SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Opbakken en als toetje serverenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:46 schreef bitterbal het volgende:
na de persco maar vragen wat we met mondkapjes gaan doen op werk.
Groot nieuwsquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:59 schreef kwiwi het volgende:
We hebben er een nieuwe bewoner bij jongens, en wat voor eentje@:Recce je planetarium ligt ver van de bewoonde wereld zodat je zo weinig mogelijk strooilicht hebt
![]()
Verder hebben we nu een extra strandje, en Foqueville UniversityRecce is de Reccetor Magnificus (ja het is hard werken als je er eenmaal woont) en @:Budapestenaar uiteraard onze geschiedenisleraar.
[ afbeelding ]
Met tijm en oreganoquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:57 schreef dud0r het volgende:
Eens kijken hoe I de kipfilet vandaag ga kruiden
Hmm Tobleronequote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:59 schreef kwiwi het volgende:
We hebben er een nieuwe bewoner bij jongens, en wat voor eentje@:Recce je planetarium ligt ver van de bewoonde wereld zodat je zo weinig mogelijk strooilicht hebt
![]()
Verder hebben we nu een extra strandje, en Foqueville UniversityRecce is de Reccetor Magnificus (ja het is hard werken als je er eenmaal woont) en @:Budapestenaar uiteraard onze geschiedenisleraar.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:59 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Goed bezig! Was je computer lang bezig met renderen? Of heb je een goede videokaart? En kun je de tutorial nu ook doen zonder filmpje erbij?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:19 schreef bitterbal het volgende:
https://imgur.com/zVrhYQp
Alleen die witte circel is een fout die ik heb gemaakt
@:Recce
Nee met eevee ging het heel snel, nog geen 5 minutenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Was je computer lang bezig met renderen? Of heb je een goede videokaart? En kun je de tutorial nu ook doen zonder filmpje erbij?
Voor jou welquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Bezorgt de Limburgse vlaaifabriek ook thuis?
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee met eevee ging het heel snel, nog geen 5 minuten![]()
En zo uit mijn hoofd lukt niet denk ik. Vooral omdat ik die keyframes bv helemaal niet snap
is deze tutorial
Nee, wil je de eerste student zijn? En wat wil je studeren? Even kijken of we een leraar hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:12 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Direct twee belangrijke banen!
Zijn er al studenten?
Was ze ziek dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin is weer voldoende opgeknapt en ook begonnen in haar nieuwe baan. Dr an!
Wil niet in herhaling vallen maar thuis weer beetje rustig met de werkman?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, wil je de eerste student zijn? En wat wil je studeren? Even kijken of we een leraar hebben
Ja gewoon mee beginnenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]Leuk! Best een korte tutorial ook. Ik ben steeds van plan er één te doen, maar dan komt er steeds iets tusse.
Gelukkigquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin is weer voldoende opgeknapt en ook begonnen in haar nieuwe baan. Dr an!
Hmm, dat weet ik nog niet. Is het niet raar om aan je eigen universiteit te studeren?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, wil je de eerste student zijn? En wat wil je studeren? Even kijken of we een leraar hebben
Is dit iemand die een bitterbal eet?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee met eevee ging het heel snel, nog geen 5 minuten![]()
En zo uit mijn hoofd lukt niet denk ik. Vooral omdat ik die keyframes bv helemaal niet snap
is deze tutorial
Hoever ben je?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:10 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo weer op de bank liggen denk ik, Criminal Minds kijken.
Nee dit is een vrij zelfportret van iets wat ik eetquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit iemand die een bitterbal eet?
Is wat beter ja nu hij z'n baan opgezegd heeftquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil niet in herhaling vallen maar thuis weer beetje rustig met de werkman?
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Niks is raar in Foquevillequote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik nog niet. Is het niet raar om aan je eigen universiteit te studeren?
Knap hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit is een vrij zelfportret van iets wat ik eet
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knap hoor
Komt dit in Snackmans van Snackingen te hangen?
Misschien moet je even het goede voorbeeld geven?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
Divagedrag van mijn kat weer. Ze wil haar natvoer met wormenpil niet opeten
hoop dat je donderdag met 2 normale ogen je entree kan makenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitgebreid aan het koelen geweest. Voelt wel iets beter. Lijkt ook iiiiiets minder dik.
Mja je moet ook niet verwachten dat koelen ogenblikkelijk iets veranderd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitgebreid aan het koelen geweest. Voelt wel iets beter. Lijkt ook iiiiiets minder dik.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet je even het goede voorbeeld geven?
Na ja, mijn nieuwe baan is pas komende dinsdag. Dus ik heb nog even.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat je donderdag met 2 normale ogen je entree kan maken
Dat verwacht ik ook niet. En toch lijkt het iiiiiets minder dik.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja je moet ook niet verwachten dat koelen ogenblikkelijk iets veranderd.
hmm had donderdag in mijn hoofd maar dan heb je nog tijdquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na ja, mijn nieuwe baan is pas komende dinsdag. Dus ik heb nog even.
Moet ie nou nog 5 maanden door dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is wat beter ja nu hij z'n baan opgezegd heeft
Oh dat valt nog wel meequote:
Nee ik lees de samenvatting straks wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
zitten jullie in spanning voor de persco
vroeger leefde we er nog naar toequote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik lees de samenvatting straks wel.
vooral @LTVDKquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles raar in Foqueville en daarom is niks raar.
Neuh ook niet echt. Hooguit de eerste twee of driequote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vroeger leefde we er nog naar toe
Donderdag is laptop inleveren. En met een paar mensen koffie drinken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm had donderdag in mijn hoofd maar dan heb je nog tijd
Ja, straks met een dekentje op de bank! Ik mis Hugo wel een beetje.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
zitten jullie in spanning voor de persco
Ja?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, straks met een dekentje op de bank! Ik mis Hugo wel een beetje.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik lees de samenvatting straks wel.
Alles wordt toch steeds van tevoren uitgelekt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vroeger leefde we er nog naar toe
Zoekgeschiedenis en alle pr0n verwijderd?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Donderdag is laptop inleveren.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoekgeschiedenis en alle pr0n verwijderd?
ja ik ga gewoon naar de volgendequote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij niet? Uit het oog, uit het hart? Hard hoor.
Dat is nu nog de vraag, ze willen 'm eigenlijk niet laten gaan. Hoop dat ze op 3 maanden uitkomen uiteindelijk deze week.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet ie nou nog 5 maanden door dan?
Of is ontslag per direct ofzo.
was dat met handen schudden?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:37 schreef Ama het volgende:
Eerste persconferentie vond ik wel heel spannend.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles raar in Foqueville en daarom is niks raar.
Wat heb ik nou weer gedaanquote:
Wat heb je vooral niet gedaanquote:
je moederquote:
Weet niet meerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was dat met handen schudden?
Toen was ik aan het werk in een vol restaurant. Iedereen moest er om lachen dat we geen handen moesten schudden en ging ze dat allemaal doen
Snap ik wel. Kutwijf dat het isquote:
Ja. Dat was al na de “carnaval viert met in besloten kring”. Toen was wel duidelijk wel kant we opgingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet meervoelt als een eeuwigheid geleden.
ja die 3 domme nepzoenen met dat stomme smakgeluidquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Hopen jullie ook dat het 3 kussen geven een beetje wegblijft na corona? Handen schudden is ok als dat terugkomt.
Bij bekenden zal ik nog wel kussen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Hopen jullie ook dat het 3 kussen geven een beetje wegblijft na corona? Handen schudden is ok als dat terugkomt.
Dat ga ik nooit meer doen. Of eigenlijk: dat deed ik al niet meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Nee. Haten jullie fysiek contact ofzo?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:51 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Haten jullie fysiek contact ofzo?
Ben je Fransman?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij bekenden zal ik nog wel kussen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij tante Els met haar wrat welquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen dekbed?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij bekenden zal ik nog wel kussen.
Beter gaan we gewoon vol op de bakkes zoenen na coronaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Je moet ook niet naar kringverjaardagen gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij tante Els met haar wrat wel
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar kringverjaardagen gaan
Mehquote:
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel met (vage) kennissen. Familie is ok.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die praat ook weer op zijn tempo voor mensen die wat trager van begrip zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:03 schreef bitterbal het volgende:
kuipers is het er volgens mij niet zo mee eens
Ik lig the office te kijkenquote:
Dit doen alleen oude vrouwen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:54 schreef bitterbal het volgende:
het zijn geen eens kussen.
Je doet wang tegen wang en dan doe je een stom geluidje
ik heb het goed kunnen volgen jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die praat ook weer op zijn tempo voor mensen die wat trager van begrip zijn
Ik wil Hugo terug.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:06 schreef gianni61 het volgende:
net op tijd de tv aan gezet om het gezemel van kuipers te missen
nou, dat gaat me ook wat ver.quote:
Ik zwierezwaai altijd met mijn armen, alsof ik een blij aapje ben.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hoor
die 3 kussen zonder geluidje is net als lopen met je armen stijf naar beneden
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zwierezwaai altijd met mijn armen, alsof ik een blij aapje ben.
Alsof?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zwierezwaai altijd met mijn armen, alsof ik een blij aapje ben.
Nicequote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:10 schreef gianni61 het volgende:
maar goed, als morgen de niet essentiële winkels ook weer na 17:00 open mogen zijn kan ik tenminste mn tv gaan halen
Ja daar baal ik ook wel beetje van.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoor niets over OV. Nog steeds de hele dag met dat kutding op
je dacht dat mondkapjes gecanceld zouden worden? :pquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Is je eigen keuze.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil dat jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je dacht dat mondkapjes gecanceld zouden worden? :p
Minimale kans. Volgens mij geven ze altijd eerst een waarschuwing. En anders gewoon een flesje drinken mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon een boete krijgen.
Ja, maar simpele cryptolibertariërs als dimmy noemen dat "een eigen keuze".quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon een boete krijgen.
Ja naja ik ga risico niet nemen. Als ik wel een boete krijg vind ik dat zonde van mijn geld.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar simpele cryptolibertariërs als dimmy noemen dat "een eigen keuze".
In treinen van Arriva mag je niet eten nu in de trein.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Minimale kans. Volgens mij geven ze altijd eerst een waarschuwing. En anders gewoon een flesje drinken mee.
zo vaak zit je toch niet in ov?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef Ama het volgende:
[..]
In treinen van Arriva mag je niet eten nu in de trein.
Om de week reis ik naar mijn vriend met de trein en weer naar huis.quote:
2x per 2 weken als je een beetje opgelet hebtquote:
Woon dan ook in een echte stadquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:19 schreef Goitske het volgende:
Ik zit echt amper in het OV
Ze hebben het hier in Apeldoorn zo slecht gemaakt dat in alle opzichten de fiets sneller en beter is als optie
ja dat is toch niet zo vaakquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
2x per 2 weken als je een beetje opgelet hebt
Ik vind twee uur een mondkapje op best lang. Oke in Zwolle even snel af met roken maar ik heb liever dat ding af inmiddels.quote:
Het ligt aan je definitie van week. Gemiddeld is dat 1 keer per weekquote:
ja jezus dud0r.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het ligt aan je definitie van week. Gemiddeld is dat 1 keer per week
Goede reden om te blijven rokenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind twee uur een mondkapje op best lang. Oke in Zwolle even snel af met roken maar ik heb liever dat ding af inmiddels.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar simpele cryptolibertariërs als dimmy noemen dat "een eigen keuze".
als de trein rijdt kan je hem heus wel onder je neus doen of je kin ofzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind twee uur een mondkapje op best lang. Oke in Zwolle even snel af met roken maar ik heb liever dat ding af inmiddels.
Maakt het ook nog uit of het even tien minuten of een rit van 4 uur is of zeggen jullie van "Nee boeit niet" :"?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jezus dud0r.
Dat is ook niet vaak
Het is vaker dan dat ik naar de huisarts of tandarts gaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jezus dud0r.
Dat is ook niet vaak
het is niet vaakquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is vaker dan dat ik naar de huisarts of tandarts ga
Kan wel voor een nachtjequote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
zal ik de @:Ama's vannacht maar buiten laten?
Lekker rustig
Mwah dat is niet hoe het moet. Ze spreken er hier mensen ook wel echt op aan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als de trein rijdt kan je hem heus wel onder je neus doen of je kin ofzo.
de keren dat ik de trein naar den haag nam deed ik dat ook als ik in een rustige coupe zat
jezusw wat een gejank omdat mondkapjequote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt het ook nog uit of het even tien minuten of een rit van 4 uur is of zeggen jullie van "Nee boeit niet" :"?
Nou vooruit dan maarquote:
Dan kun je 'm toch net zo goed helemaal aflaten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jezusw wat een gejank omdat mondkapje![]()
je kan hem toch onder de neus doen of kin. alsof de mondkapjes gestapo constant naast je zit om te kijken of je dat ding wel op hebt
ja maar boetegezien is het praktischer om het te fakenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kun je 'm toch net zo goed helemaal aflaten.
hwwwwwooo jngens hwwooooooquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar boetegezien is het praktischer om het te faken
Ik ga niks faken hoor. Ik haat gezeik tijdens mijn treinreis. Dus ook gezeik van een conducteur heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar boetegezien is het praktischer om het te faken
Goh. Zou het misschien verstandig zijn geweest om dit vanaf dag 1 te doen.quote:In de landelijke ziekenhuiscijfers wordt voortaan een onderscheid gemaakt tussen patiënten die vanwege een coronabesmetting zijn opgenomen en patiënten die positief zijn getest maar vanwege een andere opnamereden zijn opgenomen, zoals een gebroken heup. Dat meldt stichting NICE, die de cijfers bijhoudt en analyseert.
Ik let er op het werk eigenlijk de laatste tijd steeds beter op dat ik dat ding op zet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:27 schreef bitterbal het volgende:
als het niet druk is in het ov heb ik em ook vaak onder de neus.
Alleen hier in de metro in rotterdam is het vaak zo druk dat ik em gewoon opdoe
Daar heb ik dan weer geen last vanquote:
Sowieso wel gevoelig voor maar merk dat laatste twee jaar wel meer is.quote:
Ga je potloodventen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:30 schreef bitterbal het volgende:
vind dit ook nice
[ afbeelding ]
https://www.debijenkorf.n(...)2Fdamesmode%2Fjassen
Zijn er echt mensen die moeite nemen om acht uur aan onzin terug te lezen?quote:
Ik krijg soms meldingen van likes op berichten van dagen of weken terug.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die moeite nemen om acht uur aan onzin terug te lezen?
Gelukkig houdt je vriend ook van je als je op een pizza lijktquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso wel gevoelig voor maar merk dat laatste twee jaar wel meer is.
Ja denk het wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig houdt je vriend ook van je als je op een pizza lijkt
Ja oke ik ook wel maar ik ga dan niet alles lezen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg soms meldingen van likes op berichten van dagen of weken terug.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:32 schreef bitterbal het volgende:
@:modus![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ja dan gaan we je ook uitlachenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:25 schreef bitterbal het volgende:
jullie horen mij wel als ik dat ding op werk op moet van de baas
3e seizoenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:45 schreef Ama het volgende:
Vrijdag nieuw seizoen van Mocro Maffia.Wat een topserie.
U riep?quote:
Ze zijn allemaal viesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een kiwi gekocht voor de vitamientjes. Vergeet altijd welke het lekkerst zijn. Dit wordt spannend.
de gele zijn nog weg te krijgen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een kiwi gekocht voor de vitamientjes. Vergeet altijd welke het lekkerst zijn. Dit wordt spannend.
We horen je morgen wel klagen als je een paar uur zo'n ding op hebtquote:
zal jou es wegwerkenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, hele geroosterde slang weggewerkt
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal jou es wegwerken
[ afbeelding ]
onder de neusquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
We horen je morgen wel klagen als je een paar uur zo'n ding op hebt
Dan kan je 'm er zo goed niet op doenquote:
50%quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kan je 'm er zo goed niet op doen
Ben je allergisch er voor?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet die kiwi's ook niet levend eten Gerrie.
nee nooitquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:14 schreef Modus het volgende:
Van die mensen die praten alsof ze een prop watten in hun giechel hebben. Die zijn ook heel kut. Ms nog wel kutter dan mensen die zo nadrukkelijk smakken tijdens het praten.
Beetje stoken dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:14 schreef bitterbal het volgende:
niemand in de groepsapp reageert op de mededeling dat we mondkapjes moeten dragen
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje stoken dan.
"Dit kan toch niet!!!!![ afbeelding ]"
Ik vind groene kiwi's gewoon niet lekkerquote:
Kennis van mij vertrouwde ook vooral op haar eigen immuunsysteem.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:22 schreef bitterbal het volgende:
die collega wilde zich niet laten vaccineren, zei ik wacht wel totdat ik ziek wordt. Dat is ze ook blijkbaar echt geweest paar weken terug
Zo das toch kut.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kennis van mij vertrouwde ook vooral op haar eigen immuunsysteem.
Goed plan wel, die zit al een half jaar onder een dekentje op de bank, probeert elke dag een stukje te wandelen en komt eigenlijk verder nergens meer. Werken hoeft ze de komende tijd ook niet aan te denken.
Wel kut als je dan uiteindelijk net die ene pechvogel blijkt te zijn.
Maar mondkapjes lust je wel?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind groene kiwi's gewoon niet lekker
wel liefst wittequote:
Kennis.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo das toch kut.
Wat vind die collega er zelf van?
Is Gianni een ginger?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Snap ik… heb je als ginger nog enigszins kleur
oh las verkeerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kennis.
Spijt als haren. Maar ja, dat is achteraf he….
Popcorn.gifquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Collega zet in de groepsapp:
En wat als we dat niet gaan doen.
Paar minuten daarna stuurt die dat het voor iemand anders bedoeld is
Lafbek.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Collega zet in de groepsapp:
En wat als we dat niet gaan doen.
Paar minuten daarna stuurt die dat het voor iemand anders bedoeld is
Jotwawee Jotwawee in tienvoud terug’quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kennis van mij vertrouwde ook vooral op haar eigen immuunsysteem.
Goed plan wel, die zit al een half jaar onder een dekentje op de bank, probeert elke dag een stukje te wandelen en komt eigenlijk verder nergens meer. Werken hoeft ze de komende tijd ook niet aan te denken.
Wel kut als je dan uiteindelijk net die ene pechvogel blijkt te zijn.
Vind je het gek, dat gebrabbel van Ama en dudor hele dagen trekt niemand.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
@:4everblackeyed al een poosje niet gezien
hij werkt alleen met mkadeshquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jotwawee Jotwawee in tienvoud terug’
Jij compenseert dat toch rijkelijk als orakel uut Twente?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
V
[..]
Vind je het gek, dat gebrabbel van Ama en dudor hele dagen trekt niemand.
Ja stuk socialer ookquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik even een rondje ga lopen. Zo in het donker valt ik minder op met mijn misvormde gezicht. [ afbeelding ]
Jaja, per ongelukquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb wel vaak dat ik in appjes per ongeluk zo'n sticker zet van een eenhoorn met hartjes. Best lullig als dat bij je manager gebeurt
Het hele leven is een grap.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:37 schreef bitterbal het volgende:
iemand plaatst een link naar een artikel waarin staat dat foltering verboden is maar denk dat dat een grap is
Dat kun je uitzetten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb wel vaak dat ik in appjes per ongeluk zo'n sticker zet van een eenhoorn met hartjes. Best lullig als dat bij je manager gebeurt
Doe je dat bij iedereenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Foltering is soms best een goed ideequote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:37 schreef bitterbal het volgende:
iemand plaatst een link naar een artikel waarin staat dat foltering verboden is maar denk dat dat een grap is
Stuurde je die ook naar Goedele?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Het zijn toch wel vreemde beestjesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:49 schreef Recce het volgende:
@:CherryLips, ik wist niet dat cavia's bokkensprongen maakten!
Ze kunnen ook popcorn na doenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:49 schreef Recce het volgende:
@:CherryLips, ik wist niet dat cavia's bokkensprongen maakten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |