Ga zo door en ik laat iemand je veters aan elkaar bindenquote:
Ja maar ik eet niks wat uit de zee komtquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij woont aan zee , dan zou je er toch mee opgegroeid zijn ...
En dan in Vlissingen wonenquote:
Ook geen vissticks?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja maar ik eet niks wat uit de zee komt
Leuk baantje. Hebben ze nog vacatures? Ik vraag het voor een vriend.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:44 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker chill thuiswerkdagje hier. Tot nu toe veel geen gehoor, en de enige persoon die ik aan de lijn kreeg was een lekker gezellige kletsert
Ben je inmiddels met paracetamol een spiegel aan het opbouwen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Mijn lichaam doet vooral pijn, alle gewrichten, spieren, maar ook alles wat het aanraakt, zelfs kleding doet pijn, zitten, liggen. Heel vreemd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Er zal toch wel een spiegel in de badkamer hangen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je inmiddels met paracetamol een spiegel aan het opbouwen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
Soms is een lichte verkoudheid gewoon een lichte verkoudheid.Die had je vorige week ook al ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is een lichte verkoudheid gewoon een lichte verkoudheid.Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dit was gisteravond.quote:
Soms is een lichte verkoudheid gewoon een lichte verkoudheid.Ja dat bestaat ook nog. Fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Een extra spiegel kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zal toch wel een spiegel in de badkamer hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |