Een fryske zeeuw?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:12 schreef Schakeltopia het volgende:
helemaal happy, gister bij de chinees een spotify kadobon gekocht. nu alweer binnen
ons bent zuunig
Oh! Na pozzagate passen ze weer?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:18 schreef Schakeltopia het volgende:
och ik moet ook nog broeken passen
Zit idd ook weer verschil in iddquote:Op zondag 23 januari 2022 12:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ja en ik ken deze broeken ook niet. ik heb nu ook eentje aan die past prima, maar dezelfde maat andere broek zit weer niet prima
Eh .. dan heb je voor niks geen pozza gegeten? Of niet genoeg gesprongen?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb nieuwe besteld, maatje groter
ja maarquote:Op zondag 23 januari 2022 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Eh .. dan heb je voor niks geen pozza gegeten? Of niet genoeg gesprongen?![]()
Plantjes? Groentjes?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:58 schreef Schakeltopia het volgende:
straks even m'n plantjes verzorgen
ik probeer meestal vaste dag aan te houden. doorzichtige fles zodat je kunt zien hoeveel je daadwerkelijk geeft. eerst even voelen aan de aarde. je moet er een beetje meespelen.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Beetje water geven, dooie blaadjes verwijderen..
Geef ze soms iets té veel water, of juist te weinig of ik vergeet het..
I knowquote:Op zondag 23 januari 2022 13:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik probeer meestal vaste dag aan te houden. doorzichtige fles zodat je kunt zien hoeveel je daadwerkelijk geeft. eerst even voelen aan de aarde. je moet er een beetje meespelen.
zeker, goed kijken naar de plant is belangrijk. ze laten je vaak wel merken hoe ze het vindenquote:Op zondag 23 januari 2022 13:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
I knowMaar goed de ene plant heeft ook meer nodig dan de andere, en sommige mogen wel droog aan voelen..
Oh dat idd ook, op mijn slaapkamer is het in de zomer wel warm bij het raam, en nu koud dus hebben ze minder nodigquote:Op zondag 23 januari 2022 13:13 schreef Schakeltopia het volgende:
en in de zomer is dat weer anders als in de winter. en dat verschilt ook weer per plantje waar ze staan. die bij de verwarming worden wat sneller droog. je kunt er boeken over schrijven
Makkelijke planten die zijn van plastic.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:16 schreef Schakeltopia het volgende:
en sommige planten zijn gewoon makkelijker als de andere. gewoon lekker voor de makkelijke gaan
Schakeltopia's plantenhoekjequote:Op zondag 23 januari 2022 13:13 schreef Schakeltopia het volgende:
en in de zomer is dat weer anders als in de winter. en dat verschilt ook weer per plantje waar ze staan. die bij de verwarming worden wat sneller droog. je kunt er boeken over schrijven
dat zijn dus geen plantenquote:Op zondag 23 januari 2022 13:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Makkelijke planten die zijn van plastic.
sowieso altijd handig!quote:Op zondag 23 januari 2022 13:18 schreef Mrsloveable het volgende:
En ze hebben meestal een kaartje erbij zitten
Vind ik niet mooiquote:Op zondag 23 januari 2022 13:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Makkelijke planten die zijn van plastic.
Ach dan maar vaker een andere plantje kopenquote:Op zondag 23 januari 2022 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook opvallend is dat ze nooit verwelken.
quote:Op zondag 23 januari 2022 13:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach dan maar vaker een andere plantje kopen
quote:Op zondag 23 januari 2022 13:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach dan maar vaker een andere plantje kopen
Maar wel badkamer weer schoonquote:Op zondag 23 januari 2022 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Badkamer weer schoon en nu ben ik kapot
Jaa werd ook wel tijd, heb van die stomme tegelsquote:
Ja ik ook. Maar ze gaan ook wel gemakkelijk weer schoon.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa werd ook wel tijd, heb van die stomme tegels
Hier niet echt, maar heb er wel spul voor alleen gebruik ik meestal alleen als ik alles open kan zettenquote:Op zondag 23 januari 2022 15:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ze gaan ook wel gemakkelijk weer schoon.
Hebben jullie daar gedaan dan?quote:Op zondag 23 januari 2022 16:40 schreef ToT het volgende:
Zo, Mini-ToT heeft Appingedam ff onveilig gemaakt.
Hij? Schattig zijn en heel veel aandacht trekken van alle voorbijgangers!quote:
Leukquote:Op zondag 23 januari 2022 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij? Schattig zijn en heel veel aandacht trekken van alle voorbijgangers!
Wij? Gewoon ff een dagje er op uit. Eerst Bourtange en daarna Appingedam.
Een vrouw of een meisjequote:Op zondag 23 januari 2022 17:01 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukzalige blik op de Vrouwenbrug. Dan mag je raden waar hij naar stond te kijken!
Ah schattigquote:Op zondag 23 januari 2022 17:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Nijntje! Waar ben je geweest???" toen ik die knuffel uit zijn rugzakje haalde en aan hem gaf!
quote:
Ja Nijntje werd ook vol gepropt met milkshake en patat!quote:Op zondag 23 januari 2022 17:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah schattig![]()
Lekker aan de milkshake
Dat wordt met mooi weer naar het water/strand toequote:Op zondag 23 januari 2022 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]Gewoon het water!
Telkens als we een brug op liepen wees hij eerst naar rechts en zei hij heel blij: "WATER!!!" en daarna naar links en weer: "WATER!!!"
Elke! Keer! Weer!![]()
Jaaaaa!quote:Op zondag 23 januari 2022 17:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wordt met mooi weer naar het water/strand toe
Nijntje moet ook eten en drinkenquote:Op zondag 23 januari 2022 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Nijntje werd ook vol gepropt met milkshake en patat!
quote:Op zondag 23 januari 2022 17:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nijntje moet ook eten en drinken![]()
Oudje, maar wel leuk!quote:Op zondag 23 januari 2022 17:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zag laatst dit Nijntje plaatje![]()
[ afbeelding ]
Ik kende 'm nietquote:
In nieuw tabje geopend voor later.quote:
Ik vind het echt een geweldige band! Komen uit Polen en ben echt weg van hun muziekquote:
quote:
Beetje gewandeld in Den Haag vanmiddag, lekker uitgewaaidquote:Op zondag 23 januari 2022 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]Koen man! Ook deze grauwe zondag wat aan het overleven?
Is dat een beetje geil een quote neukenquote:
Fijn!quote:Op zondag 23 januari 2022 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje gewandeld in Den Haag vanmiddag, lekker uitgewaaid
Beetje internationaal blijven hequote:Op zondag 23 januari 2022 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat een beetje geil een quote neuken
Dat is bijna zelfkastijding in het weekend naar de ikea gaanquote:Op zondag 23 januari 2022 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
Was ff naar de Ikea gegaan, druk joh
Waren beetje laat daar, en dan is het ook nog 16.30 al dicht door die kutmaatregelenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is bijna zelfkastijding in het weekend naar de ikea gaan
Ook nog eens. Ja dat is niet chill danquote:Op zondag 23 januari 2022 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waren beetje laat daar, en dan is het ook nog 16.30 al dicht door die kutmaatregelen
Ah de hangende keukensquote:Op zondag 23 januari 2022 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Bourtange en Appingedam onveilig maken!
[ afbeelding ]
Ik was er vanochtend iets over half 11 en toen was het al aan de drukke kant. Ging rond 12 weer weg en toen stond de parkeerplaats zo goed als volquote:Op zondag 23 januari 2022 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
Was ff naar de Ikea gegaan, druk joh
Koensquote:Op zondag 23 januari 2022 18:04 schreef Koen66 het volgende:
Kutmaatregelen daar raakt Ali B triggered van
Nootjequote:Op zondag 23 januari 2022 18:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
MAAR DE VERLOSSING IS AANSTAANDE
aikiaquote:Op zondag 23 januari 2022 18:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Maar heb je kunnen kopen wat je wou kopen bij de aikia @:hemarookworst ?
Dat verhaal van die dame die die ene artiest maar onder de douche ging pijpen om maar van Ali's gedram af te komen en uiteindelijk Ali toch ook maar hoofd ging geven om van zijn gezeur af te komen, the fuck?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:04 schreef Koen66 het volgende:
Kutmaatregelen daar raakt Ali B triggered van
Ja ik wist ik wistquote:Op zondag 23 januari 2022 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aikia![]()
Niet echt, waren even wat aan het rondkijken wat ik kan kopen voor straks
Anders zit ik een maand met allemaal spullen in huisquote:Op zondag 23 januari 2022 18:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ik wist ik wistdat je dat leuk gingen vinden.
Ah eerst ff windowshoppen. Inspiratie opdoen.
Hoe ga je aanpakken dan?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anders zit ik een maand met allemaal spullen in huis
Sommige moeten bezorgd worden zoals een bank. Sommige pakketten kunnen zo auto inquote:Op zondag 23 januari 2022 18:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoe ga je aanpakken dan?
Alles laten bezorgen op plek van bestemming of zelf dan later halen? Of in fases.
Word nog een hele opgave. Ik wens je alvast succes.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sommige moeten bezorgd worden zoals een bank. Sommige pakketten kunnen zo auto in
Lekker gewerkt?quote:
Ja dat wel maar mijn lichaam is moe en stort wel straks inquote:
thanks, ik zie toch wel klein beetje tegenop dat sjouwen en zo. Maar ik ga er zo op vooruitquote:Op zondag 23 januari 2022 18:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Word nog een hele opgave. Ik wens je alvast succes.
Alvast voorbereiden op opening?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar mijn lichaam is moe en stort wel straks inen hoe was jou zondag? Al beter geslapen?
Wel prima. Vanochtend bij de IKEA geweest. Daarna even bij de McDonalds geweest. Thuis het IKEA spul in elkaar gezet. Net gegeten.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar mijn lichaam is moe en stort wel straks inen hoe was jou zondag? Al beter geslapen?
Blijf je wel in Rotterdam of ga je ergens anders heen?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
thanks, ik zie toch wel klein beetje tegenop dat sjouwen en zo. Maar ik ga er zo op vooruit
Nog steeds Rotterdamquote:Op zondag 23 januari 2022 18:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blijf je wel in Rotterdam of ga je ergens anders heen?
Nopequote:
Hahahaha zeg datquote:Op zondag 23 januari 2022 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope
beetje rond kijken kan geen kwaad.
De theatershow daar begint ook een beetje exorbitante vormen aan te nemen
Krijg je hulp? Alle extra hulp zou schelen. Ja is wel een flinke workout.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
thanks, ik zie toch wel klein beetje tegenop dat sjouwen en zo. Maar ik ga er zo op vooruit
Ja dat komt er nu echt weer aan. Maar het voelt een beetje anticlimax omdat het al een paar keer eerder zo was.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alvast voorbereiden op opening?
Misschien is het vanavond DE NACHT. Maar wel een productief dag dus. Content?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel prima. Vanochtend bij de IKEA geweest. Daarna even bij de McDonalds geweest. Thuis het IKEA spul in elkaar gezet. Net gegeten.
Niet beter geslapen. Dus ben nu alweer moe
Ja, in mijn eentje gaat het echt niet lukkenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Krijg je hulp? Alle extra hulp zou schelen. Ja is wel een flinke workout.
Gelukkig ja je weet maar nooitquote:Op zondag 23 januari 2022 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, in mijn eentje gaat het echt niet lukken
Minimalistisch of zo. Niet meer een rommelhok als nuquote:Op zondag 23 januari 2022 18:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gelukkig ja je weet maar nooitHad je al een woonstyle in gedachte of doe je daar niet aan. Als man zijnde. Of dingen die je mooi vind. Houtlook ofzo
hahahaquote:Op zondag 23 januari 2022 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Minimalistisch of zo. Niet meer een rommelhok als nu
Ja brengt ook rust in je hoofdquote:Op zondag 23 januari 2022 18:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hahaha![]()
Wel een beetje uitersten
Precies, van dit topic is het gewoon de bedoeling dat het bovenal GEZELLIG blijft!quote:Op zondag 23 januari 2022 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zolang de droeftoeters maar weg blijven ;7
Dat dit het viva forum heet houd iig wel een hoop troep buiten de deur.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat is 100 procent zo. Ruimte voor andere dingen (in je hoofd) rommel geeft chaos.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja brengt ook rust in je hoofd
Ik zat hier al voordat je hier kwam kijken hoorquote:Op zondag 23 januari 2022 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als vannacht de nacht was dat ik door slaap maar ik heb er mijn twijfels over. Ga het wel proberen.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien is het vanavond DE NACHT. Maar wel een productief dag dus. Content?
Probeer het. Fuck die twijfel dat zien we dan welquote:Op zondag 23 januari 2022 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zat hier al voordat je hier kwam kijken hoor
[..]
Zou fijn zijn als vannacht de nacht was dat ik door slaap maar ik heb er mijn twijfels over. Ga het wel proberen.
Wel content verder ja.
quote:Op zondag 23 januari 2022 18:31 schreef ToT het volgende:
Je moet alleen wel ff blind auditions doen om hier binnen te mogen komen he!
ben al bepoteld door @Haagsquote:Op zondag 23 januari 2022 18:31 schreef ToT het volgende:
Heb je de casting couch weggedaan?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:31 schreef ToT het volgende:
The voice zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:31 schreef ToT het volgende:
Ja die vlekken waren er echt niet meer uit te krijgen.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je de casting couch weggedaan?
Als het ooit nog terug gaat komen.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
The voice zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ik geloof dat niet om eerlijk te zijn dat ze het roer helemaal omgooien. Behalve als er toezicht is of komt.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het ooit nog terug gaat komen.
Gisteren ff een stuk van dat programma gekeken van oud-deelnemers van talentenjachten. Stond er duidelijk boven in beeld een tekst van dat ze nu heel goed in de gaten gehouden worden vanwege alle ophef van de afgelopen weken!
Maar nee, The Voice is gewoon af. Als je met je benen spreiden een betere kandidaat buiten spel kunt zetten:Om natuurlijk nog maar te zwijgen van het ongewenste gefriemel, gefrunnik, gepijp enz.
Ja er zal idd wel wat meer toezicht komen, maar of kijkers er nog trek in zullen hebben?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat niet om eerlijk te zijn dat ze het roer helemaal omgooien. Behalve als er toezicht is of komt.
Denk het ook. Imagoschade (hier in NL dan) is immens.quote:
Sowieso werd ik wel een beetje flauw van al die zangtalenten show programma'squote:Op zondag 23 januari 2022 18:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Denk het ook. Imagoschade (hier in NL dan) is immens.
Idd, dat labeltje raken ze niet meer kwijt.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De huidige eigenaar van het programma is een gigantische schadeclaim aan het voorbereiden voor Talpa.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja we hebben er veel gehad, next boy girl band, idols, popstars, ook met hollands got talent, Vroegah starmakerquote:Op zondag 23 januari 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sowieso werd ik wel een beetje flauw van al die zangtalenten show programma's
Ook wel weer makkelijk om Talpa 100% te blamenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
De huidige eigenaar van het programma is een gigantische schadeclaim aan het voorbereiden voor Talpa.
Er kwam toch een fusie of zoiets met sbs en rtl? Dat zal ook wel nog gedoe geven.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
De huidige eigenaar van het programma is een gigantische schadeclaim aan het voorbereiden voor Talpa.
Ja Sjonnie wist langer van het gegrabbel van z'n zwager, maar had het bij de verkoop van het programma niet vermeld.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook wel weer makkelijk om Talpa 100% te blamen
Geen idee.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Er kwam toch een fusie of zoiets met sbs en rtl? Dat zal ook wel nog gedoe geven.
quote:Op zondag 23 januari 2022 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
mediacourantdaar gooide Iwanius klb helemaal vol mee
Wespennest vibes krijg ik erbij. Sommige mensen gaan echt heel ver voor succes. Maar het is best wel opvallend hoeveel mensen opeens naar buiten komen met bepaalde ervaringen.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:55 schreef ToT het volgende:
Er wordt wel van alle kanten gezegd dat Sjonnie liegt over die talenten-begeleiders, en ook wel over veel meer dingen dan dat.
Maar ook met sterren onderling is er nu een enorme fittie aan de gang; mensen die Sjonnie verdedigen versus die hem aanvallen.
Anders ik wel.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:56 schreef Koen66 het volgende:
Zijn er nog zat in Hilversum die ik graag gecancelt zie worden
"Oh, ik had wel 180 mannen kunnen aanklagen!"quote:Op zondag 23 januari 2022 18:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wespennest vibes krijg ik erbij. Sommige mensen gaan echt heel ver voor succes. Maar het is best wel opvallend hoeveel mensen opeens naar buiten komen met bepaalde ervaringen.
Ja best opmerkelijk dat verhaal ook.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
"Oh, ik had wel 180 mannen kunnen aanklagen!"
Hahaha ja echt hč?quote:Op zondag 23 januari 2022 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
"Oh, ik had wel 180 mannen kunnen aanklagen!"
Niet best.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha ja echt hč?ik een stuk of 6 denk ik
Kamp van koningsbruggequote:Op zondag 23 januari 2022 18:54 schreef dud0r het volgende:
Zo. Kind op bed. Eens kijken wat voor leuks er op de streaming diensten vandaag staat.
Ja niet verkracht ofzo hoor, maar w vreemde dingen meegemaaktquote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 19:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha ja echt hč?ik een stuk of 6 denk ik
Ik geloof je. Maar ik bedoel niet best dat het zo vaak is gebeurd.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja niet verkracht ofzo hoor, maar w vreemde dingen meegemaakt
Awww... het zit tegen? Veel druk?quote:Op zondag 23 januari 2022 19:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet weer studeren vanavond.
Gisteren heb ik serieus zitten huilen tijdens het studeren van wiskunde...
Ja wiskunde is gewoon echt moeilijk voor me...quote:Op zondag 23 januari 2022 19:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Awww... het zit tegen? Veel druk?
Apart nummer wel!quote:
Is er niet iemand waarmee je het samen zou kunnen doornemen, misschien zou dat helpen voor jou? Ik weet niet of je dat fijn zou vinden. Dan is misschien de last ervan minder zwaar.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja wiskunde is gewoon echt moeilijk voor me...
En wil dit jaar afstuderen eigenlijk...
Differentiaalvergelijkingen zijn het probleem niet, algebra.. daar loop ik serieus af en toe op vast.
Mijn hoofd ziet het soms gewoon echt niet.
.en dan kun je uiteindelijk de DV ook niet oplossen
Gewoon wiskunde A vond ik echt doodsimpel, maar statistiekberekeningen en allerlei andere shizzle waarbij je allerlei formules uit je hoofd moet leren...quote:Op zondag 23 januari 2022 19:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja wiskunde is gewoon echt moeilijk voor me...
En wil dit jaar afstuderen eigenlijk...
Differentiaalvergelijkingen zijn het probleem niet, algebra.. daar loop ik serieus af en toe op vast.
Mijn hoofd ziet het soms gewoon echt niet.
.en dan kun je uiteindelijk de DV ook niet oplossen
Die band heeft sowieso wel aparte muziek!quote:
Het probleem is dat de docenten wiskunde op het VMBO dit niet in hun opleiding hebben gehad.... .en de natuurkunde docenten die het op de andere HBO hebben gedaan kregen dit ook pas bij de master.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Is er niet iemand waarmee je het samen zou kunnen doornemen, misschien zou dat helpen voor jou? Ik weet niet of je dat fijn zou vinden. Dan is misschien de last ervan minder zwaar.
Hmm ja dat maakt het weer lastig, maar als je hulp kan vragen doe het (misschien krijg je heel verrassend antwoord of wil iemand ff avonds skypen). Maar lastig ja wel voor je. Ik wens je iig veel sterkte!!!!quote:Op zondag 23 januari 2022 19:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het probleem is dat de docenten wiskunde op het VMBO dit niet in hun opleiding hebben gehad.... .en de natuurkunde docenten die het op de andere HBO hebben gedaan kregen dit ook pas bij de master.
Ik loop dus echt in mijn eentje vast.
Kan wel iemand van m'n studiegenoten vragenx maar dat zijn allemaal studenten van rond de 20.. en ik werk gewoon bijna fulltime...
De beschikbare tijden komen niet overeen in de agenda
Ik was echt wel goed in wiskunde.. maar dit...quote:Op zondag 23 januari 2022 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon wiskunde A vond ik echt doodsimpel, maar statistiekberekeningen en allerlei andere shizzle waarbij je allerlei formules uit je hoofd moet leren...
Ik heb the house that Jack built aangezet.quote:
Maar ook dit ga je wel redden schatjequote:Op zondag 23 januari 2022 19:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik was echt wel goed in wiskunde.. maar dit...
Je weet dat dit het derde jaar is dat ik het probeer tochquote:Op zondag 23 januari 2022 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ook dit ga je wel redden schatje
Drie maal is scheepsrechtquote:Op zondag 23 januari 2022 19:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je weet dat dit het derde jaar is dat ik het probeer toch
Greysbabequote:
Vindt soul dat wel goed dat je met meneer fruit dingen doetquote:Op zondag 23 januari 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable is weer fris en fruitig
Deed dingen in de douche uhhhm ik bedoel heb lekker haren gewassen enzquote:Op zondag 23 januari 2022 19:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vindt soul dat wel goed dat je met meneer fruit dingen doet
quote:Op zondag 23 januari 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deed dingen in de douche uhhhm ik bedoel heb lekker haren gewassen enz
MrsLquote:
DUdiebabequote:Op zondag 23 januari 2022 19:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Drie maal is scheepsrechtg
[..]
Greysbabe
op tijd naar bedje dan maar..quote:Op zondag 23 januari 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben moe![]()
maar goed
morgen weer een dag
Sliep gisteren ook later dan anders, zat nog de bb streams te kijken op mijn telefoonquote:
ik heb de groepen nog gezienquote:Op zondag 23 januari 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sliep gisteren ook later dan anders, zat nog de bb streams te kijken op mijn telefoon![]()
En maar wachten tot dat de twee groepen bekend werden gemaakt..
ben daarna ook gaan slapen..quote:Op zondag 23 januari 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb de groepen nog gezien
maar daarna duurde alles zo lang dat ik lekker naar bed ben gegaan
Oh dus weinig slaap gehadquote:Op zondag 23 januari 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja slapen
ik sliep om half 3 nog niet
Hopelijk slaap je vannacht meer en beterquote:
Ik ook nog nietquote:Op zondag 23 januari 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja slapen
ik sliep om half 3 nog niet
quote:
nog langer nietquote:Op zondag 23 januari 2022 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
test..
nee ik heb niet per ongeluk de lapo
totquote:Op zondag 23 januari 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT Roept de laatste tijd de hele tijd "Help! Help!" om de meest onzinnige dingen!
Ik moet echt elke keer daarbij aan dit gifje denken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 januari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
tot
wat doe jij in de slaapkamer savonds dat mini dat kopieert?
moet ik het nu ook jou uitleggen?quote:
Moet hieraan denkenquote:Op zondag 23 januari 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT Roept de laatste tijd de hele tijd "Help! Help!" om de meest onzinnige dingen!
Ik moet echt elke keer daarbij aan dit gifje denken:
[ afbeelding ]
Oh echtquote:Op zondag 23 januari 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet ik het nu ook jou uitleggen?
dat we gewoon in NL wonen?
Praat nederlands met mequote:
wilde Tot dat dan?quote:Op zondag 23 januari 2022 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Sow, jij mag Turkije niet meer in
quote:Op zondag 23 januari 2022 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Sow, jij mag Turkije niet meer in
heb ik nog nooit gedaanquote:Op zondag 23 januari 2022 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker all-inclusive in een resort toch
Die knakker gaat voor z'n dood de sharia daar nog eens invoeren.quote:
Waar is die gebleven joh? Sneakydesertquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:56 schreef ToT het volgende:
En sorry Sneakydesert!Misschien dat jij dit onderwerp wilde gebruiken, maar iets met ijzer smeden als het heet is enzo!
Melk voor veganisten.quote:
Jij moet geen bandjes zoeken. Jij moet studerenquote:Op zondag 23 januari 2022 20:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Damn ik heb een leuk bandje gevonden..
Changing tides.
FTFYquote:Op zondag 23 januari 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Duurbetaalde Melk voor veganisten.
dat kan met een muziekje erbijquote:Op zondag 23 januari 2022 20:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij moet geen bandjes zoeken. Jij moet studeren
Vooruit dan maarquote:
Er zijn ook mensen met een koemelk allergiequote:
Ik heb een uit gestudeerd en zocht ff muziek om ff rust te hebbenquote:Op zondag 23 januari 2022 20:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij moet geen bandjes zoeken. Jij moet studeren
Oke dan mag hetquote:Op zondag 23 januari 2022 20:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb een uit gestudeerd en zocht ff muziek om ff rust te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |