SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
dan zouden we dit toch niet mogen zien? vaag weerquote:Op maandag 24 januari 2022 14:49 schreef Tourniquet het volgende:
Tafeltjes weg idd. Was misschien gelijke stand?
Zouden ze straks de rest opnieuw opnemen waarbij ze even moeten naspelen dat de verliezer de muur raakt?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:51 schreef Tourniquet het volgende:
De spelregels worden on the fly even aangepast.![]()
Gewoon maar weg met de dobbelstenen.
Duimen duimen duimen........quote:Op maandag 24 januari 2022 14:52 schreef Stargazing het volgende:
[..]
maar hij moet nog gooien. als hij lager dan 4 gooit verliezt de groene kamer alsnog
Hoezo kan jij het wel zien??quote:Op maandag 24 januari 2022 14:53 schreef freaky40 het volgende:
Kristof al tegen de muur. Nou, dat ging snel.
eus Tobias wint?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:53 schreef freaky40 het volgende:
Kristof al tegen de muur. Nou, dat ging snel.
little sisterquote:Op maandag 24 januari 2022 14:53 schreef Stargazing het volgende:
is Nouchine nog steeds little brother???
Ik dacht even dat ze de dobbelstenen helemaal niet meer gingen gebruiken omdat het tafeltje was weggehaald maar zoals jij het zegt kan het ook inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:52 schreef Stargazing het volgende:
[..]
maar hij moet nog gooien. als hij lager dan 4 gooit verliest de groene kamer alsnog
Grapjasquote:Op maandag 24 januari 2022 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb wat geheime streams gevonden.
Freak loopt graag te fucken, denkt dat inside information heeft.quote:
lolbroekquote:Op maandag 24 januari 2022 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, gewoon kabouter.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:53 schreef Stargazing het volgende:
is Nouchine nog steeds little brother???
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Ik kan alle feeds van Endemol Shine volgen hier. Die zijn niet voor derden.
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Flauwquote:Op maandag 24 januari 2022 14:55 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:55 schreef freaky40 het volgende:
zicht van bovenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:56 schreef mario390 het volgende:
ik heb ook stream van de douche dat weet
niemand
Jou kennende, zijn het kleine urinestraaltjesquote:Op maandag 24 januari 2022 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jou kennende, zijn het kleine urinestraaltjes
kan ook met touwtrekken wezen je weet het nietquote:
tobias elke keer nog na een spel deze week boos geworden. Die valt zo door de mand de laatste dagenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:59 schreef Tamaartje het volgende:
Is Tobias boos omdat Kristof blijkbaar eerst vals speelde?
Zo kun je het ook spinnen natuurlijk...quote:Op maandag 24 januari 2022 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof : wij hebben mentaal een overwinning
emoties hè, emotiesquote:Op maandag 24 januari 2022 15:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
tobias elke keer nog na een spel deze week boos geworden. Die valt zo door de mand de laatste dagen
Net als Michel van vorig jaarquote:Op maandag 24 januari 2022 15:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
tobias elke keer nog na een spel deze week boos geworden. Die valt zo door de mand de laatste dagen
Hoe heeft hij vals gespeeld?quote:
Ware aard komt naar bovenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben je soms een mario kloonm ofzo?🤣🤣🤣quote:Op maandag 24 januari 2022 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Hij heeft nog PTSS van dat zijn koekje werd gestolen, dit kan je hem niet aanrekenenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Helemaal eens.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Belangrijkste is, dat Nawel geen warm water heeft
wat en onzin prat je?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:59 schreef GayGuy het volgende:
Die Vera is wel gewend om op hart knieën voor een gat in de muur te zitten😉😉
Eerder een "ik zet mij zelf voor lul" kloonquote:Op maandag 24 januari 2022 15:02 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ben je soms een mario kloonm ofzo?🤣🤣🤣
Ook weer zoquote:Op maandag 24 januari 2022 15:02 schreef tiki het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Hoewel ik Nouchine het warme water ook niet gun.
Kleinste kloon ooit, dus. Een gedeelde eerste plek met Marioquote:Op maandag 24 januari 2022 15:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eerder een "ik zet mij zelf voor lul" kloon
Quote die dwaze Oostenrijker nu niet, want dan zie ik zijn postingsquote:Op maandag 24 januari 2022 15:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
En dat zeg JIJ, schat? De koning van ALLE onzinberichten op Fok?🤣🤣
Benieuwd wat hij dan gezegd heeftquote:Op maandag 24 januari 2022 15:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias: Mijn excuses, ik ben de slechtste verliezer van Nederland, misschien wel van de wereld. Ik had dat zo niet moeten doen.
Hij geeft het tenminste wel toequote:Op maandag 24 januari 2022 15:04 schreef BB-King het volgende:
Tobias biedt excuses aan Kristof dat hij een slechte verliezer was.
je bent ook dwaz,zo dawaz als niemandquote:Op maandag 24 januari 2022 15:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Quote die dwaze Oostenrijker nu niet, want dan zie ik zijn postings. Hij staat op blok
Hij quotte mij, en ik reageer daar ffe op. Solly😉quote:Op maandag 24 januari 2022 15:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Quote die dwaze Oostenrijker nu niet, want dan zie ik zijn postings. Hij staat op blok
Ja, ze hebben op het gelukselement verloren.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:05 schreef Tamaartje het volgende:
Maar Kristof had dus wel gewonnen? Maar hebben ze dan toch nog gedobbeld ofzo?
Ik kijk uit naar je SV volgens mij heb ik iets gemistquote:Op maandag 24 januari 2022 15:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias: Mijn excuses, ik ben de slechtste verliezer van Nederland, misschien wel van de wereld. Ik had dat zo niet moeten doen.
Was niet in beeld helaas.. dus moet gokkenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:06 schreef Dotteke het volgende:
Dan heeft Kristof dus lager dan een 4 gegooid.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:05 schreef Tamaartje het volgende:
Je reageert nu op iemand die jouw berichten niet kan lezen. Das best,,,,zinloos🤣🤣🤣quote:Op maandag 24 januari 2022 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent ook dwaz,zo dawaz als niemand
Ah ik snap hetquote:Op maandag 24 januari 2022 15:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dan heeft Kristof dus lager dan een 4 gegooid.
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent ook dwaz,zo dawaz als niemand
Laten we het gezellig houden en elkaar negeren indien nodigquote:Op maandag 24 januari 2022 15:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je reageert nu op iemand die jouw berichten niet kan lezen. Das best,,,,zinloos🤣🤣🤣
Nee, die schaamt zich.....en erkent het....quote:Op maandag 24 januari 2022 15:04 schreef Koos1958 het volgende:
wat een flapdrol die tobias weer helemaal down
Wel heel sterk om te zien dat die het gelijk toegeeft en bespreekbaar maakt.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:09 schreef Benny het volgende:
Tobias: "Ik schaam mij daar ook gewoon voor. Ik word dan echt een beest"
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:05 schreef Tamaartje het volgende:
Blijkbaar op 1 begonnen terwijl staet beginnen wasquote:Op maandag 24 januari 2022 15:02 schreef tiki het volgende:
[..]
Hoe heeft hij vals gespeeld?
Zie hem er wel voor aan. Zo fanatiek is ie wel.
Ik denk juist dat hij baalt dat hij zijn act/ masker niet heeft kunnen ophoudenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:10 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Wel heel sterk om te zien dat die het gelijk toegeeft en bespreekbaar maakt.
Niet doorgaan nu, niet reageren is het bestequote:
Kristof bedoel je.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:11 schreef spapaars het volgende:
Tobias heeft zich overschat, keihard verloren, z'n darmen verdwenen bijna door het gat.
Gewoon negeren. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:12 schreef GayGuy het volgende:
Hoe kan ik "bepaalde" mensen hier blokkeren?
Met een abonnementquote:Op maandag 24 januari 2022 15:12 schreef GayGuy het volgende:
Moet je een abo nemen of scrollenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:12 schreef GayGuy het volgende:
Ik ga mijn best doen, maar zit niet in mijn systeem, vrees ik. Mischien maar ff mijn systeem "upgraden"🤣quote:Op maandag 24 januari 2022 15:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Zo moeilijk is dat niet.
Helemaal mee eens. Maakt hem alleen maar menselijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:10 schreef zodeju het volgende:
Nee, die schaamt zich.....en erkent het....
Petje af voor hem. Niemand is volmaakt, en ontkent het ook niet......
Nee, Tobias kwam met zijn voet tegen de muur aan en verloor het duel.quote:
Ooh, dus hij heeft al een maand een masker op.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:11 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij baalt dat hij zijn act/ masker niet heeft kunnen ophouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |