Ik acht het niet onmogelijk dat PSV aan het einde derde staat.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je moet in de Eredivisie wel heel ruk zijn wil je geen 2e worden.
Punt is vooral dat er voetballend geen verbetering is. De selectie is wat mij betreft wel duidelijk beter dan drie jaar terug, maar op het veld zie je dat niet terug.
Ik heb ook liever een kern van buitenlandse routiniers om Nederlands talent te ondersteunen. En die balans is wat mij betreft bij PSV wat zoek. En eigenlijk überhaupt wel in de Eredivisie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als je een Nederlandse kern van routiniers wil kom je vaak met alle respect bij dit soort middelmaat uit.
Fijn maatjequote:Op woensdag 26 januari 2022 18:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor LitmanenAFCA wordt uit therapeutische overwegingen een uitzondering gemaakt.
Ja, iemand die beter is dan middelmaat speelt op die leeftijd normaal gesproken niet in de Eredivisie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een kern van buitenlandse routiniers om Nederlands talent te ondersteunen. En die balans is wat mij betreft bij PSV wat zoek. En eigenlijk überhaupt wel in de Eredivisie.
Nee, ik ook niet meer. Maar dat ligt niet aan de selectie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik acht het niet onmogelijk dat PSV aan het einde derde staat.
Je denkt dat het grote impact op ww2 heeft gehad? OK.quote:
Ik vind deze post minimaal zo eng als iemand een duwtje geven.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:36 schreef PSVCL het volgende:
Wat hoop ik dat iemand van PSV de volgende keer de benen van Tadic breekt of een muntje op zn kop die harder aankomt.
Eng mannetjes is dat
[ twitter ]
Iemand onverwachts een duw geven, laffer kan bijna niet
OK.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:33 schreef over_hedge het volgende:
Je denkt dat het grote impact op ww2 heeft gehad? OK.
Ik ook. Post mail ik rechtstreeks naar de politie via zo’n meldformulier. Walgelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind deze post minimaal zo eng als iemand een duwtje geven.
Da's toch ook gewoon een kaart?quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:36 schreef PSVCL het volgende:
Wat hoop ik dat iemand van PSV de volgende keer de benen van Tadic breekt of een muntje op zn kop die harder aankomt.
Eng mannetjes is dat
[ twitter ]
Iemand onverwachts een duw geven, laffer kan bijna niet
Ze hoeven niet door het midden , een paar maanden out is voldoende, plus een paar maanden revalidatiequote:Op woensdag 26 januari 2022 18:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind deze post minimaal zo eng als iemand een duwtje geven.
Tja.. ander clubbadgequote:Op woensdag 26 januari 2022 18:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's toch ook gewoon een kaart?
Openda en die van NEC kregen voor minder rood.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Buiten een spelsituatie iemand zo aanvliegen vind ik toch ook echt wel een kaart waard hoor.quote:
Wat is er zo exceptioneel aan dan? Dat niemand het aan had zien komen is wat anders. Denk dat Feyenoord meer punten had kunnen, misschien wel moeten, hebben. Dat PSV een betere selectie heeft ben ik wel eens, maar dat verschil zit ‘m met name voorin. Verder ontloopt het elkaar niet zoveel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet meer. Maar dat ligt niet aan de selectie.
Feyenoord presteert exceptioneel met het materiaal dat ze hebben en Schmidt slaagt er bij PSV maar niet in om er uit te halen wat er in zit.
In mijn ogen heeft Ajax verreweg de beste selectie, maar het verschil in kwaliteit met PSV is van dezelfde orde als het verschil tussen PSV en Feyenoord. Het is absurd dat PSV zo dicht bij Ajax staat, maar het is net zo absurd dat PSV bang moet zijn voor Feyenoord.
Ik vind dat Feyenoord met pure middelmaat heel leuk voetbal speelt, met exceptionele resultaten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat is er zo exceptioneel aan dan? Dat niemand het aan had zien komen is wat anders. Denk dat Feyenoord meer punten had kunnen, misschien wel moeten, hebben. Dat PSV een betere selectie heeft ben ik wel eens, maar dat verschil zit ‘m met name voorin. Verder ontloopt het elkaar niet zoveel.
Haha, oké. Duidelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat Feyenoord met pure middelmaat heel leuk voetbal speelt, met exceptionele resultaten.
Ik vind hun selectie dichter bij die van Vitesse en Utrecht liggen dan bij die van PSV.
Een middenveld met Sangare-Veerman en Gotze kan Feyenoord alleen maar van dromen. De achterhoede ligt wel dicht bij elkaar en Feyenoord heeft een betere keeperquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat is er zo exceptioneel aan dan? Dat niemand het aan had zien komen is wat anders. Denk dat Feyenoord meer punten had kunnen, misschien wel moeten, hebben. Dat PSV een betere selectie heeft ben ik wel eens, maar dat verschil zit ‘m met name voorin. Verder ontloopt het elkaar niet zoveel.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet weten voor wie Aursnes en Kokcu plaats moeten maken op dit moment. Til zou ik wel een vervanger voor willen op termijn, maar Gotze mag je houden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een middenveld met Sangare-Veerman en Gotze kan Feyenoord alleen maar van dromen. De achterhoede ligt wel dicht bij elkaar en Feyenoord heeft een betere keeper
Ik denk dat het meer om het tweede zinnetje gaat ouwe reus. Dit is wel geel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Buiten een spelsituatie iemand zo aanvliegen vind ik toch ook echt wel een kaart waard hoor.
Hoeft geen rood te zijn, maar helemaal raar zou ik daar ook niet van staan te kijken.
Zoals gezegd, ik zou rood ook niet gek vinden. Het is een achterlijke actie en je kunt er iemand ook serieus mee blesseren als hij je niet ziet aankomen. Maar geel had ik absoluut vrede mee gehad.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer om het tweede zinnetje gaat ouwe reus. Dit is wel geel.
Dat wijverige tikje van die van NEC was minder "krachtig" toch?quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer om het tweede zinnetje gaat ouwe reus. Dit is wel geel.
Het is volgens de spelregels geen rood, ook al zou jij dat niet gek vinden. Dat laatste ben ik absoluut met jou eens, ik erger me ook vaak genoeg aan Tadic maar het is ook vaak heerlijk om hem in je team te hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik zou rood ook niet gek vinden. Het is een achterlijke actie en je kunt er iemand ook serieus mee blesseren als hij je niet ziet aankomen. Maar geel had ik absoluut vrede mee gehad.
Tadic heeft gewoon een steekje los en dat wordt te vaak niet bestraft omdat hij ook nog eens een geniepige rat is.
Dat betwijfel ik, en dat was rond zijn nek een 'klap', geen duw in de rug.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wijverige tikje van die van NEC was minder "krachtig" toch?
Heerlijk die zuurheidquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze hoeven niet door het midden , een paar maanden out is voldoende, plus een paar maanden revalidatie
Volgens welke spelregel is iemand aanvliegen en met je volle gewicht duwen een ander vergrijp dan iemand slaan of natrappen? Het is volgens mij wat minder zwart/wit dan je het schetst, maar mogelijk staat het duidelijk in de regel boekjes.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is volgens de spelregels geen rood, ook al zou jij dat niet gek vinden. Dat laatste ben ik absoluut met jou eens, ik erger me ook vaak genoeg aan Tadic maar het is ook vaak heerlijk om hem in je team te hebben.
Ben het met je eens, Feyenoord-middenveld en PSV-middenveld zie ik niet veel verschil in kwaliteit in.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet weten voor wie Aursnes en Kokcu plaats moeten maken op dit moment. Til zou ik wel een vervanger voor willen op termijn, maar Gotze mag je houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |