Wel jammer dat je zelf dan ook een . vergeet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:17 schreef Ciscus het volgende:
l
[..]
Interpunctie is a bitch
Maar het is toch ook een mooi onderwerp. Het gaat er niet alleen om of de bal binnen of buiten was, maar om de hele aanpak, de regels, het naleven van de regels etc.
RTquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Laten we het nu weer over voetbal hebben
Volgens mij willen Toontje en Sjon graag verlengen met Schmidt, dus neem aan van wel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou Schmidt nog een jaar mogen aanrommelen als die dit seizoen weer faalt?
Opzich staat PSV er wel gewoon goed voor toch. 2e, met een beetje geluk kom je nog best ver in de Conference League, prima toch.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou Schmidt nog een jaar mogen aanrommelen als die dit seizoen weer faalt?
PSV doet nog mee voor drie prijzen inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opzich staat PSV er wel gewoon goed voor toch. 2e, met een beetje geluk kom je nog best ver in de Conference League, prima toch.
Je moet in de Eredivisie wel heel ruk zijn wil je geen 2e worden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opzich staat PSV er wel gewoon goed voor toch. 2e, met een beetje geluk kom je nog best ver in de Conference League, prima toch.
Ik geef Feyenoord ook een behoorlijke kans op plek 2 hoor. Spelen veel beter voetbal, ondanks de matige spelers.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je moet in de Eredivisie wel heel ruk zijn wil je geen 2e worden.
Punt is vooral dat er voetballend geen verbetering is. De selectie is wat mij betreft wel duidelijk beter dan drie jaar terug, maar op het veld zie je dat niet terug.
Ja en het moet wel heel erg mee zitten wil PSV kampioen worden, omdat de selectie gewoon een stuk minder is dan die van Ajax.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Punt is vooral dat er voetballend geen verbetering is. De selectie is wat mij betreft wel duidelijk beter dan drie jaar terug, maar op het veld zie je dat niet terug.
dat is een beetje het probleem, Feyenoord onder Slot speelt na 6 maanden herkenbaarder voetbal dan PSV na anderhalf jaar Schmidtquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In de voorronde Champions League buitenkansjes tegen 10 man verzilveren is dan misschien ook wel handig. (En dan niet achteraf excuses zoeken voor dat falen.)quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja en het moet wel heel erg mee zitten wil PSV kampioen worden, omdat de selectie gewoon een stuk minder is dan die van Ajax.
Vind het niet kk hard falen of zo als hij 2e wordt. Nee, da's zo'n beetje de meest waarschijnlijke uitkomst met deze selectie.
Derde worden zou natuurlijk wel falen zijn.
Precies. Met, naar mijn mening, een beduidend mindere selectie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een beetje het probleem, Feyenoord onder Slot speelt na 6 maanden herkenbaarder voetbal dan PSV na anderhalf jaar Schmidt
Nou laten we niet overdrijvenquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Precies. Met, naar mijn mening, een beduidend mindere selectie.
Met Slot had PSV nu boven Ajax gestaan, daar ben ik van overtuigd.
wel meer kans gehad denk ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Met Slot had PSV makkelijk drie punten meer gehad. En daarmee boven Ajax gestaan. Het verschil is maar klein.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou laten we niet overdrijven
OK.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:34 schreef over_hedge het volgende:
het verzet heeft klein beetje geholpen.
sorry dit kan nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:29 schreef Paul het volgende:
pas maar op met onze Veerman
[ afbeelding ]
Welke stagiaire loopt hier zijn studiepunten op mis?quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:29 schreef Paul het volgende:
pas maar op met onze Veerman
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sodemieter eens snel op met die rommel naar het FC Utrecht topic.
Dat denk ik ook ja. En wat ik ook mis is een goede Nederlandse kern bij PSV.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Precies. Met, naar mijn mening, een beduidend mindere selectie.
dat geloof ik dan weer nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. En wat ik ook mis is een goede Nederlandse kern bij PSV.
Teveel jongens van buiten waardoor het echte groepsgevoel ook een beetje lijkt te ontbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |