tsja er zitten meer meisjes dan jongens in de klas, maar ze hebben niks. Al kwam deze hier wel een keer thuis huiswerk makenquote:
Misschien wel een beetje van beide danquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja er zitten meer meisjes dan jongens in de klas, maar ze hebben niks. Al kwam deze hier wel een keer thuis huiswerk maken
Oh balen zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
5 dagen in quarantaine, zat naast een meisje dat positief getest is in de klas
ik heb mezelf gisteren op m'n werk voor alle zekerheid ook maar laten testenquote:
Ja ik bedoel, binnen als in thuisquote:
Ik zeg je, je neefje heeft dit zelf geregeldquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn broer is met zijn hele gezin EN de vriendin van mijn neefje in quarantaine gegaan. Die bleef dus ook logeren.
Ahquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
5 dagen in quarantaine, zat naast een meisje dat positief getest is in de klas
Is ze nu nog steeds zijn vriendin?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn broer is met zijn hele gezin EN de vriendin van mijn neefje in quarantaine gegaan. Die bleef dus ook logeren.
Dat snap ik. Maar waarom gaan ze alsnog binnen zitten als ze eruit willen?quote:
➡️ DMquote:
niks mis met hem, heb ook niet het gevoel dat ie het heeftquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhVoelt hij zich verder wel oké tot nu toe?
Goed bezigquote:
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Rond deze tijd in het daglicht was wat lastig
Droog, sahara-droog dit.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Rond deze tijd in het daglicht was wat lastig
De test is niet effectief in de 1e paar dagen. Hoe lang ben je al verkouden?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:59 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga zo ook een zelftest doen. Ben een beetje verkouden.
Mooi zoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niks mis met hem, heb ook niet het gevoel dat ie het heeft
Al een paar dagen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De test is niet effectief in de 1e paar dagen. Hoe lang ben je al verkouden?
In contact met iemand geweest die ook verkouden is?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Al een paar dagen.
Ik doe sowieso geregeld zelftests. Over een week of zo ook weer.
op m'n werk doen ze antigeentest in neus en keel, da's wel wat effectiever afaikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De test is niet effectief in de 1e paar dagen. Hoe lang ben je al verkouden?
Neequote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
In contact met iemand geweest die ook verkouden is?
Niet eens en dan toch zelftesten.quote:
Ik kom wel in drukke supermarkten.quote:
Zo diep dat ik er emotioneel van wordquote:
tranen in je ogen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo diep dat ik er emotioneel van word
Ja, dat heb ik al vrij snel. Het is ook een vervelend gevoel.quote:
op m'n werk is er 1 die het wel kan (die had ik vrijdag) maar ook 1 die het absoluut niet kan en regelmatig bloedneuzen veroorzaakt. Die weet ik altijd strategisch te mijdenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al vrij snel. Het is ook een vervelend gevoel.
Oh dat is verstandig ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op m'n werk is er 1 die het wel kan (die had ik vrijdag) maar ook 1 die het absoluut niet kan en regelmatig bloedneuzen veroorzaakt. Die weet ik altijd strategisch te mijden
het is gelukkig niet verplicht, maar vrijdag wilde ik ivm zoonlief ff zekerheidquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh dat is verstandig ja.
Het is ook erg gevoelig weefsel daar achterin.
Ja, dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is gelukkig niet verplicht, maar vrijdag wilde ik ivm zoonlief ff zekerheid
geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.
Mag je het niet zelf doen? Dat zou ik fijner vinden.
Nee, dat is ook weer niet nodig.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
Ik doe het maandag nog een keer, daarna ga ik weer in de negeer modus.
Sommigen laten zich dagelijks testen, ja daahaaag bekijk het ff
Oei gevaarlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kom wel in drukke supermarkten.
quote:
Fraaiquote:Op zaterdag 22 januari 2022 06:37 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
(Van de FP)
Die compositie is best goedquote:Op zaterdag 22 januari 2022 07:04 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Hulloquote:Op zaterdag 22 januari 2022 07:06 schreef Maive het volgende:
Goedemorgen! Hoef ik de wekker eens niet te zetten, ben ik al om 530 wakker.
Zo flauw dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |