Wel nee die is veel te gefrustreerd en boos op de wereld.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
De sexuele spanning tussen @:Gutanoth en @:Litmanenafca is verwarrend en opwindend tegelijkertijd.
Zeker als er ook nog tantes met piemels mee gaan doen.
Ach ja, als tante (met lul) geen tijd heeft en de begeleider een dagje vrijaf heeft...quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:40 schreef Ciscus het volgende:
Is toch best raar dat je als Ajax-fan hier komt posten? Ik vier belangrijke overwinningen eigenlijk nooit in een topic van een andere club (en reallife niet). Wel leuk hoor, want dit topic is vaak erg stil.
Ja heel raar. Die hebben geen leven.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:40 schreef Ciscus het volgende:
Is toch best raar dat je als Ajax-fan hier komt posten? Ik vier belangrijke overwinningen eigenlijk nooit in een topic van een andere club (en reallife niet). Wel leuk hoor, want dit topic is vaak erg stil.
Weet niet waarom ik het probeer maar laat ik het 1 kans geven.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
klopt, aannames hebben we niks aan, maar het is wel minder absurd dan een dom riedeltje over ooms en tantes met pikken.
Daarnaast is nu dus blijkbaar door een wiskundige aangetoond dat bal = uit geen aanname meer is.
Dat onderzoekje van die zogenaamde wiskundedocent rammelt ook aan alle kanten dus hij heeft helemaal niets aangetoond, maar dit terzijde.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet niet waarom ik het probeer maar laat ik het 1 kans geven.
Of de bal nou echt in of uit was doet er niet toe. Wat er toe doet (of deed eigenlijk) is dat de var het niet kon waarnemen. En dus er niet tegen in kon gaan. Dat is het enige wat er toe doet.
Dat je een aantal dagen later met wiskunde kan aantonen of de bal wel of niet uit was doet er niet toe.
Misschien helpt het voor jou dat je nu kan zeggen: HA ZIE JE NOU! HIJ WAS UIT. Maar dat veranderd er niks aan dat de var het niet kon weten.
Ja daar heb ik dan weer weinig over te zeggen want ik durf idd wel toe te geven dat ik niet slim genoeg ben om die rekensom te gaan controlerenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat onderzoekje van die zogenaamde wiskundedocent rammelt ook aan alle kanten dus hij heeft helemaal niets aangetoond, maar dit terzijde.
Je hoeft geen wiskundige te zijn om te begrijpen dat de aanname van 5 meter tussen de camera en de achterlijn (die allesbepalend is voor de hoek) zijn hele theorie al onderuit haalt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan weer weinig over te zeggen want ik durf idd wel toe te geven dat ik niet slim genoeg ben om die rekensom te gaan controleren
Oh ik ben ook helemaal niet van mening dat de beslissing teruggedraaid moet worden. 3 punten voor ajax is 3 punten voor ajax.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Of de bal nou echt in of uit was doet er niet toe. Wat er toe doet (of deed eigenlijk) is dat de var het niet kon waarnemen. En dus er niet tegen in kon gaan. Dat is het enige wat er toe doet.
Dat je een aantal dagen later met wiskunde kan aantonen of de bal wel of niet uit was doet er niet toe.
Misschien helpt het voor jou dat je nu kan zeggen: HA ZIE JE NOU! HIJ WAS UIT. Maar dat veranderd er niks aan dat de var het niet kon weten.
Ik heb de tweet niet eens geopend eigenlijk. Dus geen idee hoe het überhaupt berekend is. Maar doet er dus ook niet toe. Dat is eigenlijk het hele punt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je hoeft geen wiskundige te zijn om te begrijpen dat de aanname van 5 meter tussen de camera en de achterlijn (die allesbepalend is voor de hoek) zijn hele theorie al onderuit haalt.
Klopt als je nog punten laat liggen is alles winnen een hele uitdaging.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oh ik ben ook helemaal niet van mening dat de beslissing teruggedraaid moet worden. 3 punten voor ajax is 3 punten voor ajax.
Als we kampioen willen worden moeten we de rest van de wedstrijden winnen, want ajax gaat sowieso nog punten laten liggen. (PSV ook, dus alles winnen is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan)
Bedankt voor je nuttige bijdrage, forum adminquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt als je nog punten laat liggen is alles winnen een hele uitdaging.
Ja maar dit was natuurlijk een vrij nietszeggend berichtquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bijdrage, forum admin
Dat tweede heb ik er uiteraard bij gezet om alle wijsneuzen op dit forum voor te zijn (JA HAHA alsof psv alles nog gaat winnen). Helaas was ik even vergeten dat de grootste wijsneus natuurlijk op elke slak zout weet te leggen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar dit was natuurlijk een vrij nietszeggend bericht
Eerst geef je aan dat PSV alles moet winnen, want Ajax gaat nog wel punten laten liggen.
En vervolgens geef je aan dat dat lastig wordt omdat PSV ook nog punten gaat laten liggen.
Ja, inderdaad.
De VAR niet, maar de grensrechter al helemaal niet vanaf zijn positie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
daarvoor kijk ik ook wel naar Expected Points Eredivisie https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/ , dat is best een aardige graadmeter om te zien of je verdiend staat waar je staat ook qua punten, tot dusver heeft Ajax net wat te weinig punten en PSV toch wat teveel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat tweede heb ik er uiteraard bij gezet om alle wijsneuzen op dit forum voor te zijn (JA HAHA alsof psv alles nog gaat winnen). Helaas was ik even vergeten dat de grootste wijsneus natuurlijk op elke slak zout weet te leggen.
Denk dat Hendrix wel bij had kunnen tekenen. Dan levert 'ie toch meer op dan met een aflopend contract.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hebben jullie er destijds bewust voor gekozen om Hendrix niet te verlengen of wilde hij zelf niet?
Ja heel raaarrrrrrr.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:52 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ja heel raar. Die hebben geen leven.
PSV is veranderd in een revalidatie centrum met hier en daar wat afgeschreven voetballersquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Potjandorie. Het contract van Marcelo bij Lyon is verscheurd. Ik zie Sjon al handen wrijvend achter zijn desk zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |