De foto is van gisteren.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:45 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt van alles meerdere gekocht, of is het nog niet op?
Als het je beter smaakt mag je het ook lunch noemen hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wel Bal fan,maar niet als ontbijt.
Ja, maar gisteren heb je het ook gegeten, dus als je het vandaag weer wilt doen, moet er nog wat over zijn, of meer op voorraad dan op de foto stondquote:
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed bezig... maareh... Vind je het ook lekker?
Als lunch is het geen probleem, maar als ontbijt zal het best lekker wezen, maar ook zoiets waardoor je de rest van de dag aan de schijterij zit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Als het je beter smaakt mag je het ook lunch noemen hoor
Er is nog genoeg over, en inderdaad meer op voorraad.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren heb je het ook gegeten, dus als je het vandaag weer wilt doen, moet er nog wat over zijn, of meer op voorraad dan op de foto stond
Ah, da's goed voor de lijnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als lunch is het geen probleem, maar als ontbijt zal het best lekker wezen, maar ook zoiets waardoor je de rest van de dag aan de schijterij zit.
Alles op 1 boterham, of verdeel je het?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is nog genoeg over, en inderdaad meer op voorraad.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga weer voor een lunch nieuwe stijl:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Archieffoto. Sorry chufiquote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Door een bal aan de schijterij? Dan is er iets mis met je ballenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als lunch is het geen probleem, maar als ontbijt zal het best lekker wezen, maar ook zoiets waardoor je de rest van de dag aan de schijterij zit.
Misschien even langs de huisartsquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door een bal aan de schijterij? Dan is er iets mis met je ballen
Alles verdeeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Alles op 1 boterham, of verdeel je het?
Da's heel menselijkquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alles verdeeld.
En alles in 1 maag
Ikook zoiets, alhoewel ik er dan 2x per dag een ibuprofen 400 ingooi,als ik de deur uit moetquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bouw altijd een spiegel op door 4 x per dag op vaste tijden 2 paracetamol van 500 mg te slikken.
Er is niks mis met mn ballen,ik merk alleen als ik 's ochtends vette dingen eet, dat dat nadelig blijkt voor mn stoelgang.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door een bal aan de schijterij? Dan is er iets mis met je ballen
Toen ik een paar maanden geleden ischias had werd me aangeraden om 4 x per dag een combi van 500 mg paracetamol en 400 mg ibuprofen te nemen, dat schijnt elkaar te versterken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ikook zoiets, alhoewel ik er dan 2x per dag een ibuprofen 400 ingooi,als ik de deur uit moet
Die linkerheup is onderhand zover ingezakt dat ik al aan de huisarts heb gevraagd of er iets sterkers mogelijk vas tot de operatie en de enige andere optie was naproxen gecombineerd met maagtbletten, dus zolang het nog gaat hou ik gewoon paracetamol+ibo aan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik een paar maanden geleden ischias had werd me aangeraden om 4 x per dag een combi van 500 mg paracetamol en 400 mg ibuprofen te nemen, dat schijnt elkaar te versterken.
Ik hoor het tzt graag hoe het bevallen isquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:59 schreef Deisyy het volgende:
Dit vind ik zo leuk en lijkt me lekker, ik moet het echt eens maken![]()
Slik je ook geen maagbeschermer omdat je dagelijks ibuprofen slikt? Het is in ieder geval te hopen dat je vlot aan de beurt bent voor je operatie.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die linkerheup is onderhand zover ingezakt dat ik al aan de huisarts heb gevraagd of er iets sterkers mogelijk vas tot de operatie en de enige andere optie was naproxen gecombineerd met maagtbletten, dus zolang het nog gaat hou ik gewoon paracetamol+ibo aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |