Oeh yes, klopt precies! Dankjewel! Morgen meteen even kijken of ze de steakmessen hebben.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als het goed us ben jij nu compleet
Bij ons waren ze op dus ben ze aan het nabestellen. Die moest ik ook nogquote:Op maandag 24 januari 2022 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh yes, klopt precies! Dankjewel! Morgen meteen even kijken of ze de steakmessen hebben.
Kromunicatie. Eerst heel hard verkondigen dat monddoekjes niet helpen. zowel door het OMT als door de regering. Dan mogelijk toch wel maar elk vod voldoet. Naar uiteindelijk ffp2.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Klinkt alsof je een fijne vakantie had, Isa, ondanks de sneeuw.
En die mondkapjes, ik snap de NL'ers ook echt niet, waarom men er zo'n moeite mee heeft. Natuurlijk, ik ben ook blij als het ooit niet meer hoeft. Aan de andere kant, kleine moeite om iemand anders te beschermen.
Het idee was toch om type II papieren maskers te dragen en die direct na 1e gebruik weg te gooien?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:14 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt te slordig met mondmaskers.Ik draag hem wel netjes, maar was ze veel te weinig.
In dit geval snap ik je gedachtegang, maar ik heb doordat iedereen zo denkt wel altijd een beetje de neiging om in de verdediging te schieten omdat ik ook twee keer corona heb gehad. En dat terwijl ik best voorzichtig ben, mensen in mijn omgeving die er veel minder rekening mee houden hebben vaak juist nog nooit corona gehad.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had er vandaag in de rij van de supermarkt nog een in mijn nek hijgen luid verkondigend dat ze echt niet meer meedeed aan die onzin en dat ze al 3 keer Corona heeft gehad en het gewoon een griep is. Ik dacht goh wat gek al 3 keer gehad. Hoe zou het toch komen.
Vind ik echt nutteloos en veel te vervuilend.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het idee was toch om type II papieren maskers te dragen en die direct na 1e gebruik weg te gooien?
Dat is wel het advies, ja. Maar na 1 gebruik doet volgens mij niemand. En ik heb juist veel stoffen maskers gekocht omdat die eerst prima waren. Ik vind het wel erg zonde als ik die eerst koop en dan nu vervolgens juist bergen wegwerpmaskers ga gebruiken.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:16 schreef fietsie het volgende:
Het idee was toch om type II papieren maskers te dragen en die direct na 1e gebruik weg te gooien?
Als jij gewoon je best doet kun je daar ook helemaal niks aan doen hè. Maar als iemand de ene minuut staat te verkondigen dat ze er niet aan mee doet en een minuut later dat ze al 3 keer Corona heeft gehad.. tja wat moet je daar nog van denken dan? Het is de toon die de muziek maaktquote:Op maandag 24 januari 2022 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
In dit geval snap ik je gedachtegang, maar ik heb doordat iedereen zo denkt wel altijd een beetje de neiging om in de verdediging te schieten omdat ik ook twee keer corona heb gehad. En dat terwijl ik best voorzichtig ben, mensen in mijn omgeving die er veel minder rekening mee houden hebben vaak juist nog nooit corona gehad.
Toen ik net positief had getest had ik echt de neiging om erbij te roepen: IK BEN GEVACCINEERD EN GA NIET NAAR FEESTJES.![]()
Gewoon omdat mensen zo de neiging hebben om iemand de schuld te geven.
15 gestuurd voor je schoonzusquote:Op maandag 24 januari 2022 20:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende: Dankjewel! Ik ben al compleet en heb zelfs nog over haha. Zoeken nog meer mensen hier? Anders stuur ik ze door naar mijn schoonzusje.
Nope. Wel te bestellen. Levering in augustus. Heb ze begin dec al besteld want nergens in een AH-winkel voorradigquote:Op maandag 24 januari 2022 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh yes, klopt precies! Dankjewel! Morgen meteen even kijken of ze de steakmessen hebben.
Dankjewelquote:Op maandag 24 januari 2022 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
15 gestuurd voor je schoonzus.
Succes met Foxtrot Whiskers. Het komt vast goed. Ik heb de eerste weken heel veel gepraat tegen Hansje. Vooral over alles wat ik aan het doen was. Het werd enorm maf, vooral als we samen waren en tegen elkaar zo'n idioot kalm toontje aanslagen.
Oh, dan bestel ik ze ook maar meteen, thanks!quote:Op maandag 24 januari 2022 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Wel te bestellen. Levering in augustus. Heb ze begin dec al besteld want nergens in een AH-winkel voorradig
Thanksquote:Op maandag 24 januari 2022 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
15 gestuurd voor je schoonzus.
Succes met Foxtrot Whiskers. Het komt vast goed. Ik heb de eerste weken heel veel gepraat tegen Hansje. Vooral over alles wat ik aan het doen was. Het werd enorm maf, vooral als we samen waren en tegen elkaar zo'n idioot kalm toontje aanslagen.
Ik maak niet zo veel foto's van de meisjes. Dat zou ik vaker moeten doen eigenlijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Heb je een foto van Hansje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |