SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FPCL Croky Cup:
Volgt mogelijk
Puntentelling:![]()
Rudy Langen toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Neen.
Als het maar geen gevalletje Rudy Bouma wordt.
Zul je zien dat daar bijna niemand op heeft geboden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:34 schreef Momo het volgende:
@:Mani89 hoe groot is de bidding war voor Sebas?
Lijkt me volledig terecht dat hij en Froome nul biedingen krijgen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zul je zien dat daar bijna niemand op heeft geboden.
Een stel oude lullenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog meer hints over waar jullie miljoenen naar toe zijn gegaan?
Nee, dat is niet in overeenstemming met de protocollen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Krieg ie neet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
In ieder geval niet naar de Alpecinbonus, daar was nog best wat interessants te halen maar dat lag te veel voor de hand denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb zoveel aversie dat ik niet bied op renners van een protocollenploegquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:42 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nee, dat is niet in overeenstemming met de protocollen.
Brandhout.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan moeilijk dat die allemaal gaan vliegen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In ieder geval niet naar de Alpecinbonus, daar was nog best wat interessants te halen maar dat lag te veel voor de hand denk ik
Die zat er ook nog in!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan moeilijk dat die allemaal gaan vliegen.
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:50 schreef hhh38 het volgende:
Gaat @:Mani89 nog teasen of hoe zit het?
Volgens mij teast hij ons nu heel meta.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:50 schreef hhh38 het volgende:
Gaat @:Mani89 nog teasen of hoe zit het?
laatste bezoek: 1 uur, 17 minuten geleden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:50 schreef Aguero het volgende:
De informatiestroom komt nog niet echt op gang hè
[..]
Heb je meer dan 16 miljoen geboden?quote:
Heeft ie een vriendin?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1 uur, 17 minuten geleden.
Die is gewoon andere dingen aan het doen.
Geloof er niks van, wat voor beters heeft hij te doen op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, en Cavia's.quote:
Hamsters voeren. O nee, het zijn cavia's.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Geloof er niks van, wat voor beters heeft hij te doen op zaterdagavond?
Een Oreocake bakken?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Geloof er niks van, wat voor beters heeft hij te doen op zaterdagavond?
Uiteraard nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb je meer dan 16 miljoen geboden?
De kroegen zijn dicht, dus dat wordt lastig.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:57 schreef Steven184 het volgende:
Gaat er iemand voor meer dan 25 mln uit vandaag?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is niks dat me gelukkiger zou maken.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:57 schreef Steven184 het volgende:
Gaat er iemand voor meer dan 25 mln uit vandaag?
quote:
Met jouw budget ook wel logisch, als er iemand is die je op zeker wil hebben.quote:
Ben benieuwd of ik goed zat dat dat één van de populairste renners zou zijn. Anders staat het zo stom.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Met jouw budget ook wel logisch, als er iemand is die je op zeker wil hebben.
Ik heb wel een vermoeden. Die staat in mijn lijstje voor 0.11 straksquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik goed zat dat dat één van de populairste renners zou zijn. Anders staat het zo stom.
Ik durf ook nog niet te zeggen of het wel genoeg gaat zijn
Ik zet een steep in de kanterlijn.quote:
Ja, we hebben je team van de eerdere rondes onder de hoogste bieders verdeeld.quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Goh, ik werp 1 blik op de sheet en het eerste wat mij opvalt.
Jullie zijn allemaal gestoord.
Daarom posten we hier ookquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel mij niet aangesprokenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Onnodig!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zet een steep in de kanterlijn.
Even inkomen weer, maar wat een bazenseriequote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Sorry ik was totaal gehypnotiseerd naar het nieuwe seizoen van Ozark aan het kijken.
Haha, hier was Nuis nog zo passief agressief.quote:
Antonio Nibali?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb mijn 32 miljoen niet aan Kanter gespendeerd gelukkig, maar aan iemand anders. Nagelbijten of dat voldoende is.
Dit is een act van Wimderon.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:11 schreef Aguero het volgende:
Hebt ie trouwens daadwerkelijk de sheet of is dit gewoon show?
Jij hebt ~32 miljoen op één renner geboden?!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb mijn 32 miljoen niet aan Kanter gespendeerd gelukkig, maar aan iemand anders. Nagelbijten of dat voldoende is.
Ook nog over getwijfeldquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:11 schreef Mani89 het volgende:
En ja, er is iemand die een bod heeft gedaan op Scarponi.
Ik bedoelde Scaroniquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:11 schreef Mani89 het volgende:
En ja, er is iemand die een bod heeft gedaan op Scarponi.
Heb jij ze ooit in één ruimte gezien?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is een act van Wimderon.
Nee?!?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:12 schreef Mani89 het volgende:
@:immerdebestebob heeft een bod uitgebracht op een renner die al met pensioen is.
Dan Martin?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:12 schreef Mani89 het volgende:
@:immerdebestebob heeft een bod uitgebracht op een renner die al met pensioen is.
Si.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij hebt ~32 miljoen op één renner geboden?!
Dan hoop ik dat dat bod op Martinez van jou isquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Si.
Wanhopige poging om de rode lantaarn te vermijden.
Die gaat dus alleen maar knechten voor Egan de Grotequote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:14 schreef Mani89 het volgende:
De eer voor het hoogste bod gaat naar Daniel Felipe Martinez.
?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:16 schreef Momo het volgende:
Wie is de nobody met 8 verschillende boden deze ronde?
Maybe.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat dat bod op Martinez van jou is
Blij dat ik hem over het hoofd heb gezien
Herr Rudyquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Zon renner dat iedereen denkt dat niemand anders die op de radar heeft
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:17 schreef Mani89 het volgende:
7x Rudy Barbier!
7x Leknessund!
6 biedingen voor Baptiest!
6 biedingen voor Victor Lafay!
5x Uijtebroeks
5x Simon Carrrr
5x Grosu!
Ik wist wel dat hij populair zou zijn. Maar het was een van de beste renners (voor dit spel) die nog over was.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Zon renner dat iedereen denkt dat niemand anders die op de radar heeft
Ik heb helemaal niks voorbereid omdat ik het was vergeten. Daarom erg weinig schijtlol.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:mani89, heb je nog leuke gifjes of foto's?
Och Grosu, daar dacht ik aan toen ik mijn shortlist even niet bij de hand had. Daar had ik wel 1 van m'n top 3 biedingen aan willen wijdenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:17 schreef Mani89 het volgende:
7x Rudy Barbier!
7x Leknessund!
5x Uijtebroeks
5x Simon Carrrr
5x Grosu!
Ik ging er al niet vanuit dat dat ging lukkenquote:
Dat was goudquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Barbier ging ook een paar jaar terug eens weg voor 26 miljoen ofzo in ronde 1
40,45 miljoen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Wij noteren een monsterbod op Timo Roosen.
Vier keer bingo, hopeloos.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:17 schreef Mani89 het volgende:
7x Rudy Barbier!
7x Leknessund!
5x Uijtebroeks
5x Simon Carrrr
5x Grosu!
Dat was ik!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Barbier ging ook een paar jaar terug eens weg voor 26 miljoen ofzo in ronde 1
Dan hoeven dat nog maar vijf anderen te doen!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:20 schreef hhh38 het volgende:
Ik had wel hoop op Rudy, hoop dat iedereen naar 0,3 op heeft geboden oid
Ik zit er zelf flink boven voor de duidelijkheidquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hoeven dat nog maar vijf anderen te doen!
Je hebt hem nipt gemist.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:22 schreef Aguero het volgende:
Ik heb mijn Rudy-bod op het laatst naar beneden bijgesteld.
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Er valt verder niet veel meer over te zeggen, het is echt het schrapen van de bodem der bodems. Zal ik de link maar droppen?
Nee, nog 10 minuten wachten kan welquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Er valt verder niet veel meer over te zeggen, het is echt het schrapen van de bodem der bodems. Zal ik de link maar droppen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Ja tempoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Als Wim dat goed vindtquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Alleen iemand uit Israëlquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:26 schreef wimderon het volgende:
Heeft er iemand op Kris Vroome geboden toevallig?
Nee, op Gyrano Kerk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:26 schreef wimderon het volgende:
Ik ga er al vanuit voor mij, T kan enkel meevallen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:27 schreef wimderon het volgende:
Misschien komt deze zo van pas voor enkele niet nader te noemen users:
EN DAAR GAAN WEquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:27 schreef wimderon het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:27 schreef wimderon het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
EN DAAR GAAN WE
https://www.dropbox.com/s/e3gnufgbkd7sabh/FPCL%202022%20biedingen%20ronde%203.xls?dl=0
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
EN DAAR GAAN WE
https://www.dropbox.com/s/e3gnufgbkd7sabh/FPCL%202022%20biedingen%20ronde%203.xls?dl=0
De dropbox url is echt!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Is het linkje defect of was dat een heel matige troll?
Niemand op Cerny?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:33 schreef hhh38 het volgende:
Jullie kunnen allemaal nog vechten om Cerny, Zimmermann en De Buyst de volgende ronde!
Die heb ik er nou net als enige uit gewisseldquote:
Kopieren en plakkenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:34 schreef Max23 het volgende:
Als ik op die link klik zie ik nog steeds dat bassie en Adriaan gifje
Je moet het selecteren en dan openen gewoon die dropbox link zelfquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:34 schreef Max23 het volgende:
Als ik op die link klik zie ik nog steeds dat bassie en Adriaan gifje
Met dit lijstje had ik je Renard wel gegundquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wij verwelkomen:
Harry Sweeny
Francisco Galvan
Guillaume van Keirsbulck
Giovanni Lonardi
Ik heb nog iets van 37 miljoen.quote:
Over Lafay overigens ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:37 schreef ijs_beer het volgende:
Betreffende Majka en Kanter wil ik toch een welgemeend godmiljaar inde groep werpen.
Goed team wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Alejandro Valverde
Matteo Trentin
Nacer Bouhanni
Andrea Pasqualon
Vincenzo Nibali
Patrick Bevin
Marco Canola
Romain Cardis
Youcef Reguigui
Roland Thalmann
Gotzon Martin
Edvald Boasson Hagen
Dion Smith
Simon Clarke
Compleet
In positieve of negatieve zin? Renard is wel een leuke renner die er vaak wel bij zit en zich goed ontwikkeld heeft. Die gaat wel aardig scoren denk ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met dit lijstje had ik je Renard wel gegund
Dat wordt zeer op prijs gesteldquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:41 schreef Faraday01 het volgende:
Welkom Sam Oomen en Jan Bakelands, daarmee ben ik compleet.
Sepulveda mag door naar DecoAoreste.
Ben er ook wel tevreden over, heb alleen geen echte renners die een klassementje mee pakken hier en daar buiten Valverde, en een Nibali in goede vorm. Dat kan een probleem worden, maar verder denk ik dat dit mijn beste team ooit is, buiten wellicht het 2020 Corona jaar, maar dat is lastig beoordelenquote:
Als ik dit soort teams zie ga ik wel een beetje dood van binnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:43 schreef noodgang het volgende:
Sivakov
Kwiatkowski
Lopez
Kruijswijk
Pogacar
Mareczko
Weemaes
Halland Johannes
Aberasturi
Aasvold
De Plus
Paret-Peintre
Cepeda
Parra
Moeten het volgens mij gaan doen voor mij
Had beter Jan en Eduardo gewisseld in de lijst maar achquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat wordt zeer op prijs gesteld
Dan nog maar 3 te gaan nu.
Lekker stel, goed divers ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Alejandro Valverde
Matteo Trentin
Nacer Bouhanni
Andrea Pasqualon
Vincenzo Nibali
Patrick Bevin
Marco Canola
Romain Cardis
Youcef Reguigui
Roland Thalmann
Gotzon Martin
Edvald Boasson Hagen
Dion Smith
Simon Clarke
Compleet
In positieve zin, die 4 gaan echt weinig punten voor je halen vrees ikquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In positieve of negatieve zin? Renard is wel een leuke renner die er vaak wel bij zit en zich goed ontwikkeld heeft. Die gaat wel aardig scoren denk ik.
Barcelo maakte me echt worst met als die 23e plekkenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:38 schreef Aguero het volgende:
Nog 30 miljoen voor drie prutsers in ronde 4
Dolgelukkig met Barcelo, Joao en Leknessund deze ronde
Dat was bij Cofidis, bij Caja is alles anders.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Barcelo maakte me echt worst met als die 23e plekken
Dat is echt een uitstekend team.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:46 schreef Faraday01 het volgende:
Gorka Izagirre
Alex Aranburu
Romain Bardet
Esteban Chaves
Anthony Turgis
Mark Cavendish
Michael Valgren
Victor Campenaerts
Filippo Zana
Nikias Arndt
Alvaro Jose Hodeg
Connor Swift
Sam Oomen
Jan Bakelands
Kom maar op met de eerste analyses.
Rutsch en Haller wilde ik echt heel graag, maar jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In positieve zin, die 4 gaan echt weinig punten voor je halen vrees ik
Prima team.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:46 schreef Faraday01 het volgende:
Gorka Izagirre
Alex Aranburu
Romain Bardet
Esteban Chaves
Anthony Turgis
Mark Cavendish
Michael Valgren
Victor Campenaerts
Filippo Zana
Nikias Arndt
Alvaro Jose Hodeg
Connor Swift
Sam Oomen
Jan Bakelands
En dan moeten er nog mensen ronde 4 in, dan is er dus niets meer overquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zie alleen maar goede teams voorbij komen.
Is er ook een ronde 5?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan moeten er nog mensen ronde 4 in, dan is er dus niets meer over
Ik mis wat rondewerk, daarom toch maar Sam genomen in de hoop dat hij in de kleinere rondjes een paar keer zijn kans mag gaan of wat top 15 plaatsen mee pakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is echt een uitstekend team.
Nog steeds jaloers dat je Cosnefroy hebt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Benoit Cosnefroy
Jasper Stuyven
Mike Teunissen
Dorian Godon
Franck Bonnamour
Gerben Thijssen
Stefano Oldani
Davide Formolo
Axel Zingle
Georg Zimmermann
Harry Sweeny
Francisco Galvan
Guillaume van Keirsbulck
Giovanni Lonardi
Middenmoot.
Karma voor het bieden op Zingle in ronde 1.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Benoit Cosnefroy
Jasper Stuyven
Mike Teunissen
Dorian Godon
Franck Bonnamour
Gerben Thijssen
Stefano Oldani
Davide Formolo
Axel Zingle
Georg Zimmermann
Harry Sweeny
Francisco Galvan
Guillaume van Keirsbulck
Giovanni Lonardi
Middenmoot.
Dit is podiummateriaal.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:43 schreef noodgang het volgende:
Sivakov
Kwiatkowski
Lopez
Kruijswijk
Pogacar
Mareczko
Weemaes
Halland Johannes
Aberasturi
Aasvold
De Plus
Paret-Peintre
Cepeda
Parra
Moeten het volgens mij gaan doen voor mij
Je hebt Costa ook nog.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:50 schreef ijs_beer het volgende:
Diego Ulissi
Lorenzo Rota
Michael Storer
Soren Kragh Andersen
Harm Vanhoucke
Bob Jungels
Guillaume Martin
Gianni Vermeersch
Nieuw:
James Knox
Abner Gonzalez
Torstein Traeen
Timo Roosen
Nog twee sukkelaars. Maar deze ronde was wel heel wrang met 1x op half miljoen 1x op 1x miljoen en 1x 1,5 misgrijpen.
Als het draait echt een gevaarlijk team.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:46 schreef Faraday01 het volgende:
Gorka Izagirre
Alex Aranburu
Romain Bardet
Esteban Chaves
Anthony Turgis
Mark Cavendish
Michael Valgren
Victor Campenaerts
Filippo Zana
Nikias Arndt
Alvaro Jose Hodeg
Connor Swift
Sam Oomen
Jan Bakelands
Had jij Zimmermann al?!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Benoit Cosnefroy
Jasper Stuyven
Mike Teunissen
Dorian Godon
Franck Bonnamour
Gerben Thijssen
Stefano Oldani
Davide Formolo
Axel Zingle
Georg Zimmermann
Harry Sweeny
Francisco Galvan
Guillaume van Keirsbulck
Giovanni Lonardi
Middenmoot.
Ja, met een beetje normale loting ga je serieus meedoen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:46 schreef Faraday01 het volgende:
Gorka Izagirre
Alex Aranburu
Romain Bardet
Esteban Chaves
Anthony Turgis
Mark Cavendish
Michael Valgren
Victor Campenaerts
Filippo Zana
Nikias Arndt
Alvaro Jose Hodeg
Connor Swift
Sam Oomen
Jan Bakelands
Jezus, zo'n goede eerste ronde en aankomen met Marco Hallerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Remco Evenepoel
Julian Alaphilippe
Thibaut Pinot
Peter Sagan
Eduard Prades
Max Kanter
Zdenek Stybar
Marco Haller
+ 6 uit ronde 4 (of 5) dus.
Heb jij een ronde overgeslagen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Remco Evenepoel
Julian Alaphilippe
Thibaut Pinot
Peter Sagan
Eduard Prades
Max Kanter
Zdenek Stybar
Marco Haller
+ 6 uit ronde 4 (of 5) dus.
Mijn onderste helft staat op de lijst van de hoop. GVK007 is weer helemaal tranquilloquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Karma voor het bieden op Zingle in ronde 1.
Ah nou. Hoera hopen dat het draait dit jaar hè.quote:
Voor jouw ronde 1 had ik bijna willen ruilen met al mijn koopjes die ik heb binnengehaald. Maar dit wordt de volgende ronde wel heel erg schrapenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar 1 renner in ronde 2. Geen enkel koopje met een solo-bod in ronde 2 en 3 helaas.
Bid war voor Max Kanter. En da Cerny geen team heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even resumeren. Zijn er nog hele gekke dingen gebeurd deze ronde?
Welkom LL Sanchez in dat gevalquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:56 schreef Max23 het volgende:
Turner, De Gendt en LL Sanchez komen dus uiteindelijk niet in mijn team omdat mijn eerste 4 boden al binnen zijn.
Daar kan @El-Stinho al zijn geld op zetten de volgende ronde.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bid war voor Max Kanter. En da Cerny geen team heeft.
Heb je dan nu Haller over?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Welkom LL Sanchez in dat geval
Ook niemand op Zakarin en Canola.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar kan @:El-Stinho al zijn geld op zetten de volgende ronde.
Als het draait is De Buyst een erg goede renner voor dit spel. Daar kwam afgelopen jaar alleen weinig van terecht. 2 rondes knechten voor die midget uit Australiëquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:58 schreef wimderon het volgende:
Ik zou gewoon alle overgebleven renners van Israël, Cofidis, Arkea en Wanty (en Lotto, mochten die in de gaten krijgen dat het hard nodig is) in een bingomolen gooien en daar wat uit laten rollen. Die gaan dit seizoen gezellig groepssprinten om punten te pakken.
Maar daar bestaat mijn hele team al uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:58 schreef wimderon het volgende:
Ik zou gewoon alle overgebleven renners van Israël, Cofidis, Arkea en Wanty (en Lotto, mochten die in de gaten krijgen dat het hard nodig is) in een bingomolen gooien en daar wat uit laten rollen. Die gaan dit seizoen gezellig groepssprinten om punten te pakken.
Moet hij weten.quote:
Ik heb Marco Canolaquote:Op zondag 23 januari 2022 00:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook niemand op Zakarin en Canola.
Weten teams dat er maar 7 renners mee mogen doen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:56 schreef hhh38 het volgende:
Jullie moeten wel opschieten trouwens, Trofeo Calvia is woensdag al!
JAquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:26 schreef wimderon het volgende:
Jij doet dit jaar mee met een B-team?quote:Op zondag 23 januari 2022 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sam Bennett
Jhonatan Restrepo
Mikel Nieve
Juan Ayuso
Mikel Landa
Andrea Bagioli
Hector Carretero
Jens Reynders
Ivan Garcia Cortina
Cyril Barthe
Clement Berthet
George Bennett
Jay Vine
En dan nog één willekeurige nietskunner.
[ afbeelding ]
Aan de startlijsten te zien denken ze eerder aan 27 rennersquote:Op zondag 23 januari 2022 00:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weten teams dat er maar 7 renners mee mogen doen?
Wel mooi de triple B binnen gehaald vandaagquote:Op zondag 23 januari 2022 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sam Bennett
Jhonatan Restrepo
Mikel Nieve
Juan Ayuso
Mikel Landa
Andrea Bagioli
Hector Carretero
Jens Reynders
Ivan Garcia Cortina
Cyril Barthe
Clement Berthet
George Bennett
Jay Vine
En dan nog één willekeurige nietskunner.
[ afbeelding ]
Gewoon de vorige sheet + dezequote:Op zondag 23 januari 2022 00:08 schreef heywoodu het volgende:
Ik wacht op de sheet met de teams, die van mij heb ik niet zo goed bijgehouden
In elk geval Skujins!
Scherp.quote:
Mijn halve team komt uit die Mongolenbingoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:58 schreef wimderon het volgende:
Jasper Philipsenquote:
Ik doe dit jaar helemaal niet mee.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij doet dit jaar mee met een B-team?
Alleen nog rekening houden met biedingen die verloren lijken, maar toch gewonnen vanwege vol team van de anderquote:
Nou ja, ik mis ook wel een beetje het overzicht of biedingen niet doorgaan door teams die vol zitten enzo. Ik wacht wel op de rapportage van Wim voor ik mijn dreamteam presenteer.quote:
Ohja, errorquote:Op zondag 23 januari 2022 00:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Alleen nog rekening houden met biedingen die verloren lijken, maar toch gewonnen vanwege vol team van de ander
Bart, Bert en Benquote:Op zondag 23 januari 2022 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel mooi de triple B binnen gehaald vandaag
Oké Famkequote:Op zondag 23 januari 2022 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar helemaal niet mee.
Zodra de 14e renner binnen is klikken we zo hard als we kunnen op stop volgen.
Wie de vliegende fuck is Vinicius Rangel nu weer.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:11 schreef heywoodu het volgende:
Jasper Philipsen
Ethan Hayter
Ide Schelling
Andreas Kron
Ben Tulett
Giovanni Aleotti
Jason Tesson
Toms Skujins
Antonio Tiberi
Andrea Piccolo
Vinicius Rangel
Nog drie man erbij. Tja, in elk geval tevreden met de vangst uit ronde één
Dit keer écht even uitprinten en boven mijn laptop hangen.
Het nieuwe Braziliaanse wonderkind.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wie de vliegende fuck is Vinicius Rangel nu weer.
Ik heb nog wel een paar suggesties voor je laatste renner. Heb je nog voorwaarden?quote:Op zondag 23 januari 2022 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar helemaal niet mee.
Zodra de 14e renner binnen is klikken we zo hard als we kunnen op stop volgen.
Kom maar op.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar suggesties voor je laatste renner. Heb je nog voorwaarden?
Bijzondere haarlijn.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het nieuwe Braziliaanse wonderkind.
Fietst de komende jaren voor Movistar.
Als je die gewoon hier dropt start je gelijk een biddingwar.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:13 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb nog een leuke tip uit het continentale circuit trouwens, de DM staat open
Komt ie uit Uruguay?quote:Op zondag 23 januari 2022 00:13 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb nog een leuke tip uit het continentale circuit trouwens, de DM staat open
Dat vind ik lullig voor mensen die wel gewoon hun eigen onderzoek doenquote:Op zondag 23 januari 2022 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je die gewoon hier dropt start je gelijk een biddingwar.
Jij bent af.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wie de vliegende fuck is Vinicius Rangel nu weer.
Ik huur daar altijd spotters voor in.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat vind ik lullig voor mensen die wel gewoon hun eigen onderzoek doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |