SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Ik ben hier gewoon een usert hoorquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs als je blauw bent ben je de sjaak![]()
mwahhhquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
klopt helemaal nog nooit gedaan en zal denk ik ook nooit gaan doen
Ik heb een hele zachte vachtquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahhh
meeste mollen hebben een blauw zwarte vacht
Schalger? Dat klinkt als een SOAquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
schalger
maar dan meer apres ski
quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahhh
meeste mollen hebben een blauw zwarte vacht
Ik meld mij ook meteen aan bij een platenstudio.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
schalger
maar dan meer apres ski
ehhhhquote:
Aangenomen. Hier is je contract, dit is de login voor je TikTok account. Succes!quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik meld mij ook meteen aan bij een platenstudio.
Hij jankt in plaats van zingenquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, het is echt helemaal niks.....
Salar heeft zich geschorenquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
ehhhh
je bent toch niet als Salar een bosaapje
Een aap ben ik, daar stam ik vanafquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhhh
je bent toch niet als Salar een bosaapje![]()
Jeuhhhquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Aangenomen. Hier is je contract, dit is de login voor je TikTok account. Succes!
Was wel weinig zout deze keerquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja Nawel bakt brood
met alweer zout
Dus nu kale bosaapquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
ja klopt hij vond zichzelf een bosaapke
Ik wist niet dat er mensen waren die tomaten schillenquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:46 schreef engine het volgende:
Lol peter zuur over tomatenschilletjesdat had ik net gemist zondag.
Evelien van de week. Flikkerde de schillen wegquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er mensen waren die tomaten schillen
Zou IN het brood is toch niet zo gek? Brood zonder zout smaakt enorm weeïg.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
zout in het brood
zout op het brood
Bij het bakken, moet er voor de smaak wat zout bij mopquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
zout in het brood
zout op het brood
Jawel voor saus is dat vrij normaalquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er mensen waren die tomaten schillen
maar dubbel op mopquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou IN het brood is toch niet zo gek? Brood zonder zout smaakt enorm weeïg.
Ik zie het net in de uitzendingquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Evelien van de week. Flikkerde de schillen weg
Hoeveel zout deed ze er in? Is een flink brood, daar moet al snel 10 gram zout inquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dubbel op mop
das nie goed nie
Daaruit kun je concluderen dat madam niet vaak kooktquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie het net in de uitzending
Terecht wel dat Peter iets zegt. Zeker als je niet onbeperkte voorraad hebt is dat gewoon verspilling
Grey flikkert er een pak suiker inquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoeveel zout deed ze er in? Is een flink brood, daar moet al snel 10 gram zout in
Zit er een appel inquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:51 schreef Hunter het volgende:
Ik volg het Vlaams niet helemaal, maar er is wat mis met het toilet in de voorraadkamer
Ach, als je een kerststol maakt mag dat bestquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Grey flikkert er een pak suiker in
ze doen daar overal zout in en opquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoeveel zout deed ze er in? Is een flink brood, daar moet al snel 10 gram zout in
Kom zeg, het waren de schilletjes die na het wellen verwijderd werden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie het net in de uitzending
Terecht wel dat Peter iets zegt. Zeker als je geen onbeperkte voorraad hebt is dat gewoon verspilling
Suikerbroodquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, als je een kerststol maakt mag dat best
Nee, dat klopt. Dat had ze in begin gezegd dat ze altijd uit eten gingen. Ze hield niet van koken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daaruit kun je concluderen dat madam niet vaak kookt
nu ga ik zo een zeeuwse bolus pakken en opetenquote:
Doet mijn vrouw ook altijd. Waar zij zout op mietert, knikker ik suiker opquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doen daar overal zout in en op
boontjes
vlees
brood
kwark met komkommer
Ik hoorde dat het 'de helft' van de tomaat wasquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kom zeg, het waren de schilletjes die na het wellen verwijderd werden.
Dat zegt dan idd genoegquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Dat had ze in begin gezegd dat ze altijd uit eten gingen. Ze hield niet van koken.
Valt mij ook op hoorquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
boontjes
vlees
brood
kwark met komkommer
Jammie, hoe laat staat het klaarquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu ga ik zo een zeeuwse bolus pakken en opeten
nee kook liever met kruiden en minder zoutquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doet mijn vrouw ook altijd. Waar zij zout op mietert, knikker ik suiker op
precies dat dusquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:53 schreef cheanny het volgende:
[..]
Valt mij ook op hoor![]()
Ze hebben verder geen kruiden dus overal zout op. Zout in het brood is trouwens wel ok maar zoveel zout overal op..
Goed voor de bloeddruk..
Was ook meer dan de helft van de tomaat, waren ook de woorden van Peterquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het 'de helft' van de tomaat was
over 5 minquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jammie, hoe laat staat het klaar
quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doet mijn vrouw ook altijd. Waar zij zout op mietert, knikker ik suiker op
Die maakt overal drama vanquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was ook meer dan de helft van de tomaat, waren ook de woorden van Peter
boontjes -> kook je met zoutquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
boontjes
vlees
brood
kwark met komkommer
Hier welquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee kook liever met kruiden en minder zout
sowieso groenten gaat geen zout op
kwark met zout? Je maakt een grapje?quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
boontjes
vlees
brood
kwark met komkommer
Nou, op stream kon je in de afval emmer kijken en dan klopt het aardig... was geen schilletje van het wellen. Zij weet volgens mij niet eens dat je zo het schilletje eraf kan halen. Vooral niet als je nooit kookt,quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het 'de helft' van de tomaat was
Zout op komkommer doe je als je het vocht er uit wilt halen om er tsatsiki wilt maken, net alsquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
boontjes
vlees
brood
kwark met komkommer
Dat klopt ook weer. Het is ook een feestbeest.quote:
nee joh geen zout in de boontjesquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
boontjes -> kook je met zout
vlees -> Bak je met wat zout (peper pas achteraf, anders verbrand het)
brood -> Bak je met zout
kwark met komkommer -> Tzaziki hoort zout in
Kan allemaal best. Als je er na het bereiden nog extra zout op gooit, tja, doen wij nooit. Maar smaken verschillen.
Ze drinken ook vrij veel water, hele dag aan die flesjes lurken. Dan kan een beetje extra zout niet zo veel kwaad.
Kijk, daar hebben we een proquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zout op komkommer doe je als je het vocht er uit wilt halen om er tsatsiki wilt maken, net als
bij courgette voor je die wilt grillen. Anders zou het te nat worden.
eenschquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee kook liever met kruiden en minder zout
sowieso groenten gaat geen zout op
ze deden het gewoon door de kwark met komkommerquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zout op komkommer doe je als je het vocht er uit wilt halen om er tsatsiki wilt maken, net als
Dat was het probleem eerder denk ik maar heb het schillen niet gezien. Ze hoeven niet zolang in de pan kokend water te liggen...denk dat ze te zacht zijn geworden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, op stream kon je in de afval emmer kijken en dan klopt het aardig... was geen schilletje van het wellen. Zij weet volgens mij niet eens dat je zo het schilletje eraf kan halen. Vooral niet als je nooit kookt,
Zoutloos tiep ben je!quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh geen zout in de boontjes![]()
![]()
![]()
er hoeft echt niet overal zout in
consider your ass suedquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoutloos tiep ben je!![]()
Ik die een klein beetje zout bij de boontjes. Sue me
Je haalt die zaadlijsten eruit en dan ga je er nog zout op strooien?quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Advokaat neemt wel contact me je op!quote:
die neemt het vast met een korreltje zoutquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Advokaat neemt wel contact me je op!
Hele bak zout! Ook om jou te pestenquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
die neemt het vast met een korreltje zout
Ben het lekker met jou eensquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
nee joh geen zout in de boontjes
er hoeft echt niet overal zout in
Volgens mij had ze al het vlees van de tomaat weggegooid want in het bakje lag alleen sap en pitten waar ze mee bezig was om saus te maken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was het probleem eerder denk ik maar heb het schillen niet gezien. Ze hoeven niet zolang in de pan kokend water te liggen...denk dat ze te zacht zijn geworden.
dat is dan vast het topje van de (zout)bergquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hele bak zout! Ook om jou te pesten
Oh... TV, dames in het badje. Dat had ik gemist
quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:58 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ben het lekker met jou eens![]()
Gebruik echt weinig zout maar veel verse kruiden en kook liever met (verse) bouillon om op smaak te brengen..
Peter moet niet zo miepen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij had ze al het vlees van de tomaat weggegooid want in het bakje lag alleen sap en pitten waar ze mee bezig was om saus te maken.
dat moet hij welquote:
Mjah, als hij met die tomaten was gaan gooien, dan had ik hem gesteund. Maar beetje lafjes miepen... moaquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat moet hij wel
en nog veel meer
wij willen rellen
Niet 'n pak zout, 'n snuf zout. ff half uurtje wachten en daarna de komkommer uitknijpen zodatquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Je haalt die zaadlijsten eruit en dan ga je er nog zout op strooien?
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niet 'n pak zout, 'n snuf zout. ff half uurtje wachten en daarna de komkommer uitknijpen zodat
het meeste vocht er uit is. Daarna door de yoghurt/kwark met flink knoflook en natuurlijk op
smaak maken met peper en zout
Niet doen hoor! Mag niet van Greysquote:
Nouja ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen fan ben van onnodig zout gebruikenquote:
Onnodig niet nee. Maar goed. De oceaan is ook zout en daar komt al het leven vandaan. Dus ik bedoel maar! Ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen fan ben van onnodig zout gebruiken
Lat navel het niet horen, dan gooit ze hem over haar brood!quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Peter hoeft geen zout meer te hebben. Die zit er al als een zoutzak bij
Grey zou zoiets niet doenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lat navel het niet horen, dan gooit ze hem over haar brood!
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen fan ben van onnodig zout gebruiken
Omdat de dames zich vies voelden zonder schone kleding etcquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:11 schreef D. het volgende:
Het was me niet helemaal duidelijk waarom groen 'ineens' ook warm water kreeg.
wat ook begrijpelijk isquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:13 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Omdat de dames zich vies voelden zonder schone kleding etc
Vrouwen moeten zich niet zo aanstellen.quote:
mannen stinken altijdquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich niet zo aanstellen.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
ze zitten de zelfgemaakte zeep en schampoo af te kraken
Veel nawel ookquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:15 schreef engine het volgende:
Veel nominatie gelul in de uitzending ook
Ze moeten het met 'n korreltje zout nemenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich niet zo aanstellen.
Je kunt ook aan je man vragen of hij zich wil wassen he.quote:
en ook niet bedenken dat alles tegen je gebruikt kan wordenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kijk eens! Ik heb zelf shampoo gemaakt. Kut he?
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moeten het met 'n korreltje zout nemen
Zal nog wel meer zijn komende dagenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je kunt ook aan je man vragen of hij zich wil wassen he.
* Whuzz ruikt meestal . Maar bijna altijd
Oh dat doe ik ook altijd. Is dat raar ja?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:17 schreef zodeju het volgende:
Zit Leroy nou gewoon bij de dames in bed te kijken.....vindt het een raar mannetje.
Waarom de zaadlijsten eruit?quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Je haalt die zaadlijsten eruit en dan ga je er nog zout op strooien?
Joh, ga jij eens zout op wat slakken leggen ofzo!quote:
niet naar leroy luisterenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Leroy, snap je, snap je, snap je. Snappen we Leroy?
Nog verder?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet naar leroy luisteren
daar keldert je iq van
Ja duh. Anders krijg je allemaal babykomkommers in je Tzaziki!quote:
Anders wordt het te vochtig denk ikquote:
Die creep weet nooit wanneer hij teveel is. Gladjakker.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:17 schreef zodeju het volgende:
Zit Leroy nou gewoon bij de dames in bad te kijken.....vindt het een raar mannetje.
Iemand van haar familie is overledenquote:
Die had gehoopt dat Dimi ook zou komenquote:
Haar opaquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:26 schreef Koos1958 het volgende:
iemand overleden bij vera waarschijnlijk longkanker binnen 2 weken overleden
dat kan welquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Kan bijna niet in 2 weken, dus zullen wel complicaties bij gekomen zijn.
Of al langer gehad maar niet gemerkt . pas twee weken geleden ontdekt. Dat kan wel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Kan absoluut wel, als het laat ontdekt is...quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Dat is een ander verhaal inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of al langer gehad maar niet gemerkt . pas twee weken geleden ontdekt. Dat kan wel.
Koud water wast ook schoonquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:13 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Omdat de dames zich vies voelden zonder schone kleding etc
wow das kutquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:29 schreef Whuzz het volgende:
Woonde in Dominicaanse Republiek kennelijk, dus ze kan er sowieso niet heen voor begrafenis zegt ze.
Met Dimiquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:29 schreef engine het volgende:
Ze mogen Vera ook wel een momentje met Grace geven even.
quote:
Weet wel zeker dat ze meer aan Grace heeft, dan die lompe Belgische boerquote:
Beetje raar als dat niet gebeurd, wat hebben nawel en nouch moeten doen om elkaar te zien?, op bed liggen jammeren jaquote:
Ja, maar ik gun haar Grace meerquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook goed maar denk dat ze liever Dimi heeft
Vera haar vader had geen contact meer met zijn vader....Vera heeft vaker gevraagd maak het weer goed. Zij vindt het een aardige man.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:29 schreef Whuzz het volgende:
Woonde in Dominicaanse Republiek kennelijk, dus ze kan er sowieso niet heen voor begrafenis zegt ze.
Daaromquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat ze meer aan Grace heeft, dan die lompe Belgische boer
Blijft BB hequote:Op woensdag 26 januari 2022 21:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Beetje raar als dat niet gebeurd, wat hebben nawel en nouch moeten doen om elkaar te zien?, op bed liggen jammeren ja
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Laat dat maar aan de FB oma's over
Vera met Vera praten?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Dimi: Ik hoop dat ik van Big Brother zo even prive mag, Vera haar opa uit de Dominicaanse Republiek is overleden.
Tobias: Heftig.
Vera: ik wil zo ook even met Vera praten, zij weet wat ze aan mij heeft.
Gezellig gesprekquote:
dat zou ziek zijn!quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:37 schreef zodeju het volgende:
Hebben ze nu gewacht met vertellen tot na de nominatie's. Bang dat het enig invloed heeft op het Vera stemmen??
Hij weet totaal niet wat hij daar mee aan moet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Dimi: Vera is zich nu aan het opfrissen dus ik hoop dat ik daarna met haar kan praten en anders Grace.
Ik praat ook wel eens met mezelf, kan verhelderend zijn.quote:
heb jij ook stemmetjes in je hoofd?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik praat ook wel eens met mezelf, kan verhelderend zijn.
brrrquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt he, Maar de laatste is net geweest.
Ik heb meerdere vriendenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb jij ook stemmetjes in je hoofd?
voordeel is dat je ook altijd gelijk hebtquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik praat ook wel eens met mezelf, kan verhelderend zijn.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
voordeel is dat je ook altijd gelijk hebt
een knuffel geven zou toch al fijn zijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:40 schreef spapaars het volgende:
Je ziet Dimitri denken, wat moet ik in godsnaam zeggen.
Tja, het is daar nog niet zo laat dus kan toeval zijn, aan de andere kant blijft het de tv wereldquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal ook wel niet, maar in ene bekruipt me dat gevoel.
Ja heb echt met haar te doen.quote:
dat hequote:Op woensdag 26 januari 2022 21:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom staat één van die misselijke wijfen niet even op om haar een hug te geven
Compleet andere emotie zelfsquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
zoveel meer emotie dan Kitty
sorry kan er niks anders van maken
zijn gewoon valse bitchesquote:
Je geeft zo'n meid toch even steun. Misselijkmakend wat ik ziequote:
Dat kan. Maar denk niet dat het nodig is om dat te gaan vergelijken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
zoveel meer emotie dan Kitty
sorry kan er niks anders van maken
gewoon te beroerd om even op te staanquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je geeft zo'n meid toch even steun. Misselijkmakend wat ik zie
Nou isd 2 kille koude heksenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom staat één van die misselijke wijfen niet even op om haar een hug te geven
nou dan weten we in ieder geval op wie we kunnen/moeten stemmenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon te beroerd om even op te staan
Sta er echt van te kijken, dat mensen zo kunnen zijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon te beroerd om even op te staan
Ik kan mij daar niets bij voorstellen. Sta er echt van te kijken. Geen gevoel ook.quote:
door de muur?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:46 schreef engine het volgende:
Die hebben haar ook geknuffeld hoor. Ik weet mezelf ook vaak geen houding te geven in zo'n situaties.
Denk ook niet dat Vera daar op zat te wachten.....als ze weet hoe die meiden over haar denken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:46 schreef engine het volgende:
Die hebben haar ook geknuffeld hoor. Ik weet mezelf ook vaak geen houding te geven in zo'n situaties.
Ja dat. En dat is wederzijds.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook niet dat Vera daar op zat te wachten.....als ze weet hoe die meiden over haar denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:48 schreef Ireth het volgende:
* Ireth is even advocaat van de duivel...
Evil en Nawel gingen haar gelijk omhelzen toen ze uit de dbk kwam..
Aaahhh... dimi is bij haar!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen ook
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
die zal wel even hebben mogen doorlopenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ze worden allebei geroepen naar DBK ik denk dat dimi gewoon rechtsaf is gegaan net ipv dbk in
Cold as icequote:Op woensdag 26 januari 2022 21:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Jup ik zat precies hetzelfde te denken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ze worden allebei geroepen naar DBK ik denk dat dimi gewoon rechtsaf is gegaan net ipv dbk in
misschien mogen ze wel samen slapen vannachtquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zal wel even hebben mogen doorlopen
hij werd geroepen en gelijk daarna was hij bij vera.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zal wel even hebben mogen doorlopen
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
J
[..]
Jij ook al en @:ireth ook lekker stel zijn we
Super erg, aan Nawel heb je niks, blijft gwn in haar bed liggen... Aan Kristof hebben ze nog het meeste.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:43 schreef utopia2.0 het volgende:
zou een mooi gebaar zijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
misschien mogen ze wel samen slapen vannacht
Ja ik ben echt emotioneel incontinent met dat soort dingen hoorquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
J
[..]
Jij ook al en @:ireth ook lekker stel zijn we
aww liefquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hij werd geroepen en gelijk daarna was hij bij vera.
pffffffquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:52 schreef Koos1958 het volgende:
zitten in groene kamer te praten over kitty dat die wilde blijven en denk dat ze hopen dat vera weg gaat.
Ja ik ook hoorquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ik ben echt emotioneel incontinent met dat soort dingen hoor
inderdaad daarom zijn heksen die vrouwen daarquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
pffffff
dat is ook gek
dat deden ze bij Kitty niet
als haar Opa in NL zou wonen zou ik zeggen ga!
dat krijg je nooit meer terug
maar als je er niet naar toe kunt
Dat kan toch. Emotie is toch geen verkeerd ietsquote:
Terwijl daar niemand bij gebaat is, haar vader heeft al lang geen contact meer met zijn vader.....dus ik denk ook niet dat ze haar vader kan bijstaan. Het is gewoon haar verdriet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:52 schreef Koos1958 het volgende:
zitten in groene kamer te praten over kitty dat die wilde blijven en denk dat ze hopen dat vera weg gaat.
en het verdriet dat haar vader geen contact meer had met zijn vader...quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl daar niemand bij gebaat is, haar vader heeft al lang geen contact meer met zijn vader.....dus ik denk ook niet dat ze haar vader kan bijstaan. Het is gewoon haar verdriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |