quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Ik stel me @Lenny_Leonard altijd voor met een bril. Kan iemand confirmen?quote:
Dat mag altijdquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik dat jullie het over mij hadden.
Het komt wel heel dichtbij zoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:40 schreef Caland het volgende:
Een wandelaar
Dus hij schreef reviews op hooker.nl @:de_boswachter
Erg gedetailleerd doch treffend geschreven.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:42 schreef DKUp het volgende:
Dit komt echt over als een getrouwde vent die seks heeft in het bos met een man.
Precies, past waarschijnlijk wel in KLB / Nepverhalen op LinkedIn #6 #inspiratie #newyear #newmequote:
Observeer en een vilein stukje schrijvenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:43 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Erg gedetailleerd doch treffend geschreven.
Ongeveer even veel als mannen die kapper zijn gok ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er mannelijke mannen die volleyballen? Nee hè?
Dat stigma is met al die barbiers wel een beetje vertrokken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ongeveer even veel als manner die kapper zijn gok ik.
Joopquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ongeveer even veel als manner die kapper zijn gok ik.
Dit is niet correct.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stel me @:Lenny_Leonard altijd voor met een bril. Kan iemand confirmen?
Nee joh hij wil gewoon een jongere frauquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:45 schreef Haags het volgende:
Zou het die vent wat boeien, dit verhaal?
Die zijn toch ook wel vaak van beide kanten. Al dan niet stiekem.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat stigma is met al die barbiers wel een beetje vertrokken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:45 schreef Caland het volgende:
Dat stigma is met al die barbiers hipsters wel een beetje vertrokken.
Waarschijnlijk is ze meestal dronken-zeker als ze rijdt- en noemt dat 'lekker gek'.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:46 schreef DKUp het volgende:
Beginnen met het toetje, kijk mij leuk zijn als gescheiden frau…..
Zou kunnen, maar het is niet meer als 10-15 jaar geleden zeg maar.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn toch ook wel vaak van beide kanten. Al dan niet stiekem.
Ook die zijn vaak van de verkeerde kant hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het is niet meer als 10-15 jaar geleden zeg maar.
Die dingen schieten ook wel als paddestoelen uit de grond, ook wel aardig wat allochtoonse jongeren/jongvolwassenen die zo'n barbershop runnen.
Jep. Op elke hoek een Turk of Mocro die je knipt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het is niet meer als 10-15 jaar geleden zeg maar.
Die dingen schieten ook wel als paddestoelen uit de grond, ook wel aardig wat allochtoonse jongeren/jongvolwassenen die zo'n barbershop runnen.
Deze? (Miste de naam.)quote:
quote:
quote:
Zieligquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
Ogen staan niet helemaal lekker bij die meid
https://www.urbandictiona(...)usand%20cock%20starequote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
Ogen staan niet helemaal lekker bij die meid
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:54 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.urbandictiona(...)usand%20cock%20stare
Als je alleen binnenkomt voor voetbal dan ben je af.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:55 schreef Stepperoller het volgende:
Als je uit Raalte komt ben je voor Roda. Niet voor kowet.
Stukje biblebeltquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:56 schreef Fosive het volgende:
39 jaar, en 4 zoons die bijna op eigen benen staan
Ik was al binnenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je alleen binnenkomt voor voetbal dan ben je af.
Waar ben jij van?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is van de vrouwen en wellicht ook van de mannen
Kachingquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is van de vrouwen en wellicht ook van de mannen
Van alles wat lekker isquote:
En Lennyquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Een klap in het gezicht van de zorg
quote:
Dit maakt een en ander duidelijk.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:05 schreef Caland het volgende:
Schoenen in de wasmachine gegooid.
Zijn weer als nieuw nu.
Hoezo?quote:
wordquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
dat word ook geen hete sex met zo een hartafwijking
dat zeg ikquote:
Stukje Daley Blindquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
Heeft Thierry al "vaccin?" getweet?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
Haha. Huftertjequote:
indiaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:05 schreef NoCigar het volgende:
Wat zou haar (ouders) achtergrond zijn,,qua land?
India?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:05 schreef NoCigar het volgende:
Koeliequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:05 schreef NoCigar het volgende:
Ze kwam in eerste instantie wel heel erg over van “dit boeit me eigenlijk allemaal niet wat doe ik hier”quote:
Roshni is een Hindoestaanse naam dus ergens in India waarschijnlijk. Verklaart ook de gypsy looks want die kwamen daar oorspronkelijk ool vandaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:05 schreef NoCigar het volgende:
Grensoverschrijdend iddquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
ze wil graag in elkaar geslagen worden
Heeft de halve wereld last van.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Ah, Hindoestaans, Indiaas. Had ik niet aan gedacht, ik dacht misschien Roemeens of zo.
Zigeuners hebben doorgaans geen anorexia.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Ah, Hindoestaans, Indiaas. Had ik niet aan gedacht, ik dacht misschien Roemeens of zo.
De naam gaf het wel weg.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
Ze gaat het straks toch uitkosten in toilet
@KingRolandquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Oh marketing
Alles valt op z’n plek nu
Alles in die hoek is smalletjes gebouwd.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
Ze gaat het straks toch uitkotsen in toilet
Voedselbankquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
maar hoe ga je 6 kinderen onderhouden met een baantje achter de kassa?
Echt welquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Minder vlees eten is niet beter voor je lichaam vriend
de rode vlaggen hangen uitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:14 schreef Poefbank het volgende:
Depressie, alles neuken, vooral alles kenbaar maken, heel bijzonder zijn.
Bipolair maar dan net wat meer intelligentie dan de gemiddelde bipolaire meidquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:14 schreef Poefbank het volgende:
Depressie, alles neuken, vooral alles kenbaar maken, heel bijzonder zijn.
Dat is een hoax van vegans en mensen met zwakke darmen. Die palmolie en soja is veel slechter dan een stuk puur rundvlees.quote:
Gelukkig eet heel NL elke avond een duur stuk van de slager en geen opgespoten bagger in de aanbieding. Oh wacht.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is een hoax van vegans en mensen met zwakke darmen. Die palmolie en soja is veel slechter dan een stuk puur rundvlees.
Zij gaat gewoon voor tweede date zonder dat te noemenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
Goede keuze gozert..open relatie shit nog niet eens vernomen.
Ik denk dat het wel of niet eten van vlees of vegan op zichzelf niet beter of slechter is, maar dat het gaat om dat je bewust bezig bent met wat je eet. Je kunt zowel als vegan of carnivoor een totaal verneukt dieet hebben voor je lichaamquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is een hoax van vegans en mensen met zwakke darmen. Die palmolie en soja is veel slechter dan een stuk puur rundvlees.
Goed punt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig eet heel NL elke avond een duur stuk van de slager en geen opgespoten bagger in de aanbieding. Oh wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |