SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Opbakken en als toetje serverenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:46 schreef bitterbal het volgende:
na de persco maar vragen wat we met mondkapjes gaan doen op werk.
Groot nieuwsquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:59 schreef kwiwi het volgende:
We hebben er een nieuwe bewoner bij jongens, en wat voor eentje@:Recce je planetarium ligt ver van de bewoonde wereld zodat je zo weinig mogelijk strooilicht hebt
![]()
Verder hebben we nu een extra strandje, en Foqueville UniversityRecce is de Reccetor Magnificus (ja het is hard werken als je er eenmaal woont) en @:Budapestenaar uiteraard onze geschiedenisleraar.
[ afbeelding ]
Met tijm en oreganoquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:57 schreef dud0r het volgende:
Eens kijken hoe I de kipfilet vandaag ga kruiden
Hmm Tobleronequote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:59 schreef kwiwi het volgende:
We hebben er een nieuwe bewoner bij jongens, en wat voor eentje@:Recce je planetarium ligt ver van de bewoonde wereld zodat je zo weinig mogelijk strooilicht hebt
![]()
Verder hebben we nu een extra strandje, en Foqueville UniversityRecce is de Reccetor Magnificus (ja het is hard werken als je er eenmaal woont) en @:Budapestenaar uiteraard onze geschiedenisleraar.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:59 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Goed bezig! Was je computer lang bezig met renderen? Of heb je een goede videokaart? En kun je de tutorial nu ook doen zonder filmpje erbij?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:19 schreef bitterbal het volgende:
https://imgur.com/zVrhYQp
Alleen die witte circel is een fout die ik heb gemaakt
@:Recce
Nee met eevee ging het heel snel, nog geen 5 minutenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Was je computer lang bezig met renderen? Of heb je een goede videokaart? En kun je de tutorial nu ook doen zonder filmpje erbij?
Voor jou welquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Bezorgt de Limburgse vlaaifabriek ook thuis?
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee met eevee ging het heel snel, nog geen 5 minuten![]()
En zo uit mijn hoofd lukt niet denk ik. Vooral omdat ik die keyframes bv helemaal niet snap
is deze tutorial
Nee, wil je de eerste student zijn? En wat wil je studeren? Even kijken of we een leraar hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:12 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Direct twee belangrijke banen!
Zijn er al studenten?
Was ze ziek dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin is weer voldoende opgeknapt en ook begonnen in haar nieuwe baan. Dr an!
Wil niet in herhaling vallen maar thuis weer beetje rustig met de werkman?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, wil je de eerste student zijn? En wat wil je studeren? Even kijken of we een leraar hebben
Ja gewoon mee beginnenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]Leuk! Best een korte tutorial ook. Ik ben steeds van plan er één te doen, maar dan komt er steeds iets tusse.
Gelukkigquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin is weer voldoende opgeknapt en ook begonnen in haar nieuwe baan. Dr an!
Hmm, dat weet ik nog niet. Is het niet raar om aan je eigen universiteit te studeren?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, wil je de eerste student zijn? En wat wil je studeren? Even kijken of we een leraar hebben
Is dit iemand die een bitterbal eet?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee met eevee ging het heel snel, nog geen 5 minuten![]()
En zo uit mijn hoofd lukt niet denk ik. Vooral omdat ik die keyframes bv helemaal niet snap
is deze tutorial
Hoever ben je?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:10 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo weer op de bank liggen denk ik, Criminal Minds kijken.
Nee dit is een vrij zelfportret van iets wat ik eetquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit iemand die een bitterbal eet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |