Hardlopers zijn doodlopersquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:51 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna geen tijd om in daglicht te gaan hardlopen
Wel fijn, eindelijk weer iets positiefsquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had drie zelftesten gedaan.. allemaal negatief, ga ik naar de GGD ... positief. Dus...
Geen idee. Ik heb van die 1000mg pillen. En die heb vanmorgen eentje opquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je inmiddels met paracetamol een spiegel aan het opbouwen?
RIP BDSquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan vrachtwagens
Ja hier meestal ook, maar vandaag deed ik een foodwisselquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was ook vroeg, maar ontbijt is pas na 12:00u
Klinkt spannendquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier meestal ook, maar vandaag deed ik een foodwissel
Ik bouw altijd een spiegel op door 4 x per dag op vaste tijden 2 paracetamol van 500 mg te slikken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb van die 1000mg pillen. En die heb vanmorgen eentje op![]()
Wat is het aantal dan voor een spiegel?
Ga ik proberenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bouw altijd een spiegel op door 4 x per dag op vaste tijden 2 paracetamol van 500 mg te slikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Archieffoto. Sorry chufi
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga weer voor een lunch nieuwe stijl:Je hebt van alles meerdere gekocht, of is het nog niet op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Archieffoto. Sorry chufi![]()
Ik ga weer voor een lunch nieuwe stijl:Ik zie dat je veel met de adviezen hebt gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Archieffoto. Sorry chufiDie pindakaas is mijn lievelings trouwens; zitten ook lekker nog wat stukjes in
En 100% pinda
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik ga weer voor een lunch nieuwe stijl:Goed bezig... maareh... Vind je het ook lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Archieffoto. Sorry chufiKeyboard Knight
Dat was ontbijtquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens als ontbijt eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |