SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Tering wat onhandig.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van 16 tot 19?
Hij begint in ieder geval om 16, want als ik zorgde dat ik voor die tijd ingecheckt was, had ik korting.
Heb je straks 1 normaal oog en 1 glazen oog. Dan kan je terwijl die ander hangt te drogen constant knipogen. Kicke!!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word er zelf ook een beetje mismoedig van
Jep. Daarna ook maar besloten om het abo sowieso de deur uit te doen en nu pak ik amper nog de trein (ok, ook weinig dingen om de trein naar te pakken op het moment, maar details.)quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Dat je dan maar wat op het station eet en liever geld uitgeeft aan dat eten dan aan een treinkaartje zonder korting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nou ja, als de musea weer open zijn heb ik wel redenen om de trein te pakken, maar cOrOnA enzo. Heb nu een flex-abbo als het goed is maar nog niet gebruikt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Daarna ook maar besloten om het abo sowieso de deur uit te doen en nu pak ik amper nog de trein (ok, ook weinig dingen om de trein naar te pakken op het moment, maar details.)
Zelfs dan zie ik niet echt reden. De auto is vaak goedkoper zelfs.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als de musea weer open zijn heb ik wel redenen om de trein te pakken, maar cOrOnA enzo. Heb nu een flex-abbo als het goed is maar nog niet gebruikt.
Mja, we zijn met twee, dus qua kosten kunnen we net zo goed de auto pakken vaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als de musea weer open zijn heb ik wel redenen om de trein te pakken, maar cOrOnA enzo. Heb nu een flex-abbo als het goed is maar nog niet gebruikt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Trouwens gelachen om de energie-afrekening.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verschilt een beetje waar het museum zit, midden in een oude binnenstad vind ik de trein vaak wel net zo relaxed, aangezien 'mijn' station een shitload aan directe verbindingen heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs dan zie ik niet echt reden. De auto is vaak goedkoper zelfs.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je straks 1 normaal oog en 1 glazen oog. Dan kan je terwijl die ander hangt te drogen constant knipogen. Kicke!!
Ja maar parkeren in stedenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs dan zie ik niet echt reden. De auto is vaak goedkoper zelfs.
Het museum is toch nog wel een eindje tippelen hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat ding in US-town ook, ik kan in Alkmaar gaan zitten en in Den Bosch uitstappen en dan kunnen we (in theorie) allebei een biertje drinken bij het eten, zeg maar.
Ik wandel voor m'n lol rondjes van 20km+ he.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het museum is toch nog wel een eindje tippelen hoor.
Ah valt wel mee toch. Twee jaar terug ook gelopen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Google maps heeft het over krap een kilometer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah, nooit echt een fan van geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Het gevaarlijke is dat je langs die bosschebollentent komt.
voor de spits naar werk en voor de spits naar huis en gewoon om 1700 thuis zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Dat je dan maar wat op het station eet en liever geld uitgeeft aan dat eten dan aan een treinkaartje zonder korting.
Ik vind het zo sneu om er eentje te kopen dus dan haal ik er maar tweequote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, nooit echt een fan van geweest.
de appelbollen zijn veel lekkerder.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Het gevaarlijke is dat je langs die bosschebollentent komt.
De eenzame bol.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu om er eentje te kopen dus dan haal ik er maar twee
Ik vreet alles.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
de appelbollen zijn veel lekkerder.
de mini bosche bollen zijn wel lekker. maar gewone meh
je bent bang dat als je er 1 haalt die zo eenzaam in je buik isquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu om er eentje te kopen dus dan haal ik er maar twee
Niks is ooit eenzaam in mijn buik.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent bang dat als je er 1 haalt die zo eenzaam in je buik is
droomvrouw ben je ook hequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks is ooit eenzaam in mijn buik.
quote:
Valt meestal wel te fixen hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:14 schreef bitterbal het volgende:
trek mijn jas aan. rits omhoog, sloop ik de rits.
kan wel janken
Laten repareren, denk dat er daar in de menselijke jungle om de 20 meter een kledingrepartiewinkeltje zit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:14 schreef bitterbal het volgende:
trek mijn jas aan. rits omhoog, sloop ik de rits.
kan wel janken
Hoe gesloopt? Echt die tandjes zo scheef?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:15 schreef bitterbal het volgende:
krijg hem nu niet uit
wat de tering ook gewoon
de rits gaat niet naar benedenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt meestal wel te fixen hoor.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:15 schreef bitterbal het volgende:
krijg hem nu niet uit
wat de tering ook gewoon
Gewoon harder aan die rits trekken als hij toch al kapot is. Laat je door een plaatselijke turk ofzo een nieuwe rits erin zetten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:15 schreef bitterbal het volgende:
krijg hem nu niet uit
wat de tering ook gewoon
Pff ja dat heb ik steeds met één vest. Zo irritant.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Zit vaak zo'n randje van de binnenvoering tussen. Dat heb ik elke keer.
Op wat voor manier is 'ie gesloopt? Vaak werkt het om 'm eerst een stukje verder omhoog te trekken.quote:
Ik was laatst zo slim om even naar buiten te gaan zonder sjaal 'want het is maar 200 meter ofzo'. Dus ik die kraag van m'n jas helemaal omhoog gedaan met de rits, kreeg ik hem niet meer los door zo'n randje binnenvoering. Dan krijg je die jas dus ook niet meer over je hoofd uitquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff ja dat heb ik steeds met één vest. Zo irritant.
heb em nu uit maar trok die rits omhoog en toen sloeg die zeg maar een stuk rits over waardoor je zon open stuk krijgtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op wat voor manier is 'ie gesloopt? Vaak werkt het om 'm eerst een stukje verder omhoog te trekken.
Worstelen dat.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was laatst zo slim om even naar buiten te gaan zonder sjaal 'want het is maar 200 meter ofzo'. Dus ik die kraag van m'n jas helemaal omhoog gedaan met de rits, kreeg ik hem niet meer los door zo'n randje binnenvoering. Dan krijg je die jas dus ook niet meer over je hoofd uit
Ah, kwalitatief geen briljante rits dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb em nu uit maar trok die rits omhoog en toen sloeg die zeg maar een stuk rits over waardoor je zon open stuk krijgt
Gelukkig is het 4 graden boven nul.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:22 schreef bitterbal het volgende:
Nee hij is gewoon echt kapot.
kan wel huilen.serieus.
ja nou dat bedoel ikquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is het 4 graden boven nul.
Dan stuur je ‘m terugquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:22 schreef bitterbal het volgende:
Nee hij is gewoon echt kapot.
kan wel huilen.serieus.
Twee jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:24 schreef bitterbal het volgende:
heb em in november bij about you gekocht. Zit er iets van garantie op kleding?
Ja vaak wel. Even bellen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:24 schreef bitterbal het volgende:
heb em in november bij about you gekocht. Zit er iets van garantie op kleding?
Je moet dan ook altijd een zwoel glijmuziekje opzetten en jezelf dan langzaam en sensueel aankleden, dat scheelt een hoop brokken en strapatsen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:26 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zo vaak iets met ritsen dat ik het echt schijtzat ben
Zijn ook kutdingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:26 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zo vaak iets met ritsen dat ik het echt schijtzat ben
Alleen nog een tussenjas die heb k nu aan aan met extra kledingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Niet ergens een oude jas of oud dik vest liggen?
gewoon in je tshirt gaan, tepels krijgen waar je glas mee kan snijden en dan heel zielig kijken naar mensen met een warme jas om hun jas te krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen nog een tussenjas die heb k nu aan aan met extra kleding
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Boze harige Yeti op straat in Rotterdam gesignaleerd.
Trots op je! Nog leuke plannen in het vooruitzicht? Vandaag? Morgen? Weekend?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet aangeraakt.
Zal hem bewaren voor CherryLips
Kan nog heel koud worden in februariquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Nu twijfelen of k een nieuwe jas koop
Hey jijquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Trots op je! Nog leuke plannen in het vooruitzicht? Vandaag? Morgen? Weekend?
zijn wel de intense gesprekken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Gezellig, gesprek over strijkkralen.
Is de sale nog niet begonnen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Ik maak op dit moment niet al te veel plannen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Trots op je! Nog leuke plannen in het vooruitzicht? Vandaag? Morgen? Weekend?
er is elke week salequote:
Heb ik ook wel eens met mijn vest. Gewoon voorzichtig weer naar beneden doen en alles komt goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb em nu uit maar trok die rits omhoog en toen sloeg die zeg maar een stuk rits over waardoor je zon open stuk krijgt
Wat je wil horen.....quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon voorzichtig weer naar beneden doen en alles komt goed.
Ja, dat wil je. Februari/maart/april kan nog flink fris worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
mja daaromquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan nog heel koud worden in februari
ja deze jas was wel echt warm. dat moet ik wel toegevenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat wil je. Februari/maart/april kan nog flink fris worden.
Waarom niet gewoon laten maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deze jas was wel echt warm. dat moet ik wel toegeven
Ik snap het. Als je het leven maar niet aan je voorbij laat gaan hé?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik maak op dit moment niet al te veel plannen.
Zijn nu bezig met een grote storing waarbij het zomaar kan voor komen dat er moet worden overgewerkt of in het weekend doorgewerkt.
Beetje sparen dan maar
En kom je nu vaker hier?
ja heb ik al een keer eerder gedaan met andere jas en was ik ook niet tevreden over de kwaliteit rits. En nu valt het onder garantiequote:
Dan heb jij een andere morgen dan ikquote:
Mentions kunnen geregeld worden hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik snap het. Als je het leven maar niet aan je voorbij laat gaan hé?Je bent nog zo jong!
Waarschijnlijk kom ik hier alleen als ik een mention krijg. Voor de rest lees ik af en toe wel eens mee, maar ik post vrij weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |