Een fryske zeeuw?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:12 schreef Schakeltopia het volgende:
helemaal happy, gister bij de chinees een spotify kadobon gekocht. nu alweer binnen
ons bent zuunig
Oh! Na pozzagate passen ze weer?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:18 schreef Schakeltopia het volgende:
och ik moet ook nog broeken passen
Zit idd ook weer verschil in iddquote:Op zondag 23 januari 2022 12:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ja en ik ken deze broeken ook niet. ik heb nu ook eentje aan die past prima, maar dezelfde maat andere broek zit weer niet prima
Eh .. dan heb je voor niks geen pozza gegeten? Of niet genoeg gesprongen?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb nieuwe besteld, maatje groter
ja maarquote:Op zondag 23 januari 2022 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Eh .. dan heb je voor niks geen pozza gegeten? Of niet genoeg gesprongen?![]()
Plantjes? Groentjes?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:58 schreef Schakeltopia het volgende:
straks even m'n plantjes verzorgen
ik probeer meestal vaste dag aan te houden. doorzichtige fles zodat je kunt zien hoeveel je daadwerkelijk geeft. eerst even voelen aan de aarde. je moet er een beetje meespelen.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Beetje water geven, dooie blaadjes verwijderen..
Geef ze soms iets té veel water, of juist te weinig of ik vergeet het..
I knowquote:Op zondag 23 januari 2022 13:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik probeer meestal vaste dag aan te houden. doorzichtige fles zodat je kunt zien hoeveel je daadwerkelijk geeft. eerst even voelen aan de aarde. je moet er een beetje meespelen.
zeker, goed kijken naar de plant is belangrijk. ze laten je vaak wel merken hoe ze het vindenquote:Op zondag 23 januari 2022 13:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
I knowMaar goed de ene plant heeft ook meer nodig dan de andere, en sommige mogen wel droog aan voelen..
Oh dat idd ook, op mijn slaapkamer is het in de zomer wel warm bij het raam, en nu koud dus hebben ze minder nodigquote:Op zondag 23 januari 2022 13:13 schreef Schakeltopia het volgende:
en in de zomer is dat weer anders als in de winter. en dat verschilt ook weer per plantje waar ze staan. die bij de verwarming worden wat sneller droog. je kunt er boeken over schrijven
Makkelijke planten die zijn van plastic.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:16 schreef Schakeltopia het volgende:
en sommige planten zijn gewoon makkelijker als de andere. gewoon lekker voor de makkelijke gaan
Schakeltopia's plantenhoekjequote:Op zondag 23 januari 2022 13:13 schreef Schakeltopia het volgende:
en in de zomer is dat weer anders als in de winter. en dat verschilt ook weer per plantje waar ze staan. die bij de verwarming worden wat sneller droog. je kunt er boeken over schrijven
dat zijn dus geen plantenquote:Op zondag 23 januari 2022 13:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Makkelijke planten die zijn van plastic.
sowieso altijd handig!quote:Op zondag 23 januari 2022 13:18 schreef Mrsloveable het volgende:
En ze hebben meestal een kaartje erbij zitten
Vind ik niet mooiquote:Op zondag 23 januari 2022 13:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Makkelijke planten die zijn van plastic.
Ach dan maar vaker een andere plantje kopenquote:Op zondag 23 januari 2022 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook opvallend is dat ze nooit verwelken.
quote:Op zondag 23 januari 2022 13:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach dan maar vaker een andere plantje kopen
quote:Op zondag 23 januari 2022 13:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach dan maar vaker een andere plantje kopen
Maar wel badkamer weer schoonquote:Op zondag 23 januari 2022 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Badkamer weer schoon en nu ben ik kapot
Jaa werd ook wel tijd, heb van die stomme tegelsquote:
Ja ik ook. Maar ze gaan ook wel gemakkelijk weer schoon.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa werd ook wel tijd, heb van die stomme tegels
Hier niet echt, maar heb er wel spul voor alleen gebruik ik meestal alleen als ik alles open kan zettenquote:Op zondag 23 januari 2022 15:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ze gaan ook wel gemakkelijk weer schoon.
Hebben jullie daar gedaan dan?quote:Op zondag 23 januari 2022 16:40 schreef ToT het volgende:
Zo, Mini-ToT heeft Appingedam ff onveilig gemaakt.
Hij? Schattig zijn en heel veel aandacht trekken van alle voorbijgangers!quote:
Leukquote:Op zondag 23 januari 2022 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij? Schattig zijn en heel veel aandacht trekken van alle voorbijgangers!
Wij? Gewoon ff een dagje er op uit. Eerst Bourtange en daarna Appingedam.
Een vrouw of een meisjequote:Op zondag 23 januari 2022 17:01 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukzalige blik op de Vrouwenbrug. Dan mag je raden waar hij naar stond te kijken!
Ah schattigquote:Op zondag 23 januari 2022 17:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Nijntje! Waar ben je geweest???" toen ik die knuffel uit zijn rugzakje haalde en aan hem gaf!
quote:
Ja Nijntje werd ook vol gepropt met milkshake en patat!quote:Op zondag 23 januari 2022 17:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah schattig![]()
Lekker aan de milkshake
Dat wordt met mooi weer naar het water/strand toequote:Op zondag 23 januari 2022 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]Gewoon het water!
Telkens als we een brug op liepen wees hij eerst naar rechts en zei hij heel blij: "WATER!!!" en daarna naar links en weer: "WATER!!!"
Elke! Keer! Weer!![]()
Jaaaaa!quote:Op zondag 23 januari 2022 17:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wordt met mooi weer naar het water/strand toe
Nijntje moet ook eten en drinkenquote:Op zondag 23 januari 2022 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Nijntje werd ook vol gepropt met milkshake en patat!
quote:Op zondag 23 januari 2022 17:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nijntje moet ook eten en drinken![]()
Oudje, maar wel leuk!quote:Op zondag 23 januari 2022 17:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zag laatst dit Nijntje plaatje![]()
[ afbeelding ]
Ik kende 'm nietquote:
In nieuw tabje geopend voor later.quote:
Ik vind het echt een geweldige band! Komen uit Polen en ben echt weg van hun muziekquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |