Het begint al met zijn houdingquote:Op maandag 24 januari 2022 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Linssen wel een leukere jongen dan Jørgensen
Wat dat betreft sowieso wel één van mijn favoriete spelers afgelopen jaren.
Was die ene like van jou Gurney?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook mentaal was Jørg echt niks. Als het niet lukte bij hem lukte ook echt niks, en dan ging hij ballen ophalen op het middenveld waar hij niks mee kon. Je zag in de Disneydocu dat Dickie daar zich helemaal kapot aan ergerde ook. Heeft ook vrij vaak rood gehad. Ik vond Jørg erg frustrerend de laatste drie en een half jaar, vooral omdat het er af en toe nog wel in zat.
Maar eerste anderhalf jaar was hij onze belangrijkste speler misschien wel. Inderdaad wat Caland zegt dat ballen kunnen vasthouden maar ook doorvoetballen, en dan nog geweldig slim in de afronding. Dat is echt geen vergelijking met Linssen die prima is voor de eerste 16 bij Feyenoord maar enorme mankementen heeft voor iedere positie waarop hij kan spelen.
Nee. Je punt slaat nergens op.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was die ene like van jou Gurney?
Zelfde hier ja.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit zegt veel over Feyenoord.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
dat zou een schandalig laag bedrag zijn anno 2022quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:50 schreef Haringkop het volgende:
Miljoentje of 15 moet er wel inzitten toch?
Verwacht je serieus meer? Corona heeft ook wel aardig zijn wissel getrokken binnen de voetbalwereld.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat zou een schandalig laag bedrag zijn anno 2022
Er is meer geld (als in euro's, dollars) dan ooit in de wereld.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Verwacht je serieus meer? Corona heeft ook wel aardig zijn wissel getrokken binnen de voetbalwereld.
Ja maar stadions hebben de helft van de tijd leeg gestaan. Voor veel clubs is dat nog steeds een flink deel van hun inkomstenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Er is meer geld (als in euro's, dollars) dan ooit in de wereld.
Senesi heeft al zoveel clubnamen rond zijn naam gehad. Nog nooit is het concreet geworden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen als Diego Carlos naar Newcastle vertrekt toch? #butterflyeffect
Weet niet hoe het bij Sevilla zit, maar je kunt heel goedkoop grote bedragen financieren nu. Rentes zijn bijna 0.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja maar stadions hebben de helft van de tijd leeg gestaan. Voor veel clubs is dat nog steeds een flink deel van hun inkomsten
Dat kan zo zijn, maar voetbalclubs zijn geen normale bedrijven. En er is ook nog iets als FFPquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij Sevilla zit, maar je kunt heel goedkoop grote bedragen financieren nu. Rentes zijn bijna 0.
het is echt een mythe dat er geen geld meer is sinds krona. Er is meer geld in omloop dan ooit.
zeker aan de top van de financiële wereld (lees miljoenen- en miljardenbedrijven) is het makkelijker om zaken te financieren
wat wil je weten?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:06 schreef Slobeend het volgende:
Is er al meer bekend over Geertruida?
Hilarisch.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat wil je weten?
hij is geboren in Rotterdam en kan op meerdere posities uit de voeten op zowel het middenveld als in de verdediging
zijn voorkeur gaat uit naar een plek centraal achterin
geen dank
dan kunnen we het ook prima oneens zijn ookquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar voetbalclubs zijn geen normale bedrijven. En er is ook nog iets als FFP
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan kunnen we het ook prima oneens zijn ook
eerst dat officiële bod maar eens afwachten
leuk grafiekjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |