Er wordt nergens meer gehandhaafd. OV ook gewoon zonder mondkapje,supermarkten en inderdaad gewoon met groepjes bij elkaar zitten. Alhoewel ik dat laatste ook wel begrijp eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
Vandaag in de binnenstad: horeca dicht, terrassen dicht. Maar je mag wel afhalen.
En mensen zitten nu dicht op elkaar met hun broodjes op bankjes in Hoog-Catharijne.
Dat mag niet, maar er wordt niet meer gehandhaafd.
Tijd voor handhaving met wapenstok, traangas en waterkanon danquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er wordt nergens meer gehandhaafd. OV ook gewoon zonder mondkapje,supermarkten en inderdaad gewoon met groepjes bij elkaar zitten. Alhoewel ik dat laatste ook wel begrijp eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
Net wat Goose Goose Duck gespeeld, en zo maar eens slapen
Mwah.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor handhaving met wapenstok, traangas en waterkanon dan
Zo kan je toch geen broodje meer smeren voor je klanten?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor handhaving met wapenstok, traangas en waterkanon dan
Waarom?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:
zoonlief zit nog te balen op z'n zolderkamertje
Heeft zijn eerst Fok! ban natuurlijkquote:
Eigenlijk wel wat te lief ja.quote:
Wow, ja, denk dat mensen dan toch het binnenzitten zo erg zat zijn dat dit al als een uitje geldt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:22 schreef Domnivoor het volgende:
Ik bedoel deze plek:
[ afbeelding ]
Het zat helemaal vol.
Dat smeren mag wel. Alleen die vieze klanten moeten zich gedragen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo kan je toch geen broodje meer smeren voor je klanten?
Ja ben echt heel moequote:
vies?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat smeren mag wel. Alleen die vieze klanten moeten zich gedragen.
Maar uhhh… dit is binnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow, ja, denk dat mensen dan toch het binnenzitten zo erg zat zijn dat dit al als een uitje geldt.
We lezen het morgen wel. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ben echt heel moeZo nog even een pil erin mikken en dan hopelijk straks lekker raar dromen
wel onthouden hequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ben echt heel moeZo nog even een pil erin mikken en dan hopelijk straks lekker raar dromen
Vies ja als ze zo bij elkaar zitten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
vies?
Het zijn niet allemaal Marcjes daar
5 dagen in quarantaine, zat naast een meisje dat positief getest is in de klasquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
5 dagen in quarantaine, zat naast een meisje dat positief getest is in de klas
dat hoeft nu toch niet meer .... eh volgende week dan ergens pas ...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup, hij eet ook op zolder. helaas is er geen toilet daarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Blijft hij dan ook echt binnen?
Gewoon uit het raamquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup, hij eet ook op zolder. helaas is er geen toilet daar
Wow… dat is een beproeving.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup, hij eet ook op zolder. helaas is er geen toilet daar
Naast of aan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja er zitten meer meisjes dan jongens in de klas, maar ze hebben niks. Al kwam deze hier wel een keer thuis huiswerk makenquote:
Misschien wel een beetje van beide danquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja er zitten meer meisjes dan jongens in de klas, maar ze hebben niks. Al kwam deze hier wel een keer thuis huiswerk maken
Oh balen zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb mezelf gisteren op m'n werk voor alle zekerheid ook maar laten testenquote:
Ja ik bedoel, binnen als in thuisquote:
Ik zeg je, je neefje heeft dit zelf geregeldquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn broer is met zijn hele gezin EN de vriendin van mijn neefje in quarantaine gegaan. Die bleef dus ook logeren.
Ahquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is ze nu nog steeds zijn vriendin?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn broer is met zijn hele gezin EN de vriendin van mijn neefje in quarantaine gegaan. Die bleef dus ook logeren.
Dat snap ik. Maar waarom gaan ze alsnog binnen zitten als ze eruit willen?quote:
➡️ DMquote:
niks mis met hem, heb ook niet het gevoel dat ie het heeftquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhVoelt hij zich verder wel oké tot nu toe?
Goed bezigquote:
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Rond deze tijd in het daglicht was wat lastig
Droog, sahara-droog dit.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Rond deze tijd in het daglicht was wat lastig
De test is niet effectief in de 1e paar dagen. Hoe lang ben je al verkouden?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:59 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga zo ook een zelftest doen. Ben een beetje verkouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |