Hmmm, gelukkig lust ik toch geen waterquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Tekst: @:pullup
Tegel: @:Aoibhin
Je hebt de OP nog niet gezien.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Keurige TT wel...
Ik had een iets andere verwacht
Scheldwoorden genoegquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Keurige TT wel...
Ik had een iets andere verwacht
Weet niet of @pullup het op prijs steltquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
@:Aoibhin, zet je hem hier ook bij?
LIT / Tegeltjestopic!
Tuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet niet of @:pullup het op prijs stelt
Dat zit wel goed. Een tegel is gewoon een ingelijste quote.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet niet of @:pullup het op prijs stelt
Opgespoten Kuytquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Scheldwoorden genoegEn vissensperma
Pas nou op, straks wil Boondinges ook geen water meerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Tekst: @:pullup
Tegel: @:Aoibhin
Dank voor deze tipquote:
Dan houdt ie het toch lekker bij snekkiesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas nou op, straks wil Boondinges ook geen water meer
Bij jou in de straat hebben ze volgens mij veel speciaal winkeltjesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:35 schreef pullup het volgende:
Mijn extra tip van de dag is Hollandse kaas van een van de eilanden![]()
Ik heb er nu een van Terschelling en die is echt goed pittig
Ik had niet gezien dat het vega was.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom iets willen eten wat lijkt op iets dat je doorgaans lekker vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |