SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
vera dus ook niet?quote:Op maandag 24 januari 2022 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : de inner circle is jij, Kristof, Dimi, en Grace.
Salar : en Nouchine
Tobias : ja natuurlijk
Salar : als wij zo blijven met z'n vijven/zessen de komende weken, dan gaat het goed.
Tobias heeft duidelijk een elitair trekje.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : de inner circle is jij, Kristof, Dimi, en Grace.
Salar : en Nouchine
Tobias : ja natuurlijk
Salar : als wij zo blijven met z'n vijven/zessen de komende weken, dan gaat het goed.
Vera dus niet maar nouchine noemde tobias ook niet maar salar wil die wel. Alsof hun beslissen wie er door gaat.quote:
ik vind dit gefluister wel een andere toon dan met oa nawel en noesquote:Op maandag 24 januari 2022 16:52 schreef Silves het volgende:
Stop toch met dit gefluister, zo kom je zo sneaky over..
Pas op het eindequote:Op maandag 24 januari 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, Vera moet eruit.. ze zeggen dat Dimi haar er ook uit zal stemmen. . .want is the game he
Net zo achterbaks over stemmen en over andernequote:Op maandag 24 januari 2022 16:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vind dit gefluister wel een andere toon dan met oa nawel en noes
Zou me niks verbazen als hij afgelopen keer al op haar heeft gestemdquote:
Maar dat maken zij lekker niet uitquote:Op maandag 24 januari 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, Vera moet eruit.. ze zeggen dat Dimi haar er ook uit zal stemmen. . .want is the game he
Nee dat waren peter, amy, nawal en nouchine die op haar hadden gestemd.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij afgelopen keer al op haar heeft gestemd
Je had hem moeten horen, toen de popcorn de andere slaapkamer inging en werd opgegeten zonder hem, en toen de splitsing kwam..kwam zijn ware aard boven, toen salar zei dat hij die en die had gekozen..quote:Op maandag 24 januari 2022 16:53 schreef engine het volgende:
Tobias weer over het koekje. Viesmad op Julio nog altijd... Maar niet over het koekje hoor
Begint beetje kitty en de ballonnen te worden.
prima,maar ik vind dat ze minder gemeen tegen personen zijnquote:Op maandag 24 januari 2022 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Net zo achterbaks over stemmen en over anderne
Inderdaad hij is helemaal niet zo zacht aardig als hij zich heeft voorgedaan. Speelt ook keihard het spel sinds een paar dagen na dus ruim 3 weken een toneelstuk te hebben gespeeld.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Je had hem moeten horen, toen de popcorn de andere slaapkamer inging en werd opgegeten zonder hem, en toen de splitsing kwam..kwam zijn ware aard boven, toen salar zei dat hij die en die had gekozen..
Is Grace zo geen type voor om para te worden omdat iets misschien niet mag.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace para dat ze geen badjas aan mogen nu, want misschien krijgen ze dat straf!
Ze waren tegen amy en zette iedereen daar tegen op en nu dus voor nawal gekozen en tobias is aan het stoken over julioquote:Op maandag 24 januari 2022 16:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
prima,maar ik vind dat ze minder gemeen tegen personen zijn
Dat is bijzonder makkelijk.quote:
Eerst ontvellen..dan pas de saus maken..quote:Op maandag 24 januari 2022 17:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uhhhh tomaten koken?
Hoe maak je dan saus.
?
Ze wil wachten tot ze gaan drijvenquote:Op maandag 24 januari 2022 17:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uhhhh tomaten koken?
Hoe maak je dan saus.
?
Zeker niet als je Nouch er naast zetquote:Op maandag 24 januari 2022 17:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Hanna heeft niet veel spek op haar botten
Als het goed is juist andersom, het is de geïntegreerde afzuiging.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:12 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is dat rooster op de kookplaat in geel. Er komt rook uit. Of stoom?
????
quote:Op maandag 24 januari 2022 17:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als het goed is juist andersom, het is de geïntegreerde afzuiging.
https://www.ikea.com/nl/n(...)-700-zwart-50449403/
Ongewenste intimiteit?quote:
Is het wel halal gehakt dan?quote:Op maandag 24 januari 2022 17:16 schreef Silves het volgende:
Yeah right..Of Nawel die hele pan met gehakt gaat opeten, daar doet ze 3 maanden mee..
geen tijd ik moet even caps makenquote:Op maandag 24 januari 2022 17:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Even op "Live 'klikken want je loopt achter![]()
[ afbeelding ]
Dat worden dus bad beelden de gehele weekquote:
Wachten tothet velletje rimpelt eruit halen laten schrikken, velletje eraf , prakken en door gehaktquote:Op maandag 24 januari 2022 17:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uhhhh tomaten koken?
Hoe maak je dan saus.
?
Dat is geprakte tomaatquote:Op maandag 24 januari 2022 17:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wachten tothet velletje rimpelt eruit halen laten schrikken, velletje eraf , prakken en door gehakt
Zo maak je (ouderwets) tomatensausquote:Op maandag 24 januari 2022 17:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is geprakte tomaat
Geen tomaten saus.
Ik vrees het ergste, dat kun je nu wel zien aan komen dat het daarom zal gaan in 1 van de opdrachten die gaan komen.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:31 schreef DocCroc het volgende:
Ik hoop dat er geen groep is die immuniteit krijgt. Dadelijk is dat groen en zitten we nog een week met de luie drol opgescheept
Stel je voor dat groen immuun is dan moet er gekozen worden tussen goud.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste, dat kun je nu wel zien aan komen dat het daarom zal gaan in 1 van de opdrachten die gaan komen.
*tomaten praktquote:Op maandag 24 januari 2022 17:32 schreef DocCroc het volgende:
Terwijl groen tomatensaus maakt is goud bezig met een ander soort afkooksel
tijd voor de hottubquote:Op maandag 24 januari 2022 17:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zitten ze nu serieus met zijn zessen in bad
Die mag er ook wel uit.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel je voor dat groen immuun is dan moet er gekozen worden tussen goud.
Dan vrees ik een beetje voor Leroy.
Nu is het ook wel een spel, niet heel gek als er over tactiek gesproken wordt.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:32 schreef Koos1958 het volgende:
Niet te geloven de gouden groep heeft het de hele tijd maar over tactiek en stemmen. Dat is toch wel klein verschil met groen die heb ik er nog niet zoveel over gehoord. Vanmiddag even dat er misschien de ene kamer op de ander kamer gestemd moet worden en verder niet
En Hanne te mager voor de harequote:Op maandag 24 januari 2022 17:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nouche is te stevig voor zon badpak
ja egal zij voelt zich goedquote:Op maandag 24 januari 2022 17:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat zit er wel in ja.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze vergeten een ding er komen toch nog 1 of 2 nieuwe bij
Klopt. Nawel kan niet smoezen met Nouchine. Kristoff en Peter niet met de boys smoezen. Vera kan niet met Dim smoezen En Eveline is Amy kwijt....... Julio heeft niks met Peter en Kristof.....Dus als groep hebben ze haast geen overeenkomst.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:32 schreef Koos1958 het volgende:
Niet te geloven de gouden groep heeft het de hele tijd maar over tactiek en stemmen. Dat is toch wel klein verschil met groen die heb ik er nog niet zoveel over gehoord. Vanmiddag even dat er misschien de ene kamer op de ander kamer gestemd moet worden en verder niet
volgens mij niet hoorquote:Op maandag 24 januari 2022 17:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze vergeten een ding er komen toch nog 1 of 2 nieuwe bij
Welnee. Ik heb er in ieder geval totaal geen moeite meequote:Op maandag 24 januari 2022 17:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als je zo slank ben, ben je te mager voor iedere badpak , veel keuze heb je dus nietquote:
maar niet alleen maar een spel ook een sociaal experimentquote:Op maandag 24 januari 2022 17:36 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nu is het ook wel een spel, niet heel gek als er over tactiek gesproken wordt.
Er is nu al weer ruimte voor een extra bewoner en na deze week weer 1.quote:
Speciaal voor jou mario 😉quote:Op maandag 24 januari 2022 17:39 schreef mario390 het volgende:
bb ned belg. is niet meer zo achter met
badkamer-streams
in de andere land wat ik
kijk is de badkamer-stream
verwijdeerd,
En hoe belerend hij het zegt.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:40 schreef Tourniquet het volgende:
Oei, de dames krijgen op hun kop van Peter omdat ze niet de volledige tomaat hebben gebruikt en de schil hebben weggegooid.
Nee ze hebben ook de binnenkant weggegooid enige wat je weg moet gooien is schil.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:40 schreef Tourniquet het volgende:
Oei, de dames krijgen op hun kop van Peter omdat ze niet de volledige tomaat hebben gebruikt en de schil hebben weggegooid.
Het zou kunnen, afwachten maar...quote:Op maandag 24 januari 2022 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er is nu al weer ruimte voor een extra bewoner en na deze week weer 1.
wat een kneuzen in de keuken sjongejongequote:Op maandag 24 januari 2022 17:02 schreef TicxTac het volgende:
Komt toch niet goed, Nawel en Vera gaan helpen koken.
Ja, en de manier waarop hij in die vuilnisbak ging kijken.quote:
nee toch? we zitten nu op 14 athans zaten we met Amyquote:
Het worden er steeds minder, dus zeker nu in het begin kunnen er altijd meer bij. Ze zijn nu met 13, volgende week met 12 enzovoort.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee toch? we zitten nu op 14 athans zaten we met Amy
Ja. Die gaan geloof ik iets met rijst en boontjes eten.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goud moet nog aan het eten beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |