Mooi nummer wel. Maar zijn stem klinkt alsof hij in de puberteit is blijven hangen.quote:
Insgelijksquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
RIP Domnivoor het was leuk je gezien te hebben hier
Ja er wordt nog gewoon opgeleid momenteelquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk baantje. Hebben ze nog vacatures? Ik vraag het voor een vriend.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
Soms is een lichte verkoudheid gewoon een lichte verkoudheid.Mooi zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik heb aangifte gedaan tegen iedereen in deze chatquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:22 schreef chufi het volgende:
Die komen toch vanzelf naar je toe als jij je op de Boulevard begeeft
Dat was een misverstandquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:22 schreef chufi het volgende:
Die komen toch vanzelf naar je toe als jij je op de Boulevard begeeft
Inclusief jezelf?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb aangifte gedaan tegen iedereen in deze chat![]()
TIs nu ook wel kort dag iddquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:47 schreef D. het volgende:
Goedemorgen slaan we over, dus ik ga vast voor goedemiddag!
goedebijnamiddag!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:47 schreef D. het volgende:
Goedemorgen slaan we over, dus ik ga vast voor goedemiddag!
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze dachten dat ik een bom aan het planten was
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
Soms is een lichte verkoudheid gewoon een lichte verkoudheid.Ik had drie zelftesten gedaan.. allemaal negatief, ga ik naar de GGD ... positief. Dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |