Transformers, lekker simpelquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze vraag komt regelmatig terug... maarja, mijn geheugen hč.
Nog een film of serie tip iemand?
Heb je Gemini man gezien? Ik vind het iig echt een aanrader!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
The inbetweeners (UK)quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vikingsquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waarom dat?quote:
Krijg je je rum nog niet per infuus?quote:
Moeten we die ook nog cancellenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ooooo die Derksen....die zit mijlenver in de reet van John![]()
Zat die ouwe gek daar maar letterlijk. Stikt hij vanzelf de dievenmoordquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Benieuwd welk land hij morgen opduikt danquote:
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd welk land hij morgen opduikt dan
Knapquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:57 schreef Koen66 het volgende:
ik heb serieus nooit naar die hele Derksen gekeken
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Met zijn poephoofdquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zat die ouwe gek daar maar letterlijk. Stikt hij vanzelf de dievenmoord
zap er hooguit wel eens voorbij en denk dan mehquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
KnapIk had dat programma nooit echt lang aan maar het was nauwelijks te missen
Die zat bij Johnny Jr... maar geen idee waarom hij er zatquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Heeft Gordon zich er nog niet mee bemoeit ondertussen?
Zit hij niet meer in Dubai?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zat bij Johnny Jr... maar geen idee waarom hij er zat
Vast wel maar daar wil ik dan weer niks van weten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Heeft Gordon zich er nog niet mee bemoeit ondertussen?
dat vraag ik me bij dat type altijd al afquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zat bij Johnny Jr... maar geen idee waarom hij er zat
Ja heb ik gewoonlijk ook wel, het is een beetje een viezig priogramma. maar blijf toch heel af en toe hangenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zap er hooguit wel eens voorbij en denk dan meh
Kan John zijn kringspier niet even goed aanspannen dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
gezellig samen met Ali Boualiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Gen idee... Misschien heeft ie wel 2 huizen en vliegt ie op en neer
Vandaag heb ik er even genoeg van al dat gedoequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja heb ik gewoonlijk ook wel, het is een beetje een viezig priogramma. maar blijf toch heel af en toe hangen
Nog een weekje geduld.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
ik had eigenlijk vanavond al op de persconferentie gehoopt en dan morgen uit-eten
Had je echt die verwachting ? Je kent ze nu toch inmiddels toch wel al een tijdjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
ik had eigenlijk vanavond al op de persconferentie gehoopt en dan morgen uit-eten
Ik heb vroeger wel eens naar VI gekeken, Maar dat is echt wel 10 jaar geleden oid...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:57 schreef Koen66 het volgende:
ijdele hoop inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je echt die verwachting ? Je kent ze nu toch inmiddels toch wel al een tijdje
Alles ok Marc?quote:
Dat is iets waar ik nog nooit van gehoord heb, wel van Dexterquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Dat had ik vorige weekquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
Er wordt nergens meer gehandhaafd. OV ook gewoon zonder mondkapje,supermarkten en inderdaad gewoon met groepjes bij elkaar zitten. Alhoewel ik dat laatste ook wel begrijp eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
Vandaag in de binnenstad: horeca dicht, terrassen dicht. Maar je mag wel afhalen.
En mensen zitten nu dicht op elkaar met hun broodjes op bankjes in Hoog-Catharijne.
Dat mag niet, maar er wordt niet meer gehandhaafd.
Tijd voor handhaving met wapenstok, traangas en waterkanon danquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er wordt nergens meer gehandhaafd. OV ook gewoon zonder mondkapje,supermarkten en inderdaad gewoon met groepjes bij elkaar zitten. Alhoewel ik dat laatste ook wel begrijp eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
Net wat Goose Goose Duck gespeeld, en zo maar eens slapen
Mwah.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor handhaving met wapenstok, traangas en waterkanon dan
Zo kan je toch geen broodje meer smeren voor je klanten?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor handhaving met wapenstok, traangas en waterkanon dan
Waarom?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:
zoonlief zit nog te balen op z'n zolderkamertje
Heeft zijn eerst Fok! ban natuurlijkquote:
Eigenlijk wel wat te lief ja.quote:
Wow, ja, denk dat mensen dan toch het binnenzitten zo erg zat zijn dat dit al als een uitje geldt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:22 schreef Domnivoor het volgende:
Ik bedoel deze plek:
[ afbeelding ]
Het zat helemaal vol.
Dat smeren mag wel. Alleen die vieze klanten moeten zich gedragen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo kan je toch geen broodje meer smeren voor je klanten?
Ja ben echt heel moequote:
vies?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat smeren mag wel. Alleen die vieze klanten moeten zich gedragen.
Maar uhhh… dit is binnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow, ja, denk dat mensen dan toch het binnenzitten zo erg zat zijn dat dit al als een uitje geldt.
We lezen het morgen wel. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ben echt heel moeZo nog even een pil erin mikken en dan hopelijk straks lekker raar dromen
wel onthouden hequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ben echt heel moeZo nog even een pil erin mikken en dan hopelijk straks lekker raar dromen
Vies ja als ze zo bij elkaar zitten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
vies?
Het zijn niet allemaal Marcjes daar
5 dagen in quarantaine, zat naast een meisje dat positief getest is in de klasquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
5 dagen in quarantaine, zat naast een meisje dat positief getest is in de klas
dat hoeft nu toch niet meer .... eh volgende week dan ergens pas ...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup, hij eet ook op zolder. helaas is er geen toilet daarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Blijft hij dan ook echt binnen?
Gewoon uit het raamquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup, hij eet ook op zolder. helaas is er geen toilet daar
Wow… dat is een beproeving.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup, hij eet ook op zolder. helaas is er geen toilet daar
Naast of aan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |