SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Eet je wel je appel op?quote:Op zondag 23 januari 2022 00:08 schreef suzi1 het volgende:
niet om t eoa, maar ik lig niet heel de dag in bed
ik lig heel de dag op de bank
Doei mopquote:Op zondag 23 januari 2022 00:08 schreef greysbones het volgende:
goeddddd
duurt te lang
ik kijk straks wel ff![]()
![]()
Alleen voor dat hij nu rechtstreeks naar haar toe moet gaan...quote:Op zondag 23 januari 2022 00:08 schreef Jockari het volgende:
Finesse: Peter geeft Nawel gelijk... Zucht
Wat voor spannende dingen.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zullen ze trouwens Kristof en Peter ook bewust bij elkaar hebben gezet?
Aangezien ze volgens Nawel spannende dingen doen.
Peter wil drama, behalve als hijzelf het middelpunt is. De enige die keihard wat gaat terugzeggen is Salar.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:08 schreef Jockari het volgende:
Finesse: Peter geeft Nawel gelijk... Zucht
Huh, waarom zit dit nog bij elkaar. Ze waren toch gescheiden van elkaarquote:
* Jockari 1 minuut laat klettert Whuzz terug over de schutting met hulp van de BB-securityquote:[..]
* Whuzz klettert de schutting over
vanaf morgenvroegquote:Op zondag 23 januari 2022 00:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Huh, waarom zit dit nog bij elkaar. Ze waren toch gescheiden van elkaar
Rook je dan eerst de linker of rechter helftquote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
* Jockari 1 minuut laat klettert Whuzz terug over de schutting met hulp van de BB-security
nou gewoon ik begin eraanquote:Op zondag 23 januari 2022 00:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Rook je dan eerst de linker of rechter helft
Jij rookt appelsquote:Op zondag 23 januari 2022 00:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou gewoon ik begin eraan
en ga later verder.
precies zo een appel
jij weet dat ik sla hequote:Op zondag 23 januari 2022 00:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ga even achter je rug om daarover roddelen... Kan echt niet.
Elk persoon die een klein beetje kan debateren had haar met de grond gelijk gemaakt.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:11 schreef Kinga het volgende:
Kristof had haar met de grond gelijk gemaakt.
Ik hoop naar Santiago de Compostella.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:12 schreef Jockari het volgende:
Nawel gaat even wandelen zegt ze. Naar waar ? De Jordaen ?
naar tunesiequote:Op zondag 23 januari 2022 00:12 schreef Jockari het volgende:
Nawel gaat even wandelen zegt ze. Naar waar ? De Jordaen ?
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop naar Santiago de Compostella.
Heb niet het gevoel dat ze ook echt luistert, en dat er dus iets bij haar binnendringt van wat je zegtquote:Op zondag 23 januari 2022 00:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Elk persoon die een klein beetje kan debateren had haar met de grond gelijk gemaakt.
wat is spannend ?quote:
Prinsesje he...eigen wereldjequote:Op zondag 23 januari 2022 00:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb niet het gevoel dat ze ook echt luistert, en dat er dus iets bij haar binnendringt van wat je zegt
toch niet tegelijkquote:Op zondag 23 januari 2022 00:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Iets met Dimi, Peter en Kristof en pijpen in de badkamer.
Ik ga nu naar stream 2😅quote:Op zondag 23 januari 2022 00:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Iets met Dimi, Peter en Kristof en pijpen in de badkamer.
Uiteraard niet. Die onthoud van dit gesprek één ding: "Peter heeft zijn excuses aangeboden".quote:Op zondag 23 januari 2022 00:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb niet het gevoel dat ze ook echt luistert, en dat er dus iets bij haar binnendringt van wat je zegt
Ze kan gewoon niet tegen kritiek. Wordt nog leuk als Peter alles wat hem irriteert steeds gaat zeggen.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, het is de grote Ik-showquote:Op zondag 23 januari 2022 00:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt ze op het licht af.....quote:Op zondag 23 januari 2022 00:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Laten we even een kaarsje voor haar aansteken
Dat is eigenlijk het streamverslag van dit gesprek.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Die onthoud van dit gesprek één ding: "Peter heeft zijn excuses aangeboden".
En daarachteraan gaat ze zeggen: "Maar da wa nie ech oprecht eh?"
Wat een idioot dat kind.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:16 schreef Whuzz het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen daar was het. Het EEERSTE dat Navel zegt: "Peter heeft zich verontschuldigd"
Waar zijn de slaven met waaiers?quote:Op zondag 23 januari 2022 00:18 schreef Silves het volgende:
Daar ligt ze weer..zo van voer me druiven..
Zo typisch weer.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Nouch weet niet hoe snel ze naar buiten moet
De bijbel lezen?quote:Op zondag 23 januari 2022 00:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Alle vrouwen gevonden dus ze is ergens alleen
Mocht kiezen denk ik. Hij zit in goud.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:17 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft Salar nou een kamer toegewezen gekregen?
Uhuh, maar als ze een probleem heeft stapt ze meteen op iemand afquote:Op zondag 23 januari 2022 00:24 schreef Silves het volgende:
Wat is die Nous toch ook een vuil achterbaks wezen.
Hahaha deze is wel mooi. Die dakduif schijt je hele balkon onder.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:24 schreef robmmad16 het volgende:
"Ge bent een simpele, verstrooide dakduif"
Nouch "complimenteert" Nawel even...![]()
![]()
Je laat toch zeker niet de tijd om te gaan slapen van BB afhangen.... ??quote:
Als iemand daar geen prinses is is zij dat wel. staat voor iedereen klaar iedereen kan van alles krijgen en is niet te beroerd om wat te doen.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:22 schreef Harry het volgende:
Het is sinds de exit nu al 3x dat Grace aan diverse mensen vraagt haar iets aan te geven.
Een inhalig type noemen we dat hier. Meer een prinses, dan dat Nawel genoemd wordt.
Juist, eerder een pleaser die het iedereen naar de zin wil makenquote:Op zondag 23 januari 2022 00:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als iemand daar geen prinses is is zij dat wel. staat voor iedereen klaar iedereen kan van alles krijgen en is niet te beroerd om wat te doen.
Jaagt ze je op KOSTEN, dan?😉quote:Op zondag 23 januari 2022 00:28 schreef robmmad16 het volgende:
Ik vind Nouch ook wel een beeeeeeeeeeetje een kontenkruipertje... mag ik dat zeggen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dacht ik al. Maar het klonk wel grappig😁quote:Op zondag 23 januari 2022 00:30 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
autocorrect, aangepast inmiddels. Bedoelde kontenkruipertje...
Oja, dadelijk weer bij het ander groepje alles afluisteren, en ja en amen knikken..en dat de hele dag door, iedereen bevriend proberen te houden..zodat niemand haar een stem geeft.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:28 schreef robmmad16 het volgende:
Ik vind Nouch ook wel een beeeeeeeeeeetje een kontenkruipertje... mag ik dat zeggen?!
Zo van dat liedje"een man weet niet wat hij mist...De Dijkquote:Op zondag 23 januari 2022 00:33 schreef Koos1958 het volgende:
laatste avond voorlopig samen en dimitri gaat als eerste naar bed.
Wat een romanticus is het hè.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:36 schreef Flow3r het volgende:
waar is Vera ? Dimi lig al in zijn bed op hun laatste avond samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |