abonnement Unibet Coolblue
pi_203358245



[info]Let op: we zijn allemaal bekend met de hete hangijzers omtrent het onderwerp ''corona'', discussies zijn pittig en lopen soms ook lichtelijk uit de hand. Dat is tot daar aan toe; persoonlijke vetes tolereren we absoluut niet en daar is dan ook een zero tolerance beleid op van toepassing.

Dit betekent dat we veel sneller zullen overgaan op een forumspecifieke ban voor COR. COR is een relatief druk forum en natuurlijk een actueel onderwerp. Het is voor newbies en oldies alike geen uitnodiging om mee te posten als er louter gekissebis tussen een klein groepje users te lezen is. Als je de neiging voelt om op de persoon te spelen of een sneer uit te delen, is het ook een heel goede optie om iemand te negeren.[/info]


Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
Twijfel je over de vaccinatie, bel de De Vaccinatie Twijfeltelefoon: 088-7555777

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Informatie over dagcijfers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203358277
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
het schijnt dat een omicron besmetting wel antistoffen geeft tegen delta maar andersom niet en iedereen die besmet was laten we zeggen voor 1 december heeft geen omicron opgelopen.
Immuunreactie is zo complex, dat doet het echt wel. De natuurlijke immuniteit van mensen wordt compleet verwaarloosd in deze discussie. Een systeem dat over miljoenen jaren geëvolueerd is en veel slimmer dan wij denken. Als je één keer corona hebt gehad dan kun je er gif op innemen dat het wel mee zal vallen de rest van je leven.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Redactie Sport dinsdag 25 januari 2022 @ 13:39:01 #3
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203358280
PSV wordt kampioen.

Tot zover.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203358291
Waarom gaat het eigenlijk zo mis in Israël? 54,2% heeft de booster gehaald, er zijn al mensen die de 4e prik hebben gehaald, maar daar overlijden dagelijks 23 mensen. Meer dan hier, waar wordt dat door veroorzaakt?
pi_203358297
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:39 schreef mir1986 het volgende:
Waarom gaat het eigenlijk zo mis in Israël? 54,2% heeft de booster gehaald, er zijn al mensen die de 4e prik hebben gehaald, maar daar overlijden dagelijks 23 mensen. Meer dan hier, waar wordt dat door veroorzaakt?
Raketten van Hamas.
pi_203358302
twitter

Ach, het is lekker druk bij de teststraat :O
  dinsdag 25 januari 2022 @ 13:42:18 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203358311
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:38 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Immuunreactie is zo complex, dat doet het echt wel. De natuurlijke immuniteit van mensen wordt compleet verwaarloosd in deze discussie. Een systeem dat over miljoenen jaren geëvolueerd is en veel slimmer dan wij denken. Als je één keer corona hebt gehad dan kun je er gif op innemen dat het wel mee zal vallen de rest van je leven.
ik zeg alleen maar wat de wetenschappers daarover beweren, wat jij en ik vinden weegt wat mij betreft wat minder zwaar
pi_203358329
Ohh ik lees net dat de papieren bewijzen vervallen. Hoe gaat dat dan met de ouderen om ons heen? Of moet je dan weer opnieuw een bewijs aanvragen?
  dinsdag 25 januari 2022 @ 13:44:03 #9
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203358333
Alle 3 mijn kinderen een positieve zelftest :D

Omicrongenot
Tics van je petten.
pi_203358335
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:39 schreef mir1986 het volgende:
Waarom gaat het eigenlijk zo mis in Israël? 54,2% heeft de booster gehaald, er zijn al mensen die de 4e prik hebben gehaald, maar daar overlijden dagelijks 23 mensen. Meer dan hier, waar wordt dat door veroorzaakt?
Zal je over enkele weken zien dat recent (geboosterde) gevaccineerden bevattelijker blijken te zijn voor Omicron.
Dan is het vaccin niet de oplossing maar de aanjager :o
pi_203358384
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:38 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Immuunreactie is zo complex, dat doet het echt wel. De natuurlijke immuniteit van mensen wordt compleet verwaarloosd in deze discussie. Een systeem dat over miljoenen jaren geëvolueerd is en veel slimmer dan wij denken. Als je één keer corona hebt gehad dan kun je er gif op innemen dat het wel mee zal vallen de rest van je leven.
Was gisteren een goed filmpje over:
pi_203358397
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik zeg alleen maar wat de wetenschappers daarover beweren, wat jij en ik vinden weegt wat mij betreft wat minder zwaar
Dat zeggen ze helemaal nergens. Althans, niet als je een goed wetenschapper bent.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203358405
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:48 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Was gisteren een goed filmpje over:
Maar toch word ik nu gedwongen die prik te nemen, nou ze kunnen de tering krijgen. Zolang de QR-pas er is, ga ik mijn geld niet meer uitgeven in die horecazaken, sauna's, etc. Als veel meer mensen dat doen, krijgen al die sectoren het zwaar.
pi_203358411
Trending op nu.nl commentaar, vond het wel ontroerend:

Ik ben zelf ongevaccineerd want ik ben 25 jaar en verder gezond. Ik hoef geen vaccin want het risico dat ik in het ziekenhuis terecht kom door corona is nihil. Voor een ander doe je het ook niet, want de vaccins helpen nauwelijks tegen transmissie. Waarom zou ik iets nemen wat niet nodig is? Ik heb ook al corona gehad en ben er slechts een weekje ziek van geweest. Verder vind ik vaccineren wel een goed idee, met name voor ouderen en kwetsbaren. Maar de coronapas kan me echt gestolen worden. Volgens mij werd deze ooit ingevoerd om van alle andere maatregelen af te kunnen en er werd toen nog gedacht dat de vaccins een betere bescherming gaven dan wat achteraf is gebleken. Ik wil niet in een land wonen waarin je continu moet bewijzen dat je gezond bent door het scannen van een QR code. Voor een pandemie heb ik het er nog wel voor over om elke keer te scannen. Maar wanneer gaat de coronapas weg? Is daar al iets over bekend? Gaan we nog terug naar hoe het 3 jaar geleden was?
pi_203358417
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:41 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Ach, het is lekker druk bij de teststraat :O
Hoe heb je daar precies last van?
  dinsdag 25 januari 2022 @ 13:51:38 #16
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_203358431
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:49 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Maar toch word ik nu gedwongen die prik te nemen, nou ze kunnen de tering krijgen. Zolang de QR-pas er is, ga ik mijn geld niet meer uitgeven in die horecazaken, sauna's, etc. Als veel meer mensen dat doen, krijgen al die sectoren het zwaar.
Gelukkig behoor je maar tot een kleine groep die er zo over denken. Ik ga niet zo snel uit eten, maar in deze tijd wil ik de ondernemers steunen en ga ik ze absoluut klandizie geven.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Redactie Sport dinsdag 25 januari 2022 @ 13:51:44 #17
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203358433
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:50 schreef Johannes788 het volgende:
Trending op nu.nl commentaar, vond het wel ontroerend:

Ik ben zelf ongevaccineerd want ik ben 25 jaar en verder gezond. Ik hoef geen vaccin want het risico dat ik in het ziekenhuis terecht kom door corona is nihil. Voor een ander doe je het ook niet, want de vaccins helpen nauwelijks tegen transmissie. Waarom zou ik iets nemen wat niet nodig is? Ik heb ook al corona gehad en ben er slechts een weekje ziek van geweest. Verder vind ik vaccineren wel een goed idee, met name voor ouderen en kwetsbaren. Maar de coronapas kan me echt gestolen worden. Volgens mij werd deze ooit ingevoerd om van alle andere maatregelen af te kunnen en er werd toen nog gedacht dat de vaccins een betere bescherming gaven dan wat achteraf is gebleken. Ik wil niet in een land wonen waarin je continu moet bewijzen dat je gezond bent door het scannen van een QR code. Voor een pandemie heb ik het er nog wel voor over om elke keer te scannen. Maar wanneer gaat de coronapas weg? Is daar al iets over bekend? Gaan we nog terug naar hoe het 3 jaar geleden was?
Natuurlijk is dat niet bekend, alsof ze kunnen zeggen 'ja over 8 maanden is corona definitief voorbij'

Als je dat soort vragen moet stellen, dan ben je al te ver heen hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203358442
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:44 schreef nattermann het volgende:
Alle 3 mijn kinderen een positieve zelftest :D

Omicrongenot
Gefeliciteerd *O*
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203358453
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:49 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Maar toch word ik nu gedwongen die prik te nemen, nou ze kunnen de tering krijgen. Zolang de QR-pas er is, ga ik mijn geld niet meer uitgeven in die horecazaken, sauna's, etc. Als veel meer mensen dat doen, krijgen al die sectoren het zwaar.
Uiteindelijk naai je daar alleen maar de buurman mee die een kroeg wil runnen. Het is niet zo dat je daardoor het kabinet gaat 'overtuigen' van de noodzaak om de coronapas te laten vallen.

Het is broodroof, niets anders.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_203358461
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:44 schreef nattermann het volgende:
Alle 3 mijn kinderen een positieve zelftest :D

Omicrongenot
Jij binnenkort ook.

ICgenot
pi_203358462
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat niet bekend, alsof ze kunnen zeggen 'ja over 8 maanden is corona definitief voorbij'

Als je dat soort vragen moet stellen, dan ben je al te ver heen hoor.
"Wanneer" hoeft niet op een datum/tijd te slaan. Gaat meer over de (rand)voorwaarden, en dan is de vraag wel terecht.
pi_203358465
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:44 schreef nattermann het volgende:
Alle 3 mijn kinderen een positieve zelftest :D

Omicrongenot
Handschoentjes, mondkapjes, spatschermen en afstand van elkaar houden dan maar 8-)
  Redactie Sport dinsdag 25 januari 2022 @ 13:55:28 #23
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203358484
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:54 schreef Piles het volgende:

[..]
"Wanneer" hoeft niet op een datum/tijd te slaan. Gaat meer over de (rand)voorwaarden, en dan is de vraag wel terecht.
Tsja, ook dat is heel moeilijk te zeggen. Als het niet meer nodig is, maar de voorwaarden daarvoor staan ook niet in beton gegoten. Ik zou zeggen als het in zodanige mate endemisch is dat er geen grootschalige constante druk op de ziekenhuizen staat dat je geen reguliere operaties moet afzeggen, etc, etc
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 25 januari 2022 @ 13:55:32 #24
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203358485
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:43 schreef mir1986 het volgende:
Ohh ik lees net dat de papieren bewijzen vervallen. Hoe gaat dat dan met de ouderen om ons heen? Of moet je dan weer opnieuw een bewijs aanvragen?
Neem aan dat je gewoon een nieuwe aan moet vragen dan.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Forum Admin dinsdag 25 januari 2022 @ 13:57:32 #25
232445 crew  Specularium
pi_203358503
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:53 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Uiteindelijk naai je daar alleen maar de buurman mee die een kroeg wil runnen. Het is niet zo dat je daardoor het kabinet gaat 'overtuigen' van de noodzaak om de coronapas te laten vallen.

Het is broodroof, niets anders.
Rare spin, alsof je niet solidair bent als je geen zin hebt in een tweedeling.
pi_203358504
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:53 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Uiteindelijk naai je daar alleen maar de buurman mee die een kroeg wil runnen. Het is niet zo dat je daardoor het kabinet gaat 'overtuigen' van de noodzaak om de coronapas te laten vallen.

Het is broodroof, niets anders.
Nou ja, dan is dat zo. Als genoeg buurmannen maar zeggen, ik doe niet meer mee, stopt het ook. Ik ga me niet telkens laten testen om mijn "gezondheid" te bewijzen, terwijl uit meerdere onderzoeken is gebleken dat de CTB niet werkt. Het zou tegen besmetting werken, maar daar klopt natuurlijk niets van. Het gaat hier niet meer om gezondheid, maar om te erkennen dat je naar de overheid luistert.
pi_203358522
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:49 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Maar toch word ik nu gedwongen die prik te nemen, nou ze kunnen de tering krijgen. Zolang de QR-pas er is, ga ik mijn geld niet meer uitgeven in die horecazaken, sauna's, etc. Als veel meer mensen dat doen, krijgen al die sectoren het zwaar.
https://www.bndestem.nl/b(...)heid-maken~a7baace4/
quote:
BERGEN OP ZOOM/BREDA - Horeca noteren waar iedereen welkom is, zonder een QR-codecheck. Dat is het doel van websites als horecazonderprik.nl en keuzevrijbijmij.nl. De bedrijven die hier vermeld staan, zouden niet van plan zijn om vanaf 25 september een coronacheck te doen bij gasten.
Steun dan gewoon een van de ondernemers die je op die website vind 14.gif
  dinsdag 25 januari 2022 @ 13:59:12 #28
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203358524
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tsja, ook dat is heel moeilijk te zeggen. Als het niet meer nodig is, maar de voorwaarden daarvoor staan ook niet in beton gegoten. Ik zou zeggen als het in zodanige mate endemisch is dat er geen grootschalige constante druk op de ziekenhuizen staat dat je geen reguliere operaties moet afzeggen, etc, etc
Maar ik denk dat dat ook meteen het irritantste is voor veel mensen; er zijn inderdaad geen rand voorwaarden voor wanneer die QR pas niet meer nodig is (ook binnen de EU); het is geheel subjectief. ''Wanneer het niet meer nodig is'' laat nogal veel ruimte over voor interpretatie. Ik denk niet dat een OMT bijvoorbeeld snel geneigd is om toe te geven dat het niet meer nodig is. Het is maar net aan wie je het vraagt. Bovendien zou het fijn zijn om van bovenaf te horen dat er echt een insteek is om er zo snel mogelijk mee te stoppen; er wordt amper over gesproken nu, terwijl alles er juist op wijst dat we de goede kant op gaan met z'n allen. Juist als ze er zo over zwijgen kan je vrij makkelijk het idee krijgen dat ze niet de intentie hebben om te stoppen met het systeem.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Redactie Sport dinsdag 25 januari 2022 @ 13:59:15 #29
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203358527
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:57 schreef Specularium het volgende:

[..]
Rare spin, alsof je niet solidair bent als je geen zin hebt in een tweedeling.
Ik heb geen zin in een tweedeling en ook geen zin in alles dicht. Dan wordt het sowieso heel lastig.

Alles open zonder maatregelen is niet echt realistisch namelijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 25 januari 2022 @ 13:59:37 #30
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203358532
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:54 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Jij binnenkort ook.

ICgenot
Bedje reeds gereserveerd 14.gif
Tics van je petten.
pi_203358539
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Alles open zonder maatregelen is niet echt realistisch namelijk.
Blijkbaar wel in Ierland, Schotland, Engeland en nu ook Denemarken.

In Nederland niet helaas.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:00:40 #32
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203358547
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:54 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Handschoentjes, mondkapjes, spatschermen en afstand van elkaar houden dan maar 8-)
Meh. 4, 2 en 0 jaar dus dat wordt lastig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tics van je petten.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:00:44 #33
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203358549
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb geen zin in een tweedeling en ook geen zin in alles dicht. Dan wordt het sowieso heel lastig.

Alles open zonder maatregelen is niet echt realistisch namelijk.
Het zal toch een keer open moeten zonder maatregelen.

Dat het niet nu al is snap ik nog wel. Al zijn andere landen een stuk minder voorzichtig dan wij.
pi_203358559
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:00 schreef nattermann het volgende:

[..]
Meh. 4, 2 en 0 jaar dus dat wordt lastig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan aan het eind van de week alsnog CORRED worden.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:01:43 #36
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_203358563
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Twee dagen stijging. De media gaat vast los.
pi_203358564
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
ai ai ai
pi_203358566
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Zo benieuwd hoeveel mensen er zijn die met corona worden opgenomen en niet door corona. Maar dat laten ze natuurlijk niet zien.
  Redactie Sport dinsdag 25 januari 2022 @ 14:01:50 #39
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203358567
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:00 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Blijkbaar wel in Ierland, Schotland, Engeland en nu ook Denemarken.

In Nederland niet helaas.
Gidsland Denemarken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203358577
Nou bios gaat hem niet worden hier. Op 1,5 meter van mekaar zitten van je vriendin :p

Wtf (!!!!!))

https://www.ad.nl/show/th(...)e-lockdown~a056cf81/

Hahahahaha
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:03:00 #41
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203358578
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:01 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Zo benieuwd hoeveel mensen er zijn die met corona worden opgenomen en niet door corona. Maar dat laten ze natuurlijk niet zien.
Ik geloof dat ze dat wel in beeld wilden gaan brengen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_203358583
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb geen zin in een tweedeling en ook geen zin in alles dicht. Dan wordt het sowieso heel lastig.

Alles open zonder maatregelen is niet echt realistisch namelijk.
Waarom is dat niet realistisch? Als ze vanaf nu een BOA neerzetten waar je voor op de knieën moet om naar binnen te mogen doe je dit ook niet toch (hoop ik)?
Dit CTB bewijs heeft net zoveel nut om volle ziekenhuizen te voorkomen met omicron.
Het is gewoon het doorpushen van de QR samenleving. Heeft niks met corona te maken.
Zeker na de uitkomst van de TU Delft.
pi_203358585
twitter


Oeh, lullig voor die Fransmannen.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:03:17 #44
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203358589
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Prima voor de IC. De kliniek is inderdaad wel klaar met dalen lijkt het.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:03:46 #45
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203358594
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:01 schreef Anton91 het volgende:

[..]
En dan aan het eind van de week alsnog CORRED worden.
Prima toch. Met dit omicrongenot komen we toch allemaal aan de beurt. Bovendien ben ik 3 keer gePfizerd dus het zal allemaal wel loslopen.

Kan ik tenminste over 3 weken met een gerust hart gaan bieren in Oostenrijk c_/
Tics van je petten.
pi_203358597
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het zal toch een keer open moeten zonder maatregelen.

Dat het niet nu al is snap ik nog wel. Al zijn andere landen een stuk minder voorzichtig dan wij.
Ctb voor events en reizen oki maar voor de horeca, sport of wijkels blijft belachelijk.
pi_203358599
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb geen zin in een tweedeling en ook geen zin in alles dicht. Dan wordt het sowieso heel lastig.

Alles open zonder maatregelen is niet echt realistisch namelijk.
Waarom niet alles openen zonder maatregelen?
  Redactie Games dinsdag 25 januari 2022 @ 14:04:21 #48
181272 crew  Noppie2000
pi_203358602
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:02 schreef Johannes788 het volgende:
Nou bios gaat hem niet worden hier. Op 1,5 meter van mekaar zitten van je vriendin :p

Wtf (!!!!!))

https://www.ad.nl/show/th(...)e-lockdown~a056cf81/

Hahahahaha
? Je mag gewoon naast je vriendin zitten hoor :+
pi_203358607
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:04 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]
? Je mag gewoon naast je vriendin zitten hoor :+
Als ik dit lees niet. 1,5 meter afstand van mekaar…
pi_203358608
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
HET IS BEGONNEN
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203358611
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:03 schreef nattermann het volgende:

[..]
Prima toch. Met dit omicrongenot komen we toch allemaal aan de beurt. Bovendien ben ik 3 keer gePfizerd dus het zal allemaal wel loslopen.

Kan ik tenminste over 3 weken met een gerust hart gaan bieren in Oostenrijk c_/
Dat dachten ze in Israel ook ;(
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:05:22 #52
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203358612
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat zeggen ze helemaal nergens. Althans, niet als je een goed wetenschapper bent.
:) even geen tijd om het op te zoeken maar ik heb het zeker niet verzonnen
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:05:26 #53
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203358613
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:04 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Als ik dit lees niet. 1,5 meter afstand van mekaar…
Zoals in het verleden zal er wel bedoeld worden dat er 1,5 meter afstand moet zijn tussen verschillende huishoudens/mensen met wie je naar de film gaat. Dus je kan gewoon naast je vriendin zitten. Alleen niet naast je buurman die een aparte boeking gedaan heeft.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:05:31 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203358614
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:04 schreef _serial_ het volgende:

[..]
HET IS BEGONNEN
The end is near.
pi_203358616
Nou na 2 jaar is het me dan hoogstwaarschijnlijk toch gelukt om corona te krijgen :')

Hoogstwaarschijnlijk omdat ik nergens kan laten testen bij de GGD.
Tig postcodes ingevoerd met maar 1 resultaat: 1 of ander gehucht in Zeeland.
Ik woon 12 km van Breda af, dus laat maar want nog geen week geleden booster gehaald dus voor een vinkje heb ik het ook niet nodig.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Redactie Sport dinsdag 25 januari 2022 @ 14:06:31 #56
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203358629
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Waarom is dat niet realistisch? Als ze vanaf nu een BOA neerzetten waar je voor op de knieën moet om naar binnen te mogen doe je dit ook niet toch (hoop ik)?
Dit CTB bewijs heeft net zoveel nut om volle ziekenhuizen te voorkomen met omicron.
Het is gewoon het doorpushen van de QR samenleving. Heeft niks met corona te maken.
Zeker na de uitkomst van de TU Delft.
Die eerste vergelijking is onzin en het helpt wel met beperken, niet met voorkomen inderdaad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203358632
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:02 schreef Johannes788 het volgende:
Nou bios gaat hem niet worden hier. Op 1,5 meter van mekaar zitten van je vriendin :p

Wtf (!!!!!))

https://www.ad.nl/show/th(...)e-lockdown~a056cf81/

Hahahahaha
Op 1.5meter van elkaar gaat niet werken voor de dingen die @AlwaysHappy in de bios doet :D
pi_203358635
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Nou na 2 jaar is het me dan hoogstwaarschijnlijk toch gelukt om corona te krijgen :')

Hoogstwaarschijnlijk omdat ik nergens kan laten testen bij de GGD.
Tig postcodes ingevoerd met maar 1 resultaat: 1 of ander gehucht in Zeeland.
Ik woon 12 km van Breda af, dus laat maar want nog geen week geleden booster gehaald dus voor een vinkje heb ik het ook niet nodig.
Werkt goed die booster! Hoor vooral mensen om me heen die geboosterd zijn corona krijgen. 8)7
pi_203358654
Tap tap tap
pi_203358657
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Zoals in het verleden zal er wel bedoeld worden dat er 1,5 meter afstand moet zijn tussen verschillende huishoudens/mensen met wie je naar de film gaat. Dus je kan gewoon naast je vriendin zitten. Alleen niet naast je buurman die een aparte boeking gedaan heeft.
Schrok al :p
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:10:12 #61
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203358665
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Zoals in het verleden zal er wel bedoeld worden dat er 1,5 meter afstand moet zijn tussen verschillende huishoudens/mensen met wie je naar de film gaat. Dus je kan gewoon naast je vriendin zitten. Alleen niet naast je buurman die een aparte boeking gedaan heeft.
O ja die onzin weer.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:11:01 #62
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203358675
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:06 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Op 1.5meter van elkaar gaat niet werken voor de dingen die @:Alwayshappy in de bios doet :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 25 januari 2022 @ 14:11:14 #63
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203358681
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:00 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Blijkbaar wel in Ierland, Schotland, Engeland en nu ook Denemarken.

In Nederland niet helaas.
En dat is een verrassing?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_203358720
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:06 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Werkt goed die booster! Hoor vooral mensen om me heen die geboosterd zijn corona krijgen. 8)7
Denk dat die booster na 5 dagen sowieso nog geen effect zal hebben hoor :D

Verder weinig te klagen, beetje moe, beetje hoesten, beetje spierpijn.

Door hooikoorts ben ik er 20maal slechter aan toe dan dit geneuzel :)

En dat jij het hoort over vooral geboosterden kan wrs er ook mee te maken hebben dat je dat alleen maar wil horen ;)

Ik ga er trouwens vanuit dat ik al besmet was toen de booster werd gezet met even terugrekenen ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 25 januari 2022 @ 14:15:34 #65
408813 crew  trein2000
pi_203358725
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:16:29 #66
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203358737
Dat pushen van die boosters bij niet-risicogroepen :')
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:17:00 #67
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_203358750
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:01 schreef Tinos85 het volgende:

[..]
Twee dagen stijging. De media gaat vast los.
Maar IC 252! Dat is niks meer.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_203358759
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:03 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Oeh, lullig voor die Fransmannen.
Gelukkig is er één Fransman die dit allemaal niet meer hoeft mee te maken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:18:44 #69
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203358766
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat pushen van die boosters bij niet-risicogroepen :')
Ook mijn grootste frustratie punt van de crisis.

Beter focussen ze zich inderdaad op de groepen die er meer bij gebaat zijn. Zorg er voor dat je op tijd bent om die groep weer een nieuwe booster te geven als de huidige weer verloopt; blijkbaar kakt de werking na 10-12 weken al goed in. Focus je op de (armere) landen die nog geen hoge vaccinatiegraad hebben.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 25 januari 2022 @ 14:19:10 #70
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203358775
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:17 schreef popje het volgende:

[..]
Maar IC 252! Dat is niks meer.
Maar stijging, dus lockdown!!!EINZ!!!!1111!
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_203358780
quote:
Maar dit stond niet in the great reset handboek -O- Zou Omicron niet voldoen en komen ze vanuit de elite met een betere variant? #SorosFaal
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 25 januari 2022 @ 14:20:03 #72
408813 crew  trein2000
pi_203358783
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:02 schreef Johannes788 het volgende:
Nou bios gaat hem niet worden hier. Op 1,5 meter van mekaar zitten van je vriendin :p

Wtf (!!!!!))

https://www.ad.nl/show/th(...)e-lockdown~a056cf81/

Hahahahaha
Iedereen die wel eens wat organiseert weet wat 1,5 meter met je capaciteit doet…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_203358785
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:06 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Werkt goed die booster! Hoor vooral mensen om me heen die geboosterd zijn corona krijgen. 8)7
Maar je ligt niet in het ziekenhuis ^O^
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_203358792
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:20 schreef ThierryPicking het volgende:

[..]
Maar je ligt niet in het ziekenhuis ^O^
Niet vanwege, maar mogelijk wel met corona :7
pi_203358807
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:06 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Werkt goed die booster! Hoor vooral mensen om me heen die geboosterd zijn corona krijgen. 8)7
op de man

[ Bericht 6% gewijzigd door yvonne op 25-01-2022 14:29:50 ]
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:23:01 #76
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_203358812
quote:
Ah in Denemarken was er niemand die riep dat de prognoses afgelopen september toen ze alle maatregelen lieten vallen te gunstig waren dus dat ze nu heeeeel voorzichtig moeten zijn en in kleine stapjes moeten versoepelen?

Figures.
Makkelijk tweede.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:23:46 #77
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_203358817
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:50 schreef Johannes788 het volgende:
Trending op nu.nl commentaar, vond het wel ontroerend:

Ik ben zelf ongevaccineerd want ik ben 25 jaar en verder gezond. Ik hoef geen vaccin want het risico dat ik in het ziekenhuis terecht kom door corona is nihil. Voor een ander doe je het ook niet, want de vaccins helpen nauwelijks tegen transmissie. Waarom zou ik iets nemen wat niet nodig is? Ik heb ook al corona gehad en ben er slechts een weekje ziek van geweest. Verder vind ik vaccineren wel een goed idee, met name voor ouderen en kwetsbaren. Maar de coronapas kan me echt gestolen worden. Volgens mij werd deze ooit ingevoerd om van alle andere maatregelen af te kunnen en er werd toen nog gedacht dat de vaccins een betere bescherming gaven dan wat achteraf is gebleken. Ik wil niet in een land wonen waarin je continu moet bewijzen dat je gezond bent door het scannen van een QR code. Voor een pandemie heb ik het er nog wel voor over om elke keer te scannen. Maar wanneer gaat de coronapas weg? Is daar al iets over bekend? Gaan we nog terug naar hoe het 3 jaar geleden was?
Hahahaha,

Gr.
Ernst
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_203358830
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:22 schreef Questular het volgende:

[..]
Ja je bent tegen het vaccin en de booster. Je weet het allemaal beter, ons eigen orakel.
Hahaha, zeg je dat ook tegen mensen die overleden zijn na het vaccin? Maar dat is onzin toch? Of heftige bijwerkingen na het vaccin? Ook onzin.
Ik heb corona gehad en het was echt niet erger dan een griep voor mij. Dus vertel, waarom zou ik nou nog een prik moeten nemen, als blijkt dat je na besmetting nauwelijks kans hebt om nog in het ziekenhuis terecht te komen, je nog steeds besmettelijk bent na vaccineren, dus vertel eens?
pi_203358834
Het CTB is een gedrocht.
pi_203358836
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:22 schreef Questular het volgende:

[..]
Ja je bent tegen het vaccin en de booster. Je weet het allemaal beter, ons eigen orakel.
Je mist nog wat vraagtekens.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203358837
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:02 schreef Johannes788 het volgende:
Nou bios gaat hem niet worden hier. Op 1,5 meter van mekaar zitten van je vriendin :p

Wtf (!!!!!))

https://www.ad.nl/show/th(...)e-lockdown~a056cf81/

Hahahahaha
waar een wil is....

Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_203358839
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Hahahaha,

Gr.
Ernst
En dit inderdaad.
pi_203358840
Bron telegraaf, waarom hier niet?!!!!

Wat is hier anders?

Denemarken gaat alle coronabeperkingen schrappen, meldt krant

Denemarken heft deze maand alle resterende coronabeperkingen op. Dat maakt premier Mette Frederiksen naar verwachting op woensdag bekend, schrijft de krant Jyllands-Posten. De regering wil dat nog niet bevestigen.

Het ruim 5 miljoen inwoners tellende Denemarken zag het aantal coronabesmettingen de afgelopen weken snel oplopen. Toch hadden de autoriteiten hun coronamaatregelen zo'n twee weken geleden al versoepeld. Toen konden bijvoorbeeld bioscopen en musea de deuren weer openen. Andere regels bleven wel van kracht. Zo hebben horecazaken nog steeds te maken met aangepaste openingstijden.

Frederiksen gaat volgens bronnen van de krant woensdagavond op een persconferentie aankondigen dat ook de resterende maatregelen komen te vervallen. Dat besluit zou volgen op nieuwe aanbevelingen van medische topadviseurs. Die vinden ook dat Covid-19 niet meer aangeduid hoeft te worden als een aandoening die de samenleving bedreigt.

Denemarken meldde maandag zo'n 40.000 nieuwe coronagevallen. Ondanks de snelle stijging van het aantal besmettingen neemt de druk op de afdelingen intensive care van ziekenhuizen wel af. Daar lagen op 6 januari 82 coronapatiënten. Op maandag ging het nog om 43 patiënten met het coronavirus.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:25:45 #84
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203358845
Deense goden.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:26:03 #85
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_203358847
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:25 schreef Johannes788 het volgende:
Bron telegraaf, waarom hier niet?!!!!

Wat is hier anders?

Denemarken gaat alle coronabeperkingen schrappen, meldt krant

Denemarken heft deze maand alle resterende coronabeperkingen op. Dat maakt premier Mette Frederiksen naar verwachting op woensdag bekend, schrijft de krant Jyllands-Posten. De regering wil dat nog niet bevestigen.

Het ruim 5 miljoen inwoners tellende Denemarken zag het aantal coronabesmettingen de afgelopen weken snel oplopen. Toch hadden de autoriteiten hun coronamaatregelen zo'n twee weken geleden al versoepeld. Toen konden bijvoorbeeld bioscopen en musea de deuren weer openen. Andere regels bleven wel van kracht. Zo hebben horecazaken nog steeds te maken met aangepaste openingstijden.

Frederiksen gaat volgens bronnen van de krant woensdagavond op een persconferentie aankondigen dat ook de resterende maatregelen komen te vervallen. Dat besluit zou volgen op nieuwe aanbevelingen van medische topadviseurs. Die vinden ook dat Covid-19 niet meer aangeduid hoeft te worden als een aandoening die de samenleving bedreigt.

Denemarken meldde maandag zo'n 40.000 nieuwe coronagevallen. Ondanks de snelle stijging van het aantal besmettingen neemt de druk op de afdelingen intensive care van ziekenhuizen wel af. Daar lagen op 6 januari 82 coronapatiënten. Op maandag ging het nog om 43 patiënten met het coronavirus.
Hier rekenen we met oude cijfers.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_203358851
twitter


En sorry hoor, maar mensen die dit goed vinden zijn niet goed in hun hoofd.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:26:12 #87
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203358853
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:25 schreef Johannes788 het volgende:
Bron telegraaf, waarom hier niet?!!!!

Wat is hier anders?


Denemarken gaat alle coronabeperkingen schrappen, meldt krant

Wij hebben het OMT.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_203358860
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV wordt kampioen.

Tot zover.
En morgen gaan we...



Tot zover!
pi_203358862
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:24 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Hahaha, zeg je dat ook tegen mensen die overleden zijn na het vaccin? Maar dat is onzin toch? Of heftige bijwerkingen na het vaccin? Ook onzin.
Ik heb corona gehad en het was echt niet erger dan een griep voor mij. Dus vertel, waarom zou ik nou nog een prik moeten nemen, als blijkt dat je na besmetting nauwelijks kans hebt om nog in het ziekenhuis terecht te komen, je nog steeds besmettelijk bent na vaccineren, dus vertel eens?
Liever niet.
pi_203358872
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:26 schreef Questular het volgende:

[..]
Liever niet.
Alle redenen op?
pi_203358883
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:26 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

En sorry hoor, maar mensen die dit goed vinden zijn niet goed in hun hoofd.
Benieuwd of dit ook zo is in Florida met DeSantisGOD _O_
pi_203358884
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:28 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Alle redenen op?
Alsof je redenen wil horen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:29:41 #93
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_203358886
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat pushen van die boosters bij niet-risicogroepen :')
Ik heb eindelijk de brief binnen *O*

Kijk wel over een weekje of 2 om een datum te prikken ( :7 ).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_203358887
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:24 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Hahaha, zeg je dat ook tegen mensen die overleden zijn na het vaccin? Maar dat is onzin toch? Of heftige bijwerkingen na het vaccin? Ook onzin.
Ik heb corona gehad en het was echt niet erger dan een griep voor mij. Dus vertel, waarom zou ik nou nog een prik moeten nemen, als blijkt dat je na besmetting nauwelijks kans hebt om nog in het ziekenhuis terecht te komen, je nog steeds besmettelijk bent na vaccineren, dus vertel eens?
• Nou mogelijk kun je het als uitje zien, kopje koffie erbij, lekker prikkie, gezellig met ze allen even kwartiertje wachten :s)
• Je kunt op ongevaccineerden neerkijken. Voelt ook best goed. :7
• Je hebt het vaccin uit naastenliefde genomen O+
• Voor Ernst en het vaderland! *O*
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_203358897
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:29 schreef ThierryPicking het volgende:

[..]
• Nou mogelijk kun je het als uitje zien, kopje koffie erbij, lekker prikkie, gezellig met ze allen even kwartiertje wachten :s)
Je kunt op ongevaccineerden neerkijken. Voelt ook best goed. :7
• Je hebt het vaccin uit naastenliefde genomen O+
• Voor Ernst en het vaderland! *O*
Dat doet een redelijke groep gevaccineerden sowieso al 24/7
pi_203358908
https://www.verywellhealt(...)eactivations-5205269

Was deze hier al voorbij gekomen?
Gaat over Epstein-Barr virus (oorzaak van Pfeiffer), die wellicht invloed/oorzaak heeft aan long-covid.
pi_203358918
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:28 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Alle redenen op?
Je hebt me door. Je hebt gewonnen.
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 14:34:31 #98
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203358924
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:32 schreef Piles het volgende:
https://www.verywellhealt(...)eactivations-5205269

Was deze hier al voorbij gekomen?
Gaat over Epstein-Barr virus (oorzaak van Pfeiffer), die wellicht invloed/oorzaak heeft aan long-covid.
Volgens mij nog niet gezien, mensen die ooit Pfeiffer hebben gehad eventueel waarbij dus het "oude virus" geactiveerd wordt door covid?
pi_203358936
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die eerste vergelijking is onzin en het helpt wel met beperken, niet met voorkomen inderdaad.
Volgens de TU delft niet. Het is disproportioneel.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:35:45 #100
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203358938
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:26 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

En sorry hoor, maar mensen die dit goed vinden zijn niet goed in hun hoofd.
Hoe kun je?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203358945
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:33 schreef Questular het volgende:

[..]
Je hebt me door. Je hebt gewonnen.
Dank, ik ben blij met de winst. Met hoeveel heb ik gewonnen? 3-0? Of toch liever 3-2, spannende wedstrijd?
pi_203358946
Met sommigen is er gewoon geen discussie te voeren. Dat bepaalde mensen nu geen vaccin meer willen nadat ze al besmet zijn geweest (en jong en gezond) en Omikron nu een stuk minder ziekmakend blijkt te zijn kan ik op dit moment best inkomen. Maar dat iemand hier constant triomfantelijk de rest voor min of meer dwazen uitmaakt dat ze een vaccin hebben genomen want het is zo dodelijk etc gaat er bij mij echt slecht in.

Vaccins hebben wel degelijk geholpen om de zkhs opnames te reduceren. Er zijn mensen die idd bijwerkingen hebben gehad en soms ook ernstige maar dat is altijd nog veel minder in percentage dan mensen die last hebben van (langdurige) covid problemen.

Het toontje van deze persoon is uiterst irritant wat mij betreft.
pi_203358951
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:32 schreef Piles het volgende:
https://www.verywellhealt(...)eactivations-5205269

Was deze hier al voorbij gekomen?
Gaat over Epstein-Barr virus (oorzaak van Pfeiffer), die wellicht invloed/oorzaak heeft aan long-covid.
Volgens mij heeft bijna 90% van de populatie latent dat virus. In ieder geval heel hoog. Zou me niets verbazen als dat weer geactiveerd wordt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203358953
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Volgens mij nog niet gezien, mensen die ooit Pfeiffer hebben gehad eventueel waarbij dus het "oude virus" geactiveerd wordt door covid?
Het gaat mijn pet een beetje te boven, maar ik lees dit:
quote:
The viruses at play here mainly fall under the Herpesviridae family. Most Americans carry a dormant version of herpesviruses. An estimated 87.4% of U.S. adults aged 14 to 49 years infected with HSV-2 remain asymptomatic with no clinical diagnosis.4 Likely over 95% of adults carry Epstein-Barr virus (EBV).5 After our immune system defeats any virus in the herpes virus family, that virus will burrow into our nerves and go into a dormant (latent) state.
Dus je hoeft nooit ziek geweest te zijn, maar alleen het virus bij je te dragen. Covid lijkt het dan te 'activeren'.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:38:59 #105
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_203358962
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:25 schreef Johannes788 het volgende:
Bron telegraaf, waarom hier niet?!!!!

Wat is hier anders?

Denemarken gaat alle coronabeperkingen schrappen, meldt krant

Denemarken heft deze maand alle resterende coronabeperkingen op. Dat maakt premier Mette Frederiksen naar verwachting op woensdag bekend, schrijft de krant Jyllands-Posten. De regering wil dat nog niet bevestigen.

Het ruim 5 miljoen inwoners tellende Denemarken zag het aantal coronabesmettingen de afgelopen weken snel oplopen. Toch hadden de autoriteiten hun coronamaatregelen zo'n twee weken geleden al versoepeld. Toen konden bijvoorbeeld bioscopen en musea de deuren weer openen. Andere regels bleven wel van kracht. Zo hebben horecazaken nog steeds te maken met aangepaste openingstijden.

Frederiksen gaat volgens bronnen van de krant woensdagavond op een persconferentie aankondigen dat ook de resterende maatregelen komen te vervallen. Dat besluit zou volgen op nieuwe aanbevelingen van medische topadviseurs. Die vinden ook dat Covid-19 niet meer aangeduid hoeft te worden als een aandoening die de samenleving bedreigt.

Denemarken meldde maandag zo'n 40.000 nieuwe coronagevallen. Ondanks de snelle stijging van het aantal besmettingen neemt de druk op de afdelingen intensive care van ziekenhuizen wel af. Daar lagen op 6 januari 82 coronapatiënten. Op maandag ging het nog om 43 patiënten met het coronavirus.
Veel beter dit voor iedereen. Het is ook niet dat je nooit meer naar maatregelen hoeft te grijpen bij een nieuwe variant die veel druk op de zorg geeft stel dat dit nog gebeurt, liever niet natuurlijk maar daar mag echt wel een plan voor zijn waar we naar teruggrijpen, met bijv quarantaineregels bij klachten, mondkapjes, thuiswerkadvies, maximale capaciteit en testbeleid (eventueel ook voor toegang tot grotere evenementen). En ik begrijp ook wel dat de zorg nog niet op groen staat met het stijgend aantal besmettingen dus dat we nog één tussenstap nodig hebben.

Maar dingen als het CTB/2G, sectorsluitingen, virologen die gedragsregels bedenken, dat moet al echt definitief gedaan zijn eigenlijk voor Nederland. Dat is met de Omikron variant niet meer zo relevant allemaal.
Makkelijk tweede.
pi_203358966
Voor wanneer staat dat ctb/QR onzin op de agenda bij de tweede kamer.
pi_203358969
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:37 schreef Piles het volgende:

[..]
Het gaat mijn pet een beetje te boven, maar ik lees dit:
[..]
Dus je hoeft nooit ziek geweest te zijn, maar alleen het virus bij je te dragen. Covid lijkt het dan te 'activeren'.
Vandaar die vermoeidheid bij veel mensen????
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 14:39:59 #108
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203358974
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:37 schreef Piles het volgende:

[..]
Het gaat mijn pet een beetje te boven, maar ik lees dit:
[..]
Dus je hoeft nooit ziek geweest te zijn, maar alleen het virus bij je te dragen. Covid lijkt het dan te 'activeren'.
Long covid lijkt qua klachten ook best wel op pfeiffer, moe, spierpijn, hoofdpijn etc.
pi_203358975
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:37 schreef aartstyle het volgende:
Met sommigen is er gewoon geen discussie te voeren. Dat bepaalde mensen nu geen vaccin meer willen nadat ze al besmet zijn geweest (en jong en gezond) en Omikron nu een stuk minder ziekmakend blijkt te zijn kan ik op dit moment best inkomen. Maar dat iemand hier constant triomfantelijk de rest voor min of meer dwazen uitmaakt dat ze een vaccin hebben genomen want het is zo dodelijk etc gaat er bij mij echt slecht in.

Vaccins hebben wel degelijk geholpen om de zkhs opnames te reduceren. Er zijn mensen die idd bijwerkingen hebben gehad en soms ook ernstige maar dat is altijd nog veel minder in percentage dan mensen die last hebben van (langdurige) covid problemen.

Het toontje van deze persoon is uiterst irritant wat mij betreft.
Volgens mij gaat het ook andersom, dat mensen mij niet respecteren in mijn keuze geen vaccin te willen. Dat ik me alleen maar even hoef te 'testen', terwijl de werking van dat hele CTB al teniet gedaan is door het onderzoek van Delft. Dat ik gefrustreerd ben, dat ik straks geen sociale dingen meer mag doen, niet even naar de sauna of naar een kroeg, omdat ik zogenaamd zo gevaarlijk zou zijn voor de gevaccineerde mensen? Terwijl het nu ook wel duidelijk is dat gevaccineerde mensen elkaar ook besmetten.
pi_203358983
Op naar de CIJFERS.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:42:09 #111
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203358986
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Voor wanneer staat dat ctb/QR onzin op de agenda bij de tweede kamer.
Niet. Of althans, de regering houdt het wetsvoorstel op de plank totdat ze er achter de schermen een meerderheid voor bekonkeld hebben, en dan wordt het alsnog in stemming gebracht. Op dit moment is er toch geen meerderheid voor.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:42:41 #112
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203358989
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:40 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Volgens mij gaat het ook andersom, dat mensen mij niet respecteren in mijn keuze geen vaccin te willen. Dat ik me alleen maar even hoef te 'testen', terwijl de werking van dat hele CTB al teniet gedaan is door het onderzoek van Delft. Dat ik gefrustreerd ben, dat ik straks geen sociale dingen meer mag doen, niet even naar de sauna of naar een kroeg, omdat ik zogenaamd zo gevaarlijk zou zijn voor de gevaccineerde mensen? Terwijl het nu ook wel duidelijk is dat gevaccineerde mensen elkaar ook besmetten.
Ben je ook toevallig vegan en doe je aan cross-fit?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_203358990
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:40 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Volgens mij gaat het ook andersom, dat mensen mij niet respecteren in mijn keuze geen vaccin te willen. Dat ik me alleen maar even hoef te 'testen', terwijl de werking van dat hele CTB al teniet gedaan is door het onderzoek van Delft. Dat ik gefrustreerd ben, dat ik straks geen sociale dingen meer mag doen, niet even naar de sauna of naar een kroeg, omdat ik zogenaamd zo gevaarlijk zou zijn voor de gevaccineerde mensen? Terwijl het nu ook wel duidelijk is dat gevaccineerde mensen elkaar ook besmetten.
Volgens mij zegt niemand hier dat je elkaar niet kan besmetten. Sterker nog, ik denk dat een groot deel van Nederland die QR code ook niet noodzakelijk vind. Zelfs de gevaccineerden waaronder ik.

Dit is aanzienlijk veranderd nu met Omikron aangezien het veel minder ziekmakend is. Daarbij heb je het nu al gehad en zou het wel heel gek zijn als je nu van Omikron ineens wel erg ziek zou worden.

Maar jij bent 25 jaar en gezond en je bent al eens besmet geweest. Ik zou er wellicht anders over denken als je 60 jaar bent en nog geen besmetting heb doorgemaakt.

Het hoeft allemaal niet zo zwart/wit te zijn. Ik begrijp je frustratie best, maar dat hoef je niet op ons af te reageren.
pi_203358995
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:42 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ben je ook toevallig vegan en doe je aan cross-fit?
Hahaha, nope.
pi_203358996
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:42 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Niet. Of althans, de regering houdt het wetsvoorstel op de plank totdat ze er achter de schermen een meerderheid voor bekonkeld hebben, en dan wordt het alsnog in stemming gebracht. Op dit moment is er toch geen meerderheid voor.
Maar 1 februari is volgende week al.
Dan moeten ze opschieten.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:43:47 #116
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203359002
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Maar 1 februari is volgende week al.
Dan moeten ze opschieten.
Wat is er op 1 februari?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Redactie Sport dinsdag 25 januari 2022 @ 14:44:00 #117
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203359005
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Volgens de TU delft niet. Het is disproportioneel.
Volgens de TU Delft wel hoor, alleen het effecvt is klein, of het disproportioneel is is een ander verhaal.
Dan nog kun je de discussie voeren of 'alle beetjes helpen' niet een devies is wat hier zou kunnen gelden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 14:44:13 #118
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203359006
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:42 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Volgens mij zegt niemand hier dat je elkaar niet kan besmetten. Sterker nog, ik denk dat een groot deel van Nederland die QR code ook niet noodzakelijk vind. Zelfs de gevaccineerden waaronder ik.

Dit is aanzienlijk veranderd nu met Omikron aangezien het veel minder ziekmakend is. Daarbij heb je het nu al gehad en zou het wel heel gek zijn als je nu van Omikron ineens wel erg ziek zou worden.

Maar jij bent 25 jaar en gezond en je bent al eens besmet geweest. Ik zou er wellicht anders over denken als je 60 jaar bent en nog geen besmetting heb doorgemaakt.

Het hoeft allemaal niet zo zwart/wit te zijn. Ik begrijp je frustratie best, maar dat hoef je niet op ons af te reageren.
Mensen uit 1986 zijn al 35/36 jaar ;)
pi_203359008
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:42 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Volgens mij zegt niemand hier dat je elkaar niet kan besmetten. Sterker nog, ik denk dat een groot deel van Nederland die QR code ook niet noodzakelijk vind. Zelfs de gevaccineerden waaronder ik.

Dit is aanzienlijk veranderd nu met Omikron aangezien het veel minder ziekmakend is. Daarbij heb je het nu al gehad en zou het wel heel gek zijn als je nu van Omikron ineens wel erg ziek zou worden.

Maar jij bent 25 jaar en gezond en je bent al eens besmet geweest. Ik zou er wellicht anders over denken als je 60 jaar bent en nog geen besmetting heb doorgemaakt.

Het hoeft allemaal niet zo zwart/wit te zijn. Ik begrijp je frustratie best, maar dat hoef je niet op ons af te reageren.
35 bedoel je ;). Ik wil het niet op jullie af reageren, want daar los ik ook niks mee op. Maar goed, fijn dat je mijn frustratie wel begrijpt.
pi_203359009
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:44 schreef Momo het volgende:

[..]
Mensen uit 1986 zijn al 35/36 jaar ;)
Confronterend dit.
Tap tap tap
pi_203359016
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:44 schreef Momo het volgende:

[..]
Mensen uit 1986 zijn al 35/36 jaar ;)
Zijn bijna boomers.
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 14:45:28 #122
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203359017
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Confronterend dit.
Mensen uit 2004 mogen al stemmen ;)
pi_203359020
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Confronterend dit.
Dat sowieso.
pi_203359022
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Wat is er op 1 februari?
Dan gaat die aangepaste geldigheidsduur in.
pi_203359025
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Mensen uit 2004 mogen al stemmen ;)
En autorijden :{
Tap tap tap
  Redactie Sport dinsdag 25 januari 2022 @ 14:46:37 #126
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203359030
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:40 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Volgens mij gaat het ook andersom, dat mensen mij niet respecteren in mijn keuze geen vaccin te willen. Dat ik me alleen maar even hoef te 'testen', terwijl de werking van dat hele CTB al teniet gedaan is door het onderzoek van Delft. Dat ik gefrustreerd ben, dat ik straks geen sociale dingen meer mag doen, niet even naar de sauna of naar een kroeg, omdat ik zogenaamd zo gevaarlijk zou zijn voor de gevaccineerde mensen? Terwijl het nu ook wel duidelijk is dat gevaccineerde mensen elkaar ook besmetten.
Iedereen die denkt dat ongevaccineerden gevaarlijk zijn voor gevaccineerden is niet goed snik. Als we dan toch in die tweedeling willen praten.

De enige tweedeling waar je vanuit gevaccineerde-perspectief over kunt discussieren is dat ongevaccineerden de afgelopen tijd bewezen meer druk op de zorg hebben gelegd (en ja ouderen ook meer dan jongeren, mannen meer dan vrouwen, dikke buiken meer dan ectos yatta yatta yatta), en dat dat een katalysator is geweest voor meer beperkende maatregelen. Maar als mensen beweren dat ongevaccineerden gevaarlijk zijn voor de gezondheid van gevaccineerden snappen ze er niets van en dragen ze bij aan de tweedeling.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:48:01 #127
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203359050
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Dan gaat die aangepaste geldigheidsduur in.
Daar staat het invoeren van 2G los van. En ik vermoed, maar ik weet het niet zeker, dat de technische details van 3G (zoals geldigheid) bij ministeriële regeling bepaald worden, waardoor je daar geen kamerdebat of -meerderheid voor nodig hebt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_203359067
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Volgens de TU Delft wel hoor, alleen het effecvt is klein, of het disproportioneel is is een ander verhaal.
Dan nog kun je de discussie voeren of 'alle beetjes helpen' niet een devies is wat hier zou kunnen gelden.
Dat soort flauwekul deden we met de griep ook niet.
Het is iig niet noodzakelijk om in die valse tegenstelling mee te gaan waarbij je of strenge maatregelen nodig hebt of lockdowns.
Andere landen gooien ook alles open zonder achterlijke regeltjes.
Het heeft gewoon niet meer met corona te maken.
2g is een doel op zich geworden van de regering.
Zo gedragen ze zich immers.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:49:42 #129
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203359074
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]
En autorijden :{
Laat ali en marco B en jeroen r maar niet weten wat geborenen uit 2004 ook mogen.
Ow wacht, daar hadden ze al geen boodschap aan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203359086
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Laat ali en marco B en jeroen r maar niet weten wat geborenen uit 2004 ook mogen.
Ow wacht, daar hadden ze al geen boodschap aan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo zeg!

@KingRoland check dit
pi_203359096
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Daar staat het invoeren van 2G los van. En ik vermoed, maar ik weet het niet zeker, dat de technische details van 3G (zoals geldigheid) bij ministeriële regeling bepaald worden, waardoor je daar geen kamerdebat of -meerderheid voor nodig hebt.
quote:
Het vaccinatiebewijs is vanaf 1 februari nog 270 dagen na de tweede prik geldig, voor een herstelbewijs geldt een houdbaarheid van 180 dagen. Na een boostervaccinatie is het coronabewijs voorlopig weer onbeperkt geldig. Dat blijkt uit een wetswijziging die maandag naar de Tweede Kamer is gestuurd. De Tweede Kamer moet hier nog wel mee akkoord gaan.
Ze moeten nog wel hun akkoord geven.
Ik wil graag weten welke tweede kamerleden voor/tegen stemmen.
pi_203359111
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
[..]
Ze moeten nog wel hun akkoord geven.
Ik wil graag weten welke tweede kamerleden voor/tegen stemmen.
Ik ook. Er komen namelijk tribunalen. @GGMM
pi_203359112
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:44 schreef Momo het volgende:

[..]
Mensen uit 1986 zijn al 35/36 jaar ;)
Had niet eens naar het jaartal gekeken. Dacht dat degene eerder zei 25 jaar. Maakt ook niet uit, de strekking blijft hetzelfde.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:53:07 #134
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203359119
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
[..]
Ze moeten nog wel hun akkoord geven.
Ik wil graag weten welke tweede kamerleden voor/tegen stemmen.
Ah.

Nou, op de gok: de voltallige coalitie, 50+ (Den Haan), Volt en de PvdA. GroenLinks misschien ook nog wel.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_203359124
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Ik ook. Er komen namelijk tribunalen. @:ggmm
Moet ik daar vrij voor nemen? Wordt er vervoer geregeld? Moet ik m'n zwemkleding meenemen?
Tap tap tap
pi_203359128
Weet iemand of GGD de testuitslagen op gezette tijden upload? Zit nu steeds 4 keer per uur te kijken :')
Twiddel
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:54:01 #137
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203359133
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Moet ik daar vrij voor nemen? Wordt er vervoer geregeld? Moet ik m'n zwemkleding meenemen?
Niet iedereen wordt thuisgebracht in elk geval.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:55:18 #138
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203359148
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:53 schreef summer2bird het volgende:
Weet iemand of GGD de testuitslagen op gezette tijden upload? Zit nu steeds 4 keer per uur te kijken :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203359150
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:53 schreef summer2bird het volgende:
Weet iemand of GGD de testuitslagen op gezette tijden upload? Zit nu steeds 4 keer per uur te kijken :')
Kwart over drie ongeveer.
Tap tap tap
pi_203359151
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:53 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ah.

Nou, op de gok: de voltallige coalitie, 50+ (Den Haan), Volt en de PvdA. GroenLinks misschien ook nog wel.
Volt, groen links zijn als het goed is tegen.
CDA twijfelt, CU neigt logischerwijs naar tegen en de PVDA lijk ook te twijfelen.
Tenminste dat idee had ik vorige week.
pi_203359152
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Na 15 minuten gooit hij me er steeds uit ;(
Twiddel
pi_203359158
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:54 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Niet iedereen wordt thuisgebracht in elk geval.
Is er glutenvrij en zuivelvrije catering?
Tap tap tap
pi_203359159
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Kwart over drie ongeveer.
Nee, bedoel als je zelf getest bent :P
Twiddel
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:56:10 #144
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203359161
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
15.16 uur
pi_203359165
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:56 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Nee, bedoel als je zelf getest bent :P
O zo _O- Nee dat zou ik niet weten.
Tap tap tap
pi_203359167
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:00 schreef nattermann het volgende:

[..]
Meh. 4, 2 en 0 jaar dus dat wordt lastig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op flatbread en water. Gewoon met een plantensproeier onder de deur spuiten.
Denken in mogelijkheden. Een pandemie is voor niemand leuk.
Go hard or go home
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:57:06 #147
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203359175
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Volt, groen links zijn als het goed is tegen.
CDA twijfelt, CU neigt logischerwijs naar tegen en de PVDA lijk ook te twijfelen.
Tenminste dat idee had ik vorige week.
Tegen 2G ja. Dat ligt nog net iets anders. Je mag aannemen dat als de regering dit naar de Kamer stuurt, de meerderheid er wel is. Als er genoeg gegarandeerde voorstemmers zijn, dan mag de ChristenUnie misschien wel gratis tegenstemmen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:57:21 #148
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203359178
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:56 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Nee, bedoel als je zelf getest bent :P
binnen 48 uur, eerst de mail en dan via digid
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:57:49 #149
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203359186
Opnames stijgen dus, maar IC-bezetting blijft afnemen. Prima lijkt me.

Bij welk aantal bezette ziekenhuisbedden wordt het eigenlijk penibel? Bij IC pas rond 600-700 lijkt en en daar zijn we mijlenver vanaf, maar hoe zit dat met de reguliere bedden?
pi_203359191
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]
binnen 48 uur, eerst de mail en dan via digid
Ik heb nog nooit een mail gehad van een testuitslag :P
Kreeg niet eens een bevestigingsmail dus ik denk dat ik alleen via digid aangewezen ben.
Twiddel
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:58:15 #151
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203359192
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:56 schreef Noek het volgende:

[..]
Op flatbread en water. Gewoon met een plantensproeier onder de deur spuiten.
Denken in mogelijkheden. Een pandemie is voor niemand leuk.
dat kind van jou al beter?
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:58:42 #152
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203359197
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:57 schreef Zwansen het volgende:
Opnames stijgen dus, maar IC-bezetting blijft afnemen. Prima lijkt me.

Bij welk aantal bezette ziekenhuisbedden wordt het eigenlijk penibel? Bij IC pas rond 600-700 lijkt en en daar zijn we mijlenver vanaf, maar hoe zit dat met de reguliere bedden?
Het is sowieso minder problematisch omdat de ligduur korter is met Omikron.
pi_203359203
Tijd voor de cijfertjes @Zipportal
pi_203359207
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:26 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

En sorry hoor, maar mensen die dit goed vinden zijn niet goed in hun hoofd.
YorickB approves
Alpha kenny one
pi_203359209
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:55 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Na 15 minuten gooit hij me er steeds uit ;(
Ook als je elke 14 minuten ververst? 8-)
pi_203359210
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:57 schreef Zwansen het volgende:
Opnames stijgen dus, maar IC-bezetting blijft afnemen. Prima lijkt me.

Bij welk aantal bezette ziekenhuisbedden wordt het eigenlijk penibel? Bij IC pas rond 600-700 lijkt en en daar zijn we mijlenver vanaf, maar hoe zit dat met de reguliere bedden?
Wel benieuwd in hoeverre die zkhs opnames zich over een paar dagen gaan vertalen naar de IC. Uit andere landen zouden we moeten concluderen dat dit mee zou moeten vallen.

Denk je er bijna vanaf te zijn komt Israel nu met wat verontrustende berichten. Het houdt ook nooit op zou je denken.
pi_203359224
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:59 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Ook als je elke 14 minuten ververst? 8-)
haha dan niet :s)
Twiddel
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:02:19 #158
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203359232
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
[..]
Ze moeten nog wel hun akkoord geven.
Ik wil graag weten welke tweede kamerleden voor/tegen stemmen.
Als ze niet akkoord gaan, vervalt dan de gehele qr maatregel? Of blijft de qr code dan gewoon geldig, ook al is dat compleet onzinnig?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203359235
Erg mooi dat kantines en dierentuinen open gaan.


Vanavond helemaal naar de tering. Morgen staat de reservering al bij de dierentuin.


RutteGod.

pi_203359239
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:59 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Wel benieuwd in hoeverre die zkhs opnames zich over een paar dagen gaan vertalen naar de IC. Uit andere landen zouden we moeten concluderen dat dit mee zou moeten vallen.

Denk je er bijna vanaf te zijn komt Israel nu met wat verontrustende berichten. Het houdt ook nooit op zou je denken.
Klopt vanuit Israel rare signalen
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:03:49 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203359252
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Als ze niet akkoord gaan, vervalt dan de gehele qr maatregel? Of blijft de qr code dan gewoon geldig, ook al is dat compleet onzinnig?
gaat er echt wel door hoor, dit is gewoon gelijktrekken met de rest van de EU
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:04:26 #162
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203359261
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Als ze niet akkoord gaan, vervalt dan de gehele qr maatregel? Of blijft de qr code dan gewoon geldig, ook al is dat compleet onzinnig?
Dat laatste. Volgens mij hangt het ctb in de "tijdelijke" coronawet, en die blijft geldig.

Maar nogmaals, ze gaan wel akkoord. Dat is al lang geregeld.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:04:48 #163
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203359267
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:02 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Klopt vanuit Israel rare signalen
Ik neem dat allemaal met een korrel zout vanuit Israel. Die zitten ook vuistdiep in de aars van Pfizer.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:04:58 #164
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203359270
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:59 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Wel benieuwd in hoeverre die zkhs opnames zich over een paar dagen gaan vertalen naar de IC. Uit andere landen zouden we moeten concluderen dat dit mee zou moeten vallen.

Denk je er bijna vanaf te zijn komt Israel nu met wat verontrustende berichten. Het houdt ook nooit op zou je denken.
Wat is er in Israël dan?
pi_203359291
:lijstje: :M
pi_203359297
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:59 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Wel benieuwd in hoeverre die zkhs opnames zich over een paar dagen gaan vertalen naar de IC. Uit andere landen zouden we moeten concluderen dat dit mee zou moeten vallen.

Denk je er bijna vanaf te zijn komt Israel nu met wat verontrustende berichten. Het houdt ook nooit op zou je denken.
Welke verontrustende berichten? Omdat de cases + doden omhoog gaan? Want persoonlijk zou ik het ONTZETTEND mooi vinden als blijkt dat natuurlijke immuniteit + vaccinatie superieur blijkt.
pi_203359299
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:04 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Wat is er in Israël dan?
Ik begreep hoogste aantal zkhs opnames sinds begin pandemie. En dat met zoveel boosters en Omikron.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 25 januari 2022 @ 15:09:20 #168
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203359314
Net op tijd voor records.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203359327
Iemand hier die omicron heeft gehad na delta? Ik vraag me af in hoeverre ik immuun ben na een recentelijke delta besmetting (november).
pi_203359340
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:04 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Wat is er in Israël dan?
660 mensen op de ic, op een bevolking van nog geen 10 miljoen zie ik net. Doet me wel vermoeden dat hun IC-opnamebeleid wat anders ligt dan in NL.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203359345
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:10 schreef Stridone het volgende:
Iemand hier die omicron heeft gehad na delta? Ik vraag me af in hoeverre ik immuun ben na een recentelijke delta besmetting (november).
Delta schijnt niet zo goed te beschermen tegen een nieuwe Omicron besmetting. Andersom wel
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:11:50 #172
14505 OProg
A Life in Music
pi_203359347
quote:
Duizelingwekkend weekrecord: ruim 1 op de 50 Nederlanders testte positief op corona
Een DUIZELINGWEKKEND record mensen. Gefeliciteerd allemaal. Ik hoop dat het voldoende is voor goud.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 25 januari 2022 @ 15:12:28 #173
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203359354
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:11 schreef OProg het volgende:

[..]
Een DUIZELINGWEKKEND record mensen. Gefeliciteerd allemaal. Ik hoop dat het voldoende is voor goud.
_O_ RECORDGODEN
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203359359
Erg mooie cijfers.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:13:35 #175
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203359361
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg mooi dat kantines en dierentuinen open gaan.

Vanavond helemaal naar de tering. Morgen staat de reservering al bij de dierentuin.

RutteGod.

[ afbeelding ]
zzzZZZUIPUUUUH!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203359364
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:10 schreef Stridone het volgende:
Iemand hier die omicron heeft gehad na delta? Ik vraag me af in hoeverre ik immuun ben na een recentelijke delta besmetting (november).
Een boostershot heeft na 10 weken nog zo'n 50% bescherming. De vraag is in hoeverre je een boostershot kan vergelijken met een (delta)-besmetting maar ik zou erop rekenen dat je immuniteit tegen Omikron snel wegebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:13:44 #177
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203359365
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:11 schreef OProg het volgende:

[..]
Een DUIZELINGWEKKEND record mensen. Gefeliciteerd allemaal. Ik hoop dat het voldoende is voor goud.
Poeh.

Ik moet even zitten hoor.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203359368
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:11 schreef OProg het volgende:

[..]
Een DUIZELINGWEKKEND record mensen. Gefeliciteerd allemaal. Ik hoop dat het voldoende is voor goud.
Ik woon vlakbij een testlocatie. Die rij vol mensen die een vinkje hopen te scoren loopt gedurende de dag oneindig door de laatste dagen.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:14:28 #179
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203359373
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:13 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Poeh.

Ik moet even zitten hoor.
Ik ga ff schijten.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:14:33 #180
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203359375
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:11 schreef OProg het volgende:

[..]
Een DUIZELINGWEKKEND record mensen. Gefeliciteerd allemaal. Ik hoop dat het voldoende is voor goud.
Dus?
Die besmettingen zeggen wederom helemaal niets meer met deze pussy mutatie. Tijd om de periode gedag te zeggen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203359376
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Ik woon vlakbij een testlocatie. Die rij vol mensen die een vinkje hopen te scoren loopt gedurende de dag oneindig door de laatste dagen.
Kneuzen. :')

Pak gewoon boostertje
pi_203359377
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:11 schreef OProg het volgende:

[..]
Een DUIZELINGWEKKEND record mensen. Gefeliciteerd allemaal. Ik hoop dat het voldoende is voor goud.
Voorlopig goud*

Hopen op nog hogere records _O_
pi_203359382
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Kneuzen. :')

Pak gewoon boostertje
Dat kan niet als je (mogelijk) positief bent, hè
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:15:09 #184
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_203359384
Denemarken gidsland _O_

:lijstje: :M
Isn't it ironic, don't you think
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 25 januari 2022 @ 15:15:36 #185
186611 Haags
pi_203359389
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Ik woon vlakbij een testlocatie. Die rij vol mensen die een vinkje hopen te scoren loopt gedurende de dag oneindig door de laatste dagen.
Ik moest vrijdag in Rotterdam testen, bij het vliegveld. Ik had mijn auto beter thuis voor de deur in Den Haag kunnen laten staan want het voelde alsof die rij ergens eindigde in mijn eigen stadje. :')
Zonder wrijving geen glans
pi_203359390
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Ik woon vlakbij een testlocatie. Die rij vol mensen die een vinkje hopen te scoren loopt gedurende de dag oneindig door de laatste dagen.
Ja, iedereen staat er voor zijn vinkje. Man man man.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:15:46 #187
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203359392
LOCKDOWN NU!!!
pi_203359394
54.160 positieve testen
151 ziekenhuisopnames
7 IC-opnames
8 overlijdens
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 15:15:59 #189
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_203359397
Wederom prachtige cijfers jongens en meisjes. Laten we erop zuipen snuiven neuken dansen :D

pi_203359400
Laatste update: 25-01-2022 - 15:16

Totaal aantal besmettingen: 54225

Gemeentes met +5 besmettingen:
3709 Amsterdam
2335 Rotterdam
2018 's-Gravenhage
1287 Tilburg
1067 Groningen
847 's-Hertogenbosch
701 Almere
605 Leiden
600 Alphen aan den Rijn
572 Haarlem
567 Nijmegen
544 Zaanstad
540 Katwijk
537 Haarlemmermeer
522 Maastricht
502 Utrecht
501 Amstelveen
488 Breda
473 Alkmaar
462 Zoetermeer
450 Enschede
408 Westland
390 Apeldoorn
389 Oss
382 Zwolle
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast zijn er:
5 gemeentes met 0 besmettingen
1 gemeentes met 1 besmettingen
13 gemeentes met 2-4 besmettingen
4 gemeentes met 5 besmettingen

Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:16:13 #191
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_203359401
Daling des vrijheid.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_203359403
54k is ERG matig.
pi_203359405
Valt mee
Twiddel
pi_203359406
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:15 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Dat kan niet als je (mogelijk) positief bent, hè
Onzin. Gewoon niet testen en boosteren.


Mensen die nu nog testen hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.
pi_203359410
DALING
Tap tap tap
pi_203359411
Valt dan weer mee

Thnx voor de suspense mensen _O_
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:17:03 #197
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203359414
Dalen we alweer? Flopshow.
Zuiger van het FOK!-OMT
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 25 januari 2022 @ 15:17:03 #198
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203359416
Daling is ingezet, tijd om naar je lokale restaurant te gaan.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:17:14 #199
14505 OProg
A Life in Music
pi_203359420
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dus?
Die besmettingen zeggen wederom helemaal niets meer met deze pussy mutatie. Tijd om de periode gedag te zeggen.
Denken dat records niks zeggen. :')

We willen uitsluitend het BEST MOGELIJKE resultaat in deze!
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_203359421
twitter
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:17:19 #201
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_203359422
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:15 schreef Benny het volgende:
54.160 positieve testen
151 ziekenhuisopnames
7 IC-opnames
8 overlijdens
Storing?
pi_203359423
Wachten op het kaartje welke GGD regio weer niet is meegenomen.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:18:01 #203
14505 OProg
A Life in Music
pi_203359428
45% positief. :o

Dat het keerpunt 45 is, dat kan geen toeval meer zijn.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:18:02 #204
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203359429
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:15 schreef Benny het volgende:
54.160 positieve testen
151 ziekenhuisopnames
7 IC-opnames
8 overlijdens
:') is dat alles

Wel 8 nieuwe plaatsen in het bejaardenhuis 14.gif
Tics van je petten.
pi_203359430
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:16 schreef CherryLips het volgende:
DALING
Vorige week hadden we op dinsdag 31k dus dit is een prima stijging _O_
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 15:18:07 #206
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_203359431
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Onzin. Gewoon niet testen en boosteren.

Mensen die nu nog testen hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.
Team zero test = team grote lul :7

Proud member.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 25 januari 2022 @ 15:18:15 #207
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203359433
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:17 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
45% GODEN _O_
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203359437
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:17 schreef Remco het volgende:
Wachten op het kaartje welke GGD regio weer niet is meegenomen.
Het Brabantse deel tegen Limburg. Welke GGD is dat?
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:18:53 #209
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203359441
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:15 schreef Benny het volgende:
54.160 positieve testen
151 ziekenhuisopnames
7 IC-opnames
8 overlijdens
Een JC arena die wel vol is met dit aantal positieven.

Vergelijkend met de IC opnames.. man wat is dit? En nog steeds de stadions en theaters niet vol.
Waar is onze politiek mee bezig?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203359443
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:17 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
45,4% is zeer netjes
pi_203359447
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Een JC arena die wel vol is met dit aantal positieven.

Vergelijkend met de IC opnames.. man wat is dit? En nog steeds de stadions en theaters niet vol.
Waar is onze politiek mee bezig?
Er komt nog een golf aan!
pi_203359448
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Een JC arena die wel vol is met dit aantal positieven.

Vergelijkend met de IC opnames.. man wat is dit? En nog steeds de stadions en theaters niet vol.
Waar is onze politiek mee bezig?
Ziekenhuisopnames buigen omhoog. OMGWTF, paniek, JWZ
pi_203359458
pi_203359460
pi_203359462
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:21:28 #216
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203359465
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Een JC arena die wel vol is met dit aantal positieven.

Vergelijkend met de IC opnames.. man wat is dit? En nog steeds de stadions en theaters niet vol.
Waar is onze politiek mee bezig?
Tijd om geplaceerd te gaan zitten in een voetbalstadion met 2 stoeltjes ertussen, mondkapjes en QR.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203359466
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:21:38 #218
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203359467
JC Arena is een feestje voor Omicron.
Corona indahouse
pi_203359470
pi_203359471
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:19 schreef Benny het volgende:

[..]
Ziekenhuisopnames buigen omhoog. OMGWTF, paniek, JWZ
De komende 2 weken worden cruciaal, kijken wat er op de IC gebeurt.
pi_203359474
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:15 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Ja, iedereen staat er voor zijn vinkje. Man man man.
Bijna iedereen dan? Of denk je als de QR compleet verdwijnt half Nederland er nog steeds staat?
pi_203359475
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:18 schreef Benny het volgende:

[..]
Het Brabantse deel tegen Limburg. Welke GGD is dat?
Ja die, ook Utrecht lijkt me wat achter te lopen.
pi_203359479
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:16 schreef Zipportal het volgende:
Laatste update: 25-01-2022 - 15:16

Totaal aantal besmettingen: 54225

Gemeentes met +5 besmettingen:
3709 Amsterdam
2335 Rotterdam
2018 's-Gravenhage
1287 Tilburg
1067 Groningen
847 's-Hertogenbosch
701 Almere
605 Leiden
600 Alphen aan den Rijn
572 Haarlem
567 Nijmegen
544 Zaanstad
540 Katwijk
537 Haarlemmermeer
522 Maastricht
502 Utrecht
501 Amstelveen
488 Breda
473 Alkmaar
462 Zoetermeer
450 Enschede
408 Westland
390 Apeldoorn
389 Oss
382 Zwolle
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast zijn er:
5 gemeentes met 0 besmettingen
1 gemeentes met 1 besmettingen
13 gemeentes met 2-4 besmettingen
4 gemeentes met 5 besmettingen

Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Eindhoven maar 35 *O* :D :D :D
pi_203359487
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Onzin. Gewoon niet testen en boosteren.

Dat is wel het beleid vriend. Dat weet jij ook.
pi_203359488
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:16 schreef Zipportal het volgende:
Laatste update: 25-01-2022 - 15:16

Totaal aantal besmettingen: 54225

Gemeentes met +5 besmettingen:
3709 Amsterdam
2335 Rotterdam
2018 's-Gravenhage
1287 Tilburg
1067 Groningen
847 's-Hertogenbosch
701 Almere
605 Leiden
600 Alphen aan den Rijn
572 Haarlem
567 Nijmegen
544 Zaanstad
540 Katwijk
537 Haarlemmermeer
522 Maastricht
502 Utrecht
501 Amstelveen
488 Breda
473 Alkmaar
462 Zoetermeer
450 Enschede
408 Westland
390 Apeldoorn
389 Oss
382 Zwolle
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast zijn er:
5 gemeentes met 0 besmettingen
1 gemeentes met 1 besmettingen
13 gemeentes met 2-4 besmettingen
4 gemeentes met 5 besmettingen

Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Utrecht gaat lekker.
Tap tap tap
pi_203359492
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:22 schreef Remco het volgende:

[..]
Ja die, ook Utrecht lijkt me wat achter te lopen.
Dat inderdaad. En Groningen lijkt een inhaalslag te hebben gemaakt
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:23:31 #227
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203359497
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:21 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Tijd om geplaceerd te gaan zitten in een voetbalstadion met 2 stoeltjes ertussen, mondkapjes en QR.
Met ratel... en een spuit in je arm om vooral zeker te zijn.
En niet een ander glas pakken om van te drinken. Bewaak je eigen, met je leven!!

Hier wordt je cynisch van.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203359508
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:22 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Dat is wel het beleid vriend. Dat weet jij ook.
Nou en?

Het advies van het FOK OMT is om af te wijken van dit beleid.
pi_203359513
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Bijna iedereen dan? Of denk je als de QR compleet verdwijnt half Nederland er nog steeds staat?
Uh, ja?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:26:34 #230
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203359529
quote:
Holland AFZINKEN!!!
pi_203359530
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]
dat kind van jou al beter?
Hahaha, mijn partnerkint?
Ja, die lijkt het ergste te hebben gehad. Beetje wit en hoesterig nog.
Het is gewoon EeN GrIEpjE!
Go hard or go home
pi_203359547
quote:
Het RIVM heeft nu een achterstand van 60.000 positieve testen over de afgelopen 8 dagen
Netjes _O_

Op naar de honderdmiljoenmiljard _O_
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 15:29:12 #233
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_203359556
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:28 schreef Benny het volgende:

[..]
Netjes _O_

Op naar de honderdmiljoenmiljard _O_
pi_203359559
Amersfoort van 1000-1200 naar 250 besmettingen. Iemand moet weer even het UTP kabeltje inpluggen geloof ik.
pi_203359561
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:28 schreef Benny het volgende:

[..]
Netjes _O_

Op naar de honderdmiljoenmiljard _O_
Lekker man. Beetje achterstand op laten lopen en dan vol een keihard record neerzetten.


@belg @capuchon_jongen @Lenny77 waar zijn jullie dan???
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:30:50 #236
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203359570
Uitbraak op de babygroep genot.

Paar dagen vrij genomen. ^O^
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203359571
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:29 schreef aartstyle het volgende:
Amersfoort van 1000-1200 naar 250 besmettingen. Iemand moet weer even het UTP kabeltje inpluggen geloof ik.
Alles in Utrecht laat zulke verschillen zien
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 25 januari 2022 @ 15:31:02 #238
186611 Haags
pi_203359573
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:28 schreef Benny het volgende:

[..]
Netjes _O_

Op naar de honderdmiljoenmiljard _O_
Lekker man, dat is alles bij elkaar gewoon 1 complete dag aan besmettingen die ze nu missen _O-
Zonder wrijving geen glans
pi_203359585
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:28 schreef Benny het volgende:

[..]
Netjes _O_

Op naar de honderdmiljoenmiljard _O_
Dat valt me nog mee zelfs. Gisteren een push bericht dat de max capaciteit van 150.000 testen was bereikt. Met een percentage positief van 45% zit je dan een stuk over over de 54000 heen.

En inderdaad Brabant zuid oost geeft al 2 dagen nauwelijks besmettingen door.
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 15:32:49 #240
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_203359595
Groepsimmuniteit incoming, kan haast niet anders lijkt me :Y
pi_203359596
Yes, uitslag binnen, geen corona *O*
Twiddel
pi_203359598
GGD's die opeens een opvallende daling laten zien ten opzichte van gister/andere momenten:
- Brabant Zuid-Oost
- Twente
- Utrecht

Die gaan later deze week nog wel rode(re) cijfers laten zien
pi_203359606
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:15 schreef Haags het volgende:

[..]
Ik moest vrijdag in Rotterdam testen, bij het vliegveld. Ik had mijn auto beter thuis voor de deur in Den Haag kunnen laten staan want het voelde alsof die rij ergens eindigde in mijn eigen stadje. :')
Leuk dat je (bijna) in de mooiste stad van Nederland was :s)
  Redactie Frontpage dinsdag 25 januari 2022 @ 15:36:29 #244
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203359630
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203359655
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:30 schreef Drekkoning het volgende:
Uitbraak op de babygroep genot.

Paar dagen vrij genomen. ^O^
Was uw baby stuk
pi_203359689
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:32 schreef Benny het volgende:
GGD's die opeens een opvallende daling laten zien ten opzichte van gister/andere momenten:
- Brabant Zuid-Oost
- Twente
- Utrecht

Die gaan later deze week nog wel rode(re) cijfers laten zien
Jr ziet elke dag wel een paar regio's met opvallend lage cijfers nu, vaak inderdaad daarna een piek terwijl andere regio's dan weer niet mee gaan.
Brabant zuidoost was eerder deze week ook al laag en braband Noord lijkt nu de inhaaldag te hebben.

Vraag me wel af waarom er dan enkele testen wel doorkomen.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:44:37 #247
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203359727
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:22 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
Eindhoven maar 35 *O* :D :D :D
die komen sinds zondag ook niet meer buiten
pi_203359739
Binnenkort gaan de ziekenhuizen onderscheid maken in opnames met of door corona.

Omikron bereikt nu ook ziekenhuizen, nog weinig besmettingen onder zestigers - https://nos.nl/l/2414476
pi_203359740
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:26 schreef Noek het volgende:

[..]
Hahaha, mijn partnerkint?
Ja, die lijkt het ergste te hebben gehad. Beetje wit en hoesterig nog.
Het is gewoon EeN GrIEpjE!
Geh, doet die van mij het slechter, die is nog net zo beroerd als zondag. Kunnen wel zien wie het zwakke geslacht is :P (Zei hij die 2 jaar geleden in het ziekenhuis belandde met dat griepje :+ )
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_203359743
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Utrecht gaat lekker.
En Tilburg doet weer een aanval op de top. Altijd al gezegd dat het een tokkiestad is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203359747
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:44 schreef Tarado het volgende:

[..]
die komen sinds zondag ook niet meer buiten
Misschien was de zelftest niet over het lijntje?
pi_203359766
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
En Tilburg doet weer een aanval op de top. Altijd al gezegd dat het een tokkiestad is.
Alles beneden de rivieren kan je niet serieus nemen. Bier mee drinken en verder lekker laten gaan.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:48:29 #253
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_203359771
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:47 schreef nostra het volgende:

[..]
Alles beneden de rivieren kan je niet serieus nemen. Bier mee drinken en verder lekker laten gaan.
Als je zo doet wil ik al geen bier meer met jou drinken. :{w
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203359778
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:48 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Hoe ver liggen die ongeveer op ons voor qua omikrongolf? Een week of vier dacht ik?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203359821
We maken er ons niet meer zo druk over want we zijn het normaal gaan vinden.. Maar we kunnen nu al heel lang tests afnemen. En nog steeds krijgen we het niet voor elkaar krijgen om 150.000 tests te verwerken per dag.

Aan de ICT zijde is deze pandemie ook echt een blamage geworden.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:53:37 #257
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203359824
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:45 schreef -0- het volgende:
Binnenkort gaan de ziekenhuizen onderscheid maken in opnames met of door corona.

Omikron bereikt nu ook ziekenhuizen, nog weinig besmettingen onder zestigers - https://nos.nl/l/2414476
Wedden dat je ook daar schrikbarend lage getallen te zien krijgt?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203359851
Jongens, wat maken we toch een kosten om zoveel mensen te testen elke dag opnieuw. Bizar.
pi_203359856
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:53 schreef aartstyle het volgende:
We maken er ons niet meer zo druk over want we zijn het normaal gaan vinden.. Maar we kunnen nu al heel lang tests afnemen. En nog steeds krijgen we het niet voor elkaar krijgen om 150.000 tests te verwerken per dag.

Aan de ICT zijde is deze pandemie ook echt een blamage geworden.
Is dat niet meer een laboprobleem en dan ook welke daarvoor ingeschakeld worden?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_203359864
Is het alweer tijd voor het wekelijkse “het is nog niet voorbij”-praatje van Aura Timen eigenlijk?
pi_203359902
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:57 schreef Spablauw214 het volgende:
Is het alweer tijd voor het wekelijkse “het is nog niet voorbij”-praatje van Aura Timen eigenlijk?
Het is haar parttimedag, Wim neemt de honneurs waar.

twitter


twitter
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 25 januari 2022 @ 16:00:35 #262
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203359909
Wat een daling. Flopshow.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 16:02:00 #263
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_203359929
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:59 schreef nostra het volgende:

[..]
Het is haar parttimedag, Wim neemt de honneurs waar.

[ twitter ]

[ twitter ]
Red team gonna red team
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_203359930
quote:
Had er al iemand storing geroepen? Geloof de cijfers in de regio Eindhoven niet zo namelijk :P
stupidity has become as common as common sense was before
pi_203359933
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:59 schreef nostra het volgende:

[..]
Het is haar parttimedag, Wim neemt de honneurs waar.

[ twitter ]

[ twitter ]
Vragen die inderdaad ook moeten worden gesteld.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203359959
Omicron survives longer on plastic and skin compared to earlier COVID variants, study says.

A team from the Kyoto Prefectural University of Medicine in Japan said they found that the newest variant of COVID survived much longer than the original strain that was discovered in Wuhan, China, at the start of the pandemic.
Following a series of laboratory tests on plastic surfaces, they said the survival times of the original strain and the Alpha, Beta, Gamma and Delta variants were 56 hours, 191.3 hours, 156.6 hours, 59.3 hours, and 114 hours respectively.
But the Omicron variant on plastic surfaces was 193.5 hours, which works out to eight days.

Meanwhile, skin samples from cadavers showed the virus survived for 8.6 hours for the original variant, 19.6 hours for Alpha, 19.1 hours for Beta, 11 hours Gamma, 16.8 hours for Delta and 21.1 hours for Omicron.

The authors wrote in their study: "Our study showed that on plastic and skin surfaces, Alpha, Beta, Delta, and Omicron variants exhibited more than two-fold longer survival times than those of the Wuhan strain and maintained infectivity for more than 16 hours on the skin surfaces."


Was je plastic!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203359970
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Uh, ja?
Nee hoor? Die mensen laten zich echt niet testen omdat ze zo bang van omicron zijn.
pi_203359976
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Nee hoor? Die mensen laten zich echt niet testen omdat ze zo bang van omicron zijn.
Want dat zijn natuurlijk de enige twee mogelijkheden ja :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203359978
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:04 schreef RipCity het volgende:

Was je plastic!
Neeeeee staan we straks weer onze winkelwagen te wassen :'(
  dinsdag 25 januari 2022 @ 16:06:26 #270
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_203359979
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:02 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Had er al iemand storing geroepen? Geloof de cijfers in de regio Eindhoven niet zo namelijk :P
We gaan het even aan de VAR vragen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_203359984
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:59 schreef nostra het volgende:

[..]
Het is haar parttimedag, Wim neemt de honneurs waar.

[ twitter ]

[ twitter ]
Wim :')

Nu nog zaniken over besmettingen. Of het voorbij is daar kunnen we over discussiëren maar als je nu nog over containment begint dan ben je af hoor.
pi_203359985
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Want dat zijn natuurlijk de enige twee mogelijkheden ja :').
Welke nog meer allemaal?
pi_203359994
Een miljoen testen per week.
Alsof het niets is.
pi_203359995
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Welke nog meer allemaal?
Gewoon doen wat je gevraagd wordt, om er maar eentje te noemen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203360011
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:08 schreef Kickinalfa het volgende:
Een miljoen testen per week.
Alsof het niets is.
Een paar mensen worden heel erg rijk.
pi_203360018
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Gewoon doen wat je gevraagd wordt, om er maar eentje te noemen.
Denk dat er weinig mensen met zo'n Duitse mentaliteit er om die reden staan: D
pi_203360030
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Vragen die inderdaad ook moeten worden gesteld.
Staat allemaal uitgelegd in het advies, maar mag ook nog wel eens toegelicht worden hoor. "Verantwoord, verantwoord, verantwoord, weten we niet, irrelevant" zijn de deelantwoorden binnen het paraplu-antwoord "extra maatregelen remmen verspreiding onvoldoende en tegen onevenredige maatschappelijke kosten".
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_203360031
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:56 schreef nostra het volgende:

[..]
Is dat niet meer een laboprobleem en dan ook welke daarvoor ingeschakeld worden?
Een labprobleem, een ict-probleem en een personeelsprobleem momenteel. :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203360034
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Denk dat er weinig mensen met zo'n Duitse mentaliteit er om die reden staan: D
Dat is je goed recht.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203360042
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:10 schreef nostra het volgende:

[..]
Staat allemaal uitgelegd in het advies, maar mag ook nog wel eens toegelicht worden hoor. "Verantwoord, verantwoord, verantwoord, weten we niet, irrelevant" zijn de deelantwoorden binnen het paraplu-antwoord "extra maatregelen remmen verspreiding onvoldoende en tegen onevenredige maatschappelijke kosten".
Net als dat de kritische vragen ook allemaal zeer logische antwoorden zullen krijgen. Neemt niet weg dat ze gevraagd moeten worden.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203360048
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Denk dat er weinig mensen met zo'n Duitse mentaliteit er om die reden staan: D
Ik denk dat je het fout hebt :) Dit topic is niet representatief voor de rest van Nederland, dus het zal je verbazen hoeveel mensen netjes een testafspraak maken (zeker bij een positieve zelftest) .
pi_203360049
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Een labprobleem, een ict-probleem en een personeelsprobleem momenteel. :D
Dat klinkt problematisch.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_203360066
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:12 schreef Piles het volgende:

[..]
Ik denk dat je het fout hebt :) Dit topic is niet representatief voor de rest van Nederland, dus het zal je verbazen hoeveel mensen netjes een testafspraak maken (zeker bij een positieve zelftest) .
Gelukkig niet zeg :D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 25 januari 2022 @ 16:14:13 #284
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203360070
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:13 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat klinkt problematisch.
Als het problematisch is klinkt dat wel als een probleem
pi_203360072
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:04 schreef RipCity het volgende:
Omicron survives longer on plastic and skin compared to earlier COVID variants, study says.

A team from the Kyoto Prefectural University of Medicine in Japan said they found that the newest variant of COVID survived much longer than the original strain that was discovered in Wuhan, China, at the start of the pandemic.
Following a series of laboratory tests on plastic surfaces, they said the survival times of the original strain and the Alpha, Beta, Gamma and Delta variants were 56 hours, 191.3 hours, 156.6 hours, 59.3 hours, and 114 hours respectively.
But the Omicron variant on plastic surfaces was 193.5 hours, which works out to eight days.

Meanwhile, skin samples from cadavers showed the virus survived for 8.6 hours for the original variant, 19.6 hours for Alpha, 19.1 hours for Beta, 11 hours Gamma, 16.8 hours for Delta and 21.1 hours for Omicron.

The authors wrote in their study: "Our study showed that on plastic and skin surfaces, Alpha, Beta, Delta, and Omicron variants exhibited more than two-fold longer survival times than those of the Wuhan strain and maintained infectivity for more than 16 hours on the skin surfaces."

Was je plastic!
Die extra besmettelijkheid moet ergens vandaan komen. Maar met goede basis-hygiëne zou het voor oppervlaktebesmettingen nog steeds enorm mee moeten vallen.

Goede basis-hygiëne: klauwen wassen als je erop uit bent geweest, niet aan je neus, mond, ogen zitten frummelen voordat je je klauwen gewassen hebt en je mondkapje niet steeds op en af zetten maar steeds een schoon gebruiken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203360121
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Die extra besmettelijkheid moet ergens vandaan komen. Maar met goede basis-hygiëne zou het voor oppervlaktebesmettingen nog steeds enorm mee moeten vallen.

Goede basis-hygiëne: klauwen wassen als je erop uit bent geweest, niet aan je neus, mond, ogen zitten frummelen voordat je je klauwen gewassen hebt en je mondkapje niet steeds op en af zetten maar steeds een schoon gebruiken.
We're doomed.
Tap tap tap
pi_203360133
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:12 schreef Piles het volgende:

[..]
Ik denk dat je het fout hebt :) Dit topic is niet representatief voor de rest van Nederland, dus het zal je verbazen hoeveel mensen netjes een testafspraak maken (zeker bij een positieve zelftest) .
Omdat? Als je ziek bent blijf je thuis. Een positieve zelftest zegt ook genoeg als anderen wilt waarschuwen.
Er staan echt niet duizenden mensen dagelijks overal in de rij om voor de lol hun fontanel terugeduwd te krijgen omdat de refering het zegt.
Vooral niet bij het belachelijk milde omicron.
Dus je denkt niet dat als de QR opgeven wordt 80% van die rij opeens weg is?

Dezelfde brave volgzame burgers die al 2 jaar dwars en egoistisch doen mbt het naleven van de maatregelen en het spuugzat zijn?
  dinsdag 25 januari 2022 @ 16:20:59 #288
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_203360151
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Die extra besmettelijkheid moet ergens vandaan komen. Maar met goede basis-hygiëne zou het voor oppervlaktebesmettingen nog steeds enorm mee moeten vallen.

Goede basis-hygiëne: klauwen wassen als je erop uit bent geweest, niet aan je neus, mond, ogen zitten frummelen voordat je je klauwen gewassen hebt en je mondkapje niet steeds op en af zetten maar steeds een schoon gebruiken.
En nog steeds doen die alcoholgels helemaal niets tegen virussen. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_203360176
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:20 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
En nog steeds doen die alcoholgels helemaal niets tegen virussen. ;)
Daarom ook gewoon je klauwen wassen met water en zeep als je terugkomt van de winkel (of waarvan dan ook). :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 25 januari 2022 @ 16:22:48 #290
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203360179
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Omdat? Als je ziek bent blijf je thuis. Een positieve zelftest zegt ook genoeg als anderen wilt waarschuwen.
Er staan echt niet duizenden mensen dagelijks overal in de rij om voor de lol hun fontanel terugeduwd te krijgen omdat de refering het zegt.
Vooral niet bij het belachelijk milde omicron.
Dus je denkt niet dat als de QR opgeven wordt 80% van die rij opeens weg is?

Dezelfde brave volgzame burgers die al 2 jaar dwars en egoistisch doen mbt het naleven van de maatregelen en het spuugzat zijn?
Dus die rijen ontstaan vooral mensen die een herstelbewijs willen? Kan het me haast niet voorstellen.
Zeker niet omdat een groot deel geboosterd is en zo een bewijs helemaal niet nodig heeft.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203360192
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]
We're doomed.
Jij wast toch wel netjes je poezelige klauwtjes? :@ Toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203360208
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Omdat? Als je ziek bent blijf je thuis. Een positieve zelftest zegt ook genoeg als anderen wilt waarschuwen.
Er staan echt niet duizenden mensen dagelijks overal in de rij om voor de lol hun fontanel terugeduwd te krijgen omdat de refering het zegt.
Vooral niet bij het belachelijk milde omicron.
Dus je denkt niet dat als de QR opgeven wordt 80% van die rij opeens weg is?

Dezelfde brave volgzame burgers die al 2 jaar dwars en egoistisch doen mbt het naleven van de maatregelen en het spuugzat zijn?
Niet voor hun lol, wel om hun positieve zelftest te checken. Wellicht met de (ijdele) hoop op een negatieve PCR. Maar zich verder gewoon aan de regels houden.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203360210
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Jij wast toch wel netjes je poezelige klauwtjes? :@ Toch?
Minder dan eerst :@
Tap tap tap
  dinsdag 25 januari 2022 @ 16:24:41 #294
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_203360211
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Daarom ook gewoon je klauwen wassen met water en zeep als je terugkomt van de winkel (of waarvan dan ook). :P
De kans om besmet te worden via oppervlakte is heel klein. Het gaat om de deeltjes die in de lucht zweven
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_203360221
Ik zou bijna zeggen om gewoon te kappen met dat testen, het is nu zo wijd verspreid dat je het niet meer kunt tegenhouden, als dat ooit al wél kon. Laat iedereen gewoon weer zijn vrije leven oppakken en accepteer dat het nooit meer helemaal weggaat.

En al dat personeel qua testen kun je weer gaan inzetten om daadwerkelijk een bijdrage te leveren aan de economie en de gezondheidszorg, win-win.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 25 januari 2022 @ 16:27:00 #296
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203360241
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Minder dan eerst :@
Ede is doomed.
pi_203360250
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou bijna zeggen om gewoon te kappen met dat testen, het is nu zo wijd verspreid dat je het niet meer kunt tegenhouden, als dat ooit al wél kon. Laat iedereen gewoon weer zijn vrije leven oppakken en accepteer dat het nooit meer helemaal weggaat.

En al dat personeel qua testen kun je weer gaan inzetten om daadwerkelijk een bijdrage te leveren aan de economie en de gezondheidszorg, win-win.
Ja maar de zorg. En long covid.
pi_203360328
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja maar de zorg. En long covid.
Je wilt na een gezellige dag in het pretpark toch niet je opa en je oma in de virus-achtbaan zetten?

Groetjes,

Hugo
pi_203360392
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je wilt na een gezellige dag in het pretpark toch niet je opa en je oma in de virus-achtbaan zetten?

Groetjes,

Hugo
Ik hoor het 'm zeggen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203360418
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je wilt na een gezellige dag in het pretpark toch niet je opa en je oma in de virus-achtbaan zetten?

Groetjes,

Hugo
Hardop gelachen.
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 16:47:08 #301
5428 crew  miss_sly
pi_203360488
Alleen is Hugo niet meer de persoon die iets hierover zegt.

Jullie blijven nogal ontzettend hangen in het verleden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')