SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Nu kan Nederland weer vergeleken worden met de Verenigde Staten waar het slecht gaat, maar niet met Spanje waar het goed gaat? Of met Duitsland waar er een geringe toename is?quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:49 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik refereer aan de briefing met Jaap.
Dit voelt als shoppen in grafieken om je punt te ondersteunen.![]()
Wat ze nu willen gaat natuurlijk wel verder dan registratie van je BSN, ze willen effectief een Digital Twin hebben. Wat niet eens een slecht idee is, het hangt af van de implementatie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:49 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar die digitale identiteit is er al lang en breed. Dat heet je BSN, de vraag is waar je het voor in gaat zetten.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2022 10:52:41 ]![]()
Als ik het allemaal goed lees, wil men het ook gebruiken voor toegang tot internet, en inloggen op allerlei sites zoals facebook, apple, google etc.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:49 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar die digitale identiteit is er al lang en breed. Dat heet je BSN, de vraag is waar je het voor in gaat zetten.![]()
Jaap is in de data aan het shoppen naar zaken die als eng of onduidelijk kunnen worden uitgelegd. Dit heeft met wetenschap weinig te maken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nu kan Nederland weer vergeleken worden met de Verenigde Staten waar het slecht gaat, maar niet met Spanje waar het goed gaat? Of met Duitsland waar er een geringe toename is?
Dit voelt als shoppen in grafieken om je punt te ondersteunen.![]()
Inloggen op Facebook zou sowieso verboden moeten worden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:52 schreef zoost het volgende:
[..]
Als ik het allemaal goed lees, wil men het ook gebruiken voor toegang tot internet, en inloggen op allerlei sites zoals facebook, apple, google etc.![]()
Terug naar Hyves.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inloggen op Facebook zou sowieso verboden moeten worden.![]()
![]()
Ja, met een belangrijke nuance. Europa heeft eIDAS om in te loggen op overheidssites in het buitenland. Het idee is dat je via DigiD dan in kunt loggen op de (bijvoorbeeld) sociale zaken in Italië. Er is niet al te lang geleden een voorstel gedaan door de EC om dat uit te breiden en een 'wallet' toe te voegen aan eIDAS. Die wallet moet het mogelijk maken dat je in kunt loggen op online omgevingen en grote service providers werden genoemd als voorbeeld.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:52 schreef zoost het volgende:
[..]
Als ik het allemaal goed lees, wil men het ook gebruiken voor toegang tot internet, en inloggen op allerlei sites zoals facebook, apple, google etc.
Het voorbeeld van Google en Facebook is toen zelf ingevuld (en lijkt mij ook logisch om in te vullen in die regel), maar voor zover ik weet is dat nog niet goedgekeurd. Indien dat wel goedgekeurd wordt heeft het vooral impact op je anonimiteit op het internet.
Theoretisch zou je kunnen stellen dat ze je QR code onderdeel van die wallet willen maken (wat ze willen) om die wallet te pushen, zodat je niet zonder kunt. Hoe en of dat gedaan wordt is maar de vraag, omdat dat nog vrij prematuur is allemaal.
![]()
Klopt, de NLse app zit veel beter in elkaar op dat gebied, dat weet ik. Ik wist echter niet dat de NLse QR app 2 codes kan genereren. Je kan er vraagtekens bij zetten hoe lang dat gaat duren.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nederland wil meer privacy bieden dan de EU.Dus bepaal ik welke app er op komt.quote:Goed nieuws, je telefoon blijft gewoon jouw eigendom!
En of ik hem uberhaupt overal mee naartoe neem. Maar dat moet wel, anders mag je nergens in. Dat spreekt elkaar nogal tegen.Hmm nee, wat dan? Mag ik zo naar binnen of moet ik mijn medische status aan kunnen tonen?quote:Het is geen bewijs van gezondheidDe vaatwasser van een restaurant is bevoegd om mijn medische status op te vragen en op basis daarvan toegang te ontzeggen of te verlenen?quote:Het zijn geen ambtenaren, maar ze zijn wel degelijk bevoegd om je identificatie en QR-code te controleren.
Is het een openbare gelegenheid, of gaan we richting discriminatie?Mogen ze ook zelf weten. Maar niet achteraf klagen dat je het niet aan hebt zien komen. Maarja, dan is het te laat, voor iedereen. En in de tussentijd zetten ze de bevolkings ook al 2 jaar lang tegen elkaar op, zodat (bijna) niemand vraagtekens stelt bij wat de overheid doet.quote:Nice, lekker op de man spelen. Dát is pas kinderachtig. Dat jij geen QR wilt tonen moet je helemaal zelf weten. Net zoals mensen die dat wel willen dat ook helemaal zelf moeten weten.
De vergelijking is gewoon terecht. Het is een beloningssysteem, in ruil voor ... mag je iets leuks doen.Hoe biedt het precies bescherming tegen besmetting als de besmettingshaarden juist de plekken zijn waar mensen (gevaccineerd, geboosterd en getest op vakantie) met 2g samen komen?quote:Dit klopt, zeker met Omikron. Het biedt nog steeds bescherming overigens, zeker 2G, tegen besmetting en nog meer tegen ziekenhuisopnames.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Hyvesquote:
CU2
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
001: Naam:quote:
002: Nickname:
003: Woonplaats:
004: Geboortedatum:
005: Lengte:
006: Kleur ogen:
007: Schoenmaat:
008: School/werk:
009: Rook je:
010: Hobby’s:
011: Broers/zussen:
012: Heb je verkering/een relatie:
013: Piercing:
014: Tattoo:
015: Vakantieland:
016: Is er iemand die je niet zal terugschrijven:
017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen:
018: Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen:
019: Wie zou je graag ontmoeten:
020: Wie bewonder je enorm:
021: Meest sexy personen:
022: Favoriete slaapkledij:
023: Favoriete auto:
024: Favoriete film:
025: Favoriete muziek:
026: Favoriete stad:
027: Favoriete knuffel:
028: Favoriete geurtje:
029: Favoriete week/maandblad:
030: Favoriete geluid:
031: Favoriete TV-series:
032: Favoriete schrijver:
033: Favoriete troetelnaam:
034: Wat staat er op je mouse pad:
035: Wat ligt er onder je bed:
036: Lievelingskleur:
037: Lievelingslied allertijden:
038: Lievelingslied op dit moment:
039: Lievelingseten:
040: Lievelingsvak op school:
041: Lievelingsdrank:
042: Lievelingscijfer:
043: Wat vind je het mooist aan jezelf:
044: Welke deodorant gebruik je:
045: Welke schoenen draag je het liefst:
046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks:
047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak:
048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen:
049: Het meest beschamende moment van je leven:
050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?:
051: Wat doe je in het weekend:
052: Welk vak doe/deed je niet graag op school:
053: Je Ontbijt:
054: Wat eet je absoluut niet graag:
055: Huisdieren:
056: Lachen of dromen:
057: Serieus of grappig:
058: Snel of traag:
059: Alleenstaand of relatie:
060: Simpel of ingewikkeld:
061: Cremeren of begraven:
062: Sex of alcohol:
063: Lang opblijven of vroeg naar bed:
064: Licht of donker?:
065: Spreken of zwijgen:
066: Grote of kleine vrouwen/mannen:
067: Krant of weekblad:
068: Knuffel of een kus:
069: Gelukkig of triestig:
070: Leven of dood:
071: Fuif of discotheek:
072: Links of rechts:
073: Saus erop of ernaast?:
074: Bruin of blond:
075: Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen:
076: Geloof je in reincarnatie:
077: Bestaan buitenaardse wezens:
078: Bestaat de ware:
079: Hoeveel kinderen wil je:
080: Waar kan je niet tegen:
081: Het beste gevoel ter wereld:
082: Het slechtste gevoel ter wereld:
083: Waar ben je bang voor:
084: Word je soms emotioneel:
085: Huil je tijdens films:
086: Droombezigheid als je ouder bent:
087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:
088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond:
089: Als welk dier zou je terug willen keren?:
090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man:
091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:
092: Wat vind je van Hyves:
093: Wat mis je nog aan Hyves:
094: Cu2 of Hyves:
095: Waar heb je deze vragenlijst vandaan:
096: Hoevaak up-date je je vriendenlijst:
097: Wat doe je nog meer op de pc naast Hyves?:
098: Gekste plek waar je het ooit gedaan hebt:
099: Mis je een vraag:
100: Ork, ork, ork, soep eet je met een:
* Als je deze lijst niet binnen 24 uur hebt ingevuld dan moet je een profielfoto moet nemen van een lantaarnpaal!![]()
Mag ook hoor, vond het beide maar kut. Al had ik natuurlijk wel CU2. Maar dan hoop ik dat ICQ ook weer aan een opmars begint.quote:
![]()
Los van wat ik ervan vind, kudos dat je de tijd hebt genomen dit allemaal in de post neer te knallenquote:![]()
![]()
Je kan ook een papieren versie gebruiken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:56 schreef daNpy het volgende:
Dus bepaal ik welke app er op komt.
En of ik hem uberhaupt overal mee naartoe neem. Maar dat moet wel, anders mag je nergens in. Dat spreekt elkaar nogal tegen.Jep, maar het zegt niks over je gezondheid. Wel of niet geboosterd betekent niet wel of niet gezond.quote:Hmm nee, wat dan? Mag ik zo naar binnen of moet ik mijn medische status aan kunnen tonen?Ja, dat mag hij.quote:De vaatwasser van een restaurant is bevoegd om mijn medische status op te vragen en op basis daarvan toegang te ontzeggen of te verlenen?
Is het een openbare gelegenheid, of gaan we richting discriminatie?Zo mag je het zien inderdaad.quote:Mogen ze ook zelf weten. Maar niet achteraf klagen dat je het niet aan hebt zien komen. Maarja, dan is het te laat, voor iedereen.
De vergelijking is gewoon terecht. Het is een beloningssysteem, in ruil voor ... mag je iets leuks doen.Met 2G komen er geen geteste mensen. Zie rapport TU Delft over de bescherming.quote:Hoe biedt het precies bescherming tegen besmetting als de besmettingshaarden juist de plekken zijn waar mensen (gevaccineerd, geboosterd en getest op vakantie) met 2g samen komen?Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat geluidje van ICQ heb ik nu dus weer in mn hoofd.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag ook hoor, vond het beide maar kut. Al had ik natuurlijk wel CU2. Maar dan hoop ik dat ICQ ook weer aan een opmars begint.![]()
oh oh!quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat geluidje van ICQ heb ik nu dus weer in mn hoofd.![]()
maar dit weten we al 21 maanden..............een grote shitshow dat hele RIVM en OMTquote:Op woensdag 26 januari 2022 10:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jaap is in de data aan het shoppen naar zaken die als eng of onduidelijk kunnen worden uitgelegd. Dit heeft met wetenschap weinig te maken.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
En nu heb ik ook "Winamp, it really whips the Llama's ass" in mn hoofd. Bedankt hèquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:01 schreef Questular het volgende:
Niet gewoon alleen via IRC communiceren incl winamp add uiteraard.![]()
![]()
Gratis bestaat ook helemaal niet. Als je het via de zorgverzekering doet, wordt die ook weer duurder.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, laat ze maar lekker wat kosten. Lijkt wel of sommigen verslaafd zijn aan die dingen tegenwoordig.![]()
Dat denk ik ook ja. Iemand die je op een verjaardag er graag bij hebt. Of tijdens een spelletje Monopoly zelfs niet door 't lint gaat als hij 3 keer achter elkaar de gevangenis in moet en de speler na hem Vrij Parkeren leeg trekt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:02 schreef Scrummie het volgende:
Wat je ook van Jaap denkt verder, volgens mij is het echt een ontzettend aardige man.![]()
Kan je wel een goed wijntje mee drinkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:02 schreef Scrummie het volgende:
Wat je ook van Jaap denkt verder, volgens mij is het echt een ontzettend aardige man.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Weet ik, maar die is dus niet bezig met het uitleggen van beleid.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:49 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik refereer aan de briefing met Jaap.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
CTRL+C CTRL+V doet wonderenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Los van wat ik ervan vind, kudos dat je de tijd hebt genomen dit allemaal in de post neer te knallen![]()
![]()
Echt totaal niet relevant. Volgens velen was Ted Kaczynski ook een aardige man.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:02 schreef Scrummie het volgende:
Wat je ook van Jaap denkt verder, volgens mij is het echt een ontzettend aardige man.Facts don't care about your feelings![]()
Wat een hoerengezeik met die quarantaine crap.
Omdat ze de booster graad willen ophogen zou ik 10 dagen in quarantaine moeten zonder boosterprik terwijl het verder geen fuck doet.
Krijg de ....OMT.![]()
Ik vond hem in het begin een heel mooi en integer persoon, maar nu is het een klaploper eerste klas.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:02 schreef Scrummie het volgende:
Wat je ook van Jaap denkt verder, volgens mij is het echt een ontzettend aardige man.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Waarom een klaploper?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin een heel mooi en integer persoon, maar nu is het een klaploper eerste klas.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
[Na zijn eindexamen aan het Alkmaarse Murmellius Gymnasium studeerde Van Dissel geneeskunde aan de Universiteit Leiden.[2] Op 3 december 1987 promoveerde hij daar cum laude bij Ralph van Furth op zijn proefschrift over afweermechanismen tegen intracellulair groeiende bacteriën zoals salmonella en listeria.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin een heel mooi en integer persoon, maar nu is het een klaploper eerste klas.
Voordat Van Dissel in 2013 Roel Coutinho opvolgde bij het RIVM was hij hoofd van de afdeling Infectieziekten bij het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC), waar hij in 1988 als arts was begonnen. Daarnaast was hij hoofdopleider Interne geneeskunde en voorzitter van het Centrum voor Infectieziekten. Hij wisselde zijn carrière bij het LUMC af met een onderzoeksperiode bij het Duke University Medical Center in Durham (North Carolina) en het Cold Spring Harbor Laboratory in de staat New York.
Hij werd in 1999 benoemd tot gewoon hoogleraar aan de Universiteit Leiden als opvolger van zijn promotor Van Furth. Zijn oratie op 19 mei 2000 had als titel Samenleven in vóórtdurende onrust. Sinds zijn benoeming bij het RIVM bekleedt hij het hoogleraarschap nog één dag in de week.
Van Dissel begeleidde meer dan 25 promovendi en publiceerde meer dan 280 wetenschappelijke artikelen, grotendeels over infectieziekten. Daarnaast schreef hij mee aan ruim 75 opleidingsmodules en boeken over infectieziekten. Zijn onderzoeksgebieden zijn in het bijzonder:
afweerstoornissen
klinische infectieziekten
antibiotica en antibioticabeleid
cellulaire immuniteit en intracellulaire infecties
Van 2007 tot 2013 was hij lid van de Gezondheidsraad.
In 2021 ontving hij een eredoctoraat van de Universiteit Maastricht vanwege het combineren van wetenschappelijk werk met het bereiken van een breed publiek in een maatschappelijke rol
Ja dit is wel een mooie samenvatting van een klaploper. Die gast kan er niks van.![]()
Moest laatst bij corona en die QR code denken aan deze scene.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:06 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Echt totaal niet relevant. Volgens velen was Ted Kaczynski ook een aardige man.
![]()
Is dit serieus? Gaat dit over het verwerken van die meldingen of iets?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:06 schreef chratnox het volgende:
Hahaha
"Dat kan de computer van het KNMI niet aan, waar dit gebeurt"
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Hebben ze toch ook al een keer geprobeerd met IDin?quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:52 schreef zoost het volgende:
[..]
Als ik het allemaal goed lees, wil men het ook gebruiken voor toegang tot internet, en inloggen op allerlei sites zoals facebook, apple, google etc.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Het verwerken van de modellen. Op dit moment worden de modellen homogeen berekend voor heel Nederland. Ze kunnen geen lokaal/regionaal onderscheid maken omdat de computers van het KNMI dat niet aan kunnen (parafraserend).quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Is dit serieus? Gaat dit over het verwerken van die meldingen of iets?![]()
Is expertblindheid een woord? Dat iemand zo gekwalificeerd is dat je blind wordt wanneer hij faalt met iets?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:10 schreef Questular het volgende:
[..]
[Na zijn eindexamen aan het Alkmaarse Murmellius Gymnasium studeerde Van Dissel geneeskunde aan de Universiteit Leiden.[2] Op 3 december 1987 promoveerde hij daar cum laude bij Ralph van Furth op zijn proefschrift over afweermechanismen tegen intracellulair groeiende bacteriën zoals salmonella en listeria.
Voordat Van Dissel in 2013 Roel Coutinho opvolgde bij het RIVM was hij hoofd van de afdeling Infectieziekten bij het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC), waar hij in 1988 als arts was begonnen. Daarnaast was hij hoofdopleider Interne geneeskunde en voorzitter van het Centrum voor Infectieziekten. Hij wisselde zijn carrière bij het LUMC af met een onderzoeksperiode bij het Duke University Medical Center in Durham (North Carolina) en het Cold Spring Harbor Laboratory in de staat New York.
Hij werd in 1999 benoemd tot gewoon hoogleraar aan de Universiteit Leiden als opvolger van zijn promotor Van Furth. Zijn oratie op 19 mei 2000 had als titel Samenleven in vóórtdurende onrust. Sinds zijn benoeming bij het RIVM bekleedt hij het hoogleraarschap nog één dag in de week.
Van Dissel begeleidde meer dan 25 promovendi en publiceerde meer dan 280 wetenschappelijke artikelen, grotendeels over infectieziekten. Daarnaast schreef hij mee aan ruim 75 opleidingsmodules en boeken over infectieziekten. Zijn onderzoeksgebieden zijn in het bijzonder:
afweerstoornissen
In 2021 ontving hij een eredoctoraat van de Universiteit Maastricht vanwege het combineren van wetenschappelijk werk met het bereiken van een breed publiek in een maatschappelijke rol
Ja dit is wel een mooie samenvatting van een klaploper. Die gast kan er niks van.
Bv Messi is de beste speler ooit maar faalt nu ook in Parijs imo.
Als je dat zegt schiet er ook iemand in de bres door te wijzen op 800 goals, 30+ prijzen en 7 gouden ballen.
Tja, so? Neemt niet weg dat hij het op het moment niet best doet. Sterker nog je zou meer verwachten erdoor.
Maar boos worden op mensen die het benoemen omdat ze zelf niet op hoog niveau gespeeld hebben is dan toch onzin?
Zelfde zie je met users zoals jij en paar anderen bij kritiek op het omt/de regering ook vaak.![]()
Nee vooruit. Hij is bezig met het uitleggen van de gegevens waarop het advies is gestoeld.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Weet ik, maar die is dus niet bezig met het uitleggen van beleid.![]()
Dank voor je uitgebreide reactie. Hoewel we het niet weten lijkt 2G en de door jouw beschreven ontwikkeling toch met elkaar verweven, en is de 2G discussie hier niet los van te zien.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:55 schreef chratnox het volgende:
Theoretisch zou je kunnen stellen dat ze je QR code onderdeel van die wallet willen maken (wat ze willen ) om die wallet te pushen, zodat je niet zonder kunt. Hoe en of dat gedaan wordt is maar de vraag, omdat dat nog vrij prematuur is allemaal.![]()
Boos worden? Wauw nu overschat je de situatie wel een beetje heel veel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is expertblindheid een woord? Dat iemand zo gekwalificeerd is dat je blind wordt wanneer hij faalt met iets?
Als je dat zegt schiet er ook iemand in de bres door te wijzen op 800 goals, 30+ prijzen en 7 gouden ballen.
Tja, so? Neemt niet weg dat hij het op het moment niet best doet. Sterker nog je zou meer verwachten erdoor.
Maar boos worden op mensen die het benoemen omdat ze zelf niet op hoog niveau gespeeld hebben is dan toch onzin?
Zelfde zie je met users zoals jij en paar anderen bij kritiek op het omt/de regering ook vaak.
Maar als je van Dissel een klaploper vindt is dat helemaal mooi, ik vind klaploper aardig overdreven.![]()
Ja klopt, maar het idee is nog steeds hetzelfde en die papieren versie is ook onderhevig aan geldigheidsduur(veranderingen).quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je kan ook een papieren versie gebruiken.Op welke basis wordt de toegang dan ontzegd?quote:Jep, maar het zegt niks over je gezondheid. Wel of niet geboosterd betekent niet wel of niet gezond.Volgens mij heeft ie er geen zak mee te maken.quote:Ja, dat mag hij.Het heeft dus geen nut.quote:Met 2G komen er geen geteste mensen. Zie rapport TU Delft over de bescherming.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Identiteitscontrole voor coronatoegangsbewijzenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het idee is nog steeds hetzelfde en die papieren versie is ook onderhevig aan geldigheidsduur(veranderingen).
[..]
Op welke basis wordt de toegang dan ontzegd?
[..]
Volgens mij heeft ie er geen zak mee te maken.
[..]
Het heeft dus geen nut.
Wilt u ergens naartoe waar een coronatoegangsbewijs verplicht is? Dan mogen degenen die u daar toelaten en een toezichthouder u vragen om zich te identificeren.
https://www.rijksoverheid(...)itsbewijs-en-wanneer![]()
In ze algemeen he. Misschien niet boos maar mensen ergeren(mag dat?) zich aan leken die kritiek leveren op de experts, toch?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Boos worden? Wauw nu overschat je de situatie wel een beetje heel veel.
Maar als je van Dissel een klaploper vindt is dat helemaal mooi, ik vind klaploper aardig overdreven.
Ik vind Van Dissel trouwens helemaal geen klaploper hoor. Alleen dat hij en het omt het niet goed doen, meer niet.![]()
Juist.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
https://www.volksgezondhe(...)uisopnamen-influenza
Totaal opnamen op jaarbasis: 6.145
totaal aantal verpleegdagenl: 42.075
Cijfers uit 2019.![]()
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de EC dat graag wil. In die situatie zou ik hetzelfde doen tenslotte, een heel eenvoudige manier om de dekking erg groot te krijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:20 schreef zoost het volgende:
[..]
Dank voor je uitgebreide reactie. Hoewel we het niet weten lijkt 2G en de door jouw beschreven ontwikkeling toch met elkaar verweven, en is de 2G discussie hier niet los van te zien.
Ik krijg ook een nare smaak in mijn mond van 2G, vooral door de manier waarop 't gepushed wordt. Hoe hard erop gedrukt blijft worden in Nederland. Ik ben van nature wantrouwend dus in dit geval ook, maar het is niet meer dan een gevoel![]()
![]()
Volgens mij vindt niemand dat kritiek op OMT, RIVM, GGD of kabinet en Tweede Kamer niet kan. Het gaat meer om de manier waarop dat wordt geuit. De inhoud van die kritiek. Van Dissel een klaploper noemen is bijvoorbeeld geen vorm van kritiek met inhoud.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is expertblindheid een woord? Dat iemand zo gekwalificeerd is dat je blind wordt wanneer hij faalt met iets?
Zelfde zie je met users zoals jij en paar anderen bij kritiek op het omt/de regering ook vaak.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Alle alarmbellen moeten afgaan wanneer er een systeem van toegang tot het openbare leven wordt ingesteld waarvan de overheid eenzijdig de voorwaarden van het groene vinkje kan bepalen. Je wantrouwen lijkt me in dit geval volkomen terecht.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de EC dat graag wil. In die situatie zou ik hetzelfde doen tenslotte, een heel eenvoudige manier om de dekking erg groot te krijgen.
Ik krijg ook een nare smaak in mijn mond van 2G, vooral door de manier waarop 't gepushed wordt. Hoe hard erop gedrukt blijft worden in Nederland. Ik ben van nature wantrouwend dus in dit geval ook, maar het is niet meer dan een gevoelOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Theorie zegt helemaal niks.........praktijk welquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:10 schreef Questular het volgende:
[..]
[Na zijn eindexamen aan het Alkmaarse Murmellius Gymnasium studeerde Van Dissel geneeskunde aan de Universiteit Leiden.[2] Op 3 december 1987 promoveerde hij daar cum laude bij Ralph van Furth op zijn proefschrift over afweermechanismen tegen intracellulair groeiende bacteriën zoals salmonella en listeria.
afweerstoornissen
Ja dit is wel een mooie samenvatting van een klaploper. Die gast kan er niks van.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
En wat is het corona toegangsbewijs nu eigenlijk?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Identiteitscontrole voor coronatoegangsbewijzen
Wilt u ergens naartoe waar een coronatoegangsbewijs verplicht is? Dan mogen degenen die u daar toelaten en een toezichthouder u vragen om zich te identificeren.
https://www.rijksoverheid(...)itsbewijs-en-wanneer
Wat houdt het in?
Wat doet het?
Wat is het nut ervan?
Het is geen medische indicatie. Het zegt niks over je gezondheid. Wat zegt het wel?
Zonder dit "bewijs", mag je niet deelnemen aan delen van de maatschappij.
Uitsluiting. Discriminatie? Schending van de grondwet?
Iemand die je niet kent mag er om vragen en je toegang ontzeggen tot een openbare gelegenheid?
En je moet je ID ook nog laten zien?
Jullie vragen je echt niet af waar het voor is? En aangezien het dus totaal niet werkt om besmettingen onder controle te houden, wat het doel dan wél is om het te blijven gebruiken/door te drukken?You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Ik zit voor de gein eens in dat testafsprakensysteem te rommelen maar alles zit vol, je kan nagenoeg nergens een afspraak maken momenteel. Dus de besmettingscijfers zeggen nu definitief niets meer.![]()
Is een kroeg of restaurant een openbare gelegenheid?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
En wat is het corona toegangsbewijs nu eigenlijk?
Wat houdt het in?
Wat doet het?
Wat is het nut ervan?
Het is geen medische indicatie. Het zegt niks over je gezondheid. Wat zegt het wel?
Iemand die je niet kent mag er om vragen en je toegang ontzeggen tot een openbare gelegenheid?
Jullie vragen je echt niet af waar het voor is? En aangezien het dus totaal niet werkt om besmettingen onder controle te houden, wat het doel dan wél is om het te blijven gebruiken/door te drukken?
Ik vind het ook onzin maar ze mogen het in ieder geval wel doen.![]()
Ja, maar dan hoef je niet je telefoon te gebruiken. Of wil je nu opvoeren dat het printerpapier ook jouw eigendom isquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het idee is nog steeds hetzelfde en die papieren versie is ook onderhevig aan geldigheidsduur(veranderingen).Op basis van het wel of niet hebben van een geldig CTB wat niet een bewijs is dat je gezond bent.quote:Op welke basis wordt de toegang dan ontzegd?Volgens de wet wel.quote:Volgens mij heeft ie er geen zak mee te maken.Wel. Minder besmettingen en minder ziekenhuisopnames in vergelijking met opengaan zonder CTB.quote:Het heeft dus geen nut.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:34 schreef Questular het volgende:
[..]
Is een kroeg of restaurant een openbare gelegenheid?You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Ik zie er geen groot complot achter. Wel zie ik het CTB als een handvat/maatregel die regeringen niet graag los durven laten, omdat het ze het gevoel geeft dat ze controle hebben. Het geeft in dat soort scenario's een vals gevoel van veiligheid. Daarbij is het een manier om druk te zetten op de maatschappij zodat mensen zich laten vaccineren.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
En wat is het corona toegangsbewijs nu eigenlijk?
Wat houdt het in?
Wat doet het?
Wat is het nut ervan?
Jullie vragen je echt niet af waar het voor is? En aangezien het dus totaal niet werkt om besmettingen onder controle te houden, wat het doel dan wél is om het te blijven gebruiken/door te drukken?
Ik heb het vermoeden dat je het hebt over de opmaat naar een sociaal kredietsysteem. Alleen de QR code van zichzelf is geen sociaal kredietsysteem, maar kan (theoretisch) wel dienen als een opmaat erheen. Ik ben er tegenstander van, vind het een slecht idee en vind dat hij zo snel mogelijk moet verdwijnen.
Alleen, ik werk vrij veel samen met mensen binnen overheden. Hoewel er ontzettend goede mensen werken die heel veel technische kennis hebben geloof ik niet dat de competenties er zijn om dit succesvol uit te rollen. Al is 't alleen maar omdat de Europese Unie het uit zou willen rollen, maar elk land dan zijn eigen uitrol erop gaat bouwen. Dat is gedoemd te mislukken.![]()
Voor testen? Ik kan morgen terecht, en vrijdag.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:32 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zit voor de gein eens in dat testafsprakensysteem te rommelen maar alles zit vol, je kan nagenoeg nergens een afspraak maken momenteel. Dus de besmettingscijfers zeggen nu definitief niets meer.![]()
Ga er sowieso maar vanuit dat we rond de 100K zitten elke dag.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:32 schreef Spablauw214 het volgende:
100k/dag / 17.500.000 = 175 dagen. Dit soort cijfers zijn nu (laten we even stellen) een dag of 7, dus nog 168 dagen te gaan.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga er sowieso maar vanuit dat we rond de 100K zitten elke dag.
168 dagen = ongeveer 5,5 maand. Dus rond eind juni heeft iedereen het gehad op dit tempo en zijn ze of beschermd door vaccin/booster, beschermd door natuurlijke besmetting óf hebben ze in het ziekenhuis gelegen en zijn ze hersteld of overleden.![]()
Ik kijk in het midden van het land, meerdere postcodes geprobeerd maar alles vol. Ik mag wel naar een commerciële aanbieder.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor testen? Ik kan morgen terecht, en vrijdag.
Maar dit is killing. Want ik denk dat het gros gewoon denkt “geen plek, oke fuck it dan niet”.![]()
Het gaat vanaf vandaag nog veel harder want er gaan meer dingen open.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
100k/dag / 17.500.000 = 175 dagen. Dit soort cijfers zijn nu (laten we even stellen) een dag of 7, dus nog 168 dagen te gaan.
168 dagen = ongeveer 5,5 maand. Dus rond eind juni heeft iedereen het gehad op dit tempo en zijn ze of beschermd door vaccin/booster, beschermd door natuurlijke besmetting óf hebben ze in het ziekenhuis gelegen en zijn ze hersteld of overleden.![]()
Nee, is geen woord.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zelfde zie je met users zoals jij en paar anderen bij kritiek op het omt/de regering ook vaak.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Nee het gebruik van de smartphone is natuurlijk gewoon "handig".quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je niet je telefoon te gebruiken. Of wil je nu opvoeren dat het printerpapier ook jouw eigendom is
Zodat er ook zoveel mogelijk mensen mee doen zonder nadenken wat ze nu precies installeren.Ja, de wet die is aangepast om dit toe te staan.quote:Op basis van het wel of niet hebben van een geldig CTB wat niet een bewijs is dat je gezond bent.
[..]
Volgens de wet wel.
Maar zeg me nu eens waarom?
Het is geen gezondheidsbewijs of medische indicatie, het is geen ticket dat ik moet kopen voor een besloten evenement. Het is een bewijsje dat ik op dit moment door de juiste hoepeltjes ben gesprongen die door de overheid opgelegd zijn.
Op grond van...... ?quote:Wel. Minder besmettingen en minder ziekenhuisopnames in vergelijking met opengaan zonder CTB.Op welke basis blijf je herhalen dat er minder besmettingen zijn als ze nu door het dak schieten, voornamelijk na de "ik moet op skivakantie" import en verspreiding?
Zelfs zonder vaccinaties en met minder maatregelen dan nu, waren de besmettingen niet zo hoog als deze winter.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Ik ben eens heel benieuwd of er cijfers zijn hoeveel mensen er werkelijk op basis van het coronatoegangsbewijs aan de deur zijn geweigerd.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Identiteitscontrole voor coronatoegangsbewijzen
Wilt u ergens naartoe waar een coronatoegangsbewijs verplicht is? Dan mogen degenen die u daar toelaten en een toezichthouder u vragen om zich te identificeren.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Zou kunnen, dat laatste. Ik kijk in het oosten in elk geval.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik kijk in het midden van het land, meerdere postcodes geprobeerd maar alles vol. Ik mag wel naar een commerciële aanbieder.
Maar dit is killing. Want ik denk dat het gros gewoon denkt “geen plek, oke fuck it dan niet”.![]()
Tenzij dat bijgehouden wordt door turflijstjes oid aan de deur is dat er niet. Dat wordt niet bijgehouden in de systemen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:39 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik ben eens heel benieuwd of er cijfers zijn hoeveel mensen er werkelijk op basis van het coronatoegangsbewijs aan de deur zijn geweigerd.![]()
Ik zie het. Ook in Limburg, Zeeland en het noorden is nog wel plek. Maar Gelderland en de Randstad zitten helemaal vol.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou kunnen, dat laatste. Ik kijk in het oosten in elk geval.![]()
Mijn broer is laatst geweigerd bij de Mc Donalds omdat ze zijn QR code niet gescand kregenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:39 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik ben eens heel benieuwd of er cijfers zijn hoeveel mensen er werkelijk op basis van het coronatoegangsbewijs aan de deur zijn geweigerd.![]()
![]()
Die gebruiken ze toch ook voor klimaatberekeningen? Is geen kinderachtig systeem.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:06 schreef chratnox het volgende:
Hahaha
"Dat kan de computer van het KNMI niet aan, waar dit gebeurt"Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Correct, en mee eens.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik zie er geen groot complot achter. Wel zie ik het CTB als een handvat/maatregel die regeringen niet graag los durven laten, omdat het ze het gevoel geeft dat ze controle hebben. Het geeft in dat soort scenario's een vals gevoel van veiligheid. Daarbij is het een manier om druk te zetten op de maatschappij zodat mensen zich laten vaccineren.
Ik heb het vermoeden dat je het hebt over de opmaat naar een sociaal kredietsysteem. Alleen de QR code van zichzelf is geen sociaal kredietsysteem, maar kan (theoretisch) wel dienen als een opmaat erheen. Ik ben er tegenstander van, vind het een slecht idee en vind dat hij zo snel mogelijk moet verdwijnen.Ja, dat is nog zo'n item, ICT en de overheid.quote:Alleen, ik werk vrij veel samen met mensen binnen overheden. Hoewel er ontzettend goede mensen werken die heel veel technische kennis hebben geloof ik niet dat de competenties er zijn om dit succesvol uit te rollen. Al is 't alleen maar omdat de Europese Unie het uit zou willen rollen, maar elk land dan zijn eigen uitrol erop gaat bouwen. Dat is gedoemd te mislukken.
Er is nog geen belastingverhoging geweest die meer dan dan een dag nam om in te voeren.
Maar de belasting op groente en fruit afschaffen/ verlagen, dat "kunnen de systemen niet". Wat een gigantische lulsmoes.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Denk dat het meevalt. Als je er geen hebt regel je een vals certificaat of je gaat gewoon niet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:39 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik ben eens heel benieuwd of er cijfers zijn hoeveel mensen er werkelijk op basis van het coronatoegangsbewijs aan de deur zijn geweigerd.
Als je een rood kruis krijgt dan sta je toch ook hopeloos voor lul, als je als een klein kind wordt weggestuurd…![]()
Klopt, ik hecht ook waarde aan handzaamheid. App zit me niet in de weg. Kan hem er ook weer afgooien. En mijn telefoon is nog steeds in mijn bezitquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee het gebruik van de smartphone is natuurlijk gewoon "handig".
Zodat er ook zoveel mogelijk mensen mee doen zonder nadenken wat ze nu precies installeren..
Ah, er is dus wel een wettelijke grondslag om dit te controleren.quote:Ja, de wet die is aangepast om dit toe te staan.Op grond van tegengaan van besmettingen en nog belangrijker, ziekenhuisopnames. Daarom zou ik ook liever 2G zienquote:Maar zeg me nu eens waarom?
Het is geen gezondheidsbewijs of medische indicatie, het is geen ticket dat ik moet kopen voor een besloten evenement. Het is een bewijsje dat ik op dit moment door de juiste hoepeltjes ben gesprongen die door de overheid opgelegd zijn.
Op grond van...... ?Als je open gaat zonder CTB zullen dat er nog meer zijn. Dat zeg ik bijvoorbeeld op basis van het TU rapport dat onlangs is uitgekomen.quote:Op welke basis blijf je herhalen dat er minder besmettingen zijn als ze nu door het dak schieten, voornamelijk na de "ik moet op skivakantie" import en verspreiding?
Zelfs zonder vaccinaties en met minder maatregelen dan nu, waren de besmettingen niet zo hoog als deze winter.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Ochtendkoffie in cafe genot #koffiegoden #hugodemigodOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Gisteren werd er hier beweert dat de QR geldigheid in Nederland vanaf februari 9 maanden na de laatste vaccinatie zou zijn. Ik kan dit nog altijd niet terugvinden op de site van Rijksoverheid, en ook in de persconferentie is het niet benoemd.
Weet iemand hoe het echt zit?![]()
Hier hoeft er geen afspraak gemaakt te worden. Je kan gewoon naar binnen lopen voor een testquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik kijk in het midden van het land, meerdere postcodes geprobeerd maar alles vol. Ik mag wel naar een commerciële aanbieder.
Maar dit is killing. Want ik denk dat het gros gewoon denkt “geen plek, oke fuck it dan niet”.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Volgens mij moest daar nog over worden gestemd.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:44 schreef leolinedance het volgende:
Gisteren werd er hier beweert dat de QR geldigheid in Nederland vanaf februari 9 maanden na de laatste vaccinatie zou zijn. Ik kan dit nog altijd niet terugvinden op de site van Rijksoverheid, en ook in de persconferentie is het niet benoemd.
Wat dus al aangeeft dat het geen effectief filter is omdat er niets in blijft hangen. Mensen die verstandig zijn blijven ook thuis zonder CTB, mensen die bewust willen gaan maken gewoon misbruik door te frauderen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Denk dat het meevalt. Als je er geen hebt regel je een vals certificaat of je gaat gewoon niet.
Als je een rood kruis krijgt dan sta je toch ook hopeloos voor lul, als je als een klein kind wordt weggestuurd…Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Dat dacht ik dus ook. Ik heb wel 's een fout gemaakt in R, toen heb ik één van onze compute clusters onderuit getrokken voor anderen (500 fysieke dozen met 2TB ram per stuk die allemaal tegen 100% CPU en RAM stonden te stampen). Ik viel niet onder de quota's (want meer rechtenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:42 schreef zalkc het volgende:
[..]
Die gebruiken ze toch ook voor klimaatberekeningen? Is geen kinderachtig systeem.)
Ik snap echter niet waarom het niet per gemeente/regio kan, desnoods draai je 'm 345 keer (één keer per gemeente) met de variabelen voor die gemeente.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2022 11:47:23 ]![]()
Waar is hierquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier hoeft er geen afspraak gemaakt te worden. Je kan gewoon naar binnen lopen voor een test![]()
Hier op een random GGD website staat:https://ggdgm.nl/qr-code-(...)aken-coronacheck-appquote:De QR-code voor Nederland en internationaal is geldig tot 9 maanden na je laatste vaccinatie.
Dit wijkt dus af van de site van Rijksoverheid. Wat is het nu![]()
![]()
Als ik me goed herinner is dat iets wat ze voor gingen stellen in de tweede kamer, dus ik gok dat er vandaag over gestemd wordt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:44 schreef leolinedance het volgende:
Daarbji ga je ervan uit dat iedere postieve testuitslag een uniek persoon is. Ik weet niet of dat klopt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
100k/dag / 17.500.000 = 175 dagen. Dit soort cijfers zijn nu (laten we even stellen) een dag of 7, dus nog 168 dagen te gaan.
168 dagen = ongeveer 5,5 maand. Dus rond eind juni heeft iedereen het gehad op dit tempo en zijn ze of beschermd door vaccin/booster, beschermd door natuurlijke besmetting óf hebben ze in het ziekenhuis gelegen en zijn ze hersteld of overleden.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Nu is er ook een systeem voor visserij FLUX dat visvangsten, quota, visgebieden etc.. bij houd. Dat is wel dusdanig gemaakt en geïmplementeerd dat elke EU land het zo'n beetje heeft en er vindt strikte handhaving op plaats. Als je met je bootje niet meld dat je in een bepaalde EEZ gaat varen komt gewoon de marine op je af.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik zie er geen groot complot achter. Wel zie ik het CTB als een handvat/maatregel die regeringen niet graag los durven laten, omdat het ze het gevoel geeft dat ze controle hebben. Het geeft in dat soort scenario's een vals gevoel van veiligheid. Daarbij is het een manier om druk te zetten op de maatschappij zodat mensen zich laten vaccineren.
Ik heb het vermoeden dat je het hebt over de opmaat naar een sociaal kredietsysteem. Alleen de QR code van zichzelf is geen sociaal kredietsysteem, maar kan (theoretisch) wel dienen als een opmaat erheen. Ik ben er tegenstander van, vind het een slecht idee en vind dat hij zo snel mogelijk moet verdwijnen.
Alleen, ik werk vrij veel samen met mensen binnen overheden. Hoewel er ontzettend goede mensen werken die heel veel technische kennis hebben geloof ik niet dat de competenties er zijn om dit succesvol uit te rollen. Al is 't alleen maar omdat de Europese Unie het uit zou willen rollen, maar elk land dan zijn eigen uitrol erop gaat bouwen. Dat is gedoemd te mislukken.
En dat is dan nog een UN-standaard.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Het aantal besmettingen is nu al niet meer bij te houden, dus dat het er nog meer zijn is al niet meer relevant, dat is niet aan te tonen. Leuk dat het berekend is door TNO, maar dat is dus ook gebaseerd op aannames.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Klopt, ik hecht ook waarde aan handzaamheid. App zit me niet in de weg. Kan hem er ook weer afgooien. En mijn telefoon is nog steeds in mijn bezit.
[..]
Ah, er is dus wel een wettelijke grondslag om dit te controleren.
[..]
Op grond van tegengaan van besmettingen en nog belangrijker, ziekenhuisopnames. Daarom zou ik ook liever 2G zien
[..]
Als je open gaat zonder CTB zullen dat er nog meer zijn. Dat zeg ik bijvoorbeeld op basis van het TU rapport dat onlangs is uitgekomen.
Wat relevant is is dat de overheid in een pandemie het aantal IC bedden afschaalt en dan gaat vingerwijzen naar een groep binnen de bevolking.
Maatregelen treft voor zaken die nauwelijks bijdragen aan de verspreiding, maar niet de echte bronnen aan wil pakken. En als klap op de vuurpijl een controle app wil blijven behouden zonder dat die signifcant bij gaat dragen aan de uitbanning van het virus. Maar dat laatste willen/ durven ze sowieso niet, want daarvoor zijn de maatregelen altijd te soft geweest.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Volgens mij zaten er vrij veel duplicaten in de positieve testuitslagen (dus 1 persoon die 2 keer achter elkaar positief test). Tenzij je iedereen met naam en toenaam opslaat, kun je dat alleen moeilijk de-dupliceren.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daarbji ga je ervan uit dat iedere postieve testuitslag een uniek persoon is. Ik weet niet of dat klopt.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Maken we er 180 dagen vanquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daarbji ga je ervan uit dat iedere postieve testuitslag een uniek persoon is. Ik weet niet of dat klopt.![]()
![]()
Mijn dochter liep laatst even bij de Mac binnen om iets te halen, omdat de mcdrive zo druk was. Er waren allemaal kinderen binnen, zei zequote:Op woensdag 26 januari 2022 11:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Mijn broer is laatst geweigerd bij de Mc Donalds omdat ze zijn QR code niet gescand kregenHandig, die hoeven geen qr-code te laten zien, geen mondkapje op. Kunnen pa en ma lekker in de auto blijven zitten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Dat wordt gedaan. De gegevens die voor ons beschikbaar zijn is maar een subset van het totaal.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:48 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Volgens mij zaten er vrij veel duplicaten in de positieve testuitslagen (dus 1 persoon die 2 keer achter elkaar positief test). Tenzij je iedereen met naam en toenaam opslaat, kun je dat alleen moeilijk de-dupliceren.![]()
Als je het volledig in wil dammen helpt inderdaad alleen nog iedereen volledig opsluiten, en zelfs dan.. Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het aantal besmettingen is nu al niet meer bij te houden, dus dat het er nog meer zijn is al niet meer relevant, dat is niet aan te tonen. Leuk dat het berekend is door TNO, maar dat is dus ook gebaseerd op aannames.
Wat relevant is is dat de overheid in een pandemie het aantal IC bedden afschaalt en dan gaat vingerwijzen naar een groep binnen de bevolking.
Maatregelen treft voor zaken die nauwelijks bijdragen aan de verspreiding, maar niet de echte bronnen aan wil pakken. En als klap op de vuurpijl een controle app wil blijven behouden zonder dat die signifcant bij gaat dragen aan de uitbanning van het virus. Maar dat laatste willen/ durven ze sowieso niet, want daarvoor zijn de maatregelen altijd te soft geweest.
Dan kan je beter gecontroleerd gaan openen zodat het virus rond gaat zonder de boel te overbelasten.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Ja, mee eens. Maar zelfs gecontroleerd gesloten blijven laat de besmettingen door het dak schieten. Dus wat heeft het voor zin?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als je het volledig in wil dammen helpt inderdaad alleen nog iedereen volledig opsluiten, en zelfs dan.. Dat ben ik helemaal met je eens.
Dan kan je beter gecontroleerd gaan openen zodat het virus rond gaat zonder de boel te overbelasten.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Now we're talking!quote:And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Kijk Jacco, dat is hoe je een model aanpast. On the fly, direct opnieuw gemodelleerd, direct nieuwe uitkomst.quote:
Met deze nieuwe gegevens is begin juli iedereen aan de beurt geweest, 95% CI.![]()
Wat ik eigenlijk zie in mijn omgeving dat er weinig zijn die corona hebben gehad. Het gevoel is dan ook dat het vaak zelfde mensen zijn die corona krijgen? Tenzij er zoveel zijn zonder klachten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
De relatie ziekenhuisopnames tov besmettingen begint gelukkig steeds meer uit de pas te lopen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Maar zelfs gecontroleerd gesloten blijven laat de besmettingen door het dak schieten. Dus wat heeft het voor zin?
Maar er is nog wel correlatie. Dat hele sturen op besmettingen is niet meer te doen door het hoge aantal, maar sturen op opnames nog wel. En dat is uiteraard ook een veel belangrijkere indicator.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
je mist wat parametersquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
168 dagen = ongeveer 5,5 maand. Dus rond eind juni heeft iedereen het gehad op dit tempo en zijn ze of beschermd door vaccin/booster, beschermd door natuurlijke besmetting óf hebben ze in het ziekenhuis gelegen en zijn ze hersteld of overleden.
- % dat je meet ten opzichte van werkelijk, de aantal onopgemerkte besmettingen
- Oplopend opgebouwde weerstands % dat niet opnieuw de ziekte kan krijgen, op moment X waardoor de populatie die het virus kan besmetten verkleind
- Het percentage dat met de tijd weer herbesmet kan worden.
- Invloed van vaccinatie na verloop van tijd
- Invloed van seizoen
- % van natuurlijk resistenten
- etc..Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Zou kunnen hoor. Even een n=1 anekdote, mijn vriendin was begin december positief maar heeft nooit enige klacht gehad. Nog geen snotneus of kriebeltje in de keel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk zie in mijn omgeving dat er weinig zijn die corona hebben gehad. Het gevoel is dan ook dat het vaak zelfde mensen zijn die corona krijgen? Tenzij er zoveel zijn zonder klachten.
Enige reden dat ze erachter kwam was een positieve zelftest.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Van Dissel heeft tijdens technische briefings wel vaker laten zien dat zo'n 98% van de bevolking er eigenlijk (bijna) geen last van heeft of waar 't een milde verkoudheid is. Die 2% die over blijft worden ernstig ziek, komen in het ziekenhuis of komen op de IC. Het probleem is, 2% komt nog steeds neer op zo'n 350.000 mensen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk zie in mijn omgeving dat er weinig zijn die corona hebben gehad. Het gevoel is dan ook dat het vaak zelfde mensen zijn die corona krijgen? Tenzij er zoveel zijn zonder klachten.
Het kan dus best dat je weinig mensen in je omgeving hebt. In mijn omgeving ook, met uitzondering van de omgeving van de oma van mijn vrouw, allemaal oudere mensen met een heftig ziektebeeld (voor vaccinaties er waren).![]()
Ik ga niet het hele model makenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:59 schreef zalkc het volgende:
[..]
je mist wat parameters
- % dat je meet ten opzichte van werkelijk, de aantal onopgemerkte besmettingen
- Oplopend opgebouwde weerstands % dat niet opnieuw de ziekte kan krijgen, op moment X waardoor de populatie die het virus kan besmetten verkleind
- Het percentage dat met de tijd weer herbesmet kan worden.
- Invloed van vaccinatie na verloop van tijd
- Invloed van seizoen
- % van natuurlijk resistenten
- etc..
Het was vooral een bierviltjesberekening hoe lang het zou duren voordat iedereen genezen, besmet of overleden zou zijn.![]()
De KNVB heeft nog steeds geen plan gecommuniceerd.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Stel dat je de helft van de besmettingen niet ziet, dat is aannemelijk door het testplafond, mensen die volkomen asymptomatisch zijn, dan bereik je het "einde" al veel sneller.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
168 dagen = ongeveer 5,5 maand. Dus rond eind juni heeft iedereen het gehad op dit tempo en zijn ze of beschermd door vaccin/booster, beschermd door natuurlijke besmetting óf hebben ze in het ziekenhuis gelegen en zijn ze hersteld of overleden.
Dat zie je in in de UK een beetje gebeuren, daar duurde het van de start tot de piek ongeveer 3 weken, waarna het fors afvlakt.
Verschil is dat ze daar veel meer (bijna alles) los hebben gelaten en dat de piek dus veel sneller komt.
Laten we er vanuit gaan dat door de lockdown en het dempende effect daarvan het bij ons 4 weken langer duurt, dan zouden we de piek ergens komende 3 weken moeten gaan bereiken.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Meer tijd nodig@Caland @maxi-mus
![]()
Haha wtfquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ twitter ]
Meer tijd nodig@:Caland @:maxi-mus
.
In Southern Sun
PAls je niets kunt kun je altijd nog bij een sportbond werken. Waarom ligt er niets klaar? Je wist al een dikke maand dat dit moment een keer kwam en al een aantal dagen dat hij waarschijnlijk gisteravond zou komen…quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ twitter ]
zie email 27 oktober![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:09 schreef trein2000 het volgende:
P
[..]
Als je niets kunt kun je altijd nog bij een sportbond werken. Waarom ligt er niets klaar? Je wist al een dikke maand dat dit moment een keer kwam en al een aantal dagen dat hij waarschijnlijk gisteravond zou komen…
Gisteren was het nog alles ligt klaar...![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Alleen, ik werk vrij veel samen met mensen binnen overheden. Hoewel er ontzettend goede mensen werken die heel veel technische kennis hebben geloof ik niet dat de competenties er zijn om dit succesvol uit te rollen. Al is 't alleen maar omdat de Europese Unie het uit zou willen rollen, maar elk land dan zijn eigen uitrol erop gaat bouwen. Dat is gedoemd te mislukken.De hele QR pas is in 4 maanden geïmplementeerd en live gegaan.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:47 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nu is er ook een systeem voor visserij FLUX dat visvangsten, quota, visgebieden etc.. bij houd. Dat is wel dusdanig gemaakt en geïmplementeerd dat elke EU land het zo'n beetje heeft en er vindt strikte handhaving op plaats. Als je met je bootje niet meld dat je in een bepaalde EEZ gaat varen komt gewoon de marine op je af.
En dat is dan nog een UN-standaard.
Als ze willen komt dat echt wel.![]()
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:09 schreef trein2000 het volgende:
P
[..]
Als je niets kunt kun je altijd nog bij een sportbond werken. Waarom ligt er niets klaar? Je wist al een dikke maand dat dit moment een keer kwam en al een aantal dagen dat hij waarschijnlijk gisteravond zou komen…
Bij ons staan alle wedstrijden al gepland voor aankomend weekend.![]()
Die hebben er altijd gestaan voor het geval dat. Maar nu moeten ze nog even beslissen of dit ook gaat gebeuren.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:17 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet?
Bij ons staan alle wedstrijden al gepland voor aankomend weekend.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dus als binnenkort het KNMI de Elfstedentocht voorspeld in augustus weten we ook dat het RIVM de input verzorg voor de weermodellen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het verwerken van de modellen. Op dit moment worden de modellen homogeen berekend voor heel Nederland. Ze kunnen geen lokaal/regionaal onderscheid maken omdat de computers van het KNMI dat niet aan kunnen (parafraserend).![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:19 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dus als binnenkort het KNMI de Elfstedentocht voorspeld in augustus weten we ook dat het RIVM de input verzorg voor de weermodellen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Als ze echt die absolute controle willen dan hebben ze daar nu al veel effectievere middelen voor dan een QR code.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:15 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
[..]
De hele QR pas is in 4 maanden geïmplementeerd en live gegaan.
Als ze willen komt dat echt wel.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Mwah, de eerste hint is een breed weerbericht, Morgen kan er een bui vallen eventueel nog sneeuw of hagel, de middagtemperatuur is tussen de -10 en 40 graden en er is kans op nachtvorst en/of mist.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:19 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dus als binnenkort het KNMI de Elfstedentocht voorspeld in augustus weten we ook dat het RIVM de input verzorg voor de weermodellen.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Het KNMI geeft codes rood, oranje en groen af voor het oosten, midden, noorden, westen en zuiden van het land.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:23 schreef zalkc het volgende:
[..]
Mwah, de eerste hint is een breed weerbericht, Morgen kan er een bui vallen eventueel nog sneeuw of hagel, de middagtemperatuur is tussen de -10 en 40 graden en er is kans op nachtvorst en/of mist.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Als het Code Zwart is heeft Gommers weer met zijn poten aan het systeem gezetenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:25 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het KNMI geeft codes rood, oranje en groen af voor het oosten, midden, noorden, westen en zuiden van het land.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Zo lang ze niet over code zwart beginnen vind ik alles goed.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:25 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het KNMI geeft codes rood, oranje en groen af voor het oosten, midden, noorden, westen en zuiden van het land.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Sylvana is blij met je.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo lang ze niet over code zwart beginnen vind ik alles goed."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ twitter ]
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Deze klassiekerquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
En nu heb ik ook "Winamp, it really whips the Llama's ass" in mn hoofd. Bedankt hè![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Heerlijk die.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
En nu heb ik ook "Winamp, it really whips the Llama's ass" in mn hoofd. Bedankt hè'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Zelfs bij Hart van Nederland worden ze blijkbaar wakker:
https://www.hartvannederl(...)angsbewijs-vertekend![]()
Op NOS ook een artikel (misschien al vermeld hier)quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:37 schreef Tjoent het volgende:
https://www.hartvannederl(...)angsbewijs-vertekend
[ twitter ]![]()
Ik had gisteren de voorspelling gedaan voor vandaag en die was spot on hoor:quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:23 schreef zalkc het volgende:
[..]
Mwah, de eerste hint is een breed weerbericht, Morgen kan er een bui vallen eventueel nog sneeuw of hagel, de middagtemperatuur is tussen de -10 en 40 graden en er is kans op nachtvorst en/of mist.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het weer even voorspellen mensen.
Het wordt morgen ergens tussen de -22 en +42 graden met kans op bewolking, regen en zon en de wind waait van matig tot stormachtig.
Mag ik nu ook het salaris van Gerrit Hiemstra?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ja hallo, ik ben in Portugal, alwaar een negatieve test nodig zou zijn bij binnenkomst, die wij dus helemaal geregeld hadden.
Je raadt het al, je rijdt zo het land in en niemand vraagt erom![]()
![]()
Ja, kut natuurlijk. Maar je zal net zien.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:39 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, ik ben in Portugal, alwaar een negatieve test nodig zou zijn bij binnenkomst, die wij dus helemaal geregeld hadden.
Overheid wil iets te graag die g's invoeren en handhaven.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:37 schreef Tjoent het volgende:
[ twitter ]
Doordrukken terwijl het effect zwaar overdreven wordt en serieuze onderzoekers het beoogde positieve effect niet kunnen vinden.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Technische briefing niet gezien helaas, maar worden hier dan geen vragen over gesteld aan Van Dissel?quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:37 schreef Tjoent het volgende:
[ twitter ]Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Ja, herkenbaar. Ik was er weliswaar in een periode dat hier ook veel open was, maar we gingen er naar toe met de gedachte 'de bevolking daar luistert heel goed!'. Nou, dat viel reuze mee.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:39 schreef Tijn het volgende:
Covidpas wordt standaard, ook al is het 0%.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:37 schreef Tjoent het volgende:
[ twitter ]![]()
Als je het salaris van Gerrit wil moet je ook nog een hoop huilie huilie doen over het klimaat.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik had gisteren de voorspelling gedaan voor vandaag en die was spot on hoor:
[..]![]()
Haha, toen had je verder nog geen geluidjes, meldingen en piepjes net als nu de hele dag. Ik schrok me dan altijd de tering als dat ohoh kwam. En was ook maar van 1 iemand, verder had niemand ICQ.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag ook hoor, vond het beide maar kut. Al had ik natuurlijk wel CU2. Maar dan hoop ik dat ICQ ook weer aan een opmars begint.
En bij email had ik als melding de begintune van Bonanza. Kon toen prima met 3 emails per dag. Als ik dat nu zou doen zou dat muziekje nonstop spelen....![]()
Kwanta kosta??quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:39 schreef Tijn het volgende:
Je raadt het al, je rijdt zo het land in en niemand vraagt erom“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Had het OMT niks mee te maken, was een rapport van de TU en een uitspraak van de ministerquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:40 schreef josja het volgende:
[..]
Technische briefing niet gezien helaas, maar worden hier dan geen vragen over gesteld aan Van Dissel?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ik ga over een maandje naar het beloofde land.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:39 schreef Tijn het volgende:
Je raadt het al, je rijdt zo het land in en niemand vraagt erom
Met herstelbewijs geen test nodig![]()
![]()
Met welke toegevoegde waarde?quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:40 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Covidpas wordt standaard, ook al is het 0%.
Met welk positief effect?
Meh, de pers begint eindelijk ook wakker te worden, de maatschappij zag er al niets in en de politiek is ook ernstig verdeeld. Ik heb goede hoop dat 2g er niet komt en 3g er echt wel een keer af gaat.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dan laat ik die 25% wel zitten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als je het salaris van Gerrit wil moet je ook nog een hoop huilie huilie doen over het klimaat.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ah dank u, ik haal weer van alles door elkaar.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:43 schreef zalkc het volgende:
[..]
Had het OMT niks mee te maken, was een rapport van de TU en een uitspraak van de ministerGimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Tribunalenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
![]()
Ik snap ook niet dat er nog zo veel mensen denken dat de overheid zich blind staart op die covidpas. Want EU. Want GreatReset. Want redenen. Of zo.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met welke toegevoegde waarde?
Met welk positief effect?
Ook voor de overheid is zo'n covidpas alleen maar een enorme bron van rompslomp en mogelijkheden tot fraude.
Als ze je overal hadden willen tracken, dan had je overal je ID wel moeten laten zien en werd er aan de deur een kopietje gemaakt. Staat ze nu al niets in de weg om dat te verplichten.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Da's ook wel leuk om dat testen te ontregelen. Overal afspraken boeken en niet op komen dagen. Of krijg je dan straf?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor testen? Ik kan morgen terecht, en vrijdag.![]()
Niet veilig. Lig je zo beneden met die gladde dingen.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Op de wegen is het ook gewoon niet te controleren, maar je was tenminste voorbereid!quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:39 schreef Tijn het volgende:
Je raadt het al, je rijdt zo het land in en niemand vraagt erom
Veel plezier!![]()
Met zoveel 'no's' en dan toch blijven vasthouden als kabinet... snap er helemaal niets van behalve dat ergens iemand het koste wat het kost wil doordrukken. En daar wringt voor mij de schoen. Met alle nadelen.. Snap er niets van.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:46 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er nog zo veel mensen denken dat de overheid zich blind staart op die covidpas. Want EU. Want GreatReset. Want redenen. Of zo.
Ook voor de overheid is zo'n covidpas alleen maar een enorme bron van rompslomp en mogelijkheden tot fraude.
Als ze je overal hadden willen tracken, dan had je overal je ID wel moeten laten zien en werd er aan de deur een kopietje gemaakt. Staat ze nu al niets in de weg om dat te verplichten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Net een sneltest op het werk gehaald en daar werd gezegd dat je het beste je keel kunt swappen omdat omicron zich meer in de keel ophoudt. Nog nooit eerder gehoord.![]()
Als mensen (bedoel ik niet jouw kant op overigens) claimen dat ze in het buitenland zoveel braver zijn kan ik alleen maar gniffelen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Ik was er weliswaar in een periode dat hier ook veel open was, maar we gingen er naar toe met de gedachte 'de bevolking daar luistert heel goed!'. Nou, dat viel reuze mee.![]()
Is al een paar weken ter sprake.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:52 schreef Questular het volgende:
Net een sneltest op het werk gehaald en daar werd gezegd dat je het beste je keel kunt swappen omdat omicron zich meer in de keel ophoudt. Nog nooit eerder gehoord.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Vaker nieuws kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:52 schreef Questular het volgende:
Net een sneltest op het werk gehaald en daar werd gezegd dat je het beste je keel kunt swappen omdat omicron zich meer in de keel ophoudt. Nog nooit eerder gehoord.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Nee, dat is natuurlijk niet wat men wil. Wat moet je ook met allemaal losse briefjes. Nee, ze willen 2G gebruiken als opmaat naar een digitale identiteit. Daar kan de overheid wel iets mee. Zie: China.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:46 schreef Stoney3K het volgende:
Als ze je overal hadden willen tracken, dan had je overal je ID wel moeten laten zien en werd er aan de deur een kopietje gemaakt. Staat ze nu al niets in de weg om dat te verplichten.![]()
Maar wel al veel gelezen, hier op Fok!quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:52 schreef Questular het volgende:
Net een sneltest op het werk gehaald en daar werd gezegd dat je het beste je keel kunt swappen omdat omicron zich meer in de keel ophoudt. Nog nooit eerder gehoord.![]()
Ik krijg de topics niet bijgehouden volgens mijquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar wel al veel gelezen, hier op Fok!![]()
![]()
Die digitale identiteit hebben we allemaal al, stop met je quatsch verhaal over dat we China achterna gaan.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:56 schreef zoost het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk niet wat men wil. Wat moet je ook met allemaal losse briefjes. Nee, ze willen 2G gebruiken als opmaat naar een digitale identiteit. Daar kan de overheid wel iets mee. Zie: China.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Respect voor de mensen die dat wel luktquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik krijg de topics niet bijgehouden volgens mij![]()
![]()
Hoe ver moet je die staaf deepthroaten dan?quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:52 schreef Questular het volgende:
Welk artikel bedoel je? Ik zag wel het artikel met de kop "Kuipers had noodzaak coronapas meer kunnen benadrukken", maar dat ging alleen over de communicatiestijl van Kuipers en het verschijnsel dat veel mensen percentages niet begrijpen, niet over de vermeende effectiviteit van het CTB.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op NOS ook een artikel (misschien al vermeld hier)Never explain, never apologize.![]()
Ik zou wel eens willen weten als er dus in de cijfers die Kuipers gisteren liet zien en vertelde al 2 fouten zitten of dat dan bewust is of gewoon slordig. Als het bewust is, is dat toch wel heel dom. De gemiddelde Fok!ker weet inmiddels meer hoe het zit dan de hele regering bij elkaar. Daarnaast is het vooral koren op de molen van de Wappies, bij hun gaat dit al de hele dag alle social media rond natuurlijk. Ze maken hun positie ook steeds zwakker zo. Sukkels.![]()
Net zo ver totdat je er overheen kotst om een zo goed mogelijk resultaat te krijgenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe ver moet je die staaf deepthroaten dan?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kan die memo ook even naar Rutte? Die had gisteren weer z'n mond vol dat ze in Denemarken en Frankrijk zo regelsgetrouw zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als mensen (bedoel ik niet jouw kant op overigens) claimen dat ze in het buitenland zoveel braver zijn kan ik alleen maar gniffelen.![]()
En ook hij had het van horen zeggen van mensen die op vakantie waren.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:00 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Kan die memo ook even naar Rutte? Die had gisteren weer z'n mond vol dat ze in Denemarken en Frankrijk zo regelsgetrouw zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Daarvoor is een geanonimiseerde QR code dus totaal ongeschikt. En 'vaccinaties' hebben helemaal niets met digitale identiteiten te maken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:56 schreef zoost het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk niet wat men wil. Wat moet je ook met allemaal losse briefjes. Nee, ze willen 2G gebruiken als opmaat naar een digitale identiteit. Daar kan de overheid wel iets mee. Zie: China.
Bovendien hebben we die digitale identiteit al (namelijk DigiD) en die wordt nu ook niet voor andere doeleinden gebruikt.
Weet je waarom? Die sinistere doeleinden zijn er namelijk helemaal niet.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe ver moet je die staaf deepthroaten dan?![]()
![]()
Sounds fun.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Net zo ver totdat je er overheen kotst om een zo goed mogelijk resultaat te krijgen![]()
Ja. Iedereen die enige vorm van social media gebruikt is sowieso al af voor wat betreft dit argument.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die digitale identiteit hebben we allemaal al, stop met je quatsch verhaal over dat we China achterna gaan.![]()
45 euro per test (vanwege ANWB-korting) via https://coronalab.euquote:
We wisten toen we het boekten al wel dat het waarschijnlijk niet nodig zou zijn, maar ja. Zonder al je documenten op zak reist het toch ook niet zo lekker. En gratis via de GGD een test scoren vonden we teveel gezeik, want je moet precies op de juiste datum / tijd je test laten doen (niet te vroeg want anders ben je niet op tijd op je bestemming, maar ook niet te laat want je moet daarna nog vertrekken).![]()
Ik zag laatst beelden uit China over de Olympische Spelen... ook daar staat men al de keel te swappen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar wel al veel gelezen, hier op Fok!Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
En dat ze in Denemarken blijkbaar een strenger pakket maatregelen hadden dan wij hier in Nederland. En geen woord over de dalende ziekenhuis cijfers in Denemarken (als ik de cijfers van Olivier moet geloven); enkel hoeveel zorg druk er daar wel niet zou zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:00 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Kan die memo ook even naar Rutte? Die had gisteren weer z'n mond vol dat ze in Denemarken en Frankrijk zo regelsgetrouw zijn.
Hele selectieve informatie allemaal.![]()
Dat valt voor Chinese begrippen nog wel mee, die swappen liefst nog ergens anders.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zag laatst beelden uit China over de Olympische Spelen... ook daar staat men al de keel te swappen.![]()
Ja precies, dus in elk land heb je mensen die nooit voorzichtiger zijn dan volgens de regels kan, mensen die alles aan hun laars lappen en alles ertussen in. Dat gewijs de hele tijd van de bevolking van land x houdt zich prima aan de regels, nonsens. Ja, in China en Noord Korea misschienquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
En ook hij had het van horen zeggen van mensen die op vakantie waren.![]()
![]()
Dat dus jaquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als mensen (bedoel ik niet jouw kant op overigens) claimen dat ze in het buitenland zoveel braver zijn kan ik alleen maar gniffelen..
![]()
In zijn omgeving hebben mensen ook nog steeds enkel begrip voor alle maatregelen. Paar weken terug benoemde hij dat hij een onderzoek (over draagvlak maatregelen - dat dat sterk aan het afnemen was) van de NOS niet helemaal geloofde, omdat de meerderheid van de Nederlanders gewoon achter de regering staat. Ook mede omdat hij dat in zijn omgeving hoorde.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
En ook hij had het van horen zeggen van mensen die op vakantie waren.![]()
Die zijn toch ook al weer gedoemd om te mislukken. Lekker in deze tijd in het meest achterlijke land van de wereld wat corona betreft.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zag laatst beelden uit China over de Olympische Spelen... ook daar staat men al de keel te swappen.![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:03 schreef RipCity het volgende:
https://news.sky.com/stor(...)-vaccinated-12525614
Wat vinden we hiervan?quote:"He is not an anti-vaxx person. He has all of his vaccines, but there are some adverse reactions given his condition, and he is a man, he made his decision."murica!
Tikkeltje naïef.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die digitale identiteit hebben we allemaal al, stop met je quatsch verhaal over dat we China achterna gaan.![]()
Vind het wel een vooruitgang. Liever dat ze in m’n keel harken dan achter m’n oog.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Logisch, je geeft het aan de persoon met de beste overlevingskans.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:03 schreef RipCity het volgende:
Wat vinden we hiervan?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Om te denken dat we ook zo dictatoriaal als China zijn / worden inderdaad.quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Die sporters daar worden ook als opgehokt vee behandeld. Maar goed, ik heb al vaker geroepen dat - los van corona - je in dit soort landen helemaal niet van dit soort evenementen moet willen houden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die zijn toch ook al weer gedoemd om te mislukken. Lekker in deze tijd in het meest achterlijke land van de wereld wat corona betreft.![]()
Schandelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:03 schreef RipCity het volgende:
Wat vinden we hiervan?![]()
Ze leven daar nog als begin 2020... bang en zero covid beleid. Ben benieuwd wanneer ze dat gaan opgeven want opgeven dat zullen ze moeten vroeg of laat.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die zijn toch ook al weer gedoemd om te mislukken. Lekker in deze tijd in het meest achterlijke land van de wereld wat corona betreft.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
![]()
De ZeroCovid sekte is boos dat men hun religieus symbool de mondkap niet altijd op hoeft. Wat een kansloos theater.zie email 27 oktober![]()
100 % mee eens.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die sporters daar worden ook als opgehokt vee behandeld. Maar goed, ik heb al vaker geroepen dat - los van corona - je in dit soort landen helemaal niet van dit soort evenementen moet willen houden.![]()
De insiders verwachten dat ze dit nog minstens een jaar volhouden. Of in ieder geval tot het congres waarop Xi Jinping moet worden herkozen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ze leven daar nog als begin 2020... bang en zero covid beleid. Ben benieuwd wanneer ze dat gaan opgeven want opgeven dat zullen ze moeten vroeg of laat.![]()
Dan zijn wij er al weer een paar jaar vanaf en dan gaat in China eindelijk Omikron rond.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ze leven daar nog als begin 2020... bang en zero covid beleid. Ben benieuwd wanneer ze dat gaan opgeven want opgeven dat zullen ze moeten vroeg of laat.![]()
Nou, Rutte en Kuipers vinden zichzelf vast heel wat met hun overgebleven symboolmaatregeltjes. Toch nog ff lekker het idee houden dat je 'in control' bent terwijl de werkelijkheid je echt al aan alle kanten heeft ingehaald. De mensen die nu geen corona krijgen op de dansvloer van een nachtclub, kroeg of festival krijgen het echter wel van een collega op het werk, een vriend(in) op een thuisfeestje, een mede-student in de collegezaal of een familielid tijdens een bezoekje. Allemaal fopmaatregeltjes zonder enig effect.![]()
Wederom mee eens.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
De relatie ziekenhuisopnames tov besmettingen begint gelukkig steeds meer uit de pas te lopen.
Maar er is nog wel correlatie. Dat hele sturen op besmettingen is niet meer te doen door het hoge aantal, maar sturen op opnames nog wel. En dat is uiteraard ook een veel belangrijkere indicator.
Maar minder besmettingen is ook minder opnames. Je moet namelijk eerst besmet zijn/worden wil je naar het ziekenhuis hoeven.
Dus blijft de vraag staan, hoe gaat 2g dan helpen als het overduidelijk niet de besmettingen remt, zelfs niet icm een zwaar maatregelen pakket?
2g heeft weinig meer met corona te maken, maar met controle.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Chantal lijkt me erg gezellig op feestjes. Zo iemand die om 11 uur ‘s avonds begint over de hongersnood in Afrika ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:08 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De ZeroCovid sekte is boos dat men hun religieus symbool de mondkap niet altijd op hoeft. Wat een kansloos theater.![]()
De uitleg is logisch. Na een een transplantatie werkt je immuunsysteem een tijdje niet. Dan is het wel zo handig dat je enige bescherming hebt tegen corona.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:03 schreef RipCity het volgende:
Wat vinden we hiervan?
Een transplantatiepatiënt krijgt ik weet niet hoeveel zware medicijnen met allerlei zooi erin, dan vind ik het heel raar om een vaccin te weigeren wat je overlevingskansen vergroot.![]()
Chantalleke behoort niet echt tot de 'zero covid sekte' dus ik betwijfel of je de strekking van 'zero covid' wel begrijpt?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:08 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De ZeroCovid sekte is boos dat men hun religieus symbool de mondkap niet altijd op hoeft. Wat een kansloos theater.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:08 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De ZeroCovid sekte is boos dat men hun religieus symbool de mondkap niet altijd op hoeft. Wat een kansloos theater.
De frustratie die van die tweets afdruipt. Genieten. Het enige wat ontbreekt is de alom bekende profielfoto met mondkapje. Die mensen zouden sowieso al een twitter verbod moeten krijgen.![]()
Of gelijk bij het eten al naar iedereen loopt te mauwen dat ze geen veganist zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Chantal lijkt me erg gezellig op feestjes. Zo iemand die om 11 uur ‘s avonds begint over de hongersnood in Afrika ofzo.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
gevaccineerden die elkaar besmetten maakt niet uit. De kans dat hun in het zIekenhuis belanden is kleinquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wederom mee eens.
Maar minder besmettingen is ook minder opnames. Je moet namelijk eerst besmet zijn/worden wil je naar het ziekenhuis hoeven.
Dus blijft de vraag staan, hoe gaat 2g dan helpen als het overduidelijk niet de besmettingen remt, zelfs niet icm een zwaar maatregelen pakket?
2g heeft weinig meer met corona te maken, maar met controle.![]()
CTB is ook maar meteen uitgebreid."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Leg uit waarom je een QR code moet laten zien én je ID, om een openbare gelegenheid te mogen betreden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die digitale identiteit hebben we allemaal al, stop met je quatsch verhaal over dat we China achterna gaan.
Sinds vandaag mogen ze pas open en de besmettingen hebben recordhoogtes bereikt toen alles dicht was.
Ze kunnen beter sturen op kleinere groepen binnen, maar daar heb je geen QR voor nodig.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
ZeroCovid is dood in Nederland. Ze zijn overgestapt op LowCovid. Komt alsnog neer op met maatregelen zo veel mogelijk besmettingen willen voorkomen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:09 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Chantalleke behoort niet echt tot de 'zero covid sekte' dus ik betwijfel of je de strekking van 'zero covid' wel begrijpt?
Want long covid.![]()
Zelftest vooraf, zelftest achteraf en zittend een mondkapje op voor een theaterbezoek.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:08 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De ZeroCovid sekte is boos dat men hun religieus symbool de mondkap niet altijd op hoeft. Wat een kansloos theater.Oh, wat hebben ondanks alles tóch een hoop plezier hè!
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Om ongevaccineerden te beschermen tegen besmetting en een eventuele opname.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Leg uit waarom je een QR code moet laten zien én je ID, om een openbare gelegenheid te mogen betreden.
Sinds vandaag mogen ze pas open en de besmettingen hebben recordhoogtes bereikt toen alles dicht was.
Ze kunnen beter sturen op kleinere groepen binnen, maar daar heb je geen QR voor nodig.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hee, we moeten wel het risico afdekken van de horror-variant die over 5 jaar de kop opsteekt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
ZeroCovid is dood in Nederland. Ze zijn overgestapt op LowCovid. Komt alsnog neer op met maatregelen zo veel mogelijk besmettingen willen voorkomen.
Want long covid.
Dus hup, iedereen voor de rest van je leven kapje op. Niet zeuren. We doen het samen.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ik denk dat het gros van die ongevaccineerden helemaal niet op deze betutteling zit te wachten eigenlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Om ongevaccineerden te beschermen tegen besmetting en een eventuele opname.![]()
Er is nooit zero covid geweest is Nederland.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
ZeroCovid is dood in Nederland. Ze zijn overgestapt op LowCovid. Komt alsnog neer op met maatregelen zo veel mogelijk besmettingen willen voorkomen.
Want long covid.
Wat een broeinest van desinformatie dit topic, holy shit![]()
Het is een klein offer inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:14 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Hee, we moeten wel het risico afdekken van de horror-variant die over 5 jaar de kop opsteekt.
Dus hup, iedereen voor de rest van je leven kapje op. Niet zeuren. We doen het samen.![]()
Lijkt me wel iets wat je zou melden in een persconferentie, zo'n wijziging.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:12 schreef capricia het volgende:
CTB is ook maar meteen uitgebreid.
[ twitter ]![]()
De grootste en meest succesvolle leugen van het corona-tijdperk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Om ongevaccineerden te beschermen tegen besmetting en een eventuele opname.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Er is wel degelijk een aanhang van zero covid geweest, zie het red team.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:16 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Er is nooit zero covid geweest is Nederland.
Wat een broeinest van desinformatie dit topic, holy shit
Het is goddank nooit beleid geweest maar dat zei ik dan ook niet.![]()
En hoe gaan we het virus dan afremmen om te voorkomen dat het toch de zwakkeren pakt die wel in het ziekenhuis komen?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:12 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
gevaccineerden die elkaar besmetten maakt niet uit. De kans dat hun in het zIekenhuis belanden is klein
Niet met deze stelling in ieder geval.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
En MISC. Vergeet MISC niet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Want long covid.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
dat werkt 2 kanten op denk ik. Het gros van NL zit ook niet op hun te wachtenquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van die ongevaccineerden helemaal niet op deze betutteling zit te wachten eigenlijk.het gaat niet alleen om hun natuurlijk, mqar dat zien die mensen kennelijk totaal anders
![]()
Niet. Dat heet domme pech. We hoeven niet elke opname te voorkomen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
En hoe gaan we het virus dan afremmen om te voorkomen dat het toch de zwakkeren pakt die wel in het ziekenhuis komen?
Niet met deze stelling in ieder geval.![]()
Ook geen lowcovid, wat je wel zei. We hebben een "immuniteitsbeleid". Lees je eens in.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een aanhang van zero covid geweest, zie het red team.
Het is goddank nooit beleid geweest maar dat zei ik dan ook niet.![]()
Hoe precies bescherm je een ongevaccineerde als een gevaccineerde binnen mag en het gewoon bij zich draagt en de groep gevaccineerden het virus alleen maar in stand houden?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Om ongevaccineerden te beschermen tegen besmetting en een eventuele opname.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Er is al akkoord 'Hier vindt u regels die nog niet zijn ingegaan:'quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets wat je zou melden in een persconferentie, zo'n wijziging.https://www.rijksoverheid(...)kondigde-maatregelenquote:Coronatoegangsbewijs voor niet-essentiële winkels en niet-essentiële dienstverlening
Het kabinet heeft een voorstel gedaan om een coronatoegangsbewijs te kunnen vragen in:
de niet-essentiële detailhandel;
en niet-essentiële dienstverlening op publieke plaatsen.
De Tweede en Eerste Kamer hebben ingestemd met dit voorstel. Dit maakt het mogelijk om deze maatregel in de toekomst te gebruiken."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Vaccineren.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
En hoe gaan we het virus dan afremmen om te voorkomen dat het toch de zwakkeren pakt die wel in het ziekenhuis komen?
Niet met deze stelling in ieder geval.![]()
Hoezo meest succesvol? 2G is er nog altijd niet doorheen dus niet gevaccineerden hebben nog altijd toegang tot alles.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:16 schreef GemMagic het volgende:
[..]
De grootste en meest succesvolle leugen van het corona-tijdperk.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Door de ongevaccineerde niet binnen te latenquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe precies bescherm je een ongevaccineerde als een gevaccineerde binnen mag en het gewoon bij zich draagt en de groep gevaccineerden het virus alleen maar in stand houden?
Ga weg met je waardeoordeel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:18 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Ook geen lowcovid, wat je wel zei. We hebben een "immuniteitsbeleid". Lees je eens in.
Ik heb het over een vaste groep Twitteraars die al 2 jaar loopt te zaniken over het implementeren van een containmentstrategie. Niet over het kabinetsbeleid.
Nederland heeft godzijdank nooit containment nagestreefd.![]()
Precies. PFLICHT!quote:
Weg met rechten en grondwetten.
Terwijl nu al duidelijk is dat mensen zonder vaccinatie betere afweren stoffen hebben dan mensen die zich vol laten pompen. Vaccinatie begint meer en meer op uitstel te lijken, terwijl je immuunsysteem minder werkt door de "hulp".You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Ik verheug me nu al op mijn bezoek aan de voetbalkantine zaterdag. Zal proberen bij te houden aan hoeveel regeltjes men zich daar nog houdt. Heb wel een inschatting.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van die ongevaccineerden helemaal niet op deze betutteling zit te wachten eigenlijk.![]()
Maar die laten we wel binnen, of mis ik iets in deze discussie?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Door de ongevaccineerde niet binnen te laten![]()
Uitsluiten van de maatschappijquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Door de ongevaccineerde niet binnen te laten
Gewoon afvoeren die mensen. Hier ook al meermaals gelezen.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Hij valt in een leeftijdsgroep waar myocarditis voor kan komen. In jouw en mijn geval is dat vervelend maar te overkomen, maar in zijn geval kan het ook voor het einde van zijn leven zorgen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:09 schreef archito het volgende:
[..]
De uitleg is logisch. Na een een transplantatie werkt je immuunsysteem een tijdje niet. Dan is het wel zo handig dat je enige bescherming hebt tegen corona.
Een transplantatiepatiënt krijgt ik weet niet hoeveel zware medicijnen met allerlei zooi erin, dan vind ik het heel raar om een vaccin te weigeren wat je overlevingskansen vergroot.
Ik vind het nogal wat om te zeggen: Je bent niet gevaccineerd dus nu krijg je geen transplantatie.![]()
daar wil ik wel wat onderbouwing van zienquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:21 schreef daNpy het volgende:
Terwijl nu al duidelijk is dat mensen zonder vaccinatie betere afweren stoffen hebben dan mensen die zich vol laten pompen.![]()
Klopt, zolang 2G er niet doorheen is.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar die laten we wel binnen, of mis ik iets in deze discussie?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
De enige manier om de ongevaccineerde te beschermen is de ongevaccineerde helemaal niet deel te laten nemen aan de maatschappij en effectief op te sluiten. Dat wordt (gelukkig) niet gedaan, dus je koopt er hooguit tijd mee.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Fleur Agema blijf ik toch altijd een hele aparte PVV'er vinden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:12 schreef capricia het volgende:
CTB is ook maar meteen uitgebreid.
[ twitter ]
In tegenstelling tot BOSMAGOD![]()
![]()
Afvoeren?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Uitsluiten van de maatschappij
Gewoon afvoeren die mensen. Hier ook al meermaals gelezen.
Wat op zich niet verkeerd is als je die tijd gebruikt om de ongevaccineerden vanzelf immuniteit op te laten bouwen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
De enige manier om de ongevaccineerde te beschermen is de ongevaccineerde helemaal niet deel te laten nemen aan de maatschappij en effectief op te sluiten. Dat wordt (gelukkig) niet gedaan, dus je koopt er hooguit tijd mee.
Maar dat gebeurt natuurlijk niet als je op alle mogelijke manieren probeert besmettingen te voorkomen.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Uitsmeren dus, iets wat al vaker door het kabinet is benadrukt. Uitsmeren van opnames is zeer wenselijk om het behapbaar te houden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
De enige manier om de ongevaccineerde te beschermen is de ongevaccineerde helemaal niet deel te laten nemen aan de maatschappij en effectief op te sluiten. Dat wordt (gelukkig) niet gedaan, dus je koopt er hooguit tijd mee.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Uiteraard, maar het argument van "we beschermen op deze manier ongevaccineerden" is wat discutabel. Het is eerder dat je de zorg probeert te beschermen tegen teveel ongevaccineerden die tegelijk kunnen drukken op de zorg.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Uitsmeren dus, iets wat al vaker door het kabinet is benadrukt. Uitsmeren van opnames is zeer wenselijk om het behapbaar te houden.![]()
Jawel, maar als de aantallen opnames op een gegeven moment vrij laag zijn moet je ook dat uitsmeren ten koste van allerlei maatregelen niet meer willen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Uitsmeren dus, iets wat al vaker door het kabinet is benadrukt. Uitsmeren van opnames is zeer wenselijk om het behapbaar te houden.
Hoe lang willen we nou nog aankloten met mondkapjes, 1,5 meter, beperkte capaciteiten etc als blijkt dat het wel meevalt met mensen die naar het ziekenhuis moeten.![]()
Al cijfers?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:23 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Fleur Agema blijf ik toch altijd een hele aparte PVV'er vinden.
In tegenstelling tot BOSMAGOD
Ik heb wel zin in de STIJGING DES DOOS vandaag.![]()
Exact, ligt er maar net aan hoe je dat interpreteert.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het argument van "we beschermen op deze manier ongevaccineerden" is wat discutabel. Het is eerder dat je de zorg probeert te beschermen tegen teveel ongevaccineerden die tegelijk kunnen drukken op de zorg.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
2G en vaccinatieplicht wordt ook genoemd als uitgangspunt in het vertrouwelijke NCTV document:https://www.rijksoverheid(...)uitvoeringstoets.pdfquote:Benoem het proces waarmee het langetermijnperspectief in de komende periode wordt ontwikkeld, en geef indien mogelijk al eerste belangrijke uitgangspunten (2G, vaccinatieplicht)
https://www.rijksoverheid(...)-en-uitvoeringstoets"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Als beide erdoor komen ga ik volledig op de wappie toer.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:27 schreef capricia het volgende:
2G en vaccinatieplicht wordt ook genoemd als uitgangspunt in het vertrouwelijke NCTV document:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)-en-uitvoeringstoets![]()
West-Brabant ook. Vriendin moest zich wenden tot het noodnummer. Ik vrees een positieve test. Daar gaat het weekendquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zie het. Ook in Limburg, Zeeland en het noorden is nog wel plek. Maar Gelderland en de Randstad zitten helemaal vol.![]()
![]()
Lekker man, dadelijk ook nog een coronabewijs nodig voor winkels en kappersquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is al akkoord 'Hier vindt u regels die nog niet zijn ingegaan:'
[..]
https://www.rijksoverheid(...)kondigde-maatregelen![]()
![]()
Ik ga er vanuit dat de artsen weten waar ze het over hebben. Ze hebben een inhoudelijk argument waarom ze geen harttransplantatie doen bij een ongevaccineerde patiënt vanwege hoger risico op gevaarlijke covid infectie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hij valt in een leeftijdsgroep waar myocarditis voor kan komen. In jouw en mijn geval is dat vervelend maar te overkomen, maar in zijn geval kan het ook voor het einde van zijn leven zorgen.
Ik vind het nogal wat om te zeggen: Je bent niet gevaccineerd dus nu krijg je geen transplantatie.
Die neem ik iets serieuzer dan jouw argument als leek dat myocarditis ook gevaarlijk is.![]()
Sure, onder voorwaarden die weinig waarde hebben en ondertussen zitten wel met een CTB eis op een toenemend aantal locaties terwijl de leugen of ten minste verdraaide waarheid is dat 2G (of het CTB) de ongevaccineerden zou beschermen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoezo meest succesvol? 2G is er nog altijd niet doorheen dus niet gevaccineerden hebben nog altijd toegang tot alles.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Dan krijgen ze het alsnog via hun kinderen. Of wil je ongevaccineerde kinderen/jongeren hun grondrecht op onderwijs ook ontzeggen?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De G’tjes zijn gewoon een gruwel. Dat waren ze al en nu nog meer. Polariserender krijg je het niet.zie email 27 oktober![]()
Ja, hier kom je ook niet meer uit. Zeker niet als je net voor Vrijheid (van VVD) hebt staan pleitenquote:![]()
![]()
Nee hoor en besmettingen kun je niet altijd voorkomen. Wat je wel kunt voorkomen is dat er te snel te veel mensen alsnog opgenomen worden waardoor veilige sectoren zoals restaurants of sportclubs wéér dicht moeten vanwege een zeer kleine club mensen die de druk op de zorg in stand houden. Als dat lukt met bijvoorbeeld een 2G beleid, dan kies ik daar voor om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze het alsnog via hun kinderen. Of wil je ongevaccineerde kinderen/jongeren hun grondrecht op onderwijs ook ontzeggen?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Als dat het doel is kun je beter een vaccinatieplicht invoeren.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee hoor en besmettingen kun je niet altijd voorkomen. Wat je wel kunt voorkomen is dat er te snel te veel mensen alsnog opgenomen worden waardoor veilige sectoren zoals restaurants of sportclubs wéér dicht moeten vanwege een zeer kleine club mensen die de druk op de zorg in stand houden. Als dat lukt met bijvoorbeeld een 2G beleid, dan kies ik daar voor om eerlijk te zijn.![]()
Dierentuinen dicht!quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 15
IC bezetting 249
Kliniek instroom 133
Kliniek bezetting 905
Erg mooie cijfers. @:oliver23![]()
Triple threat.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:31 schreef Piles het volgende:
Wauw, zelfs Haga is nu voice of reason (dat CTB + 1,5m + mondkapjes dubbelop is).![]()
Dit type wil ook dat we voordat we ergens heengaan een zelftest doen en na 5 dagen, nou dan kan ik elke dag wel een zelftest doen...quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:08 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De ZeroCovid sekte is boos dat men hun religieus symbool de mondkap niet altijd op hoeft. Wat een kansloos theater.
Ik probeerde net trouwens een afspraak bij de GGD te maken (melding van iemand positief in mijn omgeving), en ik kan vrijdagmiddag 1415 terecht in Soest... ik woon in Amsterdam en dan moet ik nog 48 uur wachten op de uitslag...![]()
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Hoge IC instroom. Te vroeg versoepeld. Rutte speelt met onze levens!!quote:
We zijn proefkonijnen. Word wakker mensen.![]()
Ze weten ook wel dat het een vaccinatieplicht lastiger is dan 2G doordrukken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als dat het doel is kun je beter een vaccinatieplicht invoeren.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wat zijn de uitstroomcijfers voor vandaag dan?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoge IC instroom. Te vroeg versoepeld. Rutte speelt met onze levens!!
We zijn proefkonijnen. Word wakker mensen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ja, dat mag @Oliver23 uitrekenen. Te lui voor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:43 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Wat zijn de uitstroomcijfers voor vandaag dan?![]()
Was het reptielenhuis ook open?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net terug van dierentuin. Cijfers nog nodig @:oliver23 ?![]()
Dream on.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:02 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Daarvoor is een geanonimiseerde QR code dus totaal ongeschikt. En 'vaccinaties' hebben helemaal niets met digitale identiteiten te maken.
Bovendien hebben we die digitale identiteit al (namelijk DigiD) en die wordt nu ook niet voor andere doeleinden gebruikt.
Weet je waarom? Die sinistere doeleinden zijn er namelijk helemaal niet.![]()
Ja. Vogels niet. Vogelgriep seizoen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was het reptielenhuis ook open?![]()
Leuk feitje. @KingRolandquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Vogels niet. Vogelgriep seizoen.![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Open toegang tot vogels in dierentuinen. NU.
@11.00![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Net persconferentie in Zweden. Vanaf 9 februari vervallen meeste maatregelen hier.![]()
![]()
En de vleermuizengrot?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Vogels niet. Vogelgriep seizoen.
Stukje Wuhan.![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:43 schreef Caland het volgende:
https://www.knvb.nl/nieuw(...)tities-we-mogen-weer
Zaterdag al de eerste competitiewedstrijd, hoera.Hoe danquote:De KNVB neemt over de wijze waarop deze competities zullen worden uitgespeeld op vrijdag 28 januari een definitief besluit. Vanwege het feit, dat wij ons grote zorgen maken of deze competities met volledige nacompetitie nog afgewerkt kunnen gaan worden, worden op dit moment de scenario’s nader bekeken. Ons uitgangspunt is dat we een grote mate van zekerheid moeten hebben om dit seizoen promotie en degradatie door te voeren. Een derde seizoen zonder eindrangschikking vinden wij onaanvaardbaar..
In Southern Sun
In Nederland gaan we nog lekker een maand of 4 aankloten, gok ik.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:46 schreef Evenstar het volgende:
Net persconferentie in Zweden. Vanaf 9 februari vervallen meeste maatregelen hier.![]()
![]()
Die hebben ze niet in Overloon. @yvonnequote:Op woensdag 26 januari 2022 13:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En de vleermuizengrot?
Stukje Wuhan.![]()
nice lekker elkaar weer in de bek spugen en met je poephanden aan elkaar friemelen!quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:46 schreef Evenstar het volgende:
Nog een gidsland erbij.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:46 schreef Evenstar het volgende:
Op naar Zwedenquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:46 schreef Evenstar het volgende:
Welke maatregelen blijven er nog over?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:46 schreef Evenstar het volgende:
LOL, want ongevaccineerden mogen niet op locaties komen waar iedereen 2x gevaxxed is en een booster, want dat is gevaarlijk voor de ongevaccineerden?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Om ongevaccineerden te beschermen tegen besmetting en een eventuele opname.
Kijk even hoe effectief dit was tijdens de vorige keer dat 3G was ingevoerd.
Als dat je doel is, dan moet je iedereen gaan testen. Dat is dan effectiever.![]()
Evenstar
![]()
Begreep niet alles, maar als ik het zo lees dan zaten ze ook te hameren dat vooral 50+ de booster moet nemen om later tegenslag te voorkomen. Ipv dat ze het iedereen aansmeren richten zij zich volgens mij meer op wat echt handig is.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Nederland gaan we nog lekker een maand of 4 aankloten, gok ik.![]()
Logicaquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Begreep niet alles, maar als ik het zo lees dan zaten ze ook te hameren dat vooral 50+ de booster moet nemen om later tegenslag te voorkomen. Ipv dat ze het iedereen aansmeren richten zij zich volgens mij meer op wat echt handig is.![]()
![]()
Internist-infectioloog | hoogleraar uitbraken van infectieziektenquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De frustratie die van die tweets afdruipt. Genieten. Het enige wat ontbreekt is de alom bekende profielfoto met mondkapje. Die mensen zouden sowieso al een twitter verbod moeten krijgen.
Zegt genoeg. Eenzijdige blik op zaken en niet in staat voor de maatschappij te denken.
Doei.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Evenstar
![]()
Geen idee want zoveel maatregelen zijn er niet. Komende week gaan ze meer details vrijgeven.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welke maatregelen blijven er nog over?
Denk mondkapje in OV en wat soepele quarantaine regels. Horeca is nu open tot 23:00, dat zal wel verdwijnen sowieso.![]()
Dat is ook exact zijn rol... Het kabinet moet aan de maatschappij denken. Of daar een ander orgaan voor vragen...quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Internist-infectioloog | hoogleraar uitbraken van infectieziekten
Zegt genoeg. Eenzijdige blik op zaken en niet in staat voor de maatschappij te denken.
Doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: