Hey Sodequote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter als gister qua slapen
Laten we het hopen. Mijn lichaam doet vooral pijn, alle gewrichten, spieren, maar ook alles wat het aanraakt, zelfs kleding doet pijn, zitten, liggen. Heel vreemd.quote:
Weet je ook welke variant je onder de leden hebt ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Mijn lichaam doet vooral pijn, alle gewrichten, spieren, maar ook alles wat het aanraakt, zelfs kleding doet pijn, zitten, liggen. Heel vreemd.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet je ook welke variant je onder de leden hebt ?
Dat is dan inderdaad vreemd..quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat krijg je niet te horen. Iemand vertelde gister dat ze dat ook niet met een PCR test kunnen vaststellen.
Dus geen idee hoe ze aan de cijfers komen.
vind het net, steekproef doen zequote:
quote:In Nederland onderzoekt het RIVM welke varianten van het coronavirus er zijn en of en hoe het virus verandert. Dit noemen we kiemsurveillance. In de kiemsurveillance wordt wekelijks een steekproef van ongeveer 1.500 monsters van positieve testuitslagen van verschillende laboratoria in Nederland extra onderzocht op varianten.
Ja echt hč... dat is helemaal bizar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:29 schreef chufi het volgende:
Bij Tata steel kunnen ze ons daar misschien meer over vertellen .. cijfertjes
Ik heb me daar wel eens in de buurt begeven ....quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja echt hč... dat is helemaal bizar.
De overheid geeft čcht om ons
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb me daar wel eens in de buurt begeven ....
Ja dat helemaal... Ook hun wensen we sterkte en compensatie ....quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Je zult er maar naast wonen.
Wat ik vooral zo erg vind is dat ze het al tientallen jaren weten, maar verzwegen werd door zowel bedrijf als overheid.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat helemaal... Ook hun wensen we sterkte en compensatie ....
En als ze betrapt worden, of het lekt uit... dan worden gepromoveerd, of herkozen en de klokkenluider maken ze het leven onmogelijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:39 schreef chufi het volgende:
Ik sta tegenwoordig nergens meer van te kijken... Denk je bij corrupt en schandalige praktijken vooral aan verre landen , maar hier gebeurt het nog geniepiger ...

Klinkt niet al te bestquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
Voor nog meer herkenbaar hier:
[ afbeelding ]
Nopequote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
Voor nog meer herkenbaar hier:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Mijn lichaam doet vooral pijn, alle gewrichten, spieren, maar ook alles wat het aanraakt, zelfs kleding doet pijn, zitten, liggen. Heel vreemd.
quote:
Avondquote:
Gisteren te veel hooi op de vork en o 20:00 uur naar bed. Visite naar huis gestuurd. Die komt straks wel m'n zaterdagse visje brengen. Vandaag niet wandelen en rustig aan doen. Ben best wel moe en ga af en toe een half uurtje liggen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ha die Tong, goedemorgen.![]()
Alles goed met je ?
Doe vooral rustig aan, eet gezond en neem je rust ..quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren te veel hooi op de vork en o 20:00 uur naar bed. Visite naar huis gestuurd. Die komt straks wel m'n zaterdagse visje brengen. Vandaag niet wandelen en rustig aan doen. Ben best wel moe en ga af en toe een half uurtje liggen.
Sterkte kerel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren te veel hooi op de vork en o 20:00 uur naar bed. Visite naar huis gestuurd. Die komt straks wel m'n zaterdagse visje brengen. Vandaag niet wandelen en rustig aan doen. Ben best wel moe en ga af en toe een half uurtje liggen.
Ja je moet wel rustig aan doen, je wordt gelijk afgestraft als je te veel hooi op je vork neemtquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sterkte Tong. Let op je grenzen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijd voor een biertjequote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet wel rustig aan doen, je wordt gelijk afgestraft als je te veel hooi op je vork neemt
Vooral in jouw geval maar lekker rustig aan doen en goed naar je lichaam blijven luisteren. Hopelijk heb je verder een fijne dagquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hallomquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vooral in jouw geval maar lekker rustig aan doen en goed naar je lichaam blijven luisteren. Hopelijk heb je verder een fijne dagEn geniet van je visje
Bel je op eigen kosten ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:44 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker chill thuiswerkdagje hier. Tot nu toe veel geen gehoor, en de enige persoon die ik aan de lijn kreeg was een lekker gezellige kletsert
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:44 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker chill thuiswerkdagje hier. Tot nu toe veel geen gehoor, en de enige persoon die ik aan de lijn kreeg was een lekker gezellige kletsert
Oke, nu ga je te verquote:
Nee uiteraard nietquote:
Ga zo door en ik laat iemand je veters aan elkaar bindenquote:
Ja maar ik eet niks wat uit de zee komtquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij woont aan zee , dan zou je er toch mee opgegroeid zijn ...
En dan in Vlissingen wonenquote:
Ook geen vissticks?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja maar ik eet niks wat uit de zee komt
Leuk baantje. Hebben ze nog vacatures? Ik vraag het voor een vriend.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ben je inmiddels met paracetamol een spiegel aan het opbouwen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Er zal toch wel een spiegel in de badkamer hangen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je inmiddels met paracetamol een spiegel aan het opbouwen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
Soms is een lichte verkoudheid gewoon een lichte verkoudheid.Die had je vorige week ook al ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is een lichte verkoudheid gewoon een lichte verkoudheid.Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dit was gisteravond.quote:
Soms is een lichte verkoudheid gewoon een lichte verkoudheid.Ja dat bestaat ook nog. Fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Een extra spiegel kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zal toch wel een spiegel in de badkamer hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |