SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Tering wat onhandig.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van 16 tot 19?
Hij begint in ieder geval om 16, want als ik zorgde dat ik voor die tijd ingecheckt was, had ik korting.
Heb je straks 1 normaal oog en 1 glazen oog. Dan kan je terwijl die ander hangt te drogen constant knipogen. Kicke!!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word er zelf ook een beetje mismoedig van
Jep. Daarna ook maar besloten om het abo sowieso de deur uit te doen en nu pak ik amper nog de trein (ok, ook weinig dingen om de trein naar te pakken op het moment, maar details.)quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Dat je dan maar wat op het station eet en liever geld uitgeeft aan dat eten dan aan een treinkaartje zonder korting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nou ja, als de musea weer open zijn heb ik wel redenen om de trein te pakken, maar cOrOnA enzo. Heb nu een flex-abbo als het goed is maar nog niet gebruikt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Daarna ook maar besloten om het abo sowieso de deur uit te doen en nu pak ik amper nog de trein (ok, ook weinig dingen om de trein naar te pakken op het moment, maar details.)
Zelfs dan zie ik niet echt reden. De auto is vaak goedkoper zelfs.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als de musea weer open zijn heb ik wel redenen om de trein te pakken, maar cOrOnA enzo. Heb nu een flex-abbo als het goed is maar nog niet gebruikt.
Mja, we zijn met twee, dus qua kosten kunnen we net zo goed de auto pakken vaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als de musea weer open zijn heb ik wel redenen om de trein te pakken, maar cOrOnA enzo. Heb nu een flex-abbo als het goed is maar nog niet gebruikt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Trouwens gelachen om de energie-afrekening.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verschilt een beetje waar het museum zit, midden in een oude binnenstad vind ik de trein vaak wel net zo relaxed, aangezien 'mijn' station een shitload aan directe verbindingen heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs dan zie ik niet echt reden. De auto is vaak goedkoper zelfs.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je straks 1 normaal oog en 1 glazen oog. Dan kan je terwijl die ander hangt te drogen constant knipogen. Kicke!!
Ja maar parkeren in stedenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs dan zie ik niet echt reden. De auto is vaak goedkoper zelfs.
Het museum is toch nog wel een eindje tippelen hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat ding in US-town ook, ik kan in Alkmaar gaan zitten en in Den Bosch uitstappen en dan kunnen we (in theorie) allebei een biertje drinken bij het eten, zeg maar.
Ik wandel voor m'n lol rondjes van 20km+ he.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het museum is toch nog wel een eindje tippelen hoor.
Ah valt wel mee toch. Twee jaar terug ook gelopen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Google maps heeft het over krap een kilometer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah, nooit echt een fan van geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Het gevaarlijke is dat je langs die bosschebollentent komt.
voor de spits naar werk en voor de spits naar huis en gewoon om 1700 thuis zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Dat je dan maar wat op het station eet en liever geld uitgeeft aan dat eten dan aan een treinkaartje zonder korting.
Ik vind het zo sneu om er eentje te kopen dus dan haal ik er maar tweequote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, nooit echt een fan van geweest.
de appelbollen zijn veel lekkerder.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Het gevaarlijke is dat je langs die bosschebollentent komt.
De eenzame bol.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu om er eentje te kopen dus dan haal ik er maar twee
Ik vreet alles.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
de appelbollen zijn veel lekkerder.
de mini bosche bollen zijn wel lekker. maar gewone meh
je bent bang dat als je er 1 haalt die zo eenzaam in je buik isquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu om er eentje te kopen dus dan haal ik er maar twee
Niks is ooit eenzaam in mijn buik.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent bang dat als je er 1 haalt die zo eenzaam in je buik is
droomvrouw ben je ook hequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks is ooit eenzaam in mijn buik.
quote:
Valt meestal wel te fixen hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:14 schreef bitterbal het volgende:
trek mijn jas aan. rits omhoog, sloop ik de rits.
kan wel janken
Laten repareren, denk dat er daar in de menselijke jungle om de 20 meter een kledingrepartiewinkeltje zit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:14 schreef bitterbal het volgende:
trek mijn jas aan. rits omhoog, sloop ik de rits.
kan wel janken
Hoe gesloopt? Echt die tandjes zo scheef?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:15 schreef bitterbal het volgende:
krijg hem nu niet uit
wat de tering ook gewoon
de rits gaat niet naar benedenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt meestal wel te fixen hoor.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:15 schreef bitterbal het volgende:
krijg hem nu niet uit
wat de tering ook gewoon
Gewoon harder aan die rits trekken als hij toch al kapot is. Laat je door een plaatselijke turk ofzo een nieuwe rits erin zetten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:15 schreef bitterbal het volgende:
krijg hem nu niet uit
wat de tering ook gewoon
Pff ja dat heb ik steeds met één vest. Zo irritant.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Zit vaak zo'n randje van de binnenvoering tussen. Dat heb ik elke keer.
Op wat voor manier is 'ie gesloopt? Vaak werkt het om 'm eerst een stukje verder omhoog te trekken.quote:
Ik was laatst zo slim om even naar buiten te gaan zonder sjaal 'want het is maar 200 meter ofzo'. Dus ik die kraag van m'n jas helemaal omhoog gedaan met de rits, kreeg ik hem niet meer los door zo'n randje binnenvoering. Dan krijg je die jas dus ook niet meer over je hoofd uitquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff ja dat heb ik steeds met één vest. Zo irritant.
heb em nu uit maar trok die rits omhoog en toen sloeg die zeg maar een stuk rits over waardoor je zon open stuk krijgtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op wat voor manier is 'ie gesloopt? Vaak werkt het om 'm eerst een stukje verder omhoog te trekken.
Worstelen dat.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was laatst zo slim om even naar buiten te gaan zonder sjaal 'want het is maar 200 meter ofzo'. Dus ik die kraag van m'n jas helemaal omhoog gedaan met de rits, kreeg ik hem niet meer los door zo'n randje binnenvoering. Dan krijg je die jas dus ook niet meer over je hoofd uit
Ah, kwalitatief geen briljante rits dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb em nu uit maar trok die rits omhoog en toen sloeg die zeg maar een stuk rits over waardoor je zon open stuk krijgt
Gelukkig is het 4 graden boven nul.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:22 schreef bitterbal het volgende:
Nee hij is gewoon echt kapot.
kan wel huilen.serieus.
ja nou dat bedoel ikquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is het 4 graden boven nul.
Dan stuur je ‘m terugquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:22 schreef bitterbal het volgende:
Nee hij is gewoon echt kapot.
kan wel huilen.serieus.
Twee jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:24 schreef bitterbal het volgende:
heb em in november bij about you gekocht. Zit er iets van garantie op kleding?
Ja vaak wel. Even bellen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:24 schreef bitterbal het volgende:
heb em in november bij about you gekocht. Zit er iets van garantie op kleding?
Je moet dan ook altijd een zwoel glijmuziekje opzetten en jezelf dan langzaam en sensueel aankleden, dat scheelt een hoop brokken en strapatsen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:26 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zo vaak iets met ritsen dat ik het echt schijtzat ben
Zijn ook kutdingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:26 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zo vaak iets met ritsen dat ik het echt schijtzat ben
Alleen nog een tussenjas die heb k nu aan aan met extra kledingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Niet ergens een oude jas of oud dik vest liggen?
gewoon in je tshirt gaan, tepels krijgen waar je glas mee kan snijden en dan heel zielig kijken naar mensen met een warme jas om hun jas te krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen nog een tussenjas die heb k nu aan aan met extra kleding
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Boze harige Yeti op straat in Rotterdam gesignaleerd.
Trots op je! Nog leuke plannen in het vooruitzicht? Vandaag? Morgen? Weekend?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet aangeraakt.
Zal hem bewaren voor CherryLips
Kan nog heel koud worden in februariquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Nu twijfelen of k een nieuwe jas koop
Hey jijquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Trots op je! Nog leuke plannen in het vooruitzicht? Vandaag? Morgen? Weekend?
zijn wel de intense gesprekken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Gezellig, gesprek over strijkkralen.
Is de sale nog niet begonnen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Ik maak op dit moment niet al te veel plannen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Trots op je! Nog leuke plannen in het vooruitzicht? Vandaag? Morgen? Weekend?
er is elke week salequote:
Heb ik ook wel eens met mijn vest. Gewoon voorzichtig weer naar beneden doen en alles komt goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb em nu uit maar trok die rits omhoog en toen sloeg die zeg maar een stuk rits over waardoor je zon open stuk krijgt
Wat je wil horen.....quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon voorzichtig weer naar beneden doen en alles komt goed.
Ja, dat wil je. Februari/maart/april kan nog flink fris worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
mja daaromquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan nog heel koud worden in februari
ja deze jas was wel echt warm. dat moet ik wel toegevenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat wil je. Februari/maart/april kan nog flink fris worden.
Waarom niet gewoon laten maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deze jas was wel echt warm. dat moet ik wel toegeven
Ik snap het. Als je het leven maar niet aan je voorbij laat gaan hé?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik maak op dit moment niet al te veel plannen.
Zijn nu bezig met een grote storing waarbij het zomaar kan voor komen dat er moet worden overgewerkt of in het weekend doorgewerkt.
Beetje sparen dan maar
En kom je nu vaker hier?
ja heb ik al een keer eerder gedaan met andere jas en was ik ook niet tevreden over de kwaliteit rits. En nu valt het onder garantiequote:
Dan heb jij een andere morgen dan ikquote:
Mentions kunnen geregeld worden hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik snap het. Als je het leven maar niet aan je voorbij laat gaan hé?Je bent nog zo jong!
Waarschijnlijk kom ik hier alleen als ik een mention krijg. Voor de rest lees ik af en toe wel eens mee, maar ik post vrij weinig.
Daarom val ik je ook gewoon op andere manieren lastigquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:16 schreef Anneloos het volgende:
Waarschijnlijk kom ik hier alleen als ik een mention krijg. Voor de rest lees ik af en toe wel eens mee, maar ik post vrij weinig.
Nice dat de toezegging er isquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook toezegging dat ik een tijd naar de VS zou kunnen als mijn vriendin daar gaat werken; dus even plan schrijven hoe ik daar invulling aan wil gaan geven.
Oh nice!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook toezegging dat ik een tijd naar de VS zou kunnen als mijn vriendin daar gaat werken; dus even plan schrijven hoe ik daar invulling aan wil gaan geven.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:19 schreef bitterbal het volgende:
wat vinden we van deze?
https://www.aboutyou.nl/p(...)7191980?vid=47539738
Vreselijkquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:19 schreef bitterbal het volgende:
wat vinden we van deze?
https://www.aboutyou.nl/p(...)7191980?vid=47539738
Beter zonder die lelijke kraag.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:21 schreef bitterbal het volgende:
of deze
https://www.aboutyou.nl/p(...)4480078?vid=38571605
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik snap het. Als je het leven maar niet aan je voorbij laat gaan hé?Je bent nog zo jong!
Daar kunnen we wel voor zorgenquote:Waarschijnlijk kom ik hier alleen als ik een mention krijg. Voor de rest lees ik af en toe wel eens mee, maar ik post vrij weinig.
ja die tokkiekraag zou ik er afhalen. Deze is leuker dan die eerste he? Die eerste is wat saai zakelijk ofzoquote:
Vind dit niks voor jouquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:21 schreef bitterbal het volgende:
of deze
https://www.aboutyou.nl/p(...)4480078?vid=38571605
Ja ik vind die tweede een stuk beter (zonder kraag idd). Krijg bij die eerste beetje een kakkers gevoel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die tokkiekraag zou ik er afhalen. Deze is leuker dan die eerste he? Die eerste is wat saai zakelijk ofzo
ja dat begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind die tweede een stuk beter (zonder kraag idd). Krijg bij die eerste beetje een kakkers gevoel.
Weet niet, van jou verwacht ik altijd iets met kleurquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat vind je dan wel voor mij?
ja maar jassen heb ik meestal zwartquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weet niet, van jou verwacht ik altijd iets met kleur
en die kraag kan echt niet
Ik vind persoonlijk met een winterjas teveel kleur niet mooi.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weet niet, van jou verwacht ik altijd iets met kleur
en die kraag kan echt niet
nou ja ook gevaarlijk. als je slechte dag hebt qua look en je loopt met zon felrode jas ofzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk met een winterjas teveel kleur niet mooi.
Ik ook niet, maar ik ben ballie niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk met een winterjas teveel kleur niet mooi.
Ja daarom doe ik dat ook niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ook gevaarlijk. als je slechte dag hebt qua look en je loopt met zon felrode jas ofzo.
Slaapzak.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze moet je hebben ballie https://www.debijenkorf.n(...)0031-733006003129000
Wandelende slaapzakquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij die kleuren denk ik vaak aan anwb jassenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Hooguit donkerblauw. Heb de laatste jaren oranje, knalrood, groen en nu lila gehad.
ja denk dat dat model mij totaal niet staat zo langquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nee draag niet van die sportieve windjacks.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij die kleuren denk ik vaak aan anwb jassen
Haren uit je koffie vissen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:28 schreef dud0r het volgende:
er komt een kattencafe in utrecht.
poesjes aaien terwijl je wat zit te drinken
gelukkig drink ik geen koffiequote:
Jammer, ik moet nog een nieuwe zomerjas. Ik had gehoopt dat we een matchend anwb stelletje konden vondenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee draag niet van die sportieve windjacks.
Dat oogt fris.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:30 schreef bitterbal het volgende:
vind dit ook nice
[ afbeelding ]
https://www.debijenkorf.n(...)2Fdamesmode%2Fjassen
mijn tussenjas komt wel van de bijenkorf.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik heb geen Bijenkorfbudget, dat was ook zo.
Hey boks.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
500 nog wat voor die jasquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
ja leuk als je op wintersport gaatquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook zonder wintersport wel hip als je het snel koud hebt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja leuk als je op wintersport gaat
Mja, ik ben best bereid wat geld uit te geven aan een jas, maar meer dan ¤200 écht niet hoor, en bij voorkeur zo'n honderd euro minder.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn tussenjas komt wel van de bijenkorf.
Maar wel 1 van de goedkopere die ze er hadden geloof ik
ditquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik ben best bereid wat geld uit te geven aan een jas, maar meer dan ¤200 écht niet hoor, en bij voorkeur zo'n honderd euro minder.
je bent zelf een H&M met roltrappen en omkleedhokjesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:32 schreef Ama het volgende:
Koop gewoon mijn jas bij de H&M. Geen gezeik met ritsen enz.
Bijzonderquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een H&M met roltrappen en omkleedhokjes
Ik heb juist bewust een snowboardjas gekocht dit jaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook zonder wintersport wel hip als je het snel koud hebt.
Als het echt koud is loop ik ook in mijn outdoorjas rond.
ja, ik ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik ben best bereid wat geld uit te geven aan een jas, maar meer dan ¤200 écht niet hoor, en bij voorkeur zo'n honderd euro minder.
dat soort jassen zijn echt heerlijk. ik heb een nette jas die op zich wel veel tegenhoudt behalve bij de knopen maar een goede snowboardjas wil ik eigenlijk ook wel weer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb juist bewust een snowboardjas gekocht dit jaar.Ok, wel een optisch wat neutralere, maar wel echt een fijne jas.
En hij houdt een buitje tenminste tegen.
Ik heb er eentje van 25 euro van de C&A, die is echt loeiwarm, maar hij kleedt niet echt afquote:
Dat is dazzle paint. Zo zagen oorlogsschepen er in de oorlog ook uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:28 schreef bitterbal het volgende:
n de zomer heb ik wel dit gedragen bv
[ afbeelding ]
maar ook al aantal jaren terug
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dazzle paint. Zo zagen oorlogsschepen er in de oorlog ook uit.
Lijk je er zo'n rolmops in?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van 25 euro van de C&A, die is echt loeiwarm, maar hij kleedt niet echt af
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik ook.
Die jas die ik nu heb was iets van 130 geloof ik. Als ik dan bijna exact dezelfde jas in een ander rek zie hangen met een prijskaart van 550 euro alleen omdat er dan een stone island labeltje aan hangt dan vraag ik me ook af waarom ik zoveel extra zou moeten uitgeven.
Nette jas heb ik inderdaad ook, maar die is enorm onpraktisch op de fiets.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat soort jassen zijn echt heerlijk. ik heb een nette jas die op zich wel veel tegenhoudt behalve bij de knopen maar een goede snowboardjas wil ik eigenlijk ook wel weer.
Perfect voor van die weken als vorig jaar, waarbij iedereen toch zsm weer naar binnen wil.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van 25 euro van de C&A, die is echt loeiwarm, maar hij kleedt niet echt af
wat schattigquote:
Vorig jaar inderdaad alleen gedragen in de sneeuw met min 10quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Perfect voor van die weken als vorig jaar, waarbij iedereen toch zsm weer naar binnen wil.
Heb je die in huis?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Blijkt allemaal mee te vallen. Verstopt talgkliertje in mijn ooglid. Moet zoveel mogelijk koelen met koude compressen.
Maar wel aan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn vrij makkelijk te maken gelukkig.quote:
Irritant, maar gelukkig niet je oog zelf.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Blijkt allemaal mee te vallen. Verstopt talgkliertje in mijn ooglid. Moet zoveel mogelijk koelen met koude compressen.
hoe lang moet het duren voordat het weg is?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zo even naar de drogist.
Die heeft een hele bontjas aan de binnenkant!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:51 schreef bitterbal het volgende:
deze lijkt er op
https://www.aboutyou.nl/p(...)4414226?vid=38203676
Komt straks allemaal champignonsoep uit dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ga je volgende week op je nieuwe werk met een ooglapje beginnen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Die vind ik serieus leukquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:51 schreef bitterbal het volgende:
deze lijkt er op
https://www.aboutyou.nl/p(...)4414226?vid=38203676
Zwelling binnen een paar dagen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang moet het duren voordat het weg is?
Zou het?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt straks allemaal champignonsoep uit dus.
Nah, als ze denken dat 'ie gaat springen, snijden ze 'm weg hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt straks allemaal champignonsoep uit dus.
Ja, papegaai gekocht net.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je volgende week op je nieuwe werk met een ooglapje beginnen?
Handdoeken van de HEMA. ❤️quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel een stapeltje nieuwe handdoeken gekocht bij de Hema
Zo’n beest kun je ook wel als compres gebruiken. Onder de kraan en een half uurtje in de vriezerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een papegaai in je oog naar binnen lopen, tadaaaaa
Ik heb gele en blauwe gekochtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk zijn die. Heb ze in het roze op de wc.
Eerst een paar scheldwoordjes leren voor maximale impact.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n beest kun je ook wel als compres gebruiken. Onder de kraan en een half uurtje in de vriezer
Alleen die veertjes...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n beest kun je ook wel als compres gebruiken. Onder de kraan en een half uurtje in de vriezer
'E's not pinin'! 'E's passed on! This parrot is no more! He has ceased to be! 'E's expired and gone to meet 'is maker! 'E's a stiff! Bereft of life, 'e rests in peace! If you hadn't nailed 'im to the perch 'e'd be pushing up the daisies! 'Is metabolic processes are now 'istory! 'E's off the twig! 'E's kicked the bucket, 'e's shuffled off 'is mortal coil, run down the curtain and joined the bleedin' choir invisible!! THIS IS AN EX-PARROT!!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dit?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
'E's not pinin'! 'E's passed on! This parrot is no more! He has ceased to be! 'E's expired and gone to meet 'is maker! 'E's a stiff! Bereft of life, 'e rests in peace! If you hadn't nailed 'im to the perch 'e'd be pushing up the daisies! 'Is metabolic processes are now 'istory! 'E's off the twig! 'E's kicked the bucket, 'e's shuffled off 'is mortal coil, run down the curtain and joined the bleedin' choir invisible!! THIS IS AN EX-PARROT!!
Aah ja, had ik moeten wetenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Monty Python! De Dead Parrot Sketch.
Ik schrok al even.quote:
Ik vind hem extreem schattig, kijk 'em rennen dat schrale mormeltje dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net een kipfiletje van de AH
waarom koop je het dan ookquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:03 schreef Haags het volgende:
@:dud0r minecraft gekocht. wanne kudtspel
Wacht wat?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
'E's not pinin'! 'E's passed on! This parrot is no more! He has ceased to be! 'E's expired and gone to meet 'is maker! 'E's a stiff! Bereft of life, 'e rests in peace! If you hadn't nailed 'im to the perch 'e'd be pushing up the daisies! 'Is metabolic processes are now 'istory! 'E's off the twig! 'E's kicked the bucket, 'e's shuffled off 'is mortal coil, run down the curtain and joined the bleedin' choir invisible!! THIS IS AN EX-PARROT!!
was er geen demo beschikbaar?quote:
Neejoh die kleine was razend enthousiast, die speelt het met plezier. Het ziet eruit als een commodore ´64 game.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
was er geen demo beschikbaar?
ik heb het nooit geprobeerd maar de hele look van die game doet me al niks.
oh als die kleine er blij mee is dan is het prima toch.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Neejoh die kleine was razend enthousiast, die speelt het met plezier. Het ziet eruit als een commodore ´64 game.
agressief mannetjequote:
Legoquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh als die kleine er blij mee is dan is het prima toch.
die van mij is op het moment helemaal druk bezig met lego ninjago.
No no he's not dead, he's, he's restin'! Remarkable bird, the Norwegian Blue, idn'it, ay? Beautiful plumage!quote:
Ziet er mooi uit hč?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:03 schreef Haags het volgende:
@:dud0r minecraft gekocht. wanne kudtspel
Haags_minuutje?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Neejoh die kleine was razend enthousiast, die speelt het met plezier. Het ziet eruit als een commodore ´64 game.
jurassic world evolution vindt hij ook erg leuk. maar dat is wat lastiger omdat er veel meer tekst is.quote:
De maker heeft er iets van twee miljard voor gekregen en woont nu depressief in het duurste huis in LA, geloof ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:13 schreef Haags het volgende:
[..]
nee kapot lelijk. Hoe kunnen ze zoiets maken
het is hier vooral lego friends op het moment.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
jurassic world evolution vindt hij ook erg leuk. maar dat is wat lastiger omdat er veel meer tekst is.
@dud0r is van de blunders in bedquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je nog iets in blunder geprobeerd gisteren?
Nope! Had iets van 1,5 uur met m'n zus aan de telefoon gehangen en toen had ik geen tijd of zin meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je nog iets in blunder geprobeerd gisteren?
klopt. daarom heb ik ook geen seks meer. 1 keer gedaan en hop geblunderd en een kind 9 maanden later.quote:
Jeetje, 1,5 uur aan de telefoon hangenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope! Had iets van 1,5 uur met m'n zus aan de telefoon gehangen en toen had ik geen tijd of zin meer.
K ga straks iets met blaadjes proberenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope! Had iets van 1,5 uur met m'n zus aan de telefoon gehangen en toen had ik geen tijd of zin meer.
herfststukjeserpentquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga straks iets met blaadjes proberen
Makkie! Ik kan eindeloos lullen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje, 1,5 uur aan de telefoon hangen
nee, dat hou ik niet volquote:
Raak je niet geīrriteerd door die irritante gasten die de tutorials maken?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga straks iets met blaadjes proberen
met pinda's of met pindakaas?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:22 schreef CherryLips het volgende:
De eitjes die ze nu bij de Hema verkopen zijn Valentijnseitjes, nog geen paaseitjes. Dus er is nog hoop op pindapaaseitjes.
Heb je voor de zekerheid wel Valentijnseitjes gekocht?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:22 schreef CherryLips het volgende:
De eitjes die ze nu bij de Hema verkopen zijn Valentijnseitjes, nog geen paaseitjes. Dus er is nog hoop op pindapaaseitjes.
Sommige wel ja. Sommige smakken bv of praten heel eentonig. Of zo'n dik accent :p.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Raak je niet geīrriteerd door die irritante gasten die de tutorials maken?
Pindakaaseitjes. De Jumbo is wat verder weg.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met pinda's of met pindakaas?
Pindakaas eitjes hadden ze bij de jumbo geloof ik
Smekgeluiden zijn wel het ergst inderdaad!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sommige wel ja. Sommige smakken bv of praten heel eentonig. Of zo'n dik accent :p.
Nee daar doe ik niet aan mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je voor de zekerheid wel Valentijnseitjes gekocht?
waar zijn valentijnspaaseitjes mee gevuld? liefde?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:22 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Smakgeluiden zijn wel het ergst inderdaad!
Er staat Valentijn op het zakje ipv Paasquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
waar zijn valentijnspaaseitjes mee gevuld? liefde?
is dat allesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat Valentijn op het zakje ipv Paas
Ik wist niet dat je principieel was op chocoladegebied!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daar doe ik niet aan mee.
En zag dat de AH pindapaaseitjes had dus die haal ik zo wel.
smegma.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
waar zijn valentijnspaaseitjes mee gevuld? liefde?
extreem.quote:
ik vroeg waar de eitjes mee gevuld waren niet waar je mond mee gevuld wasquote:
waarom zitten er gelpacks in je spinaziequote:
gewoon en stickertje over het woord heenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat Valentijn op het zakje ipv Paas
om je oog te koelen natuurlijk duh.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom zitten er gelpacks in je spinazie
Echt he.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon en stickertje over het woord heen
Gelpacks in de koeling, niet in de diepvries.quote:
Assepwoester en het hoofddwoekje deel 1quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:34 schreef kwiwi het volgende:
Kwuisen met kwiwi vandaag @:Budapestenaar
Uit de vriezer vandaan sowieso iets ertussen als een theedoek, maar voor gevoelige dingen als oogleden zou ik 'm sowieso niet in de vriezer leggen. En inderdaad iets tussen oog en gelpack.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Gelpacks ook niet rechtstreeks op je oog leggen (toch? die van mij liggen in de vriezer en doe ik dan een theedoek omheen)
1 uur in de diepvries, volgens de gebruiksaanwijzingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelpacks in de koeling, niet in de diepvries.
Leukquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:34 schreef kwiwi het volgende:
Kwuisen met kwiwi vandaag @:Budapestenaar
Ik wikkel ze ook in een theedoekquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Gelpacks ook niet rechtstreeks op je oog leggen (toch? die van mij liggen in de vriezer en doe ik dan een theedoek omheen)
Niet voor een gevoelig huidje als oogleden joh.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
1 uur in de diepvries, volgens de gebruiksaanwijzing
Ik kijk zo wel even. Het moet wel echt goed koud zijn, anders werkt het niet tegen de ontsteking.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet voor een gevoelig huidje als oogleden joh.
Eindelijk! Dat werd eens tijd.quote:Het kabinet komt direct na afloop van de pandemie met het langverwachte langetermijnperspectief op de coronacrisis. Dat meldt Rutte in aanloop naar de volgende persconferentie. “Als het voorbij is, kunnen we met veel meer zekerheid zeggen hoe Nederland er nu uitziet.”
Zwelling. Ontsteking zelf krijg je niet weg met een beetje koelen, dat moet je lichaam zelf oplossen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk zo wel even. Het moet wel echt goed koud zijn, anders werkt het niet tegen de ontsteking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |