_203406478
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:10 schreef Tegan het volgende:

[..]
Heb je altijd een baard?
bijna altijd
pi_203406569
Ik heb mijn haar zwart rood bruin en blond gehad. En blauw groen paars en roze. Maar ik merk dat ik me daar te oud voor voel worden
pi_203406750
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 18:39 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb mijn haar zwart rood bruin en blond gehad. En blauw groen paars en roze. Maar ik merk dat ik me daar te oud voor voel worden
Lichtroze of zilver lijkt me nog wel leuk . Roze alleen de punten
Tap tap tap
pi_203406779
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 18:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Lichtroze of zilver lijkt me nog wel leuk . Roze alleen de punten
Zilver heb ik nu. Overweeg nog om het een keer heel subtiel lila te laten maken. Maar tis zo’n gedoe
pi_203407609
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 18:33 schreef gianni61 het volgende:

[..]
bijna altijd
Oh had ik niet verwacht. Lang?
pi_203407690
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 19:43 schreef Tegan het volgende:

[..]
Oh had ik niet verwacht. Lang?
nee, als het te lang wordt begin ik er te veel aan te plukken.
dus het schommelt meestal tussen stoppels en 1 cm ofzo
pi_203411445
Avondje ouderwets bier drinken _O_
  zaterdag 29 januari 2022 @ 09:28:31 #251
141482 Q.
JurassiQ
pi_203414085
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 22:43 schreef DrMarten het volgende:
Avondje ouderwets bier drinken _O_
Lekker aan de corona. :9
For great justice!
pi_203414337
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 09:28 schreef Q. het volgende:

[..]
Lekker aan de corona. :9
Als he mazzel hebt krijg je een corona omnikronkater kan je extra lang nagenieten ;(
pi_203414717
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 09:58 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Als he mazzel hebt krijg je een corona omnikronkater kan je extra lang nagenieten ;(
Krijg je wel waar voor je geld.
Tap tap tap
pi_203414738
Heb net 2 stekjes gemaakt van mijn monstera. Ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen
  zaterdag 29 januari 2022 @ 12:47:52 #255
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203415961
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 10:43 schreef Senn88 het volgende:
Heb net 2 stekjes gemaakt van mijn monstera. Ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen
Nou, er komen eerst worteltjes aan, en dan gooi je ze in de grond en dan worden het mini-Monstera plantjes en later grotere Monsteras. :P
pi_203416671
Een monstera is wel genoeg in mijn huis. Wat een chaotische plant :P .
  zaterdag 29 januari 2022 @ 13:59:18 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203416930
Ik dacht dat het tikfout was voor monsters :').

Nee ik weet echt geen ene moer van planten idd :').
Get woke, go broke!
pi_203418703
Maandag terug naar huis! O+ *O*
pi_203419019
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 12:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Nou, er komen eerst worteltjes aan, en dan gooi je ze in de grond en dan worden het mini-Monstera plantjes en later grotere Monsteras. :P
En dan heb ik weer plantjes erbij!
pi_203419027
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht dat het tikfout was voor monsters :').

Nee ik weet echt geen ene moer van planten idd :').
Haha ik ook niet, ik doe maar wat
pi_203419297
Zo blij nu O+ Kat knuffelen maandag O+
  zaterdag 29 januari 2022 @ 22:18:26 #262
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203424259
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 17:15 schreef Barbusse het volgende:
Zo blij nu O+ Kat knuffelen maandag O+
Fijn zeg!

Wij aten net bij yamazato O+
Nu beetje blut maar God dat was tof *O*
pi_203436959
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 22:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Fijn zeg!

Klinkt lekker :9
  maandag 31 januari 2022 @ 08:24:23 #264
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203441871
Er wordt hier goed geraasd door Corrie. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203441894
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 22:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Fijn zeg!

Waar kan ik de review met foto's bekijken?
  maandag 31 januari 2022 @ 08:30:52 #266
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_203441910
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Er wordt hier goed geraasd door Corrie. :+
Ze heeft goed gedut gisteravond dus energie voor 10!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 31 januari 2022 @ 08:33:16 #267
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203441921
quote:
17s.gif Op maandag 31 januari 2022 08:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
O+ O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 31 januari 2022 @ 08:36:17 #268
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203441939
quote:
11s.gif Op maandag 31 januari 2022 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Waar kan ik de review met foto's bekijken?
Ik de app kan je foto's bekijken
  maandag 31 januari 2022 @ 08:36:31 #269
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203441940
quote:
17s.gif Op maandag 31 januari 2022 08:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Corrieeee O+
pi_203441987
Zit nu officieel in een winter depressie zeg. Jezus wat een kut weer. En merk dat ik mega veel gemist heb in die week ziek zijn waar ik nu al een knoop door in mijn maag heb en een potje wil gaan janken
  maandag 31 januari 2022 @ 09:25:01 #271
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203442300
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 08:44 schreef Senn88 het volgende:
Zit nu officieel in een winter depressie zeg. Jezus wat een kut weer. En merk dat ik mega veel gemist heb in die week ziek zijn waar ik nu al een knoop door in mijn maag heb en een potje wil gaan janken
Maar de dagen worden wel al weer langer *O*
We moeten hoop houden!
pi_203442412
Daglichtlamp elke ochtend een uur op m'n bakkes *O*
Tap tap tap
pi_203442664
Ik maak me meer zorgen over die 1 miljoen besmettingen :{ . Iedereen in quarantaine straks...
  maandag 31 januari 2022 @ 09:57:18 #274
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
  maandag 31 januari 2022 @ 10:33:49 #275
141482 Q.
JurassiQ
pi_203443146
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2022 09:56 schreef Tegan het volgende:
Ik maak me meer zorgen over die 1 miljoen besmettingen :{ . Iedereen in quarantaine straks...
Gewoon niet meer in quarantaine gaan als je besmet bent, het is zo makkelijk. :{w
For great justice!
pi_203443165
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Daglichtlamp elke ochtend een uur op m'n bakkes *O*
Heb er ook een de hele werkdag aan. Is geen garantie
  maandag 31 januari 2022 @ 10:35:23 #277
141482 Q.
JurassiQ
pi_203443174
Ik ga niets zeggen over mijn buren die hun badkamer zeer luidruchtig aan het verbouwen zijn want dan gaat AirwiN mij weer uitlachen.
For great justice!
pi_203443185
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 10:34 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Heb er ook een de hele werkdag aan. Is geen garantie
Hij moet ook niet de hele dag aan.
Tap tap tap
pi_203443215
quote:
6s.gif Op maandag 31 januari 2022 10:35 schreef Q. het volgende:
Ik ga niets zeggen over mijn buren die hun badkamer zeer luidruchtig aan het verbouwen zijn want dan gaat AirwiN mij weer uitlachen.
Nu doe ik het wel.

Tap tap tap
  maandag 31 januari 2022 @ 10:38:19 #280
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203443223
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Hij moet ook niet de hele dag aan.
Wat voor één heb jij?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203443255
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Wat voor één heb jij?
https://www.amazon.nl/Beu(...)ps%2C75&sr=8-18&th=1
Tap tap tap
  maandag 31 januari 2022 @ 10:40:04 #282
141482 Q.
JurassiQ
pi_203443262
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nu doe ik het wel.

[ afbeelding ]
Dat waardeer ik.
For great justice!
pi_203443289
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2022 10:40 schreef Q. het volgende:

[..]
Dat waardeer ik.
Ik ben de beroerdste niet.
Tap tap tap
  maandag 31 januari 2022 @ 10:53:09 #284
141482 Q.
JurassiQ
pi_203443443
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik ben de beroerdste niet.
Klopt, dat ben ik al. :7
For great justice!
  maandag 31 januari 2022 @ 11:12:04 #285
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_203443689
Mag je juist in dit soort gevallen van overlast niet naar kantoor?

Bij ons is dat wel mogelijk. Thuiswerken is de regel maar voor dit soort dingen mag je een paar dagen ontheffing.
  maandag 31 januari 2022 @ 11:12:33 #286
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_203443697
Hier nu windkracht 8. Ik blijf wel veilig binnen c_/
pi_203443713
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Mag je juist in dit soort gevallen van overlast niet naar kantoor?

Bij ons is dat wel mogelijk. Thuiswerken is de regel maar voor dit soort dingen mag je een paar dagen ontheffing.
Het wordt afgeraden om naar buiten te gaan. Waarom zou je nu niet thuis kunnen werken?
Tap tap tap
  maandag 31 januari 2022 @ 11:17:43 #288
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_203443762
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Het wordt afgeraden om naar buiten te gaan. Waarom zou je nu niet thuis kunnen werken?
Bedoelde ook meer voor de rest van de week. Als de echt gaan verbouwen dan duurt het vaak meerdere dagen met flink wat lawaai.
pi_203443776
O dacht dat het vanwege het weer was _O-
Tap tap tap
  maandag 31 januari 2022 @ 11:24:29 #290
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203443851
Lekker wegwaaien. O+ Al viel het me nog mee vanmorgen, vooral de random zooi overal doet je even achter de oren krabben. Ben onder andere een "hier bouwt X gebouw Y"-bord tegengekomen waar 'ie niet hoorde en er was een skippybal ontsnapt. Hopelijk blijft de schutting overeind en gaat de trampoline van de buurman niet aan de wandel. Buurman in kwestie is amper nog thuis namelijk. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 31 januari 2022 @ 11:38:25 #291
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203444039
quote:
6s.gif Op maandag 31 januari 2022 10:35 schreef Q. het volgende:
Instant karma is gonna get you...
pi_203444107
Vlucht vertraagd vanwege de storm. Fml :')
  maandag 31 januari 2022 @ 11:43:55 #293
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203444137
quote:
13s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:42 schreef Barbusse het volgende:
quote:
6s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Instant karma is gonna get you... [ afbeelding ]
pi_203444180
quote:
6s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:43 schreef AirwiN het volgende:

[..]
[..]

Laat mij gewoon naar huis gaan joh :'(
  maandag 31 januari 2022 @ 11:48:12 #295
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203444207
quote:
13s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:42 schreef Barbusse het volgende:
Pehehehe, geen goede dag om te vliegen nee. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203444212
quote:
8s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]
You can check out, but never leave.
pi_203444299
Stom.
  maandag 31 januari 2022 @ 12:05:39 #298
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203444490
quote:
8s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:46 schreef Barbusse het volgende:
pi_203444513
quote:
6s.gif Op maandag 31 januari 2022 12:05 schreef AirwiN het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
aw
Tap tap tap
pi_203444515
Het universum geeft je een teken dat je terug moet migreren O+ .
  maandag 31 januari 2022 @ 12:07:32 #301
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203444522
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')