voorzover ik het weet is @PietjePuk2000 niet voor Ajax maar kan het mis hebben, ik dacht Feyenoordquote:Op zondag 30 januari 2022 23:33 schreef Ciscus het volgende:
[..]
je lult zo onwijs doorzichtig; beetje doen alsof je begaan bent met psv, maar de hele tijd wijs gelul over dat psv het heeft laten liggen, de europese tour nooit serieus neemt etc etc. Je wil hier veren in je achterste krijgen omdat je voor een club bent die beter presteert ofzo. Doe dat lekker in je ajax-topic. Of heb het gewoon over psv zonder de betweterige ajax-adapt uit te hangen.
Hij is een act.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:33 schreef Ciscus het volgende:
[..]
je lult zo onwijs doorzichtig; beetje doen alsof je begaan bent met psv, maar de hele tijd wijs gelul over dat psv het heeft laten liggen, de europese tour nooit serieus neemt etc etc. Je wil hier veren in je achterste krijgen omdat je voor een club bent die beter presteert ofzo. Doe dat lekker in je ajax-topic. Of heb het gewoon over psv zonder de betweterige ajax-adapt uit te hangen.
Gewoon een neutrale voetbalvolger die begaan is met het Nederlandse voetbal.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorzover ik het weet is @:PietjePuk2000 niet voor Ajax maar kan het mis hebben, ik dacht Feyenoord
Precies. Maccabi Tel Aviv, dat is best te doen. En van de 8 mogelijke tegenstanders daarna, zijn de meesten ook gewoon haalbare kaart.quote:
Wel een act met prima argumenten dan meestal. Ik kan misschien wat betweterig overkomen maar het slaat in ieder geval vaak wel ergens op wat ik zeg.quote:
Nee hij hoort ook niet bij ons! Nemen jullie hem maar.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorzover ik het weet is @:PietjePuk2000 niet voor Ajax maar kan het mis hebben, ik dacht Feyenoord
Misschien kan hij die supporter worden die het AZ topic leven in blaast.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hij hoort ook niet bij ons! Nemen jullie hem maar.
Maat, ik heb je altijd gesteund. Door dik en dun. Zelfs toen de mods je onterecht het Voice-topic uitjoegen.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kan @:Pietjepuk2000 niet gewoon een topic maken voor de neutrale voetbalsupporter die geen voorkeur heeft voor welke Nederlandse club dan ook, maar wel het Nederlandse voetbal een warm hart toedraagt?
Dat wordt een stormloop-topic.
Vriend, ik gun je een eigen topic! Er zijn er maar weinig die dat hebben hier hoor.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maat, ik heb je altijd gesteund. Door dik en dun. Zelfs toen de mods je onterecht het Voice-topic uitjoegen.
Ja dat ging nergens over. Hopelijk blijft onze vriendelijke mod even uit dat topic.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vriend, ik gun je een eigen topic! Er zijn er maar weinig die dat hebben hier hoor.
Trouwens geen ban gekregen voor dat gedoe in het Voice-topic. Hoogst opmerkelijk. Deel van de gewraakte berichten staat er ook nog gewoon. Oftewel: viel reuze mee allemaal.
Ik kan me eigenlijk totaal niet voorstellen dat je als neutrale supporter naar de eredivisie gaat kijken.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kan @:Pietjepuk2000 niet gewoon een topic maken voor de neutrale voetbalsupporter die geen voorkeur heeft voor welke Nederlandse club dan ook, maar wel het Nederlandse voetbal een warm hart toedraagt?
Dat wordt een stormloop-topic.
Exact. Vandaar ook mijn cynisch bedoelde 'Stormloop-topic'. Maar top dat je het even uitlegt.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk totaal niet voorstellen dat je als neutrale supporter naar de eredivisie gaat kijken.
Als Nederlander misschien nog wel. Daarbuiten niet natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk totaal niet voorstellen dat je als neutrale supporter naar de eredivisie gaat kijken.
Ja ik weet bij halve Limburgers nooit zo of ik het onder humor of een bloedserieuze opmerking moet scharen. Excuses.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact. Vandaar ook mijn cynisch bedoelde 'Stormloop-topic'. Maar top dat je het even uitlegt.
Snap ik. Toch heb ik geen druppel Limburgs bloed in me. En woon jij ook niet ergens in de Brabantse rimboe?quote:Op maandag 31 januari 2022 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik weet bij halve Limburgers nooit zo of ik het onder humor of een bloedserieuze opmerking moet scharen. Excuses.
quote:Albert Gudmundsson levert PSV nog een klein beetje geld op. De IJslander lijkt zijn carriére namelijk voort te zetten bij het Italiaanse Genoa.
De aanvallende middenvelder annex buitenspeler werd door SC Heerenveen naar Nederland gehaald, maar debuteerde in het profvoetbal bij PSV. Een echte doorbraak zat er in Eindhoven niet in, maar AZ raakte gecharmeerd van de IJslander en betaalde circa twee miljoen euro. Die club kan hem voor 1,2 miljoen euro van de hand doen, weet De Telegraaf.
Dat betekent dat de Eindhovenaren ook nog een klein bedrag krijgen, wegens solidariteitsbijdrage. Drie jaar lang speelde hij bij de Eindhovenaren, waardoor de club een procent van transfersom krijgt. Dat komt neer op 18.000 euro. Voor zover bekend was er bij de deal tussen AZ en PSV geen sprake van een doorverkooppercentage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |