termijn is 2-3 maanden, ben nog niet gebeld voor de specifieke datumquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slik je ook geen maagbeschermer omdat je dagelijks ibuprofen slikt? Het is in ieder geval te hopen dat je vlot aan de beurt bent voor je operatie.
Da’s niet veel.quote:
Bevallen van een avocadoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor het tzt graag hoe het bevallen is
Ik wildequote:
2quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wildeposten
En er stond dat het over 1 post alweer dichtging
1
Lekker netjes werken ... slappe groene blaadjes als decoratiequote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:59 schreef Deisyy het volgende:
Dit vind ik zo leuk en lijkt me lekker, ik moet het echt eens maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In stuitligging met die grote pitquote:
het is de 22e vandaagquote:
Ik vind avocado ook erg lekker, maar ik vraag me af of het na een tijdje in de oven nog wel lekker is. Het idee is wel leuk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:59 schreef Deisyy het volgende:
Dit vind ik zo leuk en lijkt me lekker, ik moet het echt eens maken![]()
Kijktquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker netjes werken ... slappe groene blaadjes als decoratieHet ging mij om de avocado met daarin het eitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik kan het maken en uitproberen, moet nog lunchenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vind avocado ook erg lekker, maar ik vraag me af of het na een tijdje in de oven nog wel lekker is. Het idee is wel leuk.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan het maken en uitproberen, moet nog lunchen
Met beeldverslag graag.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou ja, in vergelijking met babybilletjes is dat een makkiequote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In stuitligging met die grote pit
Ik vroeg me hetzelfde af, het lijkt me een beetje slappe hap te worden, maar ik zal dat morgen aan mijn dochter vragen, zij heeft het weleens gemaakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vind avocado ook erg lekker, maar ik vraag me af of het na een tijdje in de oven nog wel lekker is. Het idee is wel leuk.
Ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, in vergelijking met babybilletjes is dat een makkie
Zijn babybilletjes lekker dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, in vergelijking met babybilletjes is dat een makkie
Wij wachten op de recensie hier.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Plots mis ik een ingredient, ik ga wel een bammetje pindakaas makenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met beeldverslag graag.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Plots mis ik een ingredient, ik ga wel een bammetje pindakaas maken
Opzch zijn dingen als aubergines en advocado uit de oven wel lekker maar dat heeft meer te maken hoe je ze kruid, dan dat je er iets als ham of ei op doet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me hetzelfde af, het lijkt me een beetje slappe hap te worden, maar ik zal dat morgen aan mijn dochter vragen, zij heeft het weleens gemaakt.
Drakin, welk ingrediënt miste jij?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:20 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb nog een halve avocado en een ei.
Maar om alleen daarvoor de oven aan te zetten…
![]()
gewoon doenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:20 schreef Domnivoor het volgende:
doe anders ff in de airfryerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:20 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
Wat zou je doen als er nooit meer een morgen zou zijn, en je een halve avocado en een ei hebt?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik laat de grap over Marco B. maar achterwege
Dan moet ik even naar Oma toe.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Airfryer staat hier te vergoren in de schuur. Met spit en draaiende trommel. Kutding
Gewoon microwavenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan moet ik even naar Oma toe.
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit het beter maakt of erger
Proberen jullie me nu te vertellen dat het echt een bestaand recept is/?quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan moet ik even naar Oma toe.
[..]
bah, ik ga denk ik toch voor de avocadoquote:
Probeer je ons nu te vertellen dat je dat niet kende?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Proberen jullie me nu te vertellen dat het echt een bestaand recept is/?
Gewoon lunchen met een halve avocado en een ei. Ik leef vandaag.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat zou je doen als er nooit meer een morgen zou zijn, en je een halve avocado en een ei hebt?
Ik denk toch malser dan de gemiddelde hol uit 40+quote:
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Proberen jullie me nu te vertellen dat het echt een bestaand recept is/?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Probeer je ons nu te vertellen dat je dat niet kende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |