Dan ben je echt nog te dom om te poepen.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee daar snap ik helemaal niets van nee. Als Linssen dat kampioensjaar had meegedaan dan had hij er meer gemaakt. Ben ik van overtuigd.
Ben benieuwd wat de rest van de fans hier vinden.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je echt nog te dom om te poepen.
Ik weet eigenlijk wel zeker van niet. Jørgensen was dat jaar echt ongekend goed. Jammer hoe het is gegaan uiteindelijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee daar snap ik helemaal niets van nee. Als Linssen dat kampioensjaar had meegedaan dan had hij er meer gemaakt. Ben ik van overtuigd.
Volgens mij baseer jij gewoon al je meningen op statistiekjes op transfermarkt en niet op het daadwerkelijk kijken van voetbal. Prima verder, maar dat slaat elke discussie wel redelijk dood.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit ga je niet serieus menen hè. Linssen die precies even oud is als Jørgensen en op Eredivisie-niveau al 116 goals heeft gemaakt bij slechtere clubs (dus knappere prestatie) versus Jørgensen die pas 99 competitiegoals heeft gemaakt waarvan alleen maar goals bij topclubs en dan ook nog eens de helft van de goals op kutniveau. Namelijk Deense competitie.
Linssen die dan ook nog eens zijn hele leven niet in de spits heeft gespeeld behalve bij Feyenoord.
Is hier dan niemand gevoelig voor argumenten?
We zijn een Nederlandse club dus we praten hier gewoon Nederlands.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het was nogal een einzelganger wat dat betreft. Laat spelers maar gewoon Engels leren als ze hier komen, dat vind ik een stuk belangrijker. Senesi sprak daar bijvoorbeeld ook geen woord van, die is meteen verplicht op (snel)cursus gegaan toen.
Maar wat vind je zo matig aan hem en vond je zo goed aan Nicolai dan als de statistieken van Linssen zelfs beter zijn?quote:Op maandag 24 januari 2022 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel zeker van niet. Jørgensen was dat jaar echt ongekend goed. Jammer hoe het is gegaan uiteindelijk.
Linssen is niet een echte spits en dat zie je eigenlijk wekelijks. Blijf dat een matige speler vinden die niet in de basiself van Feyenoord 1 hoort.
Engels leren is ook helemaal niet nodig, als je maar de goeie termen kent om te coachen: left, right, behind.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het was nogal een einzelganger wat dat betreft. Laat spelers maar gewoon Engels leren als ze hier komen, dat vind ik een stuk belangrijker. Senesi sprak daar bijvoorbeeld ook geen woord van, die is meteen verplicht op (snel)cursus gegaan toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jorgensen in het kampioensjaar was echt precies wat Feyenoord nu compleet mist. Je kon er de bal aan kwijt én je kon ermee doorvoetballen.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar wat vind je zo matig aan hem en vond je zo goed aan Nicolai dan als de statistieken van Linssen zelfs beter zijn?
Ik zie vooral heel veel sentiment maar relatief weinig onderbouwing in het topic. Linssen is al jaren een garantie voor goals terwijl Jørgensen 1 goed piekjaar heeft gehad.
Ik overweeg om dit vraagstuk voor te leggen aan de andere neutrale VBL-kenners. Vind het een gek verhaal.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Jorgensen in het kampioensjaar was echt precies wat Feyenoord nu compleet mist. Je kon er de bal aan kwijt én je kon ermee doorvoetballen.
Heb je dit seizoen überhaupt wel eens een wedstrijd van Feyenoord gekeken of wat?quote:Op maandag 24 januari 2022 19:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik overweeg om dit vraagstuk voor te leggen aan de andere neutrale VBL-kenners. Vind het een gek verhaal.
En trouwens, je kunt die bal toch aan Linssen kwijt?
Nee, je kunt die bal absoluut niet aan Linssen kwijt en hij mist ook nog eens godsgruwelijk veel kansen. Jørgensen voegde echt zoveel meer toe aan het spel dan Linssen doet.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik overweeg om dit vraagstuk voor te leggen aan de andere neutrale VBL-kenners. Vind het een gek verhaal.
En trouwens, je kunt die bal toch aan Linssen kwijt?
Ik dacht ook daaraan, maar eigenlijk ben ik het daar niet 100% mee eens. Jørg is nooit zo van het drukzetten geweest, op die manier past hij eigenlijk totaal niet in ons spel. Bijvoorbeeld bij de 1-2 zet Linssen heel goed druk waardoor de bal bij Kökcü ingeleverd wordt, die daardoor de tijd/ruimte heeft voor zo’n fenomenaal schot. Dat heb je bij ons spel eigenlijk wel nodig.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Jorgensen in het kampioensjaar was echt precies wat Feyenoord nu compleet mist. Je kon er de bal aan kwijt én je kon ermee doorvoetballen.
Ook mentaal was Jørg echt niks. Als het niet lukte bij hem lukte ook echt niks, en dan ging hij ballen ophalen op het middenveld waar hij niks mee kon. Je zag in de Disneydocu dat Dickie daar zich helemaal kapot aan ergerde ook. Heeft ook vrij vaak rood gehad. Ik vond Jørg erg frustrerend de laatste drie en een half jaar, vooral omdat het er af en toe nog wel in zat.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat ie geen bal raakte als ie zo vaak geblesseerd was (is?).
Gewoon sympathieke gozer verder en belangrijk in dat kampioensjaar, ja dan heb je wel wat krediet. Al kreeg ie ook genoeg (terechte) kritiek over zich heen.
Hij schrikt hier ongeveer net zo hard als wanneer hij een 1 op 1 kans krijgtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |