Welke walgelijke klootzak doet dat nouquote:Op woensdag 1 december 2021 15:43 schreef Caland het volgende:
Ik vond een chocoladeletter in mijn brievenbus.
Walgelijk.
Mijn werkgever.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke walgelijke klootzak doet dat nou
Waar lieten ze die drietienden liggen?quote:Op woensdag 1 december 2021 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
Netflix.
14 peaks: Nothing is Impossible.
9.7/10
Erg Mooi
Doe jij maar rustig, je werkt daar net.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn werkgever.
Geef maar gewoon geld in plaats van schijtlollig te gaan doen met een kutrijmpje erbij.
Bij de big 4 mag je al blij zijn dat ze uberhaupt aan je denkenquote:Op woensdag 1 december 2021 15:43 schreef Caland het volgende:
Ik vond een chocoladeletter in mijn brievenbus.
Walgelijk.
Caland Calandquote:Op woensdag 1 december 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn werkgever.
Geef maar gewoon geld in plaats van schijtlollig te gaan doen met een kutrijmpje erbij.
Chaos, crisis in de zaal. Zijn er Marokkanen? Nee het is wartaal.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Caland Caland
Hopelijk krijg je een lekke band
Je hebt gelijk, makker. Ik zal mijn vriendschappen hier beter moeten onderhouden.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:50 schreef onlogisch het volgende:
Net even een uitstapje gemaakt in COR.
Blij terug te zijn in dit warme bad
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
@:Coco
@:Buitendam
Laatstgenoemde zien we te weinig in de SC de laatste maanden
Je moeder heeft mij al getrokken.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zullen wij ook nog even snel lootjes trekken, jongens?
Om welke post gaat het? Ik ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:59 schreef GGMM het volgende:
De teller staat inmiddels op 23 likes.
@:buitendam
Zuurstof gebruik bij de beklimmingen boven 8000 meter.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar lieten ze die drietienden liggen?
Ik zal eens aan jouw lootje trekken.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zullen wij ook nog even snel lootjes trekken, jongens?
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal eens aan jouw lootje trekken.
De risico’s van je schoenen wassen in de wasmachine:quote:Op woensdag 1 december 2021 16:05 schreef Caland het volgende:
Schoenen in de wasmachine gegooid.
Zijn weer als nieuw nu.
Het leven is ook niet zonder risico's.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:09 schreef Coco het volgende:
[..]
De risico’s van je schoenen wassen in de wasmachine:
- De lijm laat los
- Er ontstaan scheurtjes in het leer/de stof
- De kleuren vervagen of lopen uit
- De schoen kan kromtrekken of krimpen
- De wasmachine raakt beschadigd of gaat kapot
Ik heb ze in een oud laken gedaan. En het zijn toch maar sneakers.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:09 schreef Coco het volgende:
[..]
De risico’s van je schoenen wassen in de wasmachine:
- De lijm laat los
- Er ontstaan scheurtjes in het leer/de stof
- De kleuren vervagen of lopen uit
- De schoen kan kromtrekken of krimpen
- De wasmachine raakt beschadigd of gaat kapot
Hier staat een ban op in COR.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het leven is ook niet zonder risico's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |