abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203376346
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook ja. En wat ik ook mis is een goede Nederlandse kern bij PSV.

Teveel jongens van buiten waardoor het echte groepsgevoel ook een beetje lijkt te ontbreken.
Dat vind ik ook een probleem ja. Al heeft de Jong dat natuurlijk wel geprobeerd met het terughalen van van Ginkel en Propper.

Ik heb ook liever wat meer eigen jeugd of regionaal talent, maar dat moet er ook wel zijn. Wat dat betreft heeft Ajax natuurlijk een wat grotere vijver om uit te vissen.

Maar goed, daar loopt het ook niet over van de spelers met Nederlands bloed.
pi_203376370
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nou ja, het doorlopende gezuig van jou en een aantal Ajax-users maakt de clichés over Ajax-supporters ook wel waar.

Nee. PSV boeit ons niks hoor, wij zijn Ajax, wij zijn de beste. Maar ondertussen posten ze meer hier dan in het Ajax-topic. Wat zegt dat dan?

Ik vind het allemaal prima hoor, maar die vermoorde onschuld act en het constante gezuig van jou @:Pietjepuk2000, @:litmanenAFCA en nog wat mensen met te veel vrije tijd is ook wel enigszins irritant. Niet minder irritant dan de reacties daarop vanuit de users hier.

Laten we het nu weer over voetbal hebben en niet over wie het hardst zuigt, want we weten allemaal dat dat de moeder van @:PSVCL is.
Gezuig? geef gewoon antwoord en ontkracht onzin van de zuigende ajacieden
pi_203376377
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik geef Feyenoord ook een behoorlijke kans op plek 2 hoor. Spelen veel beter voetbal, ondanks de matige spelers.
Hahaha
pi_203376422
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:41 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Hahaha
Ja lach maar. PSV moet ook nog naar de Kuip.
pi_203376444
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat vind ik ook een probleem ja. Al heeft de Jong dat natuurlijk wel geprobeerd met het terughalen van van Ginkel en Propper.

Ik heb ook liever wat meer eigen jeugd of regionaal talent, maar dat moet er ook wel zijn. Wat dat betreft heeft Ajax natuurlijk een wat grotere vijver om uit te vissen.

Maar goed, daar loopt het ook niet over van de spelers met Nederlands bloed.
Gaat niet eens zozeer om Nederlands talent maar Feyenoord heeft nu een mooie club routiniers met Linssen, Til, Toornstra en daar komt Hendrix nu nog bij. Dan heb je wel een aardige vaste kern met Nederlandse sfeermakers te pakken.
pi_203376465
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja lach maar. PSV moet ook nog naar de Kuip.
En Feyenoord moet nog naar de arena..
PSV wordt minimaal 2e.
  woensdag 26 januari 2022 @ 17:51:26 #257
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203376485
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:49 schreef PSVCL het volgende:

[..]
En Feyenoord moet nog naar de arena..
PSV wordt minimaal 2e.
Zoooooooooo gewaagde voorspelling wel.
pi_203376488
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Gaat niet eens zozeer om Nederlands talent maar Feyenoord heeft nu een mooie club routiniers met Linssen, Til, Toornstra en daar komt Hendrix nu nog bij. Dan heb je wel een aardige vaste kern met Nederlandse sfeermakers te pakken.
Denk wel dat PSV hoger mikt dan spelers van het niveau Linssen, Toornstra en Hendrikx.
pi_203376538
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk wel dat PSV hoger mikt dan spelers van het niveau Linssen, Toornstra en Hendrikx.
Het zijn geen wereldspelers maar denk dat ze wel wat Hollandse knapen hadden kunnen gebruiken voor het teamgevoel.
pi_203376540
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik heb niets tegen Hendrix. Die mag van mij zo terugkomen.
pi_203376597
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het zijn geen wereldspelers maar denk dat ze wel wat Hollandse knapen hadden kunnen gebruiken voor het teamgevoel.
Ik zou ook graag zien dat Nederlandse clubs wat meer Nederlandse spelers opstellen, maar denk niet dat je perse Nederlandse spelers nodig hebt voor het teamgevoel.
pi_203376703
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik zou ook graag zien dat Nederlandse clubs wat meer Nederlandse spelers opstellen, maar denk niet dat je perse Nederlandse spelers nodig hebt voor het teamgevoel.
Bedoel je dan vanuit de supporters het gevoel bij het team? Daar helpen Nederlandse spelers wel wat bij, maar vooral succes helpt daarbij.

Van de echte PSV helden van de afgelopen jaren is meer dan de helft geen Nederlander. Toch vind ik het prachtig als er wat spelers bij zitten vanuit de stad of regio.

Het huidige clubje rechterrijtje Bundesliga rejects geeft mij weinig plezier hoor. Leuk zo'n Ramalho en Sangare, maar dat zijn niet de voetballers waar ik een PSV gevoel van krijg.
pi_203376711
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:41 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Gezuig? geef gewoon antwoord en ontkracht onzin van de zuigende ajacieden
Goed lezen, het ging over je moeder.
pi_203376742
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Goed lezen, het ging over je moeder.
Lekker man, stukje London Bridge.
U MAD?
pi_203376800
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Bedoel je dan vanuit de supporters het gevoel bij het team? Daar helpen Nederlandse spelers wel wat bij, maar vooral succes helpt daarbij.

Van de echte PSV helden van de afgelopen jaren is meer dan de helft geen Nederlander. Toch vind ik het prachtig als er wat spelers bij zitten vanuit de stad of regio.

Het huidige clubje rechterrijtje Bundesliga rejects geeft mij weinig plezier hoor. Leuk zo'n Ramalho en Sangare, maar dat zijn niet de voetballers waar ik een PSV gevoel van krijg.
Denk dat supporters vooral kijken naar wat een team presteert en hoe ze spelen. In die volgorde. Liever Nilis of Ronaldo dan bv. Bruggink of Edwin van Ankeren. En liever Doedelzak dan bv. Orlando Engelaar.

Dat het iemand uit de regio is 'n pré, maar als 'n ander 'n stuk beter is, dan ga je beter voor die ander. Een Nederlander die niet voldoet, wordt ook geen PSV-held.

Ben ook geen fan van al die Bundesliga-afdankertjes of van die bejaarde China-kennis van Schmidt, maar met spelers van het kaliber Toornstra en Linssen ga je het ook niet maken.

Meeste doorgebroken jeugdspelers komen ook niet uit Eindhoven. Teze komt uit Groningen, Bergwijn uit Amsterdam, Hendrikx uit Limburg, die Marokkaantjes uit Utrecht, Vertessen uit België, Rosario uit Amsterdam, etc. Gakpo is zo'n beetje de uitzondering.
  Forum Admin woensdag 26 januari 2022 @ 18:23:08 #266
35723 crew  GGMM
pi_203376841
Dit is niet het Utrecht topic, dit is het PSV-topic. :)
Laten we het dus over PSV houden. (en ook niet over elkaars moeder)

TR afgehandeld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_203376848
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:23 schreef GGMM het volgende:
Dit is niet het Utrecht topic, dit is het PSV-topic. :)
Laten we het dus over PSV houden. (en ook niet over elkaars moeder)

TR afgehandeld.
Mogen tantes met piemels wel nog?
pi_203376870
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Mogen tantes met piemels wel nog?
Voor LitmanenAFCA wordt uit therapeutische overwegingen een uitzondering gemaakt.
  woensdag 26 januari 2022 @ 18:26:02 #269
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203376876
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja als je een Nederlandse kern van routiniers wil kom je vaak met alle respect bij dit soort middelmaat uit.
pi_203376884
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik heb niets tegen Hendrix. Die mag van mij zo terugkomen.
Die jongen was ook graag teruggekomen denk ik. Snap dat De Jong iets hoger mikt maar wellicht was hij juist voor dat teamgevoel wel goed geweest. En ook bijna gratis.
pi_203376903
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Je moet in de Eredivisie wel heel ruk zijn wil je geen 2e worden.

Punt is vooral dat er voetballend geen verbetering is. De selectie is wat mij betreft wel duidelijk beter dan drie jaar terug, maar op het veld zie je dat niet terug.
Ik acht het niet onmogelijk dat PSV aan het einde derde staat.
pi_203376906
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja als je een Nederlandse kern van routiniers wil kom je vaak met alle respect bij dit soort middelmaat uit.
Ik heb ook liever een kern van buitenlandse routiniers om Nederlands talent te ondersteunen. En die balans is wat mij betreft bij PSV wat zoek. En eigenlijk überhaupt wel in de Eredivisie.
  woensdag 26 januari 2022 @ 18:30:38 #273
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203376931
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Voor LitmanenAFCA wordt uit therapeutische overwegingen een uitzondering gemaakt.
Fijn maatje
pi_203376947
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik heb ook liever een kern van buitenlandse routiniers om Nederlands talent te ondersteunen. En die balans is wat mij betreft bij PSV wat zoek. En eigenlijk überhaupt wel in de Eredivisie.
Ja, iemand die beter is dan middelmaat speelt op die leeftijd normaal gesproken niet in de Eredivisie.
pi_203376949
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:28 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Ik acht het niet onmogelijk dat PSV aan het einde derde staat.
Nee, ik ook niet meer. Maar dat ligt niet aan de selectie.

Feyenoord presteert exceptioneel met het materiaal dat ze hebben en Schmidt slaagt er bij PSV maar niet in om er uit te halen wat er in zit.

In mijn ogen heeft Ajax verreweg de beste selectie, maar het verschil in kwaliteit met PSV is van dezelfde orde als het verschil tussen PSV en Feyenoord. Het is absurd dat PSV zo dicht bij Ajax staat, maar het is net zo absurd dat PSV bang moet zijn voor Feyenoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')