Zou iemand het missen? Denk het niet toch.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zou heel veel oplossen. Wel een flinke dan, krater tot aan de kust.
Teruggeven aan de natuur.
Een enkele toerist. Maar op zich denk ik dat we dat wel kunnen compenseren door duiktoerisme op die plek toe te staan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou iemand het missen? Denk het niet toch.
Een beetje een Japanner is voor raszuiverheid.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb gisteren een film gezien. Kate (review: 5/10 @:ggmm ).
Daarin speelt een halfbloedje (half Japans) een belangrijke rol.
Graag jouw mening over Miku Patricia Martineau.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:kingroland
Dit is toch een beetje alsof je een Opel motor in een Toyota lepelt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje een Japanner is voor raszuiverheid.
Van de Wadden naar de Wallen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een enkele toerist. Maar op zich denk ik dat we dat wel kunnen compenseren door duiktoerisme op die plek toe te staan.
Lekker snorkelen waar ooit de wallen waren.
Diepzeeduikend kwallen spotten in de Arena. Gewoon for old times sake.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van de Wadden naar de Wallen.
Ik zie er wel wat in.
vervelend ventje dat maar geen idee waar jij het over hebt, ik zal het wel gemist hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik dit lees moet ik altijd denken aan de walgelijke Prem.
Bij dwdd geloof ik riep hij datquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
vervelend ventje dat maar geen idee waar jij het over hebt, ik zal het wel gemist hebben
Is dit wat voor jou?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij dwdd geloof ik riep hij dat
quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dit wat voor jou?
[ afbeelding ]
heb jij een tap thuis?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Schenk jij pils in ja? Ik ken eigenlijk niemand onder de 65 die dat doet.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik doe meestal Dry February, gaat wat sneller voorbij.
maar je bedoelt dus eigenlijk dat je geen pils drinktquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, zou nu een vreemd beeld geven.
Goed punt. Al noem ik tappen niet inschenken.
Pics van je aquarium morgen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:30 schreef GGMM het volgende:
Er komen hier morgen meerdere pakketjes binnen.
Erg fijn.
Ik drink pils uit de fles.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar je bedoelt dus eigenlijk dat je geen pils drinkt
Erg toevallig. Hier is net ook een pakketje afgeleverd!quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:30 schreef GGMM het volgende:
Erg fijn.
Gelukkig maat.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg toevallig. Hier is net ook een pakketje afgeleverd!
Geen lamp trouwens, ik doe niet mee met die debiele act @:scrummie .
Heb jij ooit weleens een pakketje van Amazon ontvangen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:30 schreef GGMM het volgende:
Erg fijn.
quote:
Ja, voor m'n buren.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb jij ooit weleens een pakketje van Amazon ontvangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |