Ali gaf aan affaires gehad te hebben. Rietbergen benoemde niets daarvan. Je zou denken dat je, naar aanleiding van een BOOS-mail met vragen over seksueel grensoverschrijdend gedrag jegens (minderjarige) kandidaten, niet een bericht de deur uit doet in zulke wazige taal. Dan snap je zelf ook wel dat de aangiftes die tegen je zijn gedaan lijken overeen te komen met wat jij zegt dat voorheen is gebeurd.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij heeft contact van sexuele aard gehad, zegt hij. Of dat op welke manier dan ook ongepast was, is helemaal niet duidelijk.
Waarom Rietbergen zelf het ongepast noemt weten we niet, mogelijk is zijn overweging voor die woorden wel omdat hij dat vindt gelet op zijn huwelijk.
Dat is aan het OM om uit te zoeken.
Waar vlucht ze naartoe? Bonaire?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:55 schreef fleuril het volgende:
https://www.ditjesendatjes.nl/linda-ontvlucht-nederland/
Linda ontvlucht Nederland
Reputatieschade
Nu lijkt de familie De Mol helemaal klaar met Jeroen Rietbergen. De bandleider heeft hen niet alleen veel verdriet, maar ook enorm veel (reputatie)schade berokkend. Linda’s neef Johnny noemde hem ‘een ongelooflijke klootzak’. Ook Linda’s kinderen lijken klaar met hun stiefvader.
Zo pijnlijk
Zoon Julian (24) en dochter Noa (22) hebben volgens Story alle foto’s van Jeroen op hun socials verwijderd. Pijnlijk, want de twee hadden een heel goede band met Jeroen. Linda heeft Jeroen overigens al eerder een tweede kans gegeven. Ook toen ging de bandleider in therapie, maar kennelijk heeft dat in de jaren erna bitter weinig effect gehad.
Ik vind wat uitleg wel op zijn plaats eigenlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:53 schreef fleuril het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-is-duidelijk-waarom
Gelredome verwijdert eretegels Marco Borsato: ’Het is duidelijk waarom
Gelredome heeft woensdagochtend de twee zogenoemde eretegels van Marco Borsato bij de hoofdingang verwijderd. Ook de gevelsteen, een plaquette, is afgeplakt. „We hoeven niet uit te leggen waarom, denk ik.”
Kwaliteitspostquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ali gaf aan affaires gehad te hebben. Rietbergen benoemde niets daarvan. Je zou denken dat je, naar aanleiding van een BOOS-mail met vragen over seksueel grensoverschrijdend gedrag jegens (minderjarige) kandidaten, niet een bericht de deur uit doet in zulke wazige taal. Dan snap je zelf ook wel dat de aangiftes die tegen je zijn gedaan lijken overeen te komen met wat jij zegt dat voorheen is gebeurd.
Mocht je ‘slechts’ zijn vreemdgegaan (zonder machtsmisbruik) bij niet-kandidaten (a.k.a. tieners!) lijkt me dat je dat in elk geval aangeeft, zoals Ali. Of ga je na een brief over aangiftes over seksueel overschrijdend gedrag bij tieners uit de show een persbericht eruit doen dat je nav die brief baar buiten treed en erkent dat je inderdaad contacten van seksuele aard hebt gehad?
Nogal vreemd. Dan nagel je jezelf absoluut zélf aan de schandpaal. “Ik heb affaires gehad (met niet-kandidaten dan wel meerderjarige vrouwen)“ was dan een stuk duidelijker en had je minder speculatie opgeleverd. En als je geen affaires wil noemen kan je precies hetzelfde zeggen als je in je persbericht hebt gezegd MAAR moet de toevoeging dat het gaat om meerderjarige vrouwen en/of (meerderjarige) niet-kandidaten.
De De-Mol-familie weet écht wel hoe ze een persberichtje moeten opstellen en hebben genoeg mensen paraat om ze daarbij te helpen. Dat kan geen excuus zijn in elk geval.
Lijkt me logisch, ze bezit daar een nogal geweldig optrekje.quote:
Zou er nog veel animo voor z'n schrijfsels zijn en dat coaching-gedoe van hem?quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:43 schreef Stepperoller het volgende:
Dus schrijverskampen en coachingdingen blijft hij nog wel doen.
Ik vind het sowieso bizar dat die animo er was (sowieso voor coaching van mensen zonder echte kwalificaties voor wat ze aanbieden en de hoeveelheid piramidespelachtige toestanden). En misschien willen nu juist incels op schrijverskamp ipv schrijfmeisjes.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zou er nog veel animo voor z'n schrijfsels zijn en dat coaching-gedoe van hem?
Marco B. Is onschuldig hij is gewoon een beetje ziek.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:53 schreef fleuril het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-is-duidelijk-waarom
Gelredome verwijdert eretegels Marco Borsato: ’Het is duidelijk waarom
Gelredome heeft woensdagochtend de twee zogenoemde eretegels van Marco Borsato bij de hoofdingang verwijderd. Ook de gevelsteen, een plaquette, is afgeplakt. „We hoeven niet uit te leggen waarom, denk ik.”
FTFYquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:28 schreef KingRadler het volgende:
Marco B. Is onschuldig hij is gewoon een beetje ziek een hele intense man![]()
Als ik in zo'n shitzooi was gekomen en ik zou een huisje ergens in het buitenland hebben zou ik ook even lekker ertussenuit gaanquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, ze bezit daar een nogal geweldig optrekje.
Yup, even een beetje ik-tijd.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als ik in zo'n shitzooi was gekomen en ik zou een huisje ergens in het buitenland hebben zou ik ook even lekker ertussenuit gaan![]()
Goed voor haar
quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:34 schreef Tengano het volgende:
Aan het eind van de dag verwacht ik weer nieuws:
"Het was een goed gesprek."
[..]
Close enough.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:32 schreef Momo het volgende:
Uslu zei dat het een "goed verkennend" gesprek met De Mol was en dat ze met hem heeft gepraat over hoe het nu verder moet. Volgens Uslu is ook De Mol geschrokken van wat er is gebeurd, maar ze vindt het niet netjes om op de details in te gaan.
Ik heb dit niet gezien (en ik ga uiteraard ook niet naar die twee kneuzen kijken), maar Famke Louise heeft dit toch zelf duidelijk ontkend? Dus ook al zou het waar zijn, dan kun je toch uit haar reactie opmaken dat ze niet wil dat dit bekend wordt? Hoe dan ook een kutactie dus van die tweequote:
Er is helemaal geen sprake van (vermeende) pedoseksuele handelingen, voor zover bekend.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zijn verklaring gaat wel wat verder dan "vreemdgaan", maar wat Jeroen precies heeft gedaan laat hij dus mooi in het midden. Ergens wel logisch vanuit zijn oogpunt, hij gaat de mensen niet vrijwillig wijzer maken natuurlijk.
[..]
Verder gaat een ernstig zedenfeit wel iets verder dan "vreemdgaan". Zo krijg je inderdaad ook de geruchten dat het om ongewenste betastingen of zelfs verkrachting gaat.
[..]
Maar pedo? Die had ik nog niet gezien. Marco B toch is degene die een voorkeur heeft om 'intens te friemelen' met minderjarige meisjes omdat hij zogenaamd in een 'intimiteitsvacuüm' zit?
Eens, maar des te vreemder vind ik dat gesteggel met die jaartallen. Komt misschien ook doordat hij geen gebruik meer mag maken van het team van de Mol.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ali gaf aan affaires gehad te hebben. Rietbergen benoemde niets daarvan. Je zou denken dat je, naar aanleiding van een BOOS-mail met vragen over seksueel grensoverschrijdend gedrag jegens (minderjarige) kandidaten, niet een bericht de deur uit doet in zulke wazige taal. Dan snap je zelf ook wel dat de aangiftes die tegen je zijn gedaan lijken overeen te komen met wat jij zegt dat voorheen is gebeurd.
Mocht je ‘slechts’ zijn vreemdgegaan (zonder machtsmisbruik) bij niet-kandidaten (a.k.a. tieners!) lijkt me dat je dat in elk geval aangeeft, zoals Ali. Of ga je na een brief over aangiftes over seksueel overschrijdend gedrag bij tieners uit de show een persbericht eruit doen dat je nav die brief baar buiten treed en erkent dat je inderdaad contacten van seksuele aard hebt gehad?
Nogal vreemd. Dan nagel je jezelf absoluut zélf aan de schandpaal. “Ik heb affaires gehad (met niet-kandidaten dan wel meerderjarige vrouwen)“ was dan een stuk duidelijker en had je minder speculatie opgeleverd. En als je geen affaires wil noemen kan je precies hetzelfde zeggen als je in je persbericht hebt gezegd MAAR moet de toevoeging dat het gaat om meerderjarige vrouwen en/of (meerderjarige) niet-kandidaten.
De De-Mol-familie weet écht wel hoe ze een persberichtje moeten opstellen en hebben genoeg mensen paraat om ze daarbij te helpen. Dat kan geen excuus zijn in elk geval.
Dit inderdaad, die datums.... vreemd dat je daar niks meer over hoort.... maakt nogal een verschil!!quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:26 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Eens, maar des te vreemder vind ik dat gesteggel met die jaartallen. Komt misschien ook doordat hij geen gebruik meer mag maken van het team van de Mol.
quote:
Ja, precies. Weet ook niet waar BehoorlijkKritisch dit vandaan haalt...quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
Er is helemaal geen sprake van (vermeende) pedoseksuele handelingen, voor zover bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |