Godverdomme en ik maar denken dat elke zomer alle vrouwtjes speciaal voor mij op hun sandalen of slippers rondliepen.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:01 schreef arvensis het volgende:
Er zijn mensen die geil worden van voeten. Geloof me, vrouwen doen ook geen open schoenen aan voor die mafkezen.
Dus nee: ze dragen het niet voor jou, maar omdat ze het zelf mooi vinden.
Dus omdat iemand voeten mooi vind is het gelijk een mafkees?quote:Op maandag 24 januari 2022 20:01 schreef arvensis het volgende:
Er zijn mensen die geil worden van voeten. Geloof me, vrouwen doen ook geen open schoenen aan voor die mafkezen.
Nee hoor, dan begrijp je helemaal niks van vrouwen.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:46 schreef Marsenal het volgende:
Vrouwen kleden zich bijna nooit sexy om aandacht van mannen te trekken. Ze kleden zich wél vaak sexy om andere vrouwen over de zeik te krijgen. Universele waarheid.
Ik hoef er maar eentje te begrijpen.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:27 schreef machtpen het volgende:
[..]
Nee hoor, dan begrijp je helemaal niks van vrouwen.
Dit, al lijkt het me zeer oncomfortabel.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:01 schreef arvensis het volgende:
Oh ook echt over straat ja? Gedurfd wel!quote:Op maandag 24 januari 2022 23:55 schreef thecleaninglady het volgende:
Ik draag ook wel eens zo'n outfit, vooral omdat het lekker zit en het me mooi staat. Daardoor voel ik me prettig en dat straal ik dan ook weer uit.
En ja, ik weet dat er mensen zijn die zich omdraaien als ik voorbij loop in die kleding en nee dat is niet de reden dat ik het aandoe, maar het is wel vleiend uiteraard
Dit idd.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:01 schreef arvensis het volgende:
Zou mij niets verbazen.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:46 schreef Marsenal het volgende:
Vrouwen kleden zich bijna nooit sexy om aandacht van mannen te trekken. Ze kleden zich wél vaak sexy om andere vrouwen over de zeik te krijgen. Universele waarheid.
Ja, al zullen er ook anderen zijnquote:
Ongetwijfeld. Of die ook jaloers worden is vraag 2 natuurlijk.quote:
Same, eigenlijk. Al vind ik het bij sommige andere vrouwen wel mooi staan, ik vind het bij mezelf niet mooi. Ben daar het 'type' niet voor ook. Alleen in de slaapkamer draag ik het welquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:31 schreef Lenny77 het volgende:
Persoonlijke mening: ik vind leer ordinair en zal dit ook nooit dragen. En al helemaal niet in combi met hoge laarzen of hakken...
Ik vind het eerlijk gezegd ook bij niemand anders mooi staan.
Leer is voor mij een grote NO NO
Ik droeg vroeger wel lakbroeken, lekker zweten en mooi strak om de beentjes tijdens het dansen en in de kou met een kraakbroekquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:31 schreef Lenny77 het volgende:
Persoonlijke mening: ik vind leer ordinair en zal dit ook nooit dragen. En al helemaal niet in combi met hoge laarzen of hakken...
Ik vind het eerlijk gezegd ook bij niemand anders mooi staan.
Leer is voor mij een grote NO NO
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:05 schreef verbijstering het volgende:
Een trend? Is het niet meer iets van de 60's?
[..]
Dit, al lijkt het me zeer oncomfortabel.
[..]
Oh ook echt over straat ja? Gedurfd wel!
Nice!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:52 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toevallig vandaag nog. Ik vind dit niet heel gedurfd en/of ordinair en het is heel comfortabel
Wauw, ziet er super uit! Leuk dat je 'm plaatst, staat je goed!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:52 schreef thecleaninglady het volgende:
[ afbeelding ]
Toevallig vandaag nog. Ik vind dit niet heel gedurfd en/of ordinair en het is heel comfortabel
Moest lachenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:45 schreef puzziepie het volgende:
in de kou met een kraakbroek![]()
Maar het stond wel geil
Nee sorry.. vind het niets.. je hebt echt wel het lichaam ervoor, daar niet van, maar echt.. neequote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:52 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen toch? Smaken verschillen nou eenmaal. Gelukkig, anders zagen we er allemaal hetzelfde uit en dan word het een saaie wereldquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee sorry.. vind het niets.. je hebt echt wel het lichaam ervoor, daar niet van, maar echt.. nee![]()
Maar wie ben ik he, lekker dragen wat je wil: want dan straal je ook uit dat je je goed voelt
Foto is van de verkeerde kant geschotenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:52 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor, ik loop er de hele dag in. Nee, dit is geen echt leer, dit is een leatherlook legging. Ik heb wel een echt leren broek ook. Ja er kijken wel mensen, weet/merk niet of het meer dan anders is, niet om hooghartig te doen maar er kijken wel vaker mensen naar me.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:37 schreef bobby93 het volgende:
@:thecleaninglady als ik nog een paar dingen mag vragen nav je post met foto:
Merk je op zo’n dag iets van zo’n sexy outfit? Is het dusdanig comfortabel dat je er de hele dag in kan lopen?
Is het echt leer?
En reageren/kijken mensen (onbewust) meer naar je heb je het idee?
Benieuwd naar je reactie! En excuus voor de vele vragen. Ben gewoon benieuwd hoe het is om er zo leuk bij te lopen als vrouw zijnde. Ik kan het erg waarderen, en met mij geloof ik meer mensen
Als ik een vrouw (jou) zag lopen met datgene wat je aanhebt op de bovenstaande foto zou ik ook kijken! Echt prachtig! Liep je in een joggingbroek voorbij dan had ik je niet eens opgemerkt waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:46 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Ja hoor, ik loop er de hele dag in. Nee, dit is geen echt leer, dit is een leatherlook legging. Ik heb wel een echt leren broek ook. Ja er kijken wel mensen, weet/merk niet of het meer dan anders is, niet om hooghartig te doen maar er kijken wel vaker mensen naar me.
Staat je vast nóg beter dan de legging op de foto, en past denk ik bijzonder goed bij de laarzen ; )quote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:46 schreef thecleaninglady het volgende:
[..] Nee, dit is geen echt leer, dit is een leatherlook legging. Ik heb wel een echt leren broek ook. [..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als ik een vrouw (jou) zag lopen met datgene wat je aanhebt op de bovenstaande foto zou ik ook kijken! Echt prachtig! Liep je in een joggingbroek voorbij dan had ik je niet eens opgemerkt waarschijnlijk
Die broek heeft uitlopende pijpen, dus die draag ik meestal met enkellaarsjes. En het is net zo comfortabel hoor. Ik heb trouwens niet veel met trends, draag gewoon wat ik wilquote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:42 schreef bobby93 het volgende:
[..]
Staat je vast nóg beter dan de legging op de foto, en past denk ik bijzonder goed bij de laarzen ; )
Als ik het zou mogen vragen: voelt dat nog anders aan zo’n echte leren broek? Is het even comfortabel om in te lopen de hele dag door?
Je ziet het tegenwoordig meer en meer. Ben daarom benieuwd hoe het is om juist voor een leren outfit te kiezen.
Hoop dat de trend nog even blijft in Nederland…!
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:35 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Foto is van de verkeerde kant geschoten
fapje gepleegdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:52 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beregeilquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:52 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geil broekjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:52 schreef thecleaninglady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe het aan omdat ik het mooi vind en het lekker zit. Dat een ander het mooi vind is leuk, maar geen reden voor mij om het aan te doen.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:53 schreef Chandler het volgende:
Ik geloof niet dat het een trend is..
Echter zag ik ergens de uitspraak dat vrouwen het alleen aantrekken omdat ze het zelf mooi vinden, nou echt niet dus... vrouwen dragen mooie kleding omdat
a; ze het zelf mooi vinden
b; anderen ze dan nog mooier vinden.
zonder b; zouden veel vrouwen de moeite namelijk niet nemen... want waarom zou je alleen voor jezelf je mooi maken... ik heb nog niemand gekend die op een vrije zondag thuis zichzelf eerst eens heerlijk gaat opmaken, prachtig gaat aankleding om vervolgens heerlijk onderuit een serie te kijken... nee dan doen ze niets aan hun uiterlijk en trekken het meest confortabel zittende kleding aan...
Maar lange slanke benen, korte rokjes en hoge laarzen... wie wil dat nou niet zien!?
Ja, zogenaamd waren die sexy kleren niet voor mannen bedoeld. Geloof je het zelf?quote:Op maandag 24 januari 2022 19:46 schreef Marsenal het volgende:
En wie ben jij om te bepalen wat een vrouw aan mag trekken??/quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:53 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ja, zogenaamd waren die sexy kleren niet voor mannen bedoeld. Geloof je het zelf?
Wie zich als prostituée verkleedt mag hooguit klagen dat ze er niet voor betaald gekregen heeft.
Spel tip 1: trek als vrouw nooit iets aan wat je niet waar kunt/wilt maken.
Waar zeg ik dan dat ze dat niet mag?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:38 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
En wie ben jij om te bepalen wat een vrouw aan mag trekken??/
Oh dus als een vrouw iets aantrekt omdat het haar lekker zit en ze zich er mooi in voelt en een man vind het toevallig sexy, moet ze maar met die man naar bed?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:51 schreef Horzula het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat ze dat niet mag?
Alleen zijn de gevolgen wel voor haar en moet ze niet schijnheilig gaan zitten doen als ze precies kreeg waar ze op uit was.
Misschien was ze wel verkleed als catwoman en trapt ze met haar naaldhak dwars door je adamsappeltje heen als je haar “precies probeert te geven waar ze op uit was”, niet janken dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:51 schreef Horzula het volgende:
[..]
Alleen zijn de gevolgen wel voor haar en moet ze niet schijnheilig gaan zitten doen als ze precies kreeg waar ze op uit was.
De twee zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Je zult niet dagelijks iets uitkiezen omdat je bewust mannen wil 'pleasen/lokken', maar de reden waarom jij iets mooi/sexy vindt en het jou een goed en zelfverzekerd gevoel geeft, heeft een sterke correlatie met het effect dat het op anderen heeft.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:24 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Ik doe het aan omdat ik het mooi vind en het lekker zit. Dat een ander het mooi vind is leuk, maar geen reden voor mij om het aan te doen.
Weinig kans... tenzij ze gespeeld wordt door Halle Berry.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:11 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Misschien was ze wel verkleed als catwoman en trapt ze met haar naaldhak dwars door je adamsappeltje heen als je haar “precies probeert te geven waar ze op uit was”, niet janken dan.
Zeker, dat ontken ik ook niet, maar het is niet de reden dat ik het aandoequote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:21 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De twee zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Je zult niet dagelijks iets uitkiezen omdat je bewust mannen wil 'pleasen/lokken', maar de reden waarom jij iets mooi/sexy vindt en het jou een goed en zelfverzekerd gevoel geeft, heeft een sterke correlatie met het effect dat het op anderen heeft.
Er bestaat een soort van 'vertoog' rondom het dragen van kleren. Verdien je het verkracht te worden als je iets gewaagds aantrekt? Nee, nooit!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:29 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Zeker, dat ontken ik ook niet, maar het is niet de reden dat ik het aandoe
quote:
Als ik iets aantrek wat me lekker zit en me mooi staat ben ik niet perse uit op sex. En als ik dat wel ben dan niet zomaar met iedere vent die me sexy vind, tis dan nog altijd mijn keuze om het te doen met wie ik wilquote:[quote]Maar als je iets aantrekt wat normaliter betekent dat je in bent voor seks en je gedraagt je ook alsof je seks wilt, zegt op het moment niks, heb je toch wel meer dan enige verantwoordelijkheid daarvoor.
Rechstzaak? Welke rechtszaak?quote:Ik vind het leuk als vrouwen (die geen prostituées zijn) gewaagde kleding aandurven. Maar dat werkt alleen als je het aan durft/aandurft (see what I did here). Toen ik nog hier in Amsterdam woonde liep ik ook weleens geheel in leder gekleed door de stad (Oud West - Centrum)... maar ja. [quote]Ik kan dat aan.Die vrouwen van die rechtszaak kunnen nog niet eens daten.
[..]quote:Op donderdag 3 februari 2022 01:07 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
[..]
Als ik iets aantrek wat me lekker zit en me mooi staat ben ik niet perse uit op sex. En als ik dat wel ben dan niet zomaar met iedere vent die me sexy vind, tis dan nog altijd mijn keuze om het te doen met wie ik wil
Maar dan trek je ook geen kleding aan die schreeuwt "HEB SEKS MET MIJ!!!". Nu is een leren rok dat niet per se.quote:Op donderdag 3 februari 2022 01:07 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
[..]
Als ik iets aantrek wat me lekker zit en me mooi staat ben ik niet perse uit op sex. En als ik dat wel ben dan niet zomaar met iedere vent die me sexy vind, tis dan nog altijd mijn keuze om het te doen met wie ik wil.
Wat een ongelofelijke bullshitquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:44 schreef Horzula het volgende:
[..]
Maar dan trek je ook geen kleding aan die schreeuwt "HEB SEKS MET MIJ!!!". Nu is een leren rok dat niet per se.
Sorry vrouwen. Dat hele seksuele spel heeft minstens twee deelnemers, een vrouw en een man.
Die wetgeving is bedoeld om de 'meestal zwakkere' vrouwen te beschermen. Maar die mogen onder normale omstandigheden mannen waar ze bij hun volle verstand toegestemd seks mee hebben niet met terugwerkende kracht tot 'verkrachters' maken.
Als jij als vrouw willens en wetens seks hebt met een man, moet je ook achter die beslissing staan, al heb je er misschien spijt van (domme domme grieten). Wat als je seks hebt met een man, en die sleept jouw voor het gerecht? Of is het dan gemeen?
Ga je dan huilen omdat je maar een 'zwakke' vrouw bent? Want het leven van goede mannen vernietigen met valse beschuldigingen mag zeker wel?
Kijk maar eens wat er gebeurt. Dan zullen we nog weleens zien wie hier aan de kant van de bullshit staat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke bullshit
Ok incel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:44 schreef Horzula het volgende:
[..]
Maar dan trek je ook geen kleding aan die schreeuwt "HEB SEKS MET MIJ!!!". Nu is een leren rok dat niet per se.
Sorry vrouwen. Dat hele seksuele spel heeft minstens twee deelnemers, een vrouw en een man.
Die wetgeving is bedoeld om de 'meestal zwakkere' vrouwen te beschermen. Maar die mogen onder normale omstandigheden mannen waar ze bij hun volle verstand toegestemd seks mee hebben niet met terugwerkende kracht tot 'verkrachters' maken.
Als jij als vrouw willens en wetens seks hebt met een man, moet je ook achter die beslissing staan, al heb je er misschien spijt van (domme domme grieten). Wat als je seks hebt met een man, en die sleept jouw voor het gerecht? Of is het dan gemeen?
Ga je dan huilen omdat je maar een 'zwakke' vrouw bent? Want het leven van goede mannen vernietigen met valse beschuldigingen mag zeker wel?
Daar heeft het inderdaad alle schijn van ja.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:53 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ik heb al 27 jaar echte seks, maar ja, wie ben ik? Ik weet natuurlijk helemaal niks.
Er is -zeker bij vrouwen- een verschil tussen wat waar is, en wat je zou willen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:55 schreef Intint het volgende:
[..]
Daar heeft het inderdaad alle schijn van ja.
Serieus...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:51 schreef Horzula het volgende:
[..]
Altijd freaky om dit soort gedachtegangen te zien inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Serieus...![]()
Wat lopen er toch engerds rond...
Mannen niet kennen...quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:41 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Altijd freaky om dit soort gedachtegangen te zien inderdaad
Wat een kortzichtigheid .quote:
Wat wil je nou? Een pluim? Ik heb medelijden met je partner, die kan dus nooit eens iets aan wat meer dan een blote enkel of pols laat zien, want als een andere man dat sexy vind moet hij/zij met diegene naar bedquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:53 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ik heb al 27 jaar echte seks, maar ja, wie ben ik? Ik weet natuurlijk helemaal niks.
Dus jij denkt dat het dat soort mannen wat kan schelen wat vrouwen denken?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een kortzichtigheid .
Ik moet er eigenlijk wel om lachen .
Want jij hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt , en totaal geen idee hoe vrouwen denken .
Zet jezelf vooral nog meer voor lul
Dat is geen vrouw.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:50 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Een pluim? Ik heb medelijden met je partner, die kan dus nooit eens iets aan wat meer dan een blote enkel of pols laat zien, want als een andere man dat sexy vind moet hij/zij met diegene naar bed
Dat maakt voor mijn medelijden niet uit.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:50 schreef Horzula het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het dat soort mannen wat kan schelen wat vrouwen denken?
[..]
Dat is geen vrouw.
*spriets*quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:52 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |