SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Heel eerlijk, mij boeit het ook geen ruk.quote:
Ze begint zich steeds meer thuis te voelenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Klasse TT, mede duckblondje bondjemakker
Dank! Met jouw reputatie geeft me dat enorme hoop!quote:
Deze week niet joh.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dank! Met jouw reputatie geeft me dat enorme hoop!
Dat worden leuke persco's!quote:
Zal je morgen helpen herinnerenquote:
Da's inmiddels al niet meer zoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:01 schreef freaky40 het volgende:
Amy wil zelf weg, dan kan ze hem krijgen ook.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat worden leuke persco's!
Reporter: <stelt vraag>
Amy:
dat was mooi met kittyquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Amy:
En Irma dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Amy:
Dat is niet hoe je Eveline schrijft hoor.quote:
Ja, snel fri3tbondje sluiten!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel komt ook ineens buurten .. denk dat die hoopt ook frietjes van Noes te krijgen.
Ze hebben al gegeten ... verbrande pizza .. ze maken nu een snack voor Noes, die Noes (absoluut niet) verdiend heeft met een stemronde op IG of zoietsquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:03 schreef Whuzz het volgende:
Ze eten écht elke dag later
Morgen tijdens de liveshow iedereen zijn mond vol
Hahah I know maar ja ben nu eenmaal niet zo goed in spellenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is niet hoe je Eveline schrijft hoor.
Ah ok. Alleen noes d'r fri3t dus. Heeft noes wel meegegeten? Of heeft ze alle honger gespaard voor deze snack? Zo ja, dan hoop ik dat het misluktquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben al gegeten ... verbrande pizza .. ze maken nu een snack voor Noes, die Noes (absoluut niet) verdiend heeft met een stemronde op IG of zoiets
moet dat mens niet rouwenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:05 schreef Fikkert2 het volgende:
Iemand in Aalten zit nu met een bak popcorn en grote glimlach achter de streams denk ik
Die heeft vast een héél mooi gebaar voor: JANKENquote:
Die eet niet, heeft gisteren gewoon te horen gekregen dat ze niet meer op haar nest mag liggen overdag, slentert al 2 dagen rondquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel komt ook ineens buurten .. denk dat die hoopt ook frietjes van Noes te krijgen.
Nee, want net oma geworden. Zag foto waar ze de baby knuffelde. Die stinkt nu dus de rest van zijn leven naar huispakquote:
jaja ik zag de cos al weer besmet raken met dat mokkelquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, want net oma geworden. Zag foto waar ze de baby knuffelde. Die stinkt nu dus de rest van zijn leven naar huispak
Belangrijkste is de stem op Amyquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:07 schreef JDB94 het volgende:
Weet niet wat triester is, dat ik op Amy stem of dat Leroy/Eveline daar niet eens boven kunnen staan?
Hoop dat BB dat afstraft. -100 euro voor iedereen die er (behalve nous) van eet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Nouchine gaat de Snack delen. Zo voorspelbaar
Vind eigenlijk niets mooi aan haar. Te mager, gezicht te groot ten opzichte van haar lichaam. Haar benen zijn nog dunner dan die van een reiger en haar ogen zijn weer te groot voor haar grote gezicht.quote:
Mijn ervaring is altijd afspoelen anders gaan ze aan elkaar plakken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar is bij ons al jaren discussie over. Met of zonder zetmeel... Dus gespoeld of niet.
Morfologisch klopt er iets niet aan haar. Kan je van Nouch ook zeggen, type bewoner met een rugbypak aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind eigenlijk niets mooi aan haar. Te mager, gezicht te groot ten opzichte van haar lichaam. Haar benen zijn nog dunner dan die van een reiger en haar ogen zijn weer te groot voor haar grote gezicht.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind eigenlijk niets mooi aan haar. Te mager, gezicht te groot ten opzichte van haar lichaam. Haar benen zijn nog dunner dan die van een reiger en haar ogen zijn weer te groot voor haar grote gezicht.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Morfologisch klopt er iets niet aan haar. Kan je van Nouch ook zeggen, type bewoner met een rugbypak aan.
quote:
en dan moet je vooral een hoodie dragen jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Morfologisch klopt er iets niet aan haar. Kan je van Nouch ook zeggen, type bewoner met een rugbypak aan.
Dramyquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:20 schreef Ireth het volgende:
Amy Drama in the house!!!![]()
[ afbeelding ]
ze bedelde er omquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
gaf nouchine nou een puntzak patat aan nawal
Als er een SlijMKut Trofee vh Jaar zou zijn, zou Nawee 'm krijgenquote:
als engine gaat wapperen wapper ik meequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat sta je hier te wapperen Suuz ?
Ben je dan een wapperie? Of is dat ook wappiequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als engine gaat wapperen wapper ik mee
De juiste wijze is: voorbakken op 150 graden, laten rusten , en afbakken op 180 graden. Wees maar zeker dat ik dit weet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Friet in de frituur afbakken op 200 graden is ongezond
Godsamme, verslik ik me weer in mijn eten.quote:
wapwapwapperdewappie denk?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben je dan een wapperie? Of is dat ook wappie
Hahah, bekend verhaalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
De juiste wijze is: voorbakken op 150 graden, laten rusten , en afbakken op 180 graden. Wees maar zeker dat ik dit weet.
Ik hoop dat laatstequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben je dan een wapperie? Of is dat ook wappie
Samen wapperenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als engine gaat wapperen wapper ik mee
Och, als je mee doet aan een RLS kun je verwachten dat er wat grappen over je gemaakt worden. Denk dat dit vrij mild is, t.o.v. alle ranzige comments die ze ergens anders krijgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:26 schreef tiki het volgende:
[..]
Godsamme, verslik ik me weer in mijn eten.![]()
Maar best zielig......ze kan er niks aan doen.![]()
Ik hoop dat ze dit niet leest of ziet.
Amy gaat toch wel blijven en tussen Leroy en Eveline kan ik niet echt kiezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:27 schreef zodeju het volgende:
Dit is al de tweede keer dat ik niet ga stemmen....heb zelfs geen ietsiepietsie voorkeur.
Stem dan gewoon Amy. Voor mijquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:27 schreef zodeju het volgende:
Dit is al de tweede keer dat ik niet ga stemmen....heb zelfs geen ietsiepietsie voorkeur.
Ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:27 schreef zodeju het volgende:
2 x Amyquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:27 schreef zodeju het volgende:
Eens hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Och, als je mee doet aan een RLS kun je verwachten dat er wat grappen over je gemaakt worden. Denk dat dit vrij mild is, t.o.v. alle ranzige comments die ze ergens anders krijgen.
quote:
nee vind er niks aanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]![]()
Omdat het gewoon een mooie man is
Wij willen toch drama?
loopt alleen maar achter nawel aanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Het boeit echt geen ruk wie eruit gaat, maar als ik dan toch iemand moet kiezen is het Evelien. Niets zeggende roddelaar
Ze is juist meer met Peter en die is niet zo'n fan van Nawel. Eveline weet dit.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
loopt alleen maar achter nawel aan
jep want die pruiken moeten bijgewerktquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Dat kleurloze mens/meneer Eefie gaat het veld ruimen.. en wel hierom
Jankmuil Eemie moet nog veel meer janken vanwege nutteloosheid
Kappertje moet nog weken uitgroei kleuren en Nazi-Koppies scheren
Soms vind ik je reacties zoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Dat kleurloze mens/meneer Eefie gaat het veld ruimen.. en wel hierom
Jankmuil Eemie moet nog veel meer janken vanwege nutteloosheid
Kappertje moet nog weken uitgroei kleuren en Nazi-Koppies scheren
Tobias zegt altijd precies wat anderen willen dat hij zegt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:36 schreef JDB94 het volgende:
Tobias die claimed dat Dimi echt gek op Vera is, yeah right maat
Herinnert me aan m'n oude, beta, zelfquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Tobias zegt altijd precies wat anderen willen dat hij zegt.
Vera vind Dimi leuk, Vera vind elke man leuk krijg ik de indruk, maar Dimi vind Vera alleen leuk als neukertjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:36 schreef JDB94 het volgende:
Tobias die claimed dat Dimi echt gek op Vera is, yeah right maat
Echt vermoeiend om naar te luisteren. Je weet al precies wat er gaat komen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:39 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Herinnert me aan m'n oude, beta, zelf
Je hebt wel een grote kat, want de foto is heel grootquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:36 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij vind mijn kat dat ik te veel big brother kijk?
[ afbeelding ]
Laat hem wat Soury's vangenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote kat, want de foto is heel groot
Edit: Nu zie ik de ware grote. Geef dat beestje dan eens wat aandacht![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laat hem wat Soury's vangen
Ja @Ireth . Doe eens wat leuks met je poes ofzoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is in slaap gevallenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Leukste tot nu toe (eerste reklameblok) was Peter die Nawel (achter haar rug om natuurlijk) afzeek.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:50 schreef suzi1 het volgende:
was er verder iets boeiends aan de uitzending dat ik gezien moet hebben?
* Ireth verslikt zich in kaasflippies!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja @:Ireth . Doe eens wat leuks met je poes ofzo
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is in slaap gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
TR gemacht. episch trollen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet
#teamleroy om jullie te plagen![]()
zo komt de kristof Nawel clashquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:50 schreef suzi1 het volgende:
was er verder iets boeiends aan de uitzending dat ik gezien moet hebben?
[..]
Ze is in slaap gevallen
ik hoop niet dat Grace zo gaat zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop niet dat Grace zo gaat zingen
Nee man hij ziet haar heeft haar als status symboolquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vera vind Dimi leuk, Vera vind elke man leuk krijg ik de indruk, maar Dimi vind Vera alleen leuk als neukertje
maar dat hebben we live al gezien toch.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Leukste tot nu toe (eerste reklameblok) was Peter die Nawel (achter haar rug om natuurlijk) afzeek.
Ik had het gemist, dus vond het wel lollig.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar dat hebben we live al gezien toch.
Omdat we een NL WK dammen hebben! Dus dat is nu populair denkt BB.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
waarom moeten we dat saaie dammen kijken
terwijl je op de achtergrond gezelligheid hoort
ik denk dat er nu iemand bij de regie in slaap is gevallenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:58 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat ze ons best veel live laten zien. vind ik leuk
[..]
Ze is in slaap gevallen
Wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
"Uhuh... jaja... hmm... ok... wow... tja... "quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:58 schreef Flow3r het volgende:
ze hangt een heel lulverhaal op over ongelukken met de auto , dan vraagt Toby: wat gebeurde er dan? Had je een auto ongeluk ?
geloof er geen reet van dat ie haar verstaat
hoe zit dat in Belgie dan met mobiel en autorijden?quote:
Die denken dat mobiel autorijden is.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe zit dat in Belgie dan met mobiel en autorijden?
FF en WHuzz hebben een roddel sessie gehouden over mij in dmquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die denken dat mobiel autorijden is.
weet ik niet. ik heb hekel aan mensen die altijd aan hun gsm geroest zittenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe zit dat in Belgie dan met mobiel en autorijden?
me 2quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
weet ik niet. ik heb hekel aan mensen die altijd aan hun gsm geroest zitten
kom op zeg, doe dat netjes thuis. of tijdens je pauze op je werk.
niet op straat, niet in de winkel en al helemaal niet als je het stuur bestuurd
En Uto krijgt het verslag nog.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
FF en WHuzz hebben een roddel sessie gehouden over mij in dm![]()
![]()
![]()
![]()
wanneer gaan jullie samen een whiskey avond doen?quote:
Tijdens het karperseizoen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie samen een whiskey avond doen?
Ze kent haar plek.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:15 schreef Whuzz het volgende:
Hoop dat we wel gaan downiewolven vanavond!
waarom zou je elke keer op de grond gaan zittenquote:
There's some ho's in this housequote:
Ik zie Vera op de bank zitten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zou je elke keer op de grond gaan zitten
Ein zwei polizei.quote:
is dat aan t eind van de uitzending of waar ergens?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:19 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Mooooi na die valse uitspraken van Amy in DBK, wat is zij hypocriet
al 3 weken geen muziek en dan vraag je dat aanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:22 schreef Tourniquet het volgende:
Nouchine had de Macarena aangevraagd.
ik weiger te verhuizenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
BB / [TV / Live #4] Op naar de exit van....
ja echt slechtquote:
Uitzending kijken. We zijn er weer!quote:
Moa. Vergelijkbaar met vorig jaar. Streams zijn het leukst in de 2e maand.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja echt slecht
ze moeten misschien meer doen
maar de streams lijken saaier?
Ik vind de streams niet saaier.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja echt slecht
ze moeten misschien meer doen
maar de streams lijken saaier?
ik ook wel een beetjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa. Vergelijkbaar met vorig jaar. Streams zijn het leukst in de 2e maand.
1e maand is opbouwend, 2 maand top, 3e maand afbouwend
Ik mis wel de Jill en Thomas show
quote:
<-- om het gevoel een beetje terug te krijgenquote:
Dan moet je op Leroy stemmen om te blijven denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:40 schreef Rhosyn het volgende:
We kunnen dus stemmen.
Ik weet alleen wie naar huis mag.
Evelyn.
Op wie moet ik nu stemmen?
Stomme drie op bank gedoe.
Eerder zou ik AMy hebben gezegd (zie TT), maar die lijkt toch best veel stemmen te krijgen. Dus misschien toch Leroy doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:40 schreef Rhosyn het volgende:
We kunnen dus stemmen.
Evelyn.
Stem maar Amy.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:40 schreef Rhosyn het volgende:
We kunnen dus stemmen.
Evelyn.
snapjuhhhquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat vond ik echt lachen, kinderachtig als het was.
We hebben dit jaar ook nog veel minder "typische uitspraken" dan vorig jaar.
Ik hoop nieuwe "SGOED IK GA WEL WEG" en "slidings maken".
Vreselijke combinatie!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill en Grace zouden echt beste maatjes zijn. Alle 2 speels
Jill zou vallen op Leroy denk ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill en Grace zouden echt beste maatjes zijn. Alle 2 speels
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:44 schreef odie22 het volgende:
en weer terug, wat een droevige uitzending
Tobias zou ze ook wel zien zitten denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jill zou vallen op Leroy denk ik.
Viel op foute tattoos.
Maar de chips challenge was toch superspannend?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:44 schreef odie22 het volgende:
Ze hebben daar behoorlijk Nawel afgemaaktquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:44 schreef odie22 het volgende:
Leroy heeft wat met Amy geflirt en Amy blijft er eindeloos over doorgaan. Ik zie het nog wel gebeuren als ze er allebei in blijven.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:45 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik las iets over Amy die Leroy zou willen zoenen? Dan moet Eveline er toch uit? Of was dat een grapje en heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd toen ik het las in de cos?
Ja wie niet, probeert toch nu mee te doen aan Mariage at first side .quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tobias zou ze ook wel zien zitten denk ik
Ze zijn... uh aan het... uuh... ja. Geen idee ook.quote:
Bad vibesquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja wie niet, probeert toch nu mee te doen aan Mariage at first side .
Ze probeert een inhaalslag te doen, ze ligt zomaar niet op bed en laat constant haar lichtgevende tanden zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze hebben daar behoorlijk Nawel afgemaakt
Sinds die aflevering wil ik haar zosnel mogelijk buiten.
Voor mijn gehoor beter dan die andere stream.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:50 schreef Rhosyn het volgende:
Verzin een naam voor het spel van de vier vrienden.
Pak de bal
Op z'n hondjes
Hondsdol
...
Lassie Gaat Af!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:50 schreef Rhosyn het volgende:
Pak de bal
Op z'n hondjes
Hondsdol
...
Ze hebben het feetless genoemdquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:50 schreef Rhosyn het volgende:
Pak de bal
Op z'n hondjes
Hondsdol
...
Als het mijn tijd is is het mijn tijdquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat vond ik echt lachen, kinderachtig als het was.
We hebben dit jaar ook nog veel minder "typische uitspraken" dan vorig jaar.
Ik hoop nieuwe "SGOED IK GA WEL WEG" en "slidings maken".
euhhhhquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:50 schreef Rhosyn het volgende:
Pak de bal
Op z'n hondjes
Hondsdol
...
weet je welquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:53 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Als het mijn tijd is is het mijn tijd
Ja ik denk ook dat er wat meer in zit dan bij Leroy.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
Hopend op een tikkende tijdbom die volgende week af gaat.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
Hopend op een tikkende tijdbom die volgende week af gaat.![]()
![]()
[ afbeelding ]
jouw uiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:55 schreef engine het volgende:
Salar: "ze moeten ons veel meer drank geven"
Geen leugensquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:55 schreef engine het volgende:
Salar: "ze moeten ons veel meer drank geven"
100% ?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is ie niet, nooit geweest en zal dat ook niet worden...
Gifje van @LionHeartquote:
quote:
quote:
Ah dat is toen Salar zijn koffer kreeg. Geweldig moment. Salar hysterisch blij en iedereen met hem...quote:
Bedankt. Dan ga ik op Leroy stemmen in de hoop dat Eveline vertrekt. Heb toch niks met haar. Dan liever ‘hopen’ op gedoe tussen Amy en Leroy.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Leroy heeft wat met Amy geflirt en Amy blijft er eindeloos over doorgaan. Ik zie het nog wel gebeuren als ze er allebei in blijven.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:07 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Bedankt. Dan ga ik op Leroy stemmen in de hoop dat Eveline vertrekt. Heb toch niks met haar. Dan liever ‘hopen’ op gedoe tussen Amy en Leroy.
Ja ik vind haar wel leuk dus heb gestemd dat Eveline mag blijven. Maar gedoe tussen Amy en Leroy zou ik ook wel leuk vindenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:07 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Bedankt. Dan ga ik op Leroy stemmen in de hoop dat Eveline vertrekt. Heb toch niks met haar. Dan liever ‘hopen’ op gedoe tussen Amy en Leroy.
Ik zie nergens een officiële tussenstand...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:08 schreef BB-King het volgende:
Leroy staat allang save.
Het gaat tussen Amy en Eveline.
komt goehquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
weetjewel weetjewel weetjewel weetjewel
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy zou nog wel eens voor wat vuurwerk kunnen gaan zorgen.
Daar is het een te simpele Brabo voor.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy zou nog wel eens voor wat vuurwerk kunnen gaan zorgen. De frustraties zijn er al.
Vergis je niet hèquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar is het een te simpele Brabo voor.
Bij mij ook weetjewel, je weet wel snapjuquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy zou nog wel eens voor wat vuurwerk kunnen gaan zorgen. De frustraties zijn er al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |