Zag het dat Sinterklaas & Zwarte Piet trending waren. Gewoon een bom op Amsterdam, opgelost.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
@:Scrummie
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Voorlopig veilig voor de bom namens Scrummie.quote:In een reactie blikt Halsema terug: „Totale flauwekul discussie. Gelukkig is het voorstel al ingetrokken. Zolang ik burgemeester ben, zit de Sint in Amsterdam op een paard.”
Halsema moet haar smoel houden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voorlopig veilig voor de bom namens Scrummie.
'Zolang ik burgemeester ben, zit de Sint in Amsterdam op een paard.' klinkt een beetje alsof ze dat als enige beslist, als een dictatortje.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Halsema moet haar smoel houden.
Eens, wel eng dit voor onze stad @Tarado @Karinaquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Zolang ik burgemeester ben, zit de Sint in Amsterdam op een paard.' klinkt een beetje alsof ze dat als enige beslist, als een dictatortje.
Dat zou heel veel oplossen. Wel een flinke dan, krater tot aan de kust.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zag het dat Sinterklaas & Zwarte Piet trending waren. Gewoon een bom op Amsterdam, opgelost.
sinterklaas bestaat nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens, wel eng dit voor onze stad @:tarado @:karina
niks mis meequote:Op donderdag 27 januari 2022 15:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb gisteren een film gezien. Kate (review: 5/10 @:ggmm ).
Daarin speelt een halfbloedje (half Japans) een belangrijke rol.
Graag jouw mening over Miku Patricia Martineau.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:kingroland
Zou iemand het missen? Denk het niet toch.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zou heel veel oplossen. Wel een flinke dan, krater tot aan de kust.
Teruggeven aan de natuur.
Een enkele toerist. Maar op zich denk ik dat we dat wel kunnen compenseren door duiktoerisme op die plek toe te staan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou iemand het missen? Denk het niet toch.
Een beetje een Japanner is voor raszuiverheid.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb gisteren een film gezien. Kate (review: 5/10 @:ggmm ).
Daarin speelt een halfbloedje (half Japans) een belangrijke rol.
Graag jouw mening over Miku Patricia Martineau.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:kingroland
Dit is toch een beetje alsof je een Opel motor in een Toyota lepelt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje een Japanner is voor raszuiverheid.
Van de Wadden naar de Wallen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een enkele toerist. Maar op zich denk ik dat we dat wel kunnen compenseren door duiktoerisme op die plek toe te staan.
Lekker snorkelen waar ooit de wallen waren.
Diepzeeduikend kwallen spotten in de Arena. Gewoon for old times sake.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van de Wadden naar de Wallen.
Ik zie er wel wat in.
vervelend ventje dat maar geen idee waar jij het over hebt, ik zal het wel gemist hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik dit lees moet ik altijd denken aan de walgelijke Prem.
Bij dwdd geloof ik riep hij datquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
vervelend ventje dat maar geen idee waar jij het over hebt, ik zal het wel gemist hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |