Dat vind ik ook een probleem ja. Al heeft de Jong dat natuurlijk wel geprobeerd met het terughalen van van Ginkel en Propper.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. En wat ik ook mis is een goede Nederlandse kern bij PSV.
Teveel jongens van buiten waardoor het echte groepsgevoel ook een beetje lijkt te ontbreken.
Gezuig? geef gewoon antwoord en ontkracht onzin van de zuigende ajaciedenquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, het doorlopende gezuig van jou en een aantal Ajax-users maakt de clichés over Ajax-supporters ook wel waar.
Nee. PSV boeit ons niks hoor, wij zijn Ajax, wij zijn de beste. Maar ondertussen posten ze meer hier dan in het Ajax-topic. Wat zegt dat dan?
Ik vind het allemaal prima hoor, maar die vermoorde onschuld act en het constante gezuig van jou @:Pietjepuk2000, @:litmanenAFCA en nog wat mensen met te veel vrije tijd is ook wel enigszins irritant. Niet minder irritant dan de reacties daarop vanuit de users hier.
Laten we het nu weer over voetbal hebben en niet over wie het hardst zuigt, want we weten allemaal dat dat de moeder van @:PSVCL is.
Hahahaquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik geef Feyenoord ook een behoorlijke kans op plek 2 hoor. Spelen veel beter voetbal, ondanks de matige spelers.
Gaat niet eens zozeer om Nederlands talent maar Feyenoord heeft nu een mooie club routiniers met Linssen, Til, Toornstra en daar komt Hendrix nu nog bij. Dan heb je wel een aardige vaste kern met Nederlandse sfeermakers te pakken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een probleem ja. Al heeft de Jong dat natuurlijk wel geprobeerd met het terughalen van van Ginkel en Propper.
Ik heb ook liever wat meer eigen jeugd of regionaal talent, maar dat moet er ook wel zijn. Wat dat betreft heeft Ajax natuurlijk een wat grotere vijver om uit te vissen.
Maar goed, daar loopt het ook niet over van de spelers met Nederlands bloed.
En Feyenoord moet nog naar de arena..quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja lach maar. PSV moet ook nog naar de Kuip.
Zoooooooooo gewaagde voorspelling wel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En Feyenoord moet nog naar de arena..
PSV wordt minimaal 2e.
Denk wel dat PSV hoger mikt dan spelers van het niveau Linssen, Toornstra en Hendrikx.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaat niet eens zozeer om Nederlands talent maar Feyenoord heeft nu een mooie club routiniers met Linssen, Til, Toornstra en daar komt Hendrix nu nog bij. Dan heb je wel een aardige vaste kern met Nederlandse sfeermakers te pakken.
Het zijn geen wereldspelers maar denk dat ze wel wat Hollandse knapen hadden kunnen gebruiken voor het teamgevoel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk wel dat PSV hoger mikt dan spelers van het niveau Linssen, Toornstra en Hendrikx.
Ik heb niets tegen Hendrix. Die mag van mij zo terugkomen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk wel dat PSV hoger mikt dan spelers van het niveau Linssen, Toornstra en Hendrikx.
Ik zou ook graag zien dat Nederlandse clubs wat meer Nederlandse spelers opstellen, maar denk niet dat je perse Nederlandse spelers nodig hebt voor het teamgevoel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zijn geen wereldspelers maar denk dat ze wel wat Hollandse knapen hadden kunnen gebruiken voor het teamgevoel.
Bedoel je dan vanuit de supporters het gevoel bij het team? Daar helpen Nederlandse spelers wel wat bij, maar vooral succes helpt daarbij.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou ook graag zien dat Nederlandse clubs wat meer Nederlandse spelers opstellen, maar denk niet dat je perse Nederlandse spelers nodig hebt voor het teamgevoel.
Goed lezen, het ging over je moeder.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gezuig? geef gewoon antwoord en ontkracht onzin van de zuigende ajacieden
Lekker man, stukje London Bridge.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Goed lezen, het ging over je moeder.
Denk dat supporters vooral kijken naar wat een team presteert en hoe ze spelen. In die volgorde. Liever Nilis of Ronaldo dan bv. Bruggink of Edwin van Ankeren. En liever Doedelzak dan bv. Orlando Engelaar.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bedoel je dan vanuit de supporters het gevoel bij het team? Daar helpen Nederlandse spelers wel wat bij, maar vooral succes helpt daarbij.
Van de echte PSV helden van de afgelopen jaren is meer dan de helft geen Nederlander. Toch vind ik het prachtig als er wat spelers bij zitten vanuit de stad of regio.
Het huidige clubje rechterrijtje Bundesliga rejects geeft mij weinig plezier hoor. Leuk zo'n Ramalho en Sangare, maar dat zijn niet de voetballers waar ik een PSV gevoel van krijg.
Mogen tantes met piemels wel nog?quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:23 schreef GGMM het volgende:
Dit is niet het Utrecht topic, dit is het PSV-topic.
Laten we het dus over PSV houden. (en ook niet over elkaars moeder)
TR afgehandeld.
Voor LitmanenAFCA wordt uit therapeutische overwegingen een uitzondering gemaakt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mogen tantes met piemels wel nog?
Ja als je een Nederlandse kern van routiniers wil kom je vaak met alle respect bij dit soort middelmaat uit.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaat niet eens zozeer om Nederlands talent maar Feyenoord heeft nu een mooie club routiniers met Linssen, Til, Toornstra en daar komt Hendrix nu nog bij. Dan heb je wel een aardige vaste kern met Nederlandse sfeermakers te pakken.
Die jongen was ook graag teruggekomen denk ik. Snap dat De Jong iets hoger mikt maar wellicht was hij juist voor dat teamgevoel wel goed geweest. En ook bijna gratis.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Hendrix. Die mag van mij zo terugkomen.
Ik acht het niet onmogelijk dat PSV aan het einde derde staat.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je moet in de Eredivisie wel heel ruk zijn wil je geen 2e worden.
Punt is vooral dat er voetballend geen verbetering is. De selectie is wat mij betreft wel duidelijk beter dan drie jaar terug, maar op het veld zie je dat niet terug.
Ik heb ook liever een kern van buitenlandse routiniers om Nederlands talent te ondersteunen. En die balans is wat mij betreft bij PSV wat zoek. En eigenlijk überhaupt wel in de Eredivisie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als je een Nederlandse kern van routiniers wil kom je vaak met alle respect bij dit soort middelmaat uit.
Fijn maatjequote:Op woensdag 26 januari 2022 18:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor LitmanenAFCA wordt uit therapeutische overwegingen een uitzondering gemaakt.
Ja, iemand die beter is dan middelmaat speelt op die leeftijd normaal gesproken niet in de Eredivisie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een kern van buitenlandse routiniers om Nederlands talent te ondersteunen. En die balans is wat mij betreft bij PSV wat zoek. En eigenlijk überhaupt wel in de Eredivisie.
Nee, ik ook niet meer. Maar dat ligt niet aan de selectie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik acht het niet onmogelijk dat PSV aan het einde derde staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |