SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 1% gewijzigd door bitterbal op 25-01-2022 21:06:18 ]
Ik zie geen tv?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:57 schreef bitterbal het volgende:
vind je dit geen vette tv @:gianni61
Dat doet me eraan denken dat ik nog wat in moet lijsten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vergeet de link te plakken
https://nl.pepper.com/aan(...)27H47Rn9K6qi8R9njI5E
Woon je vlakbij de Toblerone berg? #nieuwsgierigquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:03 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal mag de nieuwe plattegrond in de OP? Anders is Recce weer dakloos![]()
[ afbeelding ]
gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:03 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal mag de nieuwe plattegrond in de OP? Anders is Recce weer dakloos![]()
[ afbeelding ]
Te klein, te slecht, te Samsungquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vergeet de link te plakken
https://nl.pepper.com/aan(...)27H47Rn9K6qi8R9njI5E
Ik woon hemelsbreed 200km van de Matterhorn. Dus dat is wel een eindjequote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Woon je vlakbij de Toblerone berg? #nieuwsgierig
Oh nee dat is niet naast de deur idd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik woon hemelsbreed 200km van de Matterhorn. Dus dat is wel een eindje
Ik weet nog een tijd dat we dit gigantisch vondenquote:
Ga je er ooit opklimmen denk je?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Endje skwiën.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet nog een tijd dat we dit gigantisch vonden
Neequote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je er ooit opklimmen denk je?
En dan bovenaan de top een stukje Toblerone eten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je er ooit opklimmen denk je?
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent professor geschiedenis aan onze uni, dat je het ff weet
Die eet ik gewoon onderaan hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
En dan bovenaan de top een stukje Toblerone eten.
It ain't wrong.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#lieverviesdikindekistdaneenchocolaatjegemist
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, mag ik met CL een afdeling linguīstiek?
Dat klinkt als werk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, mag ik met CL een afdeling linguīstiek?
Oeh daar wil ik studeren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik doe wel Criminologie, ben immers tevens politie
But why, ze willen 'm ook brengen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)elder-glas-80516962/
Wie wil deze voor me ophalen
Waarom meteen zo boos?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Nee joh, gewoon een beetje dom derpen met lettertjes.quote:
Als ik die optie selecteer kunnen ze maar twee kleine dingen van m'n bestelling leveren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
But why, ze willen 'm ook brengen.
M'n eerste studentquote:
Ik creatieve werkvormen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik doe wel Criminologie, ben immers tevens politie
Zal wat lessen inplannenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de kwaliteit wat verbeteren van mijn nieuwszender
Dan slaap jij toch al lang?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n eerste studentMorgen praktijkles, we starten om 22u, neem handschoenen, een panty en een zaklamp mee. Ik zeg niet wat we gaan doen.
Geen zwemkleding?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n eerste studentMorgen praktijkles, we starten om 22u, neem handschoenen, een panty en een zaklamp mee. Ik zeg niet wat we gaan doen.
Oh, lame.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik die optie selecteer kunnen ze maar twee kleine dingen van m'n bestelling leveren.
Prostaatonderzoek?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Reserveringssysteem bij de bioscoop was overbelast.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Reserveringen voor restaurants alweer gemaakt
Ik vind het raar dat zoveel niet bezorgd kan worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, lame.
Maar 'm in Alkmaar neerleggen schiet je ook niet veel mee op vrees ik.Plus dat ik verder niet echt wat bij Ikea hoef momenteel.
Kinkyquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet op voorraad in Utrechtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Een knoop aanzetten in een donkere kamer met een heul scherpe naaldquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, eens. Sowieso loopt bestellen daar niet écht soepel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat zoveel niet bezorgd kan worden.
Heet je vriendin Bea?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker swingen met bae
IT'S YO THANG...
DO WHAT YOU WANNA DO
Maar hij zei dat het altijd zo gaatquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou naar een nieuwe dokter op zoek als ik jou was
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee weet het, dan had ik hem zelf opgehaald.
Wel een interessante lampenkap.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hij zei dat het altijd zo gaat
Nee, Engel schetepoepelebeessiezinvanmijnbestaanschoonstederwereldquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een interessante lampenkap.
Hier wel.hoeveel. Wil je er?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee weet het, dan had ik hem zelf opgehaald.
Die heeft vast altijd ruimte tekort op formulieren enzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, Engel schetepoepelebeessiezinvanmijnbestaanschoonstederwereld
Bijzondere voornaam.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, Engel schetepoepelebeessiezinvanmijnbestaanschoonstederwereld
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een interessante lampenkap.
Hij is nieuw toch? Komt vast nog wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Maar zal nog wel komen in andere winkels toch? Gewoon even geduld hebben. Of iets anders in die lamp doen maar weet niet wat.
Dat is te doenquote:
Roos of gewoon droog?quote:
Heb je dikke vlokken?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
weet niet hoe ik het verschil zie
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet nog een tijd dat we dit gigantisch vonden
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
weet niet hoe ik het verschil zie
quote:Een veelgemaakte fout is dat roos gezien wordt als een symptoom van een droge hoofdhuid. Maar hoe herken je het verschil? Als je last hebt van een droge hoofdhuid, dan zijn de schilfertjes vaak droog en wit van kleur. Als je last het van roos, dan zijn de schilfers meestal groter, vettig en (wit)geel van kleur.
Uh wat?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals in je tent als je die bent vergeten te drogen.
Niet elke dag met je hoofd onder de douchequote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een droge hoofdhuid. Maar ik douche elke dag kneiterheet en heb sowieso overal jeuk tegenwoordig.
je ziet het zittenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Droog is het waarschijnlijkst, want winter.
Was eens op lowlands iemand die was vergeten z'n tent even uit te hangen het jaar ervoor. Dus die hele tent zat onder de schimmel.quote:
Ik voel m'n huid ook weer trekken ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een droge hoofdhuid. Maar ik douche elke dag kneiterheet en heb sowieso overal jeuk tegenwoordig.
Maar vet haar isquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet elke dag met je hoofd onder de douche
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was eens op lowlands iemand die was vergeten z'n tent even uit te hangen het jaar ervoor. Dus die hele tent zat onder de schimmel.
Mja, het gaat echt om je hoofdhuid natuurlijk, niet perse je haar.quote:
Ah ja. Gewoon een tentje voor eenmalig gebruik kopen voortaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was eens op lowlands iemand die was vergeten z'n tent even uit te hangen het jaar ervoor. Dus die hele tent zat onder de schimmel.
lees dat zon haarmasker kan helpen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, het gaat echt om je hoofdhuid natuurlijk, niet perse je haar.
Huehuequote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is goed voor je haar.
Mijne is pikzwart en moddervet
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is goed voor je haar.
Mijne is pikzwart en moddervet
hoofd insmeren met after sun?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien een paar dagen wat vettig laten zijn?
Chloorwater zal ook niet helpen natuurlijk.
Zou eerder denken aan een maskertje met olie ofzo, jojoba bijvoorbeeld. Beetje je huid helpen z'n balans terugvinden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees dat zon haarmasker kan helpen.
geen idee. Heb vaak het idee dat men je wat aanpraat qua producten :p
Eens in de zoveel tijd probeer ik het weer een paar dagen. Vorig jaar had ik het opgebouwd. Eerst om de dag wassen, dan om de twee dagen. Uiteindelijk na vijf dagen pas. Maar wat was dat smerig. Van dat vieze steile vette sliertige haar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je het niet elke dag wast wordt het niet zo snel vet.
Haarmasker is voor je haarpunten niet je hoofdhuid.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees dat zon haarmasker kan helpen.
geen idee. Heb vaak het idee dat men je wat aanpraat qua producten :p
Ik ken het, blond en ragfijn ditdat.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd probeer ik het weer een paar dagen. Vorig jaar had ik het opgebouwd. Eerst om de dag wassen, dan om de twee dagen. Uiteindelijk na vijf dagen pas. Maar wat was dat smerig. Van dat vieze steile vette sliertige haar.
Dat het even lekker squeaky is.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken het, blond en ragfijn ditdat.
Ik mķet ook af en toe met sulfaten wassen.
Met conditioner wassen en niet met shampoo.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd probeer ik het weer een paar dagen. Vorig jaar had ik het opgebouwd. Eerst om de dag wassen, dan om de twee dagen. Uiteindelijk na vijf dagen pas. Maar wat was dat smerig. Van dat vieze steile vette sliertige haar.
Oh bah.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met conditioner wassen en niet met shampoo.
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het even lekker squeaky is.
O god daar moet ik echt niet aan denken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb 2 weken terug mijn haar gewassen dacht ik maar daarvoor maanden niet
Nee, dat werkt niet met fijn haar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met conditioner wassen en niet met shampoo.
Ik doe twee keer per week. Werkt goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tis vrij makkelijk. Gewoon je haar niet wassenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god daar moet ik echt niet aan denken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
donder op, ik springe van nen luttnbarg!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou heb je in Twente geen hoge gebouwen.
Daar kan het juist een reactie op zijn ook, verstoorde balans enzo. Blijkbaar was het daarvoor prima.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
ja het zou dus idd daar zijn.. maar het ziet er wat raar uitquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar kan het juist een reactie op zijn ook, verstoorde balans enzo. Blijkbaar was het daarvoor prima.
Maar dan zou ik even helemaal niets doen, tijd geven om het weer te herstellen.
Mja, is als het goed is ook snel weer over.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het zou dus idd daar zijn.. maar het ziet er wat raar uit![]()
In mijn herinnering zijn een hoop Lush-shampoos best uitdrogend, dus kan best de oorzaak zijn geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik had het vorig jaar toen ik het met zo'n shampoo van lush had gewassen. Maar sindsdien niet meer gehad.
Dat had ik met de shampoo van Rituals na mijn laatste hotelbezoek. Geen fijn spulquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In mijn herinnering zijn een hoop Lush-shampoos best uitdrogend, dus kan best de oorzaak zijn geweest.
Was je alleen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb eens onder de douche shampoo als glijmiddel toegepast. Dat was ook geen doorslaand succes.
En die ken ik juist weer als relatief mild.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik met de shampoo van Rituals na mijn laatste hotelbezoek. Geen fijn spul
Snack inslaan tijd?quote:
Dat weet ik nog niet zeker helaas. Maar zou sowieso met die persoon gaan chillen en hij wil tanken en tabak halen maar heb al gezegd dat we ook snacks moeten halen haha.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zeker helaas. Maar zou sowieso met die persoon gaan chillen en hij wil tanken en tabak halen maar heb al gezegd dat we ook snacks moeten halen haha.
mjamquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:11 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CZJGrkkF_BE/?utm_medium=copy_link
Ik zie @:bitterbal dit wel maken
Kom je ook op de FOK!-meet bij ballie haar werk dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
De horeca is 5 dagen te vroeg open![]()
Ben nu al weer uitgenodigd om te gaan wijnen.
Verklap het nou nietquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je ook op de FOK!-meet bij ballie haar werk dan?
neehee en ook geen kibbelingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben jullie nu wel een kipsate op de kaart staan? Anders blijven we er om vragen.
heb je de horeca nodig om te wijnen dan? das eigenlijk best treurigquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
De horeca is 5 dagen te vroeg open![]()
Ben nu al weer uitgenodigd om te gaan wijnen.
Mensen en gezelligheid, ken je dat?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je de horeca nodig om te wijnen dan? das eigenlijk best treurig
Brr wat is dat.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen en gezelligheid, ken je dat?
ken wel mens erger je nietquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ieuw, bahquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ja en daar heb ik geen horeca voor nodigquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uh nee.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je de horeca nodig om te wijnen dan? das eigenlijk best treurig
Omdat ik eigenlijk een heel naar persoon ben en ze nu iemand nodig hebben om de rekening te betalen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dus moet je je eigenlijk afvragen waarom ze je nu opeens pas uitnodigen
ik zou niet gaan dan hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk een heel naar persoon ben en ze nu iemand nodig hebben om de rekening te betalen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk een heel naar persoon ben en ze nu iemand nodig hebben om de rekening te betalen.
Bahquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nee hoor, ben viesmadquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:33 schreef Ama het volgende:
Hier doen we alleen aan online gezelligheid.
Wie ziet het wel helder? Maurice de Hond? Willem Engel?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thijs Kuiken
Vies bang mannetje trouwens die Marino.
Lospedrosaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie ziet het wel helder? Maurice de Hond? Willem Engel?
Kun jij hem niet geruststellen dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lospedrosa
Dat soort volk als Marino wordt bang geboren en gaat bang dood.
Zo al vroeg op padquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik ben op weg naar Leeuwarden, weer even een dagje klein-Lapland vandaag
vervelend zeg dat gedoe met je oogquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Oog doet minder zeer, maar ik zie er nog steeds uit als de elephant man
Helaasquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:18 schreef Karzai het volgende:
ik zit nog aan de koffie, zo douchen, brood smeren en dan weer met het pontje
Mondkapjes mochten nog niet af he?
Ja, heel vrolijk word ik er niet vanquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
vervelend zeg dat gedoe met je oog
Hier ga ik dus weer de hele dag over na zitten denkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh
Weer 3:10 erbij vandaag
"There's a theory that time runs backwards in parallel universes. Scientists have suggested that time might move in both directions in order to be perfectly symmetric like other laws of the universe, but for us, either direction would still be perceived as forward."
Kids, don't do drugs mmkay?
Zou ik je afradenquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ga ik dus weer de hele dag over na zitten denken
in 1 keer doorgeslapen vannachtquote:
Ja het is al bijna hoogzomer inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, en of al die retards inmiddels eindelijk eens hun kerstverlichting binnen kunnen halen. Het is inmiddels een beetje voor lul.
Het bestaan van oneindig verschillende alternatieve tijdlijnen is denk ik iets dat je als mens niet zou kunnen bevattenquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hoi vriendjequote:Op woensdag 26 januari 2022 07:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja het is al bijna hoogzomer inderdaad
Precies. Opbokken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja het is al bijna hoogzomer inderdaad
Ja maar weet je, waar slaat het allemaal op? "Ik heb 2 appels, de ene bestaat en de andere niet." Dat idee.quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het bestaan van oneindig verschillende alternatieve tijdlijnen is denk ik iets dat je als mens niet zou kunnen bevatten. Alleen al het idee dat je theoretisch gezien zelfs jezelf zou tegen kunnen komen in een alternatieve vorm is zelfs een mogelijkheid.
Daglicht genot is wel fijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar weet je, waar slaat het allemaal op? "Ik heb 2 appels, de ene bestaat en de andere niet." Dat idee.
Beetje zoals de veroveringen van sommigen. Ik heb er 20984011, slechts 1 bestaat.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar weet je, waar slaat het allemaal op? "Ik heb 2 appels, de ene bestaat en de andere niet." Dat idee.
Die kan de prullenbak in want perfecte symmetrie bestaat juist niet in de natuurwettenquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
het was wel een beetje te vroeg maar he het is beter dan de afgelopen dagen/wekenquote:
quote:
precies, maart vind ik zelfs wat kort gewoon altijd laten hangenquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:12 schreef Karzai het volgende:
Toch gezellig kerstverlichting in deze koude donkere dagen laat maar lekker hangen tot begin maart
ja dat is toch leuk en gezelligquote:
ik was zo rond half 2 nog wakker en toen zo rond 7:15 weer wakkerquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
het was wel een beetje te vroeg maar he het is beter dan de afgelopen dagen/weken
ik had het eergisteren. ik was zo ongeloveloos moe dat ik amper op m'n benen kon staan nog.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was zo rond half 2 nog wakker en toen zo rond 7:15 weer wakker![]()
maar volgens mij ben ik vroeg op de avond nog even in slaap gestort op bank(gewoon instant lichtje uit)
Ik kon gisteravond amper m'n ogen openhouden, in slaap gevallen, ineens schiet me in mijn slaap iets te binnen. Iets wat ik moest doen en was vergeten. Kon ik op dat moment niks aan veranderen maar ik heb toch tot vier uur wakker geleden en schrok vanmorgen wakker van de wekkerquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had het eergisteren. ik was zo ongeloveloos moe dat ik amper op m'n benen kon staan nog.
kind naar bed gebracht en ben er zelf om 1845 ingedoken.
alsnog 3 uur wakker gelegen in totaal maar had het wel echt nodig
kerstboom heb ik vorig weekend de deur uitgedaan..quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:26 schreef TaMieke het volgende:
Ik stem ook voor de lampjes laten hangen tot de lente ofzo. De donkere dagen beginnen nu pas. Waarom zouden de lampjes alleen mogen voor kerst?
Al heb ik mn kerstboom een paar weken terug ook opgeruimd
ik heb vaak dat het wel nog enigsinds gaat en gewoon van het een op het andere moment, als ik zit, is het soms even minuut of 20 opeens lampje uitquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had het eergisteren. ik was zo ongeloveloos moe dat ik amper op m'n benen kon staan nog.
kind naar bed gebracht en ben er zelf om 1845 ingedoken.
alsnog 3 uur wakker gelegen in totaal maar had het wel echt nodig
Speciaal voor jou laat ik het nog twee maanden hangenquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, en of al die retards inmiddels eindelijk eens hun kerstverlichting binnen kunnen halen. Het is inmiddels een beetje voor lul.
Dat valt bij mij wel mee. Soms nog wel dat ik wat zit te kijken en merk dat ik begin te knikkebollen maar zo erg als het eergisteren was heb ik niet vaak.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb vaak dat het wel nog enigsinds gaat en gewoon van het een op het andere moment, als ik zit, is het soms even minuut of 20 opeens lampje uit
dus net niet met een natte broek wakker gewordenquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had vannacht een heel actieve droom. Hoogtepunt van die droom precies op he moment dat de wekker ging dus het eind gemist
Vanavond verderquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had vannacht een heel actieve droom. Hoogtepunt van die droom precies op he moment dat de wekker ging dus het eind gemist
Alleen als je geen psychopaat bentquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou het besmettelijk zijn die?
Heb jij al gegaapt?quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen als je geen psychopaat bent
huehue?quote:
Staat er in ieder geval iets overeind?quote:
quote:
Ik wist 'tquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat er in ieder geval iets overeind?
misschien was het wel koud vanochtend en stonden de tepels wel recht overeindquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat er in ieder geval iets overeind?
het is wel fijn dat we zo voorspelbaar zijn hierquote:
Hij was te makkelijk.quote:
Hallo ik wil inloggenquote:Pagina niet gevonden
Onze excuses, maar de pagina die u zocht is niet gevonden.
Als u de url rechtstreeks heeft ingetypt, controleer dan of dit juist is.
mag nietquote:
Sorry.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
Walgelijke diersoort zijn we toch eigenlijk die de hele dag seksuele frustraties denkt te moeten uiten
Vast wel. lijkt me niet een hele moeilijke handeling om te doenquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:03 schreef bitterbal het volgende:
Benieuwd of ik nog weet hoe ik tomatensoep over de gasten heen moet gooien
hoe komt datquote:
Kon niet echt in slaap komen. Volgens mij wel 100x liggen draaien.quote:
nou ja, je kan ook missenquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vast wel. lijkt me niet een hele moeilijke handeling om te doen
Hmm?quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
De reden dat ik vannacht wakker heb gelegen was dus zinloos, want ik had het wel goed gedaan.
Het wordt steeds drukker in de slecht slapenclub.quote:
dit heeft meer uitleg nodigquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
De reden dat ik vannacht wakker heb gelegen was dus zinloos, want ik had het wel goed gedaan.
Ik schrok vannacht wakker omdat ik dacht dat ik iets was vergeten. En 's nachts lijkt alles tien keer erger. En ik kon er op dat moment niks aan doen. En nu blijkt dus dat ik niets was vergeten en het gewoon goed had gedaan.quote:
Ik heb gisteren al alles gehaald.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:16 schreef Goitske het volgende:
Vandaag lekker vrij
AH is al geweest met de boodschappen dus nu huisvrouw spelen
oh dat is wel heel vervelendquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schrok vannacht wakker omdat ik dacht dat ik iets was vergeten. En 's nachts lijkt alles tien keer erger. En ik kon er op dat moment niks aan doen. En nu blijkt dus dat ik niets was vergeten en het gewoon goed had gedaan.
Snachts is idd alles erger wat mij soms helpt is het op te schrijven en dan volgende dag er weer naar te kijken met een heldere blik dan kan ik het los laten snachts.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schrok vannacht wakker omdat ik dacht dat ik iets was vergeten. En 's nachts lijkt alles tien keer erger. En ik kon er op dat moment niks aan doen. En nu blijkt dus dat ik niets was vergeten en het gewoon goed had gedaan.
Ik zal het eens proberen. Ik had op een gegeven moment zoiets van 'ik kan er nu niets aan veranderen en morgen valt het vast mee'.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Snachts is idd alles erger wat mij soms helpt is het op te schrijven en dan volgende dag er weer naar te kijken met een heldere blik dan kan ik het los laten snachts.
komt gewoon door die zelf opgelegde discipline van beschaafd zijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
Walgelijke diersoort zijn we toch eigenlijk die de hele dag seksuele frustraties denkt te moeten uiten
Ik denk vaak ook dan oke snachts is alles erger morgen valt het vast meequote:Op woensdag 26 januari 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen. Ik had op een gegeven moment zoiets van 'ik kan er nu niets aan veranderen en morgen valt het vast mee'.
Is het vrijdag?quote:
wel om te zorgen dat het niet jouw schuld lijktquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vast wel. lijkt me niet een hele moeilijke handeling om te doen
ik denk s nachts alleen maar, laat het bijna opstaantijd zijn, als ik wakker word.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik denk vaak ook dan oke snachts is alles erger morgen valt het vast mee
moet dat ook nog danquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
wel om te zorgen dat het niet jouw schuld lijkt
Dat is ook niet slim he. Dan activeer je je hersenen en slaap je moeilijker weerquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk s nachts alleen maar, laat het bijna opstaantijd zijn, als ik wakker word.
meestal ben ik dan teleurgesteld en ga maar een beetje op internet browsen, instagram scrollen, youtube kijken, netflix kijken, tot m'n ogen weer dicht vallen
naar het plafond staren helpt ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:35 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dat is ook niet slim he. Dan activeer je je hersenen en slaap je moeilijker weer
Ik heb vannacht Instagram en reddit uitgelezen geloof ik.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk s nachts alleen maar, laat het bijna opstaantijd zijn, als ik wakker word.
meestal ben ik dan teleurgesteld en ga maar een beetje op internet browsen, instagram scrollen, youtube kijken, netflix kijken, tot m'n ogen weer dicht vallen
Meestal ga ik dingen tellen. Bijrollen in Friends ofzo. Maar dat hielp vannacht ook niet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
naar het plafond staren helpt ook niet
Moet je er schaapjes op tekenen kun je schaapjes tellenquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
naar het plafond staren helpt ook niet
kan ik ook wel eens proberenquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal ga ik dingen tellen. Bijrollen in Friends ofzo. Maar dat hielp vannacht ook niet.
ik heb al schaapjes in bed liggen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Moet je er schaapjes op tekenen kun je schaapjes tellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |