quote:Op maandag 24 januari 2022 15:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Quote die dwaze Oostenrijker nu niet, want dan zie ik zijn postings. Hij staat op blok
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent ook dwaz,zo dawaz als niemand
Laten we het gezellig houden en elkaar negeren indien nodigquote:Op maandag 24 januari 2022 15:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je reageert nu op iemand die jouw berichten niet kan lezen. Das best,,,,zinloos🤣🤣🤣
Nee, die schaamt zich.....en erkent het....quote:Op maandag 24 januari 2022 15:04 schreef Koos1958 het volgende:
wat een flapdrol die tobias weer helemaal down
Wel heel sterk om te zien dat die het gelijk toegeeft en bespreekbaar maakt.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:09 schreef Benny het volgende:
Tobias: "Ik schaam mij daar ook gewoon voor. Ik word dan echt een beest"
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:05 schreef Tamaartje het volgende:
Maar Kristof had dus wel gewonnen? Maar hebben ze dan toch nog gedobbeld ofzo?
Blijkbaar op 1 begonnen terwijl staet beginnen wasquote:Op maandag 24 januari 2022 15:02 schreef tiki het volgende:
[..]
Hoe heeft hij vals gespeeld?
Zie hem er wel voor aan. Zo fanatiek is ie wel.
Ik denk juist dat hij baalt dat hij zijn act/ masker niet heeft kunnen ophoudenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:10 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Wel heel sterk om te zien dat die het gelijk toegeeft en bespreekbaar maakt.
Niet doorgaan nu, niet reageren is het bestequote:
Kristof bedoel je.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:11 schreef spapaars het volgende:
Tobias heeft zich overschat, keihard verloren, z'n darmen verdwenen bijna door het gat.
Gewoon negeren. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:12 schreef GayGuy het volgende:
Hoe kan ik "bepaalde" mensen hier blokkeren?
Met een abonnementquote:Op maandag 24 januari 2022 15:12 schreef GayGuy het volgende:
Moet je een abo nemen of scrollenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:12 schreef GayGuy het volgende:
Ik ga mijn best doen, maar zit niet in mijn systeem, vrees ik. Mischien maar ff mijn systeem "upgraden"🤣quote:Op maandag 24 januari 2022 15:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Zo moeilijk is dat niet.
Helemaal mee eens. Maakt hem alleen maar menselijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:10 schreef zodeju het volgende:
Nee, die schaamt zich.....en erkent het....
Petje af voor hem. Niemand is volmaakt, en ontkent het ook niet......
Nee, Tobias kwam met zijn voet tegen de muur aan en verloor het duel.quote:
Ooh, dus hij heeft al een maand een masker op.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:11 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij baalt dat hij zijn act/ masker niet heeft kunnen ophouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |