Maar wat vind je zo matig aan hem en vond je zo goed aan Nicolai dan als de statistieken van Linssen zelfs beter zijn?quote:Op maandag 24 januari 2022 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel zeker van niet. Jørgensen was dat jaar echt ongekend goed. Jammer hoe het is gegaan uiteindelijk.
Linssen is niet een echte spits en dat zie je eigenlijk wekelijks. Blijf dat een matige speler vinden die niet in de basiself van Feyenoord 1 hoort.
Engels leren is ook helemaal niet nodig, als je maar de goeie termen kent om te coachen: left, right, behind.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het was nogal een einzelganger wat dat betreft. Laat spelers maar gewoon Engels leren als ze hier komen, dat vind ik een stuk belangrijker. Senesi sprak daar bijvoorbeeld ook geen woord van, die is meteen verplicht op (snel)cursus gegaan toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jorgensen in het kampioensjaar was echt precies wat Feyenoord nu compleet mist. Je kon er de bal aan kwijt én je kon ermee doorvoetballen.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar wat vind je zo matig aan hem en vond je zo goed aan Nicolai dan als de statistieken van Linssen zelfs beter zijn?
Ik zie vooral heel veel sentiment maar relatief weinig onderbouwing in het topic. Linssen is al jaren een garantie voor goals terwijl Jørgensen 1 goed piekjaar heeft gehad.
Ik overweeg om dit vraagstuk voor te leggen aan de andere neutrale VBL-kenners. Vind het een gek verhaal.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Jorgensen in het kampioensjaar was echt precies wat Feyenoord nu compleet mist. Je kon er de bal aan kwijt én je kon ermee doorvoetballen.
Heb je dit seizoen überhaupt wel eens een wedstrijd van Feyenoord gekeken of wat?quote:Op maandag 24 januari 2022 19:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik overweeg om dit vraagstuk voor te leggen aan de andere neutrale VBL-kenners. Vind het een gek verhaal.
En trouwens, je kunt die bal toch aan Linssen kwijt?
Nee, je kunt die bal absoluut niet aan Linssen kwijt en hij mist ook nog eens godsgruwelijk veel kansen. Jørgensen voegde echt zoveel meer toe aan het spel dan Linssen doet.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik overweeg om dit vraagstuk voor te leggen aan de andere neutrale VBL-kenners. Vind het een gek verhaal.
En trouwens, je kunt die bal toch aan Linssen kwijt?
Ik dacht ook daaraan, maar eigenlijk ben ik het daar niet 100% mee eens. Jørg is nooit zo van het drukzetten geweest, op die manier past hij eigenlijk totaal niet in ons spel. Bijvoorbeeld bij de 1-2 zet Linssen heel goed druk waardoor de bal bij Kökcü ingeleverd wordt, die daardoor de tijd/ruimte heeft voor zo’n fenomenaal schot. Dat heb je bij ons spel eigenlijk wel nodig.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Jorgensen in het kampioensjaar was echt precies wat Feyenoord nu compleet mist. Je kon er de bal aan kwijt én je kon ermee doorvoetballen.
Ook mentaal was Jørg echt niks. Als het niet lukte bij hem lukte ook echt niks, en dan ging hij ballen ophalen op het middenveld waar hij niks mee kon. Je zag in de Disneydocu dat Dickie daar zich helemaal kapot aan ergerde ook. Heeft ook vrij vaak rood gehad. Ik vond Jørg erg frustrerend de laatste drie en een half jaar, vooral omdat het er af en toe nog wel in zat.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat ie geen bal raakte als ie zo vaak geblesseerd was (is?).
Gewoon sympathieke gozer verder en belangrijk in dat kampioensjaar, ja dan heb je wel wat krediet. Al kreeg ie ook genoeg (terechte) kritiek over zich heen.
Hij schrikt hier ongeveer net zo hard als wanneer hij een 1 op 1 kans krijgtquote:
Ik vind Linssen wel een leukere jongen dan Jørgensenquote:
Het begint al met zijn houdingquote:Op maandag 24 januari 2022 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Linssen wel een leukere jongen dan Jørgensen
Wat dat betreft sowieso wel één van mijn favoriete spelers afgelopen jaren.
Was die ene like van jou Gurney?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook mentaal was Jørg echt niks. Als het niet lukte bij hem lukte ook echt niks, en dan ging hij ballen ophalen op het middenveld waar hij niks mee kon. Je zag in de Disneydocu dat Dickie daar zich helemaal kapot aan ergerde ook. Heeft ook vrij vaak rood gehad. Ik vond Jørg erg frustrerend de laatste drie en een half jaar, vooral omdat het er af en toe nog wel in zat.
Maar eerste anderhalf jaar was hij onze belangrijkste speler misschien wel. Inderdaad wat Caland zegt dat ballen kunnen vasthouden maar ook doorvoetballen, en dan nog geweldig slim in de afronding. Dat is echt geen vergelijking met Linssen die prima is voor de eerste 16 bij Feyenoord maar enorme mankementen heeft voor iedere positie waarop hij kan spelen.
Nee. Je punt slaat nergens op.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was die ene like van jou Gurney?
Zelfde hier ja.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit zegt veel over Feyenoord.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
dat zou een schandalig laag bedrag zijn anno 2022quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:50 schreef Haringkop het volgende:
Miljoentje of 15 moet er wel inzitten toch?
Verwacht je serieus meer? Corona heeft ook wel aardig zijn wissel getrokken binnen de voetbalwereld.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat zou een schandalig laag bedrag zijn anno 2022
Er is meer geld (als in euro's, dollars) dan ooit in de wereld.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Verwacht je serieus meer? Corona heeft ook wel aardig zijn wissel getrokken binnen de voetbalwereld.
Ja maar stadions hebben de helft van de tijd leeg gestaan. Voor veel clubs is dat nog steeds een flink deel van hun inkomstenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Er is meer geld (als in euro's, dollars) dan ooit in de wereld.
Senesi heeft al zoveel clubnamen rond zijn naam gehad. Nog nooit is het concreet geworden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen als Diego Carlos naar Newcastle vertrekt toch? #butterflyeffect
Weet niet hoe het bij Sevilla zit, maar je kunt heel goedkoop grote bedragen financieren nu. Rentes zijn bijna 0.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja maar stadions hebben de helft van de tijd leeg gestaan. Voor veel clubs is dat nog steeds een flink deel van hun inkomsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |